abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220937928

PROGRAMMA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEDRAGSREGELS IN DIT TOPIC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 21:01:16 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220938238
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:54 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dit is wel een rare opmerking.

Inderdaad, het moet schoppen zijn.
What can change the nature of a man?
  maandag 1 juni 2026 @ 21:41:45 #3
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220938452
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:01 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, het moet schoppen zijn.
Da's niet onze Rico.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220938945
Ook al dubieuze crypto sponsoren die achteraf een scam blijken. Het gaat de verkeerde kant op.
pi_220939101
Het aantrekken van Bakkati blijft gek, zeker nu blijkt dat het aanblijven van Van Persie niet meer een zekerheidje is.

Is dat dan buiten Rigaux om gegaan?
pi_220942288
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Wotte het volgende:
Ook al dubieuze crypto sponsoren die achteraf een scam blijken. Het gaat de verkeerde kant op.
Chris Woertsed.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:32:22 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220944011
twitter

Dag 2 van D’n Deef en de eerste flopspeler is al opgerot. Graag dit tempo aanhouden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:49:45 #9
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220944498
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Dag 2 van D’n Deef en de eerste flopspeler is al opgerot. Graag dit tempo aanhouden
3 miljoen + doorverkoop. Dit is wel het type kutaankoop waar je je nauwelijks aan brandt. En zijn invalbeurt tegen Bayern blijft een grappige herinnering.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220944580
Er is maar één Mitchell en dat is Te Vrede.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:11:05 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220944608
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
3 miljoen + doorverkoop. Dit is wel het type kutaankoop waar je je nauwelijks aan brandt. En zijn invalbeurt tegen Bayern blijft een grappige herinnering.
Ik ga z'n roekeloze tackles missen ;(
pi_220945797
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Dit was by far niet de ergste miskoop. Gast heeft nauwelijks wat gekost. Is verder feitelijk het succes van DtK dat deze man weg is.
pi_220946276
Gewoon z’n optie gelicht hè, geen verkoopkunsten.

Wel jammer dat zulk soort jongens, die eigenlijk al de leeftijd hebben om bij het eerste te komen, maar gehaald worden “voor de toekomst, want ruwe diamant” het bij ons nooit halen. Denk bijv. Aan een Carillo, een diarra of een Walemark.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220946291
Wel mooi dat er nu ook eens een Belgisch “toptalent” wordt gehaald, er even van uit gaande dat dit doorgaat. PSV en Ajax hebben daar al de nodige successen mee geboekt, geloof zo uit m’n hoofd dat wij daarvoor 20 jaar terug in de tijd moeten naar Thomasje Buffel.
  Forum Admin dinsdag 2 juni 2026 @ 22:16:01 #15
35723 crew  GGMM
pi_220946331
Niet echt creatief om gewoon te doen wat Ajax en PSV ook al doen natuurlijk

Maar misschien is het echt een talent
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:19:35 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220946351
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:07 schreef De_Pel het volgende:
Wel mooi dat er nu ook eens een Belgisch “toptalent” wordt gehaald, er even van uit gaande dat dit doorgaat. PSV en Ajax hebben daar al de nodige successen mee geboekt, geloof zo uit m’n hoofd dat wij daarvoor 20 jaar terug in de tijd moeten naar Thomasje Buffel.
De Belgische Beckham vergeten zijn :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220946543
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:19 schreef Caland het volgende:

[..]
De Belgische Beckham vergeten zijn :`)
Buiten dat ik hem inderdaad volledig was vergeten (moest googlen), was dat een ontzettende knutselwerk en was hij 22 toen hij naar Feyenoord kwam. Ik bedoel de 15-18 jarige talenten uit de betere opleidingen van België die binnen 2 jaar doorstromen naar het eerste elftal.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:49:19 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220949377
Volgens Krabby gaat Feyenoord vol voor Ouaissa die rond de 8 miljoen moet kosten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220949709
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:49 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby gaat Feyenoord vol voor Ouaissa die rond de 8 miljoen moet kosten.
Is hij dat waard?
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:44:46 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220949739
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:38 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Is hij dat waard?
Jawel, al denk ik dat NEC wel wat hoger in de boom gaat zitten en zo'n exceptioneel talent vind ik het ook niet.

Ook wel een beetje de vraag of hij niet vooral even floreerde onder Schreuder, dus imo moet je dat ook weer niet neerleggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220950209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Jawel, al denk ik dat NEC wel wat hoger in de boom gaat zitten en zo'n exceptioneel talent vind ik het ook niet.

Ook wel een beetje de vraag of hij niet vooral even floreerde onder Schreuder, dus imo moet je dat ook weer niet neerleggen.
Jamaarnee
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:43:31 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220950219
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:41 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Jamaarnee
Ik zou van NEC eigenlijk alleen Sano (onhaalbaar) of Lebreton blind oppikken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220950254
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zou van NEC eigenlijk alleen Sano (onhaalbaar) of Lebreton blind oppikken.
Mes in de rug van Linssen dit.
pi_220950445
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
3 miljoen? Hebben wij niet 2.5 betaald?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_220950777
Laten we vooral niet de fout van vorig jaar maken en allemaal spelers voor 10 miljoen kopen die er niet veel van blijken te kunnen.

Doe mij maar Aursnesjes, Sinisterraatjes en Wieffertjes.
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:16:53 #26
474254 GurneyIsBestOke
pi_220951281
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:05 schreef De_Pel het volgende:
Gewoon z’n optie gelicht hè, geen verkoopkunsten.

Wel jammer dat zulk soort jongens, die eigenlijk al de leeftijd hebben om bij het eerste te komen, maar gehaald worden “voor de toekomst, want ruwe diamant” het bij ons nooit halen. Denk bijv. Aan een Carillo, een diarra of een Walemark.
Wieffer en Moussa toch? Dat waren echt van die ‘tja’-transfers destijds.

Zelfs Santi en Valente werden voor de toekomst gehaald, maar daar hadden we wel hogere verwachtingen van.
pi_220951388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Zelfs Santi en Valente werden voor de toekomst gehaald, maar daar hadden we wel hogere verwachtingen van.
Moussa begreep ik echt geen kont van.

Die heeft me echt ongelofelijk verrast
pi_220951430
quote:

[..]

Die zijn niet gehaald voor de basis, maar toch wel als volwaardige eerste elftal spelers
pi_220952294
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:31 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Moussa begreep ik echt geen kont van.

Die heeft me echt ongelofelijk verrast
Ook dat. Maar blijft wel een ergerlijke speler. Kunt hem 100* vervloeken in een wedstrijd. En dan ineens 2 fantastische acties ofzo.

Heb altijd het gevoel als hij minder oogkleppen zou hebben, en wat meer overzicht dat hij er 100* meer uit zou kunnen halen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:02:20 #30
474254 GurneyIsBestOke
pi_220952751
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:38 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Die zijn niet gehaald voor de basis, maar toch wel als volwaardige eerste elftal spelers
Diarra was basisspeler de eerste competitiewedstrijd :P en het dooie vogeltje was ook direct volwaardig eerste elftal speler.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik vind het met de ruwe diamantjes juist wel meevallen. Bos en Taghi zijn in die categorie ook echt wel goede aankopen. En bij de jeugdelftallen Sauer en Read.

Juist de categorie ‘direct voor de basis’ vallen al jaren door de mand. Gek genoeg beginnen ze nog wel oké en worden daarna alleen maar slechter, Watanabe, Hwang, Ivanusec, Zerrouki, Stengs, Ahmedhodzic en Steijn vallen imo allemaal in die categorie. In dat segment koopt PSV juist heel goed in en blijkt Brugge ook vaak goed in te kopen. Daar zit de grootste verbeterslag.
pi_220954747
Vraagprijs van AHM kan weer wat omhoog
pi_220954773
Hadj Moussa-god :D _O_
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:45 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220954981
twitter

_O_

+10 miljoen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:55 #34
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220954986
Gefeliciteerd met de goal van Moussa!
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:08:30 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd met de goal van Moussa!
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220955437
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:08 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
We gaan na dat zondagsschot toch niet doen alsof er meer in zit dan pakweg Bournemouth.
pi_220955589
quote:

[..]

Sinisterra en De Pax waren uiteindelijk ook niet bepaald missers.
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:27:36 #38
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220956485
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:41 schreef Wotte het volgende:

[..]
We gaan na dat zondagsschot toch niet doen alsof er meer in zit dan pakweg Bournemouth.
Kleuter Hato gaf hem alle ruimte, dus wat hoger dan Chelsea moet inderdaad nog wel lukken.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:21:17 #39
477768 TweedeKlum
pi_220959938
Afscheidsinterview Te Kloese bij Rijnmond.

https://www.rijnmond.nl/n(...)grijze-muizenverhaal

Interviews geven was nooit de hobby van Dennis te Kloese. Vandaag sprak de directeur van Feyenoord voor de laatste keer met de media, voordat hij sportief directeur wordt bij Monterrey FC in Mexico. Een gesprek over winst, verkeerde keuzes en de brede ontwikkeling van de club.
Als Dennis te Kloese een van de skyboxen binnenkomt, zitten vier journalisten met koffie en een broodje op hem te wachten. De vertrekkend algemeen- en technisch directeur oogt ontspannen en schudt iedereen de hand.
Na wat informele gesprekken over het leven en het voetbal in Mexico gaan de recorders van de schrijvende media aan. Morgen vliegt Te Kloese naar Mexico, waar hij sowieso Zweden-Tunesië in Monterrey zal bezoeken, evenals Mexico-Zuid-Korea. "Ik ben voor Mexico, maar wil Hwang ook zien." Aan het eind van de maand is er nog een afscheidsborrel voor het personeel van Feyenoord, vandaag is zijn laatste moment met de media.

"Wat blijft hangen, is dat ik met heel veel plezier in De Kuip kan komen", vertelt Te Kloese. Woensdag zat hij nog op de tribune tijdens Nederland-Algerije. "Feyenoord heeft mij zo'n goed gevoel gegeven. Als ik ga fietsen of ga hardlopen doe ik met trots een Feyenoord-setje aan. Bovendien had ik nooit gedacht dat ik m'n kinderen iets van de Nederlandse cultuur kon meegeven en dat ik m'n ouders zo dichtbij m'n werk had. Dat is echt een ongelooflijk cadeau."

Grijze muizen

In de jaren van Te Kloese bij Feyenoord was de club met een landstitel, een beker, een Johan Cruijff Schaal en de finale van de Conference League zeer succesvol. Door drie deelnames aan de Champions League in de afgelopen vier jaar en het breken van meerdere transferrecords laat Te Kloese de club anders achter dan toen hij binnenkwam.
"Bij Feyenoord gold altijd het grijze muizen verhaal. Het had wel goede spelers, soms een uitschieter. En dat was het vaak. Daarom wilde ik het eerst sportief op orde hebben en hebben we de plannen rondom een nieuw stadion losgelaten. Eerst zorgen dat we het intern op orde krijgen. Dan ben je daarna in elk geval in de positie om iets te vinden van een nieuw stadion. Mijn beste zet is geweest dat de focus volledig op voetbal ging."
Lucratieve Champions League
Bij zijn aantreden in 2022 noteerde Feyenoord een netto omzet van 87 miljoen en een eigen vermogen van ruim 1 miljoen euro. In seizoen 2024/2025 is de netto omzet gestegen naar 160 miljoen en is het eigen vermogen gestegen naar ruim 37 miljoen. Voornamelijk te danken aan drie Champions League deelnames in de afgelopen vier jaar.

"Of de manier waarop we het gehaald hebben nu goed was of niet: uiteindelijk worden die euro's wel overgemaakt. En dan gaat het zo verschrikkelijk hard qua inkomsten. Ook qua bonussen in sponsorcontracten, meer media-inkomsten en meer mensen die geld uitgeven in je stadion. Ook onze shirtverkoop is de afgelopen vier tot vijf jaar enorm gegroeid. Echt bijzonder."
Kritiek op dubbelrol
Toch was er de afgelopen tijd ook kritiek op Te Kloese, en dan met name op zijn dubbelrol. Een aantal keer was hij dichtbij het vastleggen van een TD zegt hij. Maar; of ze wilden niet weg, of ze konden niet weg. Zo sprak Te Kloese in het verleden al eens met Dévy Rigaux, de nieuwe eindverantwoordelijke op technisch gebied.

"Werken bij Feyenoord heeft veel impact op landelijk niveau in alles wat je doet en zegt. Die emotie maakt de club ongelooflijk mooi, maar die emotie bij zoveel mensen die allemaal iets willen zeggen, maakt het ook moeilijk om hier te werken. Zou ik het anders doen? Ik ben op deze manier aan de slag gegaan en kijk waar de club in die 4,5 jaar terecht is gekomen. Daar ben ik best trots op."

Van Persie en Priske

Over de aanstelling en de toekomst van Robin van Persie wil Te Kloese weinig kwijt. "De toekomst is nu aan Robert (Eenhoorn, red.) en Dévy (Rigaux, red.). Ik ben wel blij dat we de rust rondom het elftal met Robin (Van Persie, red.) hebben kunnen behouden."
Tot een ontslag van Van Persie is het nooit gekomen. Zijn voorganger Brian Priske diende zijn contract niet uit. "Arne Slot opvolgen is niet makkelijk. Als persoon was Priske echt een goede kandidaat. Hij had goede resultaten in Tsjechië en was enorm populair bij Sparta Praag. Ik ben niet zo van een trainerswissel zoals je hebt gemerkt", refereert Te Kloese aan het aanblijven van Van Persie. "Maar we waren niet verder gekomen als Brian langer was aangebleven."

"Ik denk nog steeds dat hij tactisch heel sterk is, maar hij had moeite met de Nederlandse manier van werken. En met onze competitie. Er kwam veel focus op de negativiteit, voornamelijk in de eredivisie. Want in de Champions League is er onder hem geweldig gespeeld. Neem Benfica. Ik heb zelden zo'n goede wedstrijd van Feyenoord gezien."

Dure Invanusec

Daarna volgde Robin van Persie als trainer, die afgelopen seizoen ook met kritiek te maken kreeg op de resultaten van Feyenoord. Nadat de Rotterdammers langere tijd koploper waren, verloor het uiteindelijk fors terrein op landskampioen PSV, al eindigde de club wel als tweede. Ook was er flinke kritiek op een aantal mindere transfers. Gevraagd naar zijn slechtste zet, blijft het bijna een minuut stil.
"Het is een beetje lullig om namen te noemen", klinkt het uiteindelijk. "Maar we hebben Ivanusec drie keer bekeken, bijvoorbeeld hier in De Kuip tegen Nederland. Kapte hij Dumfries uit, die gleed bijna de tunnel in. Dan denk je echt dat die wat kan. Dat wezen de data ook uit. We hebben er een formeel proces van gemaakt, want hij was een dure jongen. Scoorde ook nog eens drie keer in de play-offs om de Champions League met Dinamo Zagreb. Ook geen lullige ploeg. Maar waar gewerkt wordt, worden ook slechte beslissingen genomen."

Chocola

Zelf kreeg Te Kloese ook het verwijt dat-ie nogal eens een slechte beslissing nam. Zeker het afgelopen seizoen waren er met regelmaat spandoeken te zien tegen de directie en RVC. Daarnaast kreeg de directeur te maken met persoonlijke bedreigingen, een aangrijpende gebeurtenis.

"Het zou niet terecht zijn als ik zou zeggen dat het niks met mij deed. Maar als ik nu meemaak hoe positief iedereen tegen mij is in de afgelopen periode. Vandaag kwam er iemand naar De Kuip om speciaal voor mij een doosje chocola te brengen. En vorige week was ik met mijn familie aan het eten in Rotterdam, toen er ineens een paar nagerechten kwamen voor m'n kinderen. Besteld door van die zware jongens. Dan doet mij dat meer goed dan die paar anonieme jongens die mij al vijf jaar zwartmaken."
Spelerstransfers
Met de verkopen van spelers als Gimenez, Hancko, Milambo, Paixao, Kökcü, Wieffer, Geertruida en Sinisterra in de tijd dat Te Kloese in de directie van Feyenoord zat, werd er meer dan 200 miljoen euro binnengehaald.

Op de transfers, waar Te Kloese als algemeen directeur en later als technisch directeur een rol in speelde, kijkt hij met een zeer goed gevoel terug. "Gimenez was top, maar niet heel goedkoop. Op basis van zijn prestaties werd hij zelfs nog duurder voor ons. Geen probleem, want hij heeft ons veel opgeleverd."
Te Kloese kijkt met extra veel genoegdoening terug op de aankopen van bijvoorbeeld Wieffer en Hadj Moussa. "Wieffer kwam voor nog geen miljoen euro. Daar werden toen nog vraagtekens bij geplaatst. Hadj Moussa kostte nog geen drie miljoen. Ik heb er niet over getwijfeld. Ook niet toen naar buiten kwam dat Hadj Moussa een lastige jongen zou zijn. Dat is hij helemaal niet. Hij is juist degene die het meeste aan zichzelf doet. Maar omdat hij grillig speelt, denken mensen dat hij grillig is. Dat is gewoon niet zo. Bovendien wordt hij nu gevolgd door drie of vier grote clubs in Europa."

Eenwording

Op 11 juni wordt er gestemd over eenwording van de club met het stadion. De aandeelhoudersvereniging van het stadion heeft een positief stemadvies aan haar leden gegeven, waarmee de eenwording er definitief lijkt te komen. Het zou de oplossing zijn van één de grootste hoofdpijndossiers van de club.
"Het is dertig jaar de ambitie geweest van de club. Iedereen zag dat het moest, maar het is nooit gebeurd. Feyenoord is straks gewoon verantwoordelijk voor waar ze verantwoordelijk voor moet zijn. Dat er geen concert in De Kuip geknald wordt, als de voorbereiding begint. Die logica was dertig jaar lang niet op papier te krijgen."

"Daar hebben we minstens twee jaar aan gewerkt. En anderen nog veel harder dan ik. Feyenoord krijgt veel meer te zeggen over wat er in de omgeving gaat gebeuren, met een treinstation, een brug en weet ik veel wat ze allemaal willen gaan bouwen. Wij zijn het aanspreekpunt. Nooit kon het. Moest het stadion er iets van vinden. Gek werd je er van. Dat het nu gaat lukken, voelt fantastisch."
Supporter in Mexico
Met een trots gevoel kijkt Te Kloese terug op zijn periode bij Feyenoord. Hij spreekt nog over hoe Gimenez kwam als een jongen en vertrok als een man. Over de mooie toekomst die Feyenoord heeft met spelers als Bos, Targhalline, Valente en Steijn, van wie hij volgend seizoen veel verwacht.
En hoe hij straks in Mexico in alle vroegte de wekker zet om op zondagmiddag 14.30 uur (Nederlandse tijd) naar Feyenoord te kijken. "Heerlijk. In je eentje. Met een kop koffie. Gewoon als supporter."
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_220964507
Gisteren het lijstje nog eens nagelopen, er moeten deze zomer zeker 30 a 40 mutaties (inkomend plus uitgaand) gaan plaatsvinden. Ben erg benieuwd wat ze er van maken.
pi_220964556
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:27 schreef De_Pel het volgende:
Gisteren het lijstje nog eens nagelopen, er moeten deze zomer zeker 30 a 40 mutaties (inkomend plus uitgaand) gaan plaatsvinden. Ben erg benieuwd wat ze er van maken.
Ze hebben wel echt achterlijk veel selectie spelers. Dertig juni al vier te pakken.
pi_220964582
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:33 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ze hebben wel echt achterlijk veel selectie spelers.
Jup. Maar de eersten zijn al weg.

quote:
Dertig juni al vier te pakken.
:? :? :?
pi_220964615
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:37 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Jup. Maar de eersten zijn al weg.
[..]
:? :? :?
Dan lopen Trauner, Sterling, Benda en Jeng uit contract/huur.
pi_220965155
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dan lopen Trauner, Sterling, Benda en Jeng uit contract/huur.
O zo. Ja. Vraag is wel of ze echt allemaal weg gaan.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:24:41 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220965309
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:04 schreef De_Pel het volgende:

[..]
O zo. Ja. Vraag is wel of ze echt allemaal weg gaan.
Laten we het hopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220967431
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Laten we het hopen.
Eventueel zou je nog kunnen overwegen om Trauner een soort prestatiecontractje te bieden. Heeft niet mijn voorkeur, maar er kwam wel voetbal in sinds hij weer meedeed.

Jeng deed het in die paar potjes heel aardig. Weet niet hoe het nu met zijn fitheid gesteld is en of je wat kunt zeggen over hoe hij terugkomt, eventueel kun je hem nog een jaartje proberen te huren met een vernieuwde optie.
pi_220967480
Zou de apotheker eigenlijk wel willen terugzien in de Academy
  vrijdag 5 juni 2026 @ 19:58:41 #48
477768 TweedeKlum
pi_220967506
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Eventueel zou je nog kunnen overwegen om Trauner een soort prestatiecontractje te bieden. Heeft niet mijn voorkeur, maar er kwam wel voetbal in sinds hij weer meedeed.

Jeng deed het in die paar potjes heel aardig. Weet niet hoe het nu met zijn fitheid gesteld is en of je wat kunt zeggen over hoe hij terugkomt, eventueel kun je hem nog een jaartje proberen te huren met een vernieuwde optie.
De Generaal kan echt niet meer joh, dat is geweest. Koester de mooie momenten.
pi_220968974
Goh… Robin kon het niet dealen dat Q nog niet gelijk blind wilde bijtekenen. Net alsmede Q2.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:59:13 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220969044
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Goh… Robin kon het niet dealen dat Q nog niet gelijk blind wilde bijtekenen. Net alsmede Q2.
Heet hij nog wel Q?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 6 juni 2026 @ 00:01:20 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220969049
twitter

Ach, Dick
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 6 juni 2026 @ 01:27:40 #52
474254 GurneyIsBestOke
pi_220969243
quote:
Hartman impliceerde dat het feit dat hij waardeloos speelde wellicht gunstig was voor zijn transferwaarde om elders meer te verdienen. Ja dat is ook niet zo slim.
pi_220969386
quote:
De mentaal instabiele, voormalig zwaar geblesseerde, gedegradeerde, niets na zijn blessure leverende, van extremistisch in het belijden van het Christendom naar het extremistisch van de Islam ontspoorde van onder tot boven getatoeëerde absurde naam hebbende Quindillishy (schrijf ik het goed?) Hartman is na vijf keer janken in de pers nog steeds niet klaar met zijn ex, De Pers? [lol woordgrap]

Ik geloof dat RvP hier niet het probleem is dit keer.

Die hoer overwoog deze zomer de neuzen nog.

Valt in dezelfde categorie als bijvoorbeeld zo'n Karsdorp, er brandt geen licht én er is niemand thuis.

Ik wil hem ook absoluut niet terug, lui die zo instabiel in hun hoofd zijn gaan niet meer presteren op het veld. Die fout heeft de club al veel te veel gemaakt.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:29:44 #54
477768 TweedeKlum
pi_220969516
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 00:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Ach, Dick
Dickie ziet zijn lucratieve schnabbel in rook op gaan. :')
pi_220969569
opvallende mening van dick, geen idee waarom hij dat vindt. Lijkt mij juist heel logisch dat een td zo belangrijk is
  zaterdag 6 juni 2026 @ 09:11:09 #56
477768 TweedeKlum
pi_220969599
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:57 schreef snabbi het volgende:
opvallende mening van dick, geen idee waarom hij dat vindt. Lijkt mij juist heel logisch dat een td zo belangrijk is
Wellicht heeft RvP hem gevraagd dit te doen. :+
  zaterdag 6 juni 2026 @ 09:26:21 #57
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220969714
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:11 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Wellicht heeft RvP hem gevraagd dit te doen. :+
Er zit in elk geval meer achter dan enkel Dick die zijn mening geeft.
pi_220969821
quote:
Ik gok omdat Dick bijna 80 is.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 13:04:14 #59
474254 GurneyIsBestOke
pi_220971415
quote:
Trainer is een passant, TD niet, dus het slaat inderdaad nergens op. Het probleem afgelopen jaren bij Feyenoord is dat de trainer te belangrijk is gemaakt na het succes van Slot. Daardoor zijn er veel slechte aankopen gedaan. Helemaal onhandig is als je hem laat opvolgen door een trainer met een volkomen andere tactiek en daarna een narcist die naar niemand onder hem luistert.

Maar het lijkt mij dat laatstgenoemde narcist die zichzelf nadrukkelijk als ‘leider van de club’ plaatste nu een toontje lager moet zingen, en dat vindt Dick niet leuk. Die zien we niet meer terug na de zomer (en ik denk vPersie ook niet).
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:17:35 #60
268491 fetX
pi_220971956
Ach, Dick
pi_220973504
twitter

Ook namens FOK.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 21:03:55 #62
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220975688
Dick Advocaat met z’n mening uit 1996…
Als afgelopen seizoen iets wel duidelijk is geworden, is het wel dat geen enkel technisch dossier bij RvP in goede handen was.
  zondag 7 juni 2026 @ 17:36:55 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220980780
twitter

Als dit klopt zal ik de komende transferperiode niet zeiken op @ZKA
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220980790
Koekoek, ik had dit echt niet verwacht.
pi_220980811
Nu even wachten op het eerste Marino Pu¨ić gerucht.
  zondag 7 juni 2026 @ 17:39:24 #67
262211 hhh38
pi_220980823
Dit zag er een maand geleden totaal niet naar uit :o
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 17:40:45 #68
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220980831
JAAAAAAAAAAAAAAA
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220980844
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:36 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Als dit klopt zal ik de komende transferperiode niet zeiken op @:zka
De eerste goede actie van Rigaux en Eenhoorn is een feit. Was natuurlijk overduidelijk na afgelopen seizoen dat het niet verder kon met Van Persie. De behaalde punten is nog geeneens het grootste probleem, het vertoonde spel wel. Geen visie, geen duidelijk spelbeeld, geen groei.

Benieuwd wie er aangesteld gaat worden nu.
  zondag 7 juni 2026 @ 17:42:44 #70
498282 Scrummie
pi_220980850
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koekoek, ik had dit echt niet verwacht.
Ik ook niet.
pi_220980853
Als dit waar is vind ik het toch wel jammer hoor, zo'n clubicoon hoort gewoon door de voordeur te vertrekken. :{
pi_220980879
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als dit waar is vind ik het toch wel jammer hoor, zo'n clubicoon hoort gewoon door de voordeur te vertrekken. :{
Ljktt mij dit nog altijd beter dan ergens in oktober ontslagen te worden. Gaat nu op papier met een oké track record (tweede plek en CL) nog wel de een soort van de voordeur uit.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 17:46:24 #74
pi_220980882
quote:
Hij heeft het seizoen mogen afmaken, dat is toch nog steeds redelijk door de voordeur?

Het was niet beter geworden als je hem had laten zitten, dan had je hem in oktober of zoiets op straat gezet. Voor zowel Van Persie als de club beter om nu meteen uit elkaar te gaan.
  zondag 7 juni 2026 @ 17:46:37 #75
262211 hhh38
pi_220980884
quote:
Daar heeft Van Persie het zelf naar gemaakt.
pi_220980894
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Daar heeft Van Persie het zelf naar gemaakt.
Nou nou wat hard meteen weer. Robin is gewoon (nog) niet zo'n goede trainer. Dat Dennis bij hem aangeklopt heeft voor deze functie kan je hem ook weer niet kwalijk nemen. (want natuurlijk doet hij dat)
  zondag 7 juni 2026 @ 17:54:09 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220980947
quote:
FR12=zka en 1908 kopieert weer alles daarvan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220980956
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:54 schreef Caland het volgende:

[..]
FR12=zka en 1908 kopieert weer alles daarvan
https://www.fcupdate.nl/v(...)e-directie-feyenoord
fles azijn is wel een ander geluid
pi_220980965
Hier word ik heel blij van. Als speler natuurlijk echt zijn waarde voor de club gehad en is het een icoon, als trainer gewoon hopeloos.
pi_220980973
Gefeliciteerd allemaal, het kan best nog wat worden komend seizoen.
  zondag 7 juni 2026 @ 17:58:37 #81
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220980979
Ineens een stuk meer zin in komend seizoen :)

Wel heel treurig dat zo'n clubicoon dan deze herinnering achterlaat, maar ik denk ook dat dit het beste was.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:00:49 #82
474254 GurneyIsBestOke
pi_220980991
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:41 schreef alopio het volgende:

[..]
De eerste goede actie van Rigaux en Eenhoorn is een feit. Was natuurlijk overduidelijk na afgelopen seizoen dat het niet verder kon met Van Persie. De behaalde punten is nog geeneens het grootste probleem, het vertoonde spel wel. Geen visie, geen duidelijk spelbeeld, geen groei.

Benieuwd wie er aangesteld gaat worden nu.
Hij heeft ook een paar mokerdomme uitspraken gedaan aan het einde van het seizoen. vWonderen blokkeren was al niet slim, maar ik denk dat hij zich definitief onmogelijk heeft gemaakt door te zeggen dat hij volgend seizoen ook Advocaat als adviseur wilde. Los van het diskrediet naar de rest van de staf en jezelf als je de hulp van een 80-jarige nodig hebt, laat hij daarmee ook alle aanvallende intenties varen die hij eerder uitsprak.

Maar goed, we hebben nu twee competente mensen in het bestuur en die hebben geen zin in een trainer die zijn eigen gang gaat en naar niemand luistert.
pi_220980996
Wie nu?
Slot, gaat natuurlijk niet komen maar altijd bellen
Schreuder?
pi_220980998
Dat wordt eindeloos Slot en Schreuder pushen door de media, jaaaaaaaaa.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:07:25 #87
268491 fetX
pi_220981028
JAAAAAAAAAA. Eindelijk. Dit had in december al gemoeten natuurlijk.

Wat een vreselijke trainer was dit zeg. Benieuwd wie ze nu gaan aanstellen.

Welkom Pep of Arne :)
  zondag 7 juni 2026 @ 18:07:45 #88
474254 GurneyIsBestOke
pi_220981032
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat wordt eindeloos Slot en Schreuder pushen door de media, jaaaaaaaaa.
Slot is zo onwaarschijnlijk dat zelfs de media daar niet in mee gaat. En Schreuder lijkt mij ook kansloos. Prima trainer, maar niet voor een topclub denk ik, want zodra ploegen zich gingen aanpassen aan NEC had hij maar zelden een antwoord. Bovendien is het tactisch heel anders dan wat Feyenoord opleidt en scout. Dan krijg je Priske 2.0

Ik ben heel benieuwd, Utrecht is al met mijn favoriete kandidaat aan de haal. Ik denk dat het een buitenlandse trainer wordt.
pi_220981033
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Slot is zo onwaarschijnlijk dat zelfs de media daar niet in mee gaat. En Schreuder lijkt mij ook kansloos. Prima trainer, maar niet voor een topclub denk ik, want zodra ploegen zich gingen aanpassen aan NEC had hij maar zelden een antwoord. Bovendien is het tactisch heel anders dan wat Feyenoord opleidt en scout. Dan krijg je Priske 2.0

Ik ben heel benieuwd, Utrecht is al met mijn favoriete kandidaat aan de haal. Ik denk dat het een buitenlandse trainer wordt.
Sebastien Pocognoli!
  zondag 7 juni 2026 @ 18:11:42 #90
174756 Rnie
& Bert
pi_220981050
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:07 schreef fetX het volgende:
JAAAAAAAAAA. Eindelijk. Dit had in december al gemoeten natuurlijk.

Wat een vreselijke trainer was dit zeg. Benieuwd wie ze nu gaan aanstellen.

Welkom Pep of Arne :)
:') :') :')
De enige echte.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:11:43 #91
262211 hhh38
pi_220981051
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nou nou wat hard meteen weer. Robin is gewoon (nog) niet zo'n goede trainer. Dat Dennis bij hem aangeklopt heeft voor deze functie kan je hem ook weer niet kwalijk nemen. (want natuurlijk doet hij dat)
Als ie wat meer zelfkritiek had getoond had ie waarschijnlijk niet op straat gestaan nu.
pi_220981054
Jan Boskamp zou graag Wouter Vrancken bij Feyenoord zien

Als speler kwam Vrancken (47) uit voor louter Belgische clubs: KV Kortrijk, KV Mechelen, RC Genk, AA Gent en Sint-Truiden. Trainer was hij vervolgens bij achtereenvolgend KV Mechelen, RC Genk, AA Gent en vorig seizoen Sint-Truiden. Met laatstgenoemde werd hij razendknap derde, waarna Vrancken reeds aankondigde te gaan vertrekken bij de club.

Verder zou natuurlijk Pascal Janssen best kunnen als Eenhoorn dat ziet zitten?
  zondag 7 juni 2026 @ 18:13:21 #93
268491 fetX
pi_220981069
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:11 schreef snabbi het volgende:
Jan Boskamp zou graag Wouter Vrancken bij Feyenoord zien

Als speler kwam Vrancken (47) uit voor louter Belgische clubs: KV Kortrijk, KV Mechelen, RC Genk, AA Gent en Sint-Truiden. Trainer was hij vervolgens bij achtereenvolgend KV Mechelen, RC Genk, AA Gent en vorig seizoen Sint-Truiden. Met laatstgenoemde werd hij razendknap derde, waarna Vrancken reeds aankondigde te gaan vertrekken bij de club.

Ik denk dat er wel een lijntje uitgegooid gaat worden naar Pascal Jansen, ja.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:13:56 #94
262211 hhh38
pi_220981073
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wijffels en Hansie Hansie begonnen al over Slot bij Ajax, dus er zullen vast een paar gekken zijn die met Slot komen.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:15:00 #95
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220981077
Geen woorden, maar daden. Ofschoon ontslag natuurlijk nooit leuk is, een goede beslissing.

Je moet zaken ook niet laten dooretteren.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220981084
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wijffels en Hansie Hansie begonnen al over Slot bij Ajax, dus er zullen vast een paar gekken zijn die met Slot komen.
Van de Nederlandse media hoef je niet veel te verwachten. Zelfs als de kaarten allang geschud zijn, leven ze in hun eigen wereld.
pi_220981120
ANNOUNCE ARNE SLOT
  zondag 7 juni 2026 @ 18:21:48 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220981127
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Van de Nederlandse media hoef je niet veel te verwachten. Zelfs als de kaarten allang geschud zijn, leven ze in hun eigen wereld.
Het getrek aan tokkie met pet zal nu ook wel beginnen, helaas
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220981128
Die opmerking van Rigeaux een week geleden sprak wel boekdelen natuurlijk.

Zouden ze Oh Arne terug willen halen? Al lijkt me die niet lekker te liggen met Eenhoorn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220981137
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Het getrek aan tokkie met pet zal nu ook wel beginnen, helaas
Dat gaat ons door de strot worden geduwd.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:23:31 #101
262211 hhh38
pi_220981138
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:21 schreef TheVulture het volgende:
Die opmerking van Rigeaux een week geleden sprak wel boekdelen natuurlijk.

Zouden ze Oh Arne terug willen halen? Al lijkt me die niet lekker te liggen met Eenhoorn
Als je Slot kan halen laat je gelijk een vrachtwagen met zand komen om over dat conflict te gooien.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:25:34 #102
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220981144
Alsof Slot terug wil
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220981148
Maar het zal wel Pascal Janssen worden :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220981149
Sodeju zeg. Ons nieuwe duo pakt het even aan.

Heel benieuwd wie het nu gaat doen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220981150
Leuk projectje om te turven welke trainers in de media worden besproken/getipt.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:26:56 #106
268491 fetX
pi_220981159
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leuk projectje om te turven welke trainers in de media worden besproken/getipt.
Dat zal wel weer een heel spannend lijstje worden.
pi_220981162
Met Pascal Jansen ga je de oorlog ook niet winnen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220981163
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:26 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat zal wel weer een heel spannend lijstje worden.
Dick Schreuder zal zelfs nog worden getipt als het duidelijk wordt dat Rigaux het in het buitenland zoekt.
pi_220981173
Er wordt Rigauxreus ingegrepen.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:31:00 #110
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981178
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:25 schreef Parafernalia het volgende:
Alsof Slot terug wil
Zou zomaar kunnen dat ze 'm gewoon doorbetalen totdat hij een nieuwe baan heeft. Dan schiet je jezelf in de poot voor die pakweg acht ton in Rotterdam
  zondag 7 juni 2026 @ 18:31:34 #111
268491 fetX
pi_220981180
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dick Schreuder zal zelfs nog worden getipt als het duidelijk wordt dat Rigaux het in het buitenland zoekt.
Gio staat natuurlijk ook op dat lijstje.

Of dan krijg je ‘dat ze Ron Jans moeten overtuigen om nog 2 jaar door te gaan’. Dat soort gelul.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:32:22 #112
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981186
Ik schrijf van Bommel met van Marwijk alvast op de bingokaart
  zondag 7 juni 2026 @ 18:32:32 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220981187
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:31 schreef fetX het volgende:

[..]
Gio staat natuurlijk ook op dat lijstje.

Of dan krijg je ‘dat ze Ron Jans moeten overtuigen om nog 2 jaar door te gaan’. Dat soort gelul.
Ik kan me niet voorstellen dat die opties bij Eenhoorn op het lijstje staan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 7 juni 2026 @ 18:33:23 #114
268491 fetX
pi_220981191
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:32 schreef Caland het volgende:

[..]
We hadden het dan ook over het lijstje van de media.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:34:11 #115
474254 GurneyIsBestOke
pi_220981194
quote:
12s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:27 schreef mitt het volgende:
Met Pascal Jansen ga je de oorlog ook niet winnen.
Ontslagen bij AZ en Ferencvaros, dan is Feyenoord geen logische stap.

Twee jaar geleden stond Fabian Hurzeler hoog op de lijst, alleen denderde Dennis Priske er doorheen. Dat is achteraf een heel jammere beslissing geweest, want Hurzeler blijkt een uitstekende trainer. En Farioli was natuurlijk ook een vrij onbekende totdat Ajax hem oppikte. Ik hoop en verwacht dat Feyenoord in die categorie gaat vissen, die van jonge ambitieuze trainers.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:34:41 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220981198
Ange halen

Lijkt op Arne. Done deal
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 7 juni 2026 @ 18:34:50 #117
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981199
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Ron Jans is overigens echt een prima trainer.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:35:11 #118
268491 fetX
pi_220981202
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Twee jaar geleden stond Fabian Hurzeler hoog op de lijst, alleen denderde Dennis Priske er doorheen. Dat is achteraf een heel jammere beslissing geweest, want Hurzeler blijkt een uitstekende trainer. En Farioli was natuurlijk ook een vrij onbekende totdat Ajax hem oppikte. Ik hoop en verwacht dat Feyenoord in die categorie gaat vissen, die van jonge ambitieuze trainers.
Dat ontslag bij AZ sloeg overigens nergens op, maar voor mij hoeft ‘t ook niet hoor.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:36:43 #119
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220981211
Is het muntje eindelijk gevallen in Rotterdam?
  zondag 7 juni 2026 @ 18:37:18 #120
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981216
quote:

[..]

Vol voor Schreuder gaan. Feyenoord en buitenlandse trainers is veelal geen gelukkig huwelijk.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:37:51 #121
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220981221
En wie stonden er op het lijstje van Van Hintum?
pi_220981230
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:36 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Als dit klopt zal ik de komende transferperiode niet zeiken op @:zka
Ik wel, die gaat zich weer gigantisch voor lul zetten
pi_220981237
quote:
Dat kun je ook gewoon nog semiprima doen, door hem te bedanken voor de tweede plek en aan te geven dat jullie samen besloten hebben dat, bladiebla. Altijd welkom in De Kuip, bedankt voor de bewezen diensten, zus en zo.
pi_220981240
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ljktt mij dit nog altijd beter dan ergens in oktober ontslagen te worden. Gaat nu op papier met een oké track record (tweede plek en CL) nog wel de een soort van de voordeur uit.
Eens met dombo zie ik. :o

Moet niet gekker worden.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:43:29 #125
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_220981248
quote:

[..]

Hij is nooit ontslagen bij Ferencvaros
pi_220981258
Ik ben hier uiteraard blij mee, maar met namen als Pascal Jansen, Gio en zelfs Dick Schreuder kom je van de regen in de drup. Ik hoop dat er verder gekeken gaat worden dan dat.

Waar ik overigens wel vertrouwen in heb als ik zie hoe snel ze gelijk al ingrijpen in plaats van gewoon maar even te kijken hoe het gaat.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 18:46:30 #127
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220981270
Jammer
  zondag 7 juni 2026 @ 18:47:02 #128
474254 GurneyIsBestOke
pi_220981274
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
En wie stonden er op het lijstje van Van Hintum?
Mario Been
Gertjan Verbeek
Ron Jans
Pascal Jansen
Mark van Bommel
Ronald Koeman
Erwin Koeman
Alfons Groenendijk
Dirk Kuyt
Giovanni van Bronckhorst
Alfred Schreuder
Johnny Heitinga
Philip Cocu
Dick Advocaat
Peter Hyballa
Pepijn Lijnders
Peter Bosz
Marco van Basten
Danny Buijs
Alex Pastoor
Fred Rutten
Jean Paul van Gastel
Kees van Wonderen
Jaap Stam
Dick Schreuder
Jon Dahl Tomasson
Wim Jonk
Rene Hake
Henk Fraser
Brian Priske
Maurice Steijn
Robert Maaskant
Leonid Slutsky
Marinus Dijkhuizen
Mitchel van der Gaag
John van t Schip
Jurgen Streppel
Thomas Letsch
Frank de Boer
Adrie Koster
Aad de Mos
Pietje Puk
Louis van Gaal
Hans de Koning
Stijn Vreven
Michael Reiziger
Melvin Boel
Paul Simonis
Arne Slot
Erik ten Hag
Fred Grim
Anthony Correia
Joseph Oosting
Dick Lukkien
Carl Hoefkens
John Stegeman

Afgehandeld.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:48:12 #129
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_220981281
Stiekem zou ik van Bommel bij Feyenoord best willen zien eigenlijk
  zondag 7 juni 2026 @ 18:48:25 #130
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220981284
Tweede keer door een achterdeurtje weggetraptgenot
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 7 juni 2026 @ 18:49:41 #131
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981291
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben hier uiteraard blij mee, maar met namen als Pascal Jansen, Gio en zelfs Dick Schreuder kom je van de regen in de drup. Ik hoop dat er verder gekeken gaat worden dan dat.

Waar ik overigens wel vertrouwen in heb als ik zie hoe snel ze gelijk al ingrijpen in plaats van gewoon maar even te kijken hoe het gaat.
Dick Schreuder niet willen is echt gelul.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:50:25 #132
262211 hhh38
pi_220981296
quote:

Schreuder zou ik wel willen zien. Bosz was ook ooit die naïeve trainer die niet bij een topclub zou kunnen trainen.

Jansen en Gio moeten ze ver weg van blijven.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 18:50:42 #133
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 7 juni 2026 @ 18:50:44 #134
268491 fetX
pi_220981300
quote:

Het enige voordeel is dat je wel echt je best moet doen om het slechter te doen dan van Persie. En Eenhoorn + Rigaux gaan dat bovendien niet toelaten zoals bolle Dennis dat deed.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:53:40 #135
477768 TweedeKlum
pi_220981314
Genot.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:53:51 #136
474254 GurneyIsBestOke
pi_220981316
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:50 schreef fetX het volgende:

[..]
Het enige voordeel is dat je wel echt je best moet doen om het slechter te doen dan van Persie. En Eenhoorn + Rigaux gaan dat bovendien niet toelaten zoals bolle Dennis dat deed.
Bolle Dennis geeft zichzelf ieder weekend in een interview complimentjes dat hij van Persie niet ontslagen heeft

Daar vind ik iets van.
pi_220981318
Ontslagklok overtreden. @Coco
pi_220981324
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:29 schreef Bugno3 het volgende:
Godsamme, deze woordgrap maak ik net ook :')
pi_220981336
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:49 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dick Schreuder niet willen is echt gelul.
We hebben al een matig capabele Dick gehad in het recente verleden
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 18:56:10 #140
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220981339
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Stiekem zou ik van Bommel bij Feyenoord best willen zien eigenlijk
Als speler ooit ja
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 18:56:38 #142
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220981341
Stop de Persie
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220981358
Geef Sjon de Wolf ook maar een trap.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:00:13 #144
268491 fetX
pi_220981379
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:57 schreef Zipportal het volgende:
Geef Sjon de Wolf ook maar een trap.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:08:21 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220981419
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220981430
quote:

[..]

De categorie verrassingen die achteraf een groot succes blijken is inderdaad een goed idee
pi_220981433
Is Arne Slot al gespot op Zestienhoven ?
pi_220981438
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Schreuder zou ik wel willen zien. Bosz was ook ooit die naïeve trainer die niet bij een topclub zou kunnen trainen.

Jansen en Gio moeten ze ver weg van blijven.
Bosz heeft daar wel heel veel tijd en een aantal behoorlijk grote clubs voor nodig gehad om dat imago van zich af te schudden. En eigenlijk leunt hij nog altijd op de exceptionele kwaliteiten (voor de eredivisie) van z'n aanvallende spelers. Daar is Schreuder met 2 jaartjes Zwolle en een ontslag bij een of andere Spaanse club op het derde niveau nog lang niet.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:15:53 #149
262211 hhh38
pi_220981505
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:09 schreef Adames het volgende:

[..]
De categorie verrassingen die achteraf een groot succes blijken is inderdaad een goed idee
Beter dan bewezen middelmatigheid.
pi_220981514
quote:
Alleen nog steeds geen bericht op de rampenzender Rijnmond.
pi_220981591
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:11 schreef snabbi het volgende:
Aub niet, van de ene middelmatige trainer naar de andere matige trainer
  zondag 7 juni 2026 @ 19:23:32 #152
474254 GurneyIsBestOke
pi_220981595
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Bosz heeft daar wel heel veel tijd en een aantal behoorlijk grote clubs voor nodig gehad om dat imago van zich af te schudden. En eigenlijk leunt hij nog altijd op de exceptionele kwaliteiten (voor de eredivisie) van z'n aanvallende spelers. Daar is Schreuder met 2 jaartjes Zwolle en een ontslag bij een of andere Spaanse club op het derde niveau nog lang niet.
Schreuder moet ook maar kijken of zijn speelstijl volgend jaar nog werkt, nu iedereen rekening houdt met NEC en ze dubbel programma draaien. Tegen ploegen als Utrecht, AZ en Feyenoord die zich aanpasten zag je al dat hij het buitengewoon pittig had.

Zou het zelf echt een vreselijke optie vinden, ben absoluut geen fan van de persoon Schreuder en zijn speelstijl. Het is gewoon lange ballen pompen met wingbacks. Prima trainer voor de subtop en ik zie NEC Europees nog wel verrassen, maar bij een club die eigenlijk altijd moet winnen is dit niks.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 19:26:31 #153
pi_220981634
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:56 schreef Slobeend het volgende:
Wat zou Toon hiervan vinden?
En Te Kloese? Hij is net vijf seconden weg en alles wat hij vertikte te doen is nu al afgehandeld.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:26:53 #154
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981636
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Schreuder is gepromoveerd met PEC Zwolle, CD Castellón en bekerfinale plus derde met NEC.

Arne Slot had niet veel meer op zijn CV staan op het moment dat hij naar Feyenoord kwam.
pi_220981638
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Schreuder moet ook maar kijken of zijn speelstijl volgend jaar nog werkt, nu iedereen rekening houdt met NEC en ze dubbel programma draaien. Tegen ploegen als Utrecht, AZ en Feyenoord die zich aanpasten zag je al dat hij het buitengewoon pittig had.

Zou het zelf echt een vreselijke optie vinden, ben absoluut geen fan van de persoon Schreuder en zijn speelstijl. Het is gewoon lange ballen pompen met wingbacks. Prima trainer voor de subtop en ik zie NEC Europees nog wel verrassen, maar bij een club die eigenlijk altijd moet winnen is dit niks.
Is vergelijkbaar met Priske. 3 achterop, 2 wingbacks/lage buitenspelers. Heeft niet gewerkt hier. Dus ik zou ook niet voor Schreuder gaan. Wie wel moet die Belg maar eens mee aan komen zetten. Mooie eerste "klus" voor hem.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:28:31 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220981656
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Als je weer gaat inzetten op de jeugdopleiding zie ik juist Eenhoorn en D’n Deef niet aankomen met een trainer die compleet anders speelt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 7 juni 2026 @ 19:32:54 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220981690
Er is eigenlijk maar één echte droomkandidaat beschikbaar

#makeithappen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220981719
Nouja, prima toch. Goed bijtijds dit keer. Jammer dat het niet is gelukt, maar ik geloof niet dat iemand met zo weinig zelfreflectie heel ver gaat komen als trainer.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220981722
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:26 schreef Wotte het volgende:

[..]
Schreuder is gepromoveerd met PEC Zwolle, CD Castellón en bekerfinale plus derde met NEC.

Arne Slot had niet veel meer op zijn CV staan op het moment dat hij naar Feyenoord kwam.
:')

Slot was op weg naar een kampioenschap met fucking AZ tot de KNJB ineens besloot dat ze een perfect excuus hadden om ajax aan directe plaatsing CL te helpen.
pi_220981738
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:32 schreef Caland het volgende:
Er is eigenlijk maar één echte droomkandidaat beschikbaar

[ afbeelding ]

#makeithappen
Ik laat me vooral graag verrassen door een AD/TD met hopelijk meer ideeën dan Schreuder, Janssen en al die andere namen die ik hier lees.

Sorry hoor, maar als dat het niveau is waar je als TD mee aan komt zetten, ben ik ook geschikt voor die baan.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:53:13 #161
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981797
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:39 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
:')

Slot was op weg naar een kampioenschap met fucking AZ tot de KNJB ineens besloot dat ze een perfect excuus hadden om ajax aan directe plaatsing CL te helpen.
Je moet het ook niet groter maken dan het was er waren nog negen wedstrijden te spelen. Het had alle kanten op kunnen vallen. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV hadden allemaal nog kampioen kunnen worden. AZ heeft overigens een stevige begroting dat het ook niet zo bijzonder vreemd is incidenteel mee te doen om de titel.

Niet dat Slot niet een goede trainer was maar om nou te stellen dat het verschil tussen Slot toen en Schreuder nu gigantisch was is ook onzin.
pi_220981805
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:53 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je moet het ook niet groter maken dan het was er waren nog negen wedstrijden te spelen. Het had alle kanten op kunnen vallen. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV hadden allemaal nog kampioen kunnen worden. AZ heeft overigens een stevige begroting dat het ook niet zo bijzonder vreemd is incidenteel mee te doen om de titel.

Niet dat Slot niet een goede trainer was maar om nou te stellen dat het verschil tussen Slot toen en Schreuder nu gigantisch was is ook onzin.
Tja. Wotte. Het heeft geen zin om te reageren want die snapt echt HE LE MAAL niets van voetbal.
pi_220981846
dat allemaal om komend seizoen weer 2e of 3e te worden _O-
  zondag 7 juni 2026 @ 20:01:16 #164
474254 GurneyIsBestOke
pi_220981848
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:50 schreef fetX het volgende:
Het enige voordeel is dat je wel echt je best moet doen om het slechter te doen dan van Persie.
Nou ja eigenlijk heeft vPersie het best wel goed gedaan het eerste halfjaar. Natuurlijk waren er toen al wat rode vlaggen zoals het gedoe met de aanvoerdersband en Braga-uit, maar ik vond dat nog binnen het toelaatbare. Als je heel specifiek een moment moet noemen waar het in elkaar denderde zeg ik Eagles-uit, tot dan toe wonnen we soms niet maar was het voetballend best redelijk.

Daarna was hij het volkomen kwijt, op tactisch vlak, in de media en ook met de spelers. Hij had eigenlijk in de winterstop al moeten ruimen, maar na die bizarre nederlaag tegen Sparta en dat lachwekkende gedoe met Timber had het echt klaar moeten zijn.

Maar alles bij elkaar vond ik vPersie beter dan Stam en Priske. vPersie heeft het toch bij ons even weten te verhullen dat het geen goede trainer is, die anderen vielen direct door de mand.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:06:14 #165
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981890
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:54 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Tja. Wotte. Het heeft geen zin om te reageren want die snapt echt HE LE MAAL niets van voetbal.
Het zou mij niks verbazen dat den belg bij Pocognoli, David Hubert of iets dergelijks uitkomt.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:06:43 #166
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981893
Of Football Manager legend Will Still
pi_220981986
Overigens ook wel goed nieuws voor de toekomst van Ekiezeel of hoe heet die gozer. Die zag ik al voor een fooi verkocht worden aan Twente of iets dergelijks, maar daar vind ik het een veel te groot talent voor.

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou ja eigenlijk heeft vPersie het best wel goed gedaan het eerste halfjaar. Natuurlijk waren er toen al wat rode vlaggen zoals het gedoe met de aanvoerdersband en Braga-uit, maar ik vond dat nog binnen het toelaatbare. Als je heel specifiek een moment moet noemen waar het in elkaar denderde zeg ik Eagles-uit, tot dan toe wonnen we soms niet maar was het voetballend best redelijk.

Daarna was hij het volkomen kwijt, op tactisch vlak, in de media en ook met de spelers. Hij had eigenlijk in de winterstop al moeten ruimen, maar na die bizarre nederlaag tegen Sparta en dat lachwekkende gedoe met Timber had het echt klaar moeten zijn.

Maar alles bij elkaar vond ik vPersie beter dan Stam en Priske. vPersie heeft het toch bij ons even weten te verhullen dat het geen goede trainer is, die anderen vielen direct door de mand.
Hoe hij Priske verving was wel uitstekend, makkelijk derde geworden in een seizoen dat ik dacht geen eens Europees te halen. Daar mag hij best credits voor, al kan je als je Robin van Persie heet met die naam al voor een flinke mentale boost zorgen bij een geknakte selectie.

Zelf heb ik door dat stukje en ook het begin van dit seizoen best lang achter hem gestaan, maar ik was er na Twente-thuis ook klaar mee. Het werd echt met de week slechter en slechter.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:25:25 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220982005
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dat gaat ons door de strot worden geduwd.
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220982026
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:42 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ik laat me vooral graag verrassen door een AD/TD met hopelijk meer ideeën dan Schreuder, Janssen en al die andere namen die ik hier lees.

Sorry hoor, maar als dat het niveau is waar je als TD mee aan komt zetten, ben ik ook geschikt voor die baan.
ik zeg het meer als dat het me niet zou verbazen, niet dat het mijn droomkandidaat is.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:32:22 #170
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_220982038
Volgens Valentijn wordt het Glasner. Valentijn drinkt?
  zondag 7 juni 2026 @ 20:34:14 #171
378023 Wotte
wotte!?
pi_220982046
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:25 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
Het is ook gewoon een uitstekende kandidaat voor Feyenoord. Zit meer richting Slot dan Priske als je het mij vraagt. Ik zag die vergelijking ergens voorbij komen maar dat is een veel pragmatischere trainer dan Schreuder.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:36:12 #172
88831 Shreyas
De beste
pi_220982054
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:01 schreef PSVCL het volgende:
dat allemaal om komend seizoen weer 2e of 3e te worden _O-
PSV heeft een veel betere selectie, dus plaats 2 was het maximaal haalbare voor Feyenoord. Van Persie is niet ontslagen omdat Feyenoord tweede is geworden. Feyenoord is sowieso geen Ajax of PSV, ze hebben de laatste 50 jaar slechts 5 keer de landstitel gepakt, wat gemiddeld dus één keer per tien jaar is. Ajax (20) en PSV (21) doen dat een stuk beter. Dus het is niet zo dat eindigen op de tweede plaats meteen reden is voor ontslag

De manier waarop waarschijnlijk wel, want het voetbal was niet om aan te gluren. Verder eindige Feyenoord met bijna 20 punten minder dan PSV, terwijl ze na PSV met afstand de beste selectie hadden van de eredivisie. Ook tegen andere clubs dan PSV heeft Feyenoord bizar veel punten verspeeld, gezien de kwaliteit van hun selectie.

Ten slotte heeft Van Persie een aantal zaken knullig aangepakt, met name die affaire rondom Timber en het onnozel aanvoerder maken van nieuwkomer Steijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 07-06-2026 21:25:42 ]
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_220982056
Had het een prachtig verhaal gevonden als een van de beste en mooiste voetballers die ik ooit heb mogen aanschouwen het ook had gered als trainer van Feyenoord, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.

Er wordt nu een beetje gedaan alsof we onder Bob alleen maar kutwedstrijden hebben gespeeld, maar ik heb Feyenoord in de eerste seizoenshelft bij wijlen best leuk voetbal zien spelen. Was nooit een hele wedstrijd lang helaas, maar in de competitie vond ik het voetbal tegen o.a. Utrecht-thuis prachtig om te zien. In de EL vond ik het ook tegen de sterkere tegenstanders Villa en met name Stuttgart bij wijlen geweldig.

Het ga je goed, Bob.

Gelukkig hebben we Shaqueel nog. :{
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 20:40:31 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220982078
De koers van de nieuwe AD/TD wordt hiermee al wat inzichtelijker. Goed gevoel bij. :)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zondag 7 juni 2026 @ 20:41:53 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220982086
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:34 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het is ook gewoon een uitstekende kandidaat voor Feyenoord. Zit meer richting Slot dan Priske als je het mij vraagt. Ik zag die vergelijking ergens voorbij komen maar dat is een veel pragmatischere trainer dan Schreuder.
Volwassen mannen die de hele week een pet dragen zijn doorgaans van laag allooi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220982094
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:32 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Volgens Valentijn wordt het Glasner. Valentijn drinkt?
Die kan ook naar Leverkusen of AC Milan. Komt echt niet naar de Eredivisie.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:45:39 #177
378023 Wotte
wotte!?
pi_220982102
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Volwassen mannen die de hele week een pet dragen zijn doorgaans van laag allooi.
Dat wordt overigens wel een dure kale kletser ben ik bang. Ik zet mijn geld op Pocognoli. Die heeft geen pet. Wel een goede kapper.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:46:48 #178
268491 fetX
pi_220982110
twitter

@Alaphilippe_
pi_220982113
Kunnen we Bakkati nog ontslaan in zijn proeftijd?
  zondag 7 juni 2026 @ 20:48:09 #180
378023 Wotte
wotte!?
pi_220982116
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:46 schreef fetX het volgende:
[ x ]

@:alaphilippe_
Wel edgy om Ivan Leko te noemen. Die staat er vast goed op bij de technisch directeur.
pi_220982122
quote:
[ x ]

Hang op! Klik weg! Bel uw bank!.
pi_220982171
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:40 schreef Gert het volgende:
De koers van de nieuwe AD/TD wordt hiermee al wat inzichtelijker. Goed gevoel bij. :)
100 euro vragen voor een shirtje is weer gerechtvaardigd.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:06:04 #183
498282 Scrummie
  zondag 7 juni 2026 @ 21:06:22 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220982178
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220982187
Van Persie had nooit in deze rol moeten komen. Hij had niks gepresteerd wat een aanstelling logisch maakte. Alleen zijn achtergrond als topspeler en een achtergrond bij club. We hebben de afgelopen jaren genoeg voorbeelden gezien dat dat geen recept voor succes is.
pi_220982190
Daarnaast zal een nieuwe TD doorgaans zelf z’n hoofdtrainer willen aanstellen.
pi_220982216
Als ze maar niet bij Pascal Jansen uitkomen :r
blablablabla
pi_220982223
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:08 schreef Haringkop2 het volgende:
Van Persie had nooit in deze rol moeten komen. Hij had niks gepresteerd wat een aanstelling logisch maakte. Alleen zijn achtergrond als topspeler en een achtergrond bij club. We hebben de afgelopen jaren genoeg voorbeelden gezien dat dat geen recept voor succes is.
Feyenoord had na het gefaalde experiment Priske iemand nodig die tweede ging worden en die relatief lang draagvlak zou blijven houden, ook als het kut zou gaan - iets wat iedereen aan zijn water kon aanvoelen dat zou gebeuren.

Compleet begrijpelijke keuze vanuit die gedachte.
pi_220982269
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:18 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Feyenoord had na het gefaalde experiment Priske iemand nodig die tweede ging worden en die relatief lang draagvlak zou blijven houden, ook als het kut zou gaan - iets wat iedereen aan zijn water kon aanvoelen dat zou gebeuren.

Vooral een gedachte vanuit angst wat mij betreft. Iemand met ‘krediet’ neerzetten ipv kiezen obv competentie. Vooral geredeneerd vanuit het hachje van DtK.
Zijn er ook geen kut mee opgeschoten. Dat we tweede werden was vooral ondanks RvP ipv dankzij…
  zondag 7 juni 2026 @ 21:33:47 #190
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220982304
Ik heb nog meer vertrouwen in Dirk Kuijt :')
  zondag 7 juni 2026 @ 21:43:14 #191
474254 GurneyIsBestOke
pi_220982391
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:36 schreef bbuddybb het volgende:
Er wordt nu een beetje gedaan alsof we onder Bob alleen maar kutwedstrijden hebben gespeeld, maar ik heb Feyenoord in de eerste seizoenshelft bij wijlen best leuk voetbal zien spelen. Was nooit een hele wedstrijd lang helaas, maar in de competitie vond ik het voetbal tegen o.a. Utrecht-thuis prachtig om te zien. In de EL vond ik het ook tegen de sterkere tegenstanders Villa en met name Stuttgart bij wijlen geweldig.
Eerste halfjaar best wel wat prima wedstrijden. Twente-uit, Heracles-uit, PEC-thuis waren echt goed bijvoorbeeld. AZ-uit, Stuttgart, Villa en PSV-thuis (de eerste keer met die vroege 2-0) op zijn minst een uitstekende eerste helft.

Maar sinds die 6-1 tegen PEC zat er eigenlijk geen enkele goede wedstrijd tussen, op Groningen-thuis en dat was ook meer degelijk. Goede resultaten verder tegen Sturm Graz en Utrecht-uit maar met bedroevend voetbal. En verder was echt iedere wedstrijd gewoon echt heel slecht. Met een paar absolute dieptepunten. Die meltdown tegen FCSB was echt waanzinnig, de nummer 9 van Roemenië die met een paar opa’s en tieners van 1-3 naar 4-3 gaan.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:44:51 #192
474254 GurneyIsBestOke
pi_220982404
quote:
[ x ]

9 van de 10 staan in mijn lijstje _O-

En die 10e is de trainer van Brugge.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:47:37 #193
393053 De_Pel
Is weg.
pi_220982419
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb nog meer vertrouwen in Dirk Kuijt :')
Dat is wel heel dom. Heb je gedronken?
pi_220982466
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het probleem, imo, was niet de fouten die hij maakte, maar de (schijnbare) totale onwil van hem om daar van te leren.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:03:29 #195
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220982499
Ach Robin
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 7 juni 2026 @ 22:03:45 #196
262211 hhh38
pi_220982501
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:18 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

Je had een type brandjesblusser moeten aanstellen die je zonder problemen een contract tot de zomer had kunnen geven. Dan hadden we een seizoen eerder met een nieuwe trainer kunnen gaan bouwen aan een lange termijnvisie. Nu heb je onnodig een jaar aangemodderd.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:05:05 #197
262211 hhh38
pi_220982506
quote:
In dit nieuwsbericht hadden wel wat meer lovende woorden mogen staan voor zo'n clublegende.
pi_220982509
Ik neem aan dat Mario Been, Gertjan Verbeek en Dirk Kuyt nu met knikkende knietjes op het telefoontje zitten te wachten.

Oh nee, het wordt bij het scheiden van de markt toch Melvin Boel. Ja dat dacht ik wel.
pi_220982513
quote:
Alleen over de positie van John de Wolf wordt geen duidelijkheid gegeven.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)f-aan-komend-seizoen

Die pisvlek gaat ook maar mooi weg.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:07:29 #200
498282 Scrummie
pi_220982516
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]
In dit nieuwsbericht hadden wel wat meer lovende woorden mogen staan voor zo'n clublegende.
Dat zal wel komen dat er wat haast achter zat het publiceren omdat die autist weer liep te lekken.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:28:21 #201
474254 GurneyIsBestOke
pi_220982625
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:56 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Het probleem, imo, was niet de fouten die hij maakte, maar de (schijnbare) totale onwil van hem om daar van te leren.
Nou ja hij leerde wel van zijn fouten, de vraag is of het de juiste lessen waren. Als je in december nog op de defensieve speelstijl van Ajax afgeeft en nog geen drie maanden later zelf defensief anti-voetbal speelt ben je wel degelijk bereid je aan te passen, maar het was daardoor ook tamelijk krankzinnig hoe hij zich presenteerde.

Hij leert op zich wel, maar hij luistert niet. En een heel groot deel van zijn fouten had hij kunnen voorkomen als hij gewoon beter luisterde en niet voortdurend zijn eigen plan trok.
pi_220982649
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou ja hij leerde wel van zijn fouten, de vraag is of het de juiste lessen waren. Als je in december nog op de defensieve speelstijl van Ajax afgeeft en nog geen drie maanden later zelf defensief anti-voetbal speelt ben je wel degelijk bereid je aan te passen, maar het was daardoor ook tamelijk krankzinnig hoe hij zich presenteerde.

Hij leert op zich wel, maar hij luistert niet. En een heel groot deel van zijn fouten had hij kunnen voorkomen als hij gewoon beter luisterde en niet voortdurend zijn eigen plan trok.
Was dat leren, of afgedwongen door alle blessures? Ik neig naar dat laatste.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:47:37 #203
474254 GurneyIsBestOke
pi_220982850
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:30 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Was dat leren, of afgedwongen door alle blessures? Ik neig naar dat laatste.
Afgedwongen of niet, het is nog steeds leren.

Ook op andere fouten kwam hij wel terug. Hij is niet meer met de B-ploeg gaan spelen zoals tegen Braga, nam Steijn de band af toen dat duidelijk niet goed ging, stelde Slory niet meer op na die kansloze invalbeurt tegen AZ, en hij heeft ook nooit meer een keeper gewisseld ( :') ). Ik denk wel dat hij heeft geleerd van zijn fouten, maar hij had er al te veel gemaakt waardoor hij ongeloofwaardig was. En veel van zijn fouten waren echt te voorkomen, dat zijn geen beginnersfouten maar ronduit kortsluitingen in de brein. Tel daarbij op zijn slechte media-optredens en je ziet dat hij ontspoorde.

Jammer, want ik denk dat in vPersie ergens wel een goede trainer schuilt, maar hij is gewoon te eigenwijs.
pi_220982907
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ook op andere fouten kwam hij wel terug. Hij is niet meer met de B-ploeg gaan spelen zoals tegen Braga, nam Steijn de band af toen dat duidelijk niet goed ging, stelde Slory niet meer op na die kansloze invalbeurt tegen AZ, en hij heeft ook nooit meer een keeper gewisseld ( :') ). Ik denk wel dat hij heeft geleerd van zijn fouten, maar hij had er al te veel gemaakt waardoor hij ongeloofwaardig was. En veel van zijn fouten waren echt te voorkomen, dat zijn geen beginnersfouten maar ronduit kortsluitingen in de brein. Tel daarbij op zijn slechte media-optredens en je ziet dat hij ontspoorde.

Jammer, want ik denk dat in vPersie ergens wel een goede trainer schuilt, maar hij is gewoon te eigenwijs.
Het leek tactisch toch vooral gewoon nergens op? :D De hele manier van druk zetten, ontzettend kwetsbaar in de omschakeling en spelers die als kippen zonder kop rondliepen zonder enig idee wat hun taken nu precies waren. Alles wat jij opnoemt komt er nog eens als bonus gefaal bij.
blablablabla
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 23:15:54 #205
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220982975
quote:

[..]

Eigenwijs en onervaren. Geeft niet eens per se. Maar hij mist ook noodzakelijke empatische en sociale skills. Wat (dus) zijn verdere ontwikkeling bemoeilijkt. Prima om afscheid van hem te nemen als trainer.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zondag 7 juni 2026 @ 23:16:30 #206
477768 TweedeKlum
pi_220982977
Zat volkomen in zijn eigen universum leek het wel, hoe hij ook de discussie aanging met dat tuig na de bekeruitschakeling, oliedom.

Een wereldspits was het, absoluut, maar ik denk dat hij zich gewoon niet kon verplaatsen in mindere spelers dan hij zelf was.
  zondag 7 juni 2026 @ 23:20:36 #207
262211 hhh38
pi_220983002
quote:

[..]

Hij heeft tegen Betis nog met een B-team gespeeld. Al was dat toen met blessures en druk programma iets begrijpelijker. En er zijn nog wel meer gekke aanvoerders geweest nadat Steijn hem niet meer had, dat Timber hem zelfs niet kreeg toen de 3 eerste aanvoerders allemaal niet beschikbaar waren was heel treurig.

Aan het eind werden z'n beslissingen iets logischer, maar toen waren we al uitgeschakeld in Europa en de beker en werd het ook allemaal een stuk makkelijker.
  zondag 7 juni 2026 @ 23:28:59 #208
498282 Scrummie
pi_220983041
Dat Timber geen aanvoerder meer was was juist 100% logisch.
  zondag 7 juni 2026 @ 23:48:07 #209
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220983081
Ben nu al fan van onze nieuwe AD en TD. O+
...hier om je mars te breken.
  zondag 7 juni 2026 @ 23:49:49 #210
477768 TweedeKlum
pi_220983088
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:29 schreef Bugno3 het volgende:
Al besproken.

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:29 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Ze gaan wel Rigaureux te werk.
  zondag 7 juni 2026 @ 23:51:48 #211
262211 hhh38
pi_220983092
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:28 schreef Scrummie het volgende:
Dat Timber geen aanvoerder meer was was juist 100% logisch.
Uiteindelijk wel, maar een ervaren coach met goede man-management skills had het niet zover laten komen.
pi_220983143
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:25 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
Hahahaha
pi_220983164
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Hahahaha
Vanwaar moet je lachen? Vind je dat een slechte of onlogische keuze?
blablablabla
  maandag 8 juni 2026 @ 01:28:43 #214
378023 Wotte
wotte!?
pi_220983265
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 00:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik gok op de voorspelbaarheid van het Nederlands gilde der voetbaljounalisten.
pi_220983273
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 00:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik oordeel niet inhoudelijk over Dick Schreuder. Daarvoor kijk ik te weinig NEC, of voetbal überhaupt. Al vond ik die pijnlijke nederlaag in de bekerfinale wel iets waar je vraagtekens bij kunt zetten. Al lijkt de Dick Schreuder-hosanna daar te groot voor, het lijkt niet aan hem te kleven. Misschien lees ik de verkeerde krantjes. Maar de kritiekloze, ongeremde lofzang is al sinds NEC 4-0 NAC (vroeg in het seizoen) begonnen. We moesten constant aanhoren hoe fantastisch, geweldig en weergaloos NEC was. Als zoiets te massaal gebeurt, gaan mijn alarmbellen meteen rinkelen. Geen mens is feilloos, immers.

Het minder voetbal kijken biedt dan wat meer ruimte om hypes en verafgoding van een afstandje te beschouwen. Ik denk nog vaak na over Farioli, die in augustus 2024 belangrijke redenen voor zijn rotatiebeleid gaf, open en bloot op een persconferentie. Vervolgens hielden journalisten en analisten daar gedurende het seizoen amper rekening mee. Ook in de zoektocht van Ajax naar een nieuwe trainer, zie je journalisten en borreltafels zich verliezen in gepraat over Nederlandse trainers. Terwijl het allang duidelijk was dat Jordi Cruijff het niet in Nederland ging zoeken.

Daarom moet ik zo hard lachen. De Nederlandse journalistiek, TV-programma's en mensen met een meninkje. Ze leven volledig in hun eigen wereld. Ook al speelt het Nederlands voetbal de tweede, zelfs derde viool: we blijven diep in elkaars Oranje reetjes kijken. Blind voor wat er buiten de cirkel gebeurt.

Ik durf te voorspellen dat Rigaux de volgende buitenlandse invloed is, wiens keuzes extra op de grill worden gelegd en overdreven uitgemeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')