abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220942979
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb Scheveningen nooit kunnen zien.
Ik ook niet vanuit hier
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220942983
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef Q. het volgende:

[..]
:'( :'( :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942989
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Boks.
Was voor mij de voornaamste reden om op m'n 17e te solliciteren bij de marine :') Just to get as far away as possible :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:07:02 #104
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942990
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Vroeger was alles beter ;(
Jullie hebben last van het seniorencomplex
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:07:42 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942995
quote:
81s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Was voor mij de voornaamste reden om op m'n 17e te solliciteren bij de marine :') Just to get as far away as possible :')
"a paid vacation in a foreign land"
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220942996
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jullie hebben last van het seniorencomplex
Zeg snotkind, beetje respect ja :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:08:00 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942997
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jullie hebben last van het seniorencomplex
phpd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:09:20 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943005
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zeg snotkind, beetje respect ja :{w
Rent Loopt op het gemakje weg in korte broek
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220943007
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
"a paid vacation in a foreign land"
Heb ik ruim 16 jaar geleden voor getekend. Geen centje spijt van :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220943014
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Rent Loopt op het gemakje weg in korte broek
Als snotkind mag jij een korte broek dragen en weglopen. Wel voor donker thuis zijn dan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:11:04 #111
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943018
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Heb ik ruim 16 jaar geleden voor getekend. Geen centje spijt van :P
Volgens mij miste je de Bolland & Bolland referentie -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220943022
er hangt onweer in de lucht
pi_220943023
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Volgens mij miste je de Bolland & Bolland referentie -O-
opa verteld
pi_220943026
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Volgens mij miste je de Bolland & Bolland referentie -O-
Komt met de leeftijd he? ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:13:29 #115
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943034
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:11 schreef gianni61 het volgende:

[..]
opa verteld
Ja ik denk dat kent ie nog wel uit zijn jeugd
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:14:51 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943039
Poule ingevuld. Komen Nederland en Zweden precies op gelijk aantal punten en gelijk doelsaldo. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943041
Ik heb helemaal geen zin in werk, dus ik denk dat ik het voor gezien ga houden vandaag. @Q. zit op z'n vaste flexwerkplek, dus die kan de zaken waarnemen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:15:21 #118
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943043
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poule ingevuld. Komen Nederland en Zweden precies op gelijk aantal punten en gelijk doelsaldo. |:)
penalty's
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943046
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik denk dat kent ie nog wel uit zijn jeugd
Nee, niet echt :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:17:25 #120
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943052
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nee, niet echt :')
quote:
De originele versie van Bolland & Bolland werd in november 1981
Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:19:25 #121
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943064
Koekje gepakt.

Zijn koekjes uit Bastenaken, dus twee van gepakt. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:20:13 #122
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943069
Och jezus weer sterke mariniersverhalen van de commando's? _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220943072
quote:
Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:20:28 #124
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943073
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koekje gepakt.

Zijn koekjes uit Bastenaken, dus twee van gepakt. :@
ik heb oranjekoek, maar ze zijn roze dus daar neem ik ook twee van straks
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:20:59 #125
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943076
Stevig buitje nu.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943078
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jezus weer sterke mariniersverhalen van de commando's? _O-
Que? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:21:10 #127
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943079
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb oranjekoek, maar ze zijn roze dus daar neem ik ook twee van straks
:9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:23:47 #128
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943094
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:9
met slagroom!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:26:19 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943105
Ik heb helemaal geen lekkere koekjes in huis. :{
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 14:26:57 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943111
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Mijn middelbare schooltijd was kut.
Je onderschat de kracht van levenservaring :Y

Als je een tweede ronde kan doen, zal die er heel anders uit zien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:27:03 #131
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb helemaal geen lekkere koekjes in huis. :{
Slecht inkoopbeleid dan. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 14:27:44 #132
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943115
Denk wel dat ik me uiteindelijk absoluut de tyfus zou vervelen, maar details :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220943118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je onderschat de kracht van levenservaring :Y

Als je een tweede ronde kan doen, zal die er heel anders uit zien.
Nou, kom maar op met die tweede ronde dan |:)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:28:51 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943120
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Slecht inkoopbeleid dan. :{
Ja slecht over nagedacht.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 14:29:22 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943123
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nou, kom maar op met die tweede ronde dan |:)
Zal de afspraak voor je inschieten :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:29:36 #136
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943124
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Denk wel dat ik me uiteindelijk absoluut de tyfus zou vervelen, maar details :')
/care
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:29:59 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943128
Middelbare school was deels leuk. Eerste school werd ik keihard vanaf gepest, tweede school wel leuke tijd gehad. Spreek 1 iemand nog steeds wel eens hier op FOK!. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_220943129
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zal de afspraak voor je inschieten :Y
Muito abrigado, senor O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:30:29 #139
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943132
Gingen ze mijn fietssleutels in de put gooien enz.
Your beauty never ever scared me.
pi_220943137
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:30 schreef Ama het volgende:
Gingen ze mijn fietssleutels in de put gooien enz.
Herkenbaar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:31:25 #141
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943138
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Que? :')
Ja hadden we een tijd geleden ook, geen idee meer wie dat was eigenlijk. Niemand nam het serieus, iedereen wist ook dat het van A tot Z onzin was maar hij ging maar door :') _O- Kostelijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:31:26 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943140
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Herkenbaar.
En het waren altijd die popiejopie kinderen. :r
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:33:20 #143
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943152
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:30 schreef Ama het volgende:
Gingen ze mijn fietssleutels in de put gooien enz.
:{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943154
Ik haat postnl
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:35:30 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943157
Basisschool werd ik ook flink gepest.
Your beauty never ever scared me.
pi_220943159
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:31 schreef Ama het volgende:

[..]
En het waren altijd die popiejopie kinderen. :r
[/quote]
In mijn geval ook _O-
Ik volg het mantra van Oscar Wilde maar: "Always forgive your enemies,there is nothing that annoys them more" :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:38:17 #147
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943166
Ik haat chatbots :(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943168
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja hadden we een tijd geleden ook, geen idee meer wie dat was eigenlijk. Niemand nam het serieus, iedereen wist ook dat het van A tot Z onzin was maar hij ging maar door :') _O- Kostelijk.
Geen stoere verhalen hier, ik was slechts kokkie :P Behalve dan de ontdekking dat meiden een uniform onweerstaanbaar vonden, ondanks dat ik het droeg :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220943173
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:35 schreef Ama het volgende:
Basisschool werd ik ook flink gepest.
;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:40:02 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943178
Nu zit ik wel in de cynische opbeurende koude oorlog hits *G*

Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:40:12 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943181
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
;(
Heeft een tijdje geduurd voor ik leerde om ook een grote bek terug te geven.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:41:13 #152
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943186
quote:
Heineken lanceert de Pilsjama: het ludieke kom-je-bed-uit-tenue voor voetbalfans die in stijl opstaan voor Oranje. Verkrijgbaar in een 8-pack bij diverse supermarkten.
}:|
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943191
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
}:|
gegoogled, geinig, ga toch geen heineken drinken
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:42:44 #154
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943193
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
}:|
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend? :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943194
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:40 schreef Ama het volgende:

[..]
Heeft een tijdje geduurd voor ik leerde om ook een grote bek terug te geven.
Kan ik me voorstellen. Gepest worden kan serieus traumatiserend zijn :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:43:09 #156
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943197
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
}:|
Kunnen ze tegenwoordig nou echt niks leuks en origineels meer verzinnen voor WK's?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:43:14 #157
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943198
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend? :{
ja dan heb je je pilsjama ook aan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 14:44:42 #158
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943205
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend? :{
Goed moment voor een pyjama toch als je thuis zit.
Your beauty never ever scared me.
pi_220943206
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:43 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja dan heb je je pilsjama ook aan
Wil je echt wakker worden met een bierpis reclame?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:45:33 #160
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943212
Chatbot van bol is ook geen helder licht of wel. |:(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:46:09 #161
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943215
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot van bol is ook geen helder licht of wel. |:(
ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943219
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot van bol is ook geen helder licht of wel. |:(
Probeer die van DHL eens :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:46:54 #163
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943220
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Nu zit ik wel in de cynische opbeurende koude oorlog hits *G*

Bekijk deze YouTube-video
Very..... bright. Very.... very colorful!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:47:08 #164
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943222
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot is ook geen helder licht of wel. |:(
*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:47:37 #165
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943225
En nu stopt de vrachtwagen van Gruber voor mijn deur, ik heb toch niks verkeerds gezegd :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:47:55 #166
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943226
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
En nu stopt de vrachtwagen van Gruber voor mijn deur, ik heb toch niks verkeerds gezegd :{
oke Hans
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943231
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
En nu stopt de vrachtwagen van Gruber voor mijn deur, ik heb toch niks verkeerds gezegd :{
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 14:48:55 #168
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943234
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef Nizno het volgende:

[..]
oke Hans
Yippie Ka Jay.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220943236
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Probeer die van DHL eens :')
die van postnl loopt al vast na 3 vragen
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 14:49:54 #170
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220943241
ja tijd voor T met roze oranjekoek
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220943248
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]
die van postnl loopt al vast na 3 vragen
waar ze boete voor kregen van Nl staat. alsof dat gaat helpen :')
Do what you love, love what you do!
pi_220943250
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]
die van postnl loopt al vast na 3 vragen
Daar heb ik als vuige buut'lander gelukkig niks mee te maken :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 14:51:14 #173
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220943252
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar heb ik als vuige buut'lander gelukkig niks mee te maken :P
Hmmm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220943259
je zou maar pakket bezorger zijn he? ik ben ervan overtuigd dat die te veel uitgebuit worden nl.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:54:34 #175
141482 Q.
JurassiQ
pi_220943268
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in werk, dus ik denk dat ik het voor gezien ga houden vandaag. @:Q. zit op z'n vaste flexwerkplek, dus die kan de zaken waarnemen.
Ik ben inmiddels weer thuis op mn vaste thuisflexplek. 8-)
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 14:55:02 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943271
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Gelukkig zit ik op straatniveau en niet bovenop Nakatomi plaza :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:55:09 #177
141482 Q.
JurassiQ
pi_220943273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Mijn middelbare schooltijd was kut.
Zodra ik eenmaal was blijven zitten was het 100x beter. Pro-tip: blijf zitten. :7
For great justice!
pi_220943283
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gelukkig zit ik op straatniveau en niet bovenop Nakatomi plaza :{
But now you're missing out of the company Christmas party ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220943290
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Q. het volgende:

[..]
Zodra ik eenmaal was blijven zitten was het 100x beter. Pro-tip: blijf zitten. :7
DAT VERTEL JE ME NU
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220943291
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Q. het volgende:

[..]
Zodra ik eenmaal was blijven zitten was het 100x beter. Pro-tip: blijf zitten. :7
ik denk ook altijd dat ik de wereld beter kan maken :')

not dus. slaaf van het bedrijfsleven en hoewel oke betaald dus mag niet klagen, ik kan er ook niks aan doen, dat is de eerlijke waarheid.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:58:37 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943303
Goed buitje
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943312
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goed buitje
droog hier weer nu in Katwijk, maar komt nog wat erna denk. :)
Do what you love, love what you do!
pi_220943316
Zon hier.

*surprisedpikachu.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 15:02:30 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220943326
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kunnen ze tegenwoordig nou echt niks leuks en origineels meer verzinnen voor WK's?
Jaaaa, meeeet, eeeeen....
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:03:49 #185
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220943334
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:52 schreef kree het volgende:
je zou maar pakket bezorger zijn he? ik ben ervan overtuigd dat die te veel uitgebuit worden nl.
Die kunnen ECHT goed busjes verplaatsen man _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 15:04:40 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220943340
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Die kunnen ECHT goed busjes verplaatsen man _O_
_O-
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:07:40 #187
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943362
Nou de chat van bol krijgt een nul van mij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943364
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Die kunnen ECHT goed busjes verplaatsen man _O_
tja. naja ik denk tis kut beroep.
Do what you love, love what you do!
pi_220943373
Ik heb maar even keihard the Editors op d'n spiekerts gezet. Sorry buren. Not sorry.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:10:45 #190
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943375
Helemaal klaar met die chat. Ik heb gezegd dat ik het nog via de school ga proberen en anderd de incasso ga storneren.

Ookal heb ik die rechten helemaal niet. :+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 15:12:34 #191
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943388
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal klaar met die chat. Ik heb gezegd dat ik het nog via de school ga proberen en anderd de incasso ga storneren.

Ookal heb ik die rechten helemaal niet. :+
Kun je niet gewoon vragen om een mens?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:14:10 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943396
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kun je niet gewoon vragen om een mens?
Daar chatten ik al mee. Want die hot die snapt echt werkelijk helemaal niks.

Maar een mens mag ook niet zomaar privacy gegevens geven. En op zich snap ik dat wel, maar het schiet niet op.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943397
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal klaar met die chat. Ik heb gezegd dat ik het nog via de school ga proberen en anderd de incasso ga storneren.

Ookal heb ik die rechten helemaal niet. :+
jezelf je opnaaien en het opdrijven is meestal niet goed idee. Ik zeg dit uit ervaring :)
Do what you love, love what you do!
pi_220943407
wat helpt. laat het ff paar dagen gaan en denk erover en bekijk het dan opnieuw. tip.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:16:12 #195
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943409
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:14 schreef kree het volgende:

[..]
jezelf je opnaaien en het opdrijven is meestal niet goed idee. Ik zeg dit uit ervaring :)
Laat het los, laat het gaan... *O*

Ik heb het bij de klant gelegd. Mag die het op gaan lossen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 15:16:20 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220943410
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Daar chatten ik al mee. Want die hot die snapt echt werkelijk helemaal niks.

Maar een mens mag ook niet zomaar privacy gegevens geven. En op zich snap ik dat wel, maar het schiet niet op.
Wat moet je allemaal van ze weten dan dat je privacy gegevens van ze nodig hebt?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:16:46 #197
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943417
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:15 schreef kree het volgende:
wat helpt. laat het ff paar dagen gaan en denk erover en bekijk het dan opnieuw. tip.
Dit is een incasso van 23 februari. Dus het ligt al een tijdje.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943419
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Laat het los, laat het gaan... *O*

Ik heb het bij de klant gelegd. Mag die het op gaan lossen.
juist en geef het even tijd, daarna altijd nog tijd om drama over te maken denk :P
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:18:50 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220943440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wat moet je allemaal van ze weten dan dat je privacy gegevens van ze nodig hebt?
Bij de klant heeft bol.com een incasso gedaan van de hoofdrekening van de stichting. En ik wil weten welke school die onder deze stichting valt dit heeft besteld. Maar ik weet alleen niet wie. En zij mogen geen adresgegevens of naam van de persoon geven van wie dit heeft besteld.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220943441
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit is een incasso van 23 februari. Dus het ligt al een tijdje.
nou ja dan is het toch uit jou handen en in hand van incasso bureau?
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')