Heeft een tijdje geduurd voor ik leerde om ook een grote bek terug te geven.quote:
quote:Heineken lanceert de Pilsjama: het ludieke kom-je-bed-uit-tenue voor voetbalfans die in stijl opstaan voor Oranje. Verkrijgbaar in een 8-pack bij diverse supermarkten.
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend?quote:
Kan ik me voorstellen. Gepest worden kan serieus traumatiserend zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft een tijdje geduurd voor ik leerde om ook een grote bek terug te geven.
Kunnen ze tegenwoordig nou echt niks leuks en origineels meer verzinnen voor WK's?quote:
ja dan heb je je pilsjama ook aanquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend?
Goed moment voor een pyjama toch als je thuis zit.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend?
Wil je echt wakker worden met een bierpis reclame?quote:
jaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot van bol is ook geen helder licht of wel.
Probeer die van DHL eensquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot van bol is ook geen helder licht of wel.
Very..... bright. Very.... very colorful!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Nu zit ik wel in de cynische opbeurende koude oorlog hits
Bekijk deze YouTube-video
*quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot is ook geen helder licht of wel.
oke Hansquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
En nu stopt de vrachtwagen van Gruber voor mijn deur, ik heb toch niks verkeerds gezegd
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
En nu stopt de vrachtwagen van Gruber voor mijn deur, ik heb toch niks verkeerds gezegd
Yippie Ka Jay.quote:
waar ze boete voor kregen van Nl staat. alsof dat gaat helpenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van postnl loopt al vast na 3 vragen
Daar heb ik als vuige buut'lander gelukkig niks mee te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van postnl loopt al vast na 3 vragen
Hmmm.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik als vuige buut'lander gelukkig niks mee te maken
Ik ben inmiddels weer thuis op mn vaste thuisflexplek.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in werk, dus ik denk dat ik het voor gezien ga houden vandaag. @:Q. zit op z'n vaste flexwerkplek, dus die kan de zaken waarnemen.
Gelukkig zit ik op straatniveau en niet bovenop Nakatomi plazaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Zodra ik eenmaal was blijven zitten was het 100x beter. Pro-tip: blijf zitten.quote:
But now you're missing out of the company Christmas partyquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik op straatniveau en niet bovenop Nakatomi plaza
DAT VERTEL JE ME NUquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ik eenmaal was blijven zitten was het 100x beter. Pro-tip: blijf zitten.
ik denk ook altijd dat ik de wereld beter kan makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ik eenmaal was blijven zitten was het 100x beter. Pro-tip: blijf zitten.
droog hier weer nu in Katwijk, maar komt nog wat erna denk.quote:
Jaaaa, meeeet, eeeeen....quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze tegenwoordig nou echt niks leuks en origineels meer verzinnen voor WK's?
Die kunnen ECHT goed busjes verplaatsen manquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:52 schreef kree het volgende:
je zou maar pakket bezorger zijn he? ik ben ervan overtuigd dat die te veel uitgebuit worden nl.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kunnen ECHT goed busjes verplaatsen man
tja. naja ik denk tis kut beroep.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kunnen ECHT goed busjes verplaatsen man
Kun je niet gewoon vragen om een mens?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal klaar met die chat. Ik heb gezegd dat ik het nog via de school ga proberen en anderd de incasso ga storneren.
Ookal heb ik die rechten helemaal niet.
Daar chatten ik al mee. Want die hot die snapt echt werkelijk helemaal niks.quote:
jezelf je opnaaien en het opdrijven is meestal niet goed idee. Ik zeg dit uit ervaringquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal klaar met die chat. Ik heb gezegd dat ik het nog via de school ga proberen en anderd de incasso ga storneren.
Ookal heb ik die rechten helemaal niet.
Laat het los, laat het gaan...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
jezelf je opnaaien en het opdrijven is meestal niet goed idee. Ik zeg dit uit ervaring
Wat moet je allemaal van ze weten dan dat je privacy gegevens van ze nodig hebt?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar chatten ik al mee. Want die hot die snapt echt werkelijk helemaal niks.
Maar een mens mag ook niet zomaar privacy gegevens geven. En op zich snap ik dat wel, maar het schiet niet op.
Dit is een incasso van 23 februari. Dus het ligt al een tijdje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:15 schreef kree het volgende:
wat helpt. laat het ff paar dagen gaan en denk erover en bekijk het dan opnieuw. tip.
juist en geef het even tijd, daarna altijd nog tijd om drama over te maken denkquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat het los, laat het gaan...![]()
Ik heb het bij de klant gelegd. Mag die het op gaan lossen.
Bij de klant heeft bol.com een incasso gedaan van de hoofdrekening van de stichting. En ik wil weten welke school die onder deze stichting valt dit heeft besteld. Maar ik weet alleen niet wie. En zij mogen geen adresgegevens of naam van de persoon geven van wie dit heeft besteld.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal van ze weten dan dat je privacy gegevens van ze nodig hebt?
nou ja dan is het toch uit jou handen en in hand van incasso bureau?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is een incasso van 23 februari. Dus het ligt al een tijdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |