Heeft een tijdje geduurd voor ik leerde om ook een grote bek terug te geven.quote:
quote:Heineken lanceert de Pilsjama: het ludieke kom-je-bed-uit-tenue voor voetbalfans die in stijl opstaan voor Oranje. Verkrijgbaar in een 8-pack bij diverse supermarkten.
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend?quote:
Kan ik me voorstellen. Gepest worden kan serieus traumatiserend zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft een tijdje geduurd voor ik leerde om ook een grote bek terug te geven.
Kunnen ze tegenwoordig nou echt niks leuks en origineels meer verzinnen voor WK's?quote:
ja dan heb je je pilsjama ook aanquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend?
Goed moment voor een pyjama toch als je thuis zit.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend?
Wil je echt wakker worden met een bierpis reclame?quote:
jaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot van bol is ook geen helder licht of wel.
Probeer die van DHL eensquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot van bol is ook geen helder licht of wel.
Very..... bright. Very.... very colorful!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Nu zit ik wel in de cynische opbeurende koude oorlog hits
Bekijk deze YouTube-video
*quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot is ook geen helder licht of wel.
oke Hansquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
En nu stopt de vrachtwagen van Gruber voor mijn deur, ik heb toch niks verkeerds gezegd
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
En nu stopt de vrachtwagen van Gruber voor mijn deur, ik heb toch niks verkeerds gezegd
Yippie Ka Jay.quote:
waar ze boete voor kregen van Nl staat. alsof dat gaat helpenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van postnl loopt al vast na 3 vragen
Daar heb ik als vuige buut'lander gelukkig niks mee te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van postnl loopt al vast na 3 vragen
Hmmm.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik als vuige buut'lander gelukkig niks mee te maken
Ik ben inmiddels weer thuis op mn vaste thuisflexplek.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in werk, dus ik denk dat ik het voor gezien ga houden vandaag. @:Q. zit op z'n vaste flexwerkplek, dus die kan de zaken waarnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |