SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's niet onze Rico.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, het moet schoppen zijn.
Chris Woertsed.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Wotte het volgende:
Ook al dubieuze crypto sponsoren die achteraf een scam blijken. Het gaat de verkeerde kant op.
3 miljoen + doorverkoop. Dit is wel het type kutaankoop waar je je nauwelijks aan brandt. En zijn invalbeurt tegen Bayern blijft een grappige herinnering.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dag 2 van D’n Deef en de eerste flopspeler is al opgerot. Graag dit tempo aanhouden
Ik ga z'n roekeloze tackles missenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
3 miljoen + doorverkoop. Dit is wel het type kutaankoop waar je je nauwelijks aan brandt. En zijn invalbeurt tegen Bayern blijft een grappige herinnering.
Dit was by far niet de ergste miskoop. Gast heeft nauwelijks wat gekost. Is verder feitelijk het succes van DtK dat deze man weg is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dag 2 van D’n Deef en de eerste flopspeler is al opgerot. Graag dit tempo aanhouden
De Belgische Beckham vergeten zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:07 schreef De_Pel het volgende:
Wel mooi dat er nu ook eens een Belgisch “toptalent” wordt gehaald, er even van uit gaande dat dit doorgaat. PSV en Ajax hebben daar al de nodige successen mee geboekt, geloof zo uit m’n hoofd dat wij daarvoor 20 jaar terug in de tijd moeten naar Thomasje Buffel.
Buiten dat ik hem inderdaad volledig was vergeten (moest googlen), was dat een ontzettende knutselwerk en was hij 22 toen hij naar Feyenoord kwam. Ik bedoel de 15-18 jarige talenten uit de betere opleidingen van België die binnen 2 jaar doorstromen naar het eerste elftal.quote:
Is hij dat waard?quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:49 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby gaat Feyenoord vol voor Ouaissa die rond de 8 miljoen moet kosten.
Jawel, al denk ik dat NEC wel wat hoger in de boom gaat zitten en zo'n exceptioneel talent vind ik het ook niet.quote:
Jamaarneequote:Op woensdag 3 juni 2026 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, al denk ik dat NEC wel wat hoger in de boom gaat zitten en zo'n exceptioneel talent vind ik het ook niet.
Ook wel een beetje de vraag of hij niet vooral even floreerde onder Schreuder, dus imo moet je dat ook weer niet neerleggen.
Ik zou van NEC eigenlijk alleen Sano (onhaalbaar) of Lebreton blind oppikken.quote:
Mes in de rug van Linssen dit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou van NEC eigenlijk alleen Sano (onhaalbaar) of Lebreton blind oppikken.
3 miljoen? Hebben wij niet 2.5 betaald?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
3 miljoen + doorverkoop. Dit is wel het type kutaankoop waar je je nauwelijks aan brandt. En zijn invalbeurt tegen Bayern blijft een grappige herinnering.
Wieffer en Moussa toch? Dat waren echt van die ‘tja’-transfers destijds.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:05 schreef De_Pel het volgende:
Gewoon z’n optie gelicht hè, geen verkoopkunsten.
Wel jammer dat zulk soort jongens, die eigenlijk al de leeftijd hebben om bij het eerste te komen, maar gehaald worden “voor de toekomst, want ruwe diamant” het bij ons nooit halen. Denk bijv. Aan een Carillo, een diarra of een Walemark.
Moussa begreep ik echt geen kont van.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wieffer en Moussa toch? Dat waren echt van die ‘tja’-transfers destijds.
Zelfs Santi en Valente werden voor de toekomst gehaald, maar daar hadden we wel hogere verwachtingen van.
Die zijn niet gehaald voor de basis, maar toch wel als volwaardige eerste elftal spelersquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs Santi en Valente werden voor de toekomst gehaald, maar daar hadden we wel hogere verwachtingen van.
Ook dat. Maar blijft wel een ergerlijke speler. Kunt hem 100* vervloeken in een wedstrijd. En dan ineens 2 fantastische acties ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Moussa begreep ik echt geen kont van.
Die heeft me echt ongelofelijk verrast
Diarra was basisspeler de eerste competitiewedstrijdquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die zijn niet gehaald voor de basis, maar toch wel als volwaardige eerste elftal spelers
Sinisterra en De Pax waren uiteindelijk ook niet bepaald missers.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kleuter Hato gaf hem alle ruimte, dus wat hoger dan Chelsea moet inderdaad nog wel lukken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
We gaan na dat zondagsschot toch niet doen alsof er meer in zit dan pakweg Bournemouth.
Ze hebben wel echt achterlijk veel selectie spelers. Dertig juni al vier te pakken.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:27 schreef De_Pel het volgende:
Gisteren het lijstje nog eens nagelopen, er moeten deze zomer zeker 30 a 40 mutaties (inkomend plus uitgaand) gaan plaatsvinden. Ben erg benieuwd wat ze er van maken.
Jup. Maar de eersten zijn al weg.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hebben wel echt achterlijk veel selectie spelers.
quote:Dertig juni al vier te pakken.
O zo. Ja. Vraag is wel of ze echt allemaal weg gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan lopen Trauner, Sterling, Benda en Jeng uit contract/huur.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
O zo. Ja. Vraag is wel of ze echt allemaal weg gaan.
Eventueel zou je nog kunnen overwegen om Trauner een soort prestatiecontractje te bieden. Heeft niet mijn voorkeur, maar er kwam wel voetbal in sinds hij weer meedeed.quote:
De Generaal kan echt niet meer joh, dat is geweest. Koester de mooie momenten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eventueel zou je nog kunnen overwegen om Trauner een soort prestatiecontractje te bieden. Heeft niet mijn voorkeur, maar er kwam wel voetbal in sinds hij weer meedeed.
Jeng deed het in die paar potjes heel aardig. Weet niet hoe het nu met zijn fitheid gesteld is en of je wat kunt zeggen over hoe hij terugkomt, eventueel kun je hem nog een jaartje proberen te huren met een vernieuwde optie.
Heet hij nog wel Q?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Goh… Robin kon het niet dealen dat Q nog niet gelijk blind wilde bijtekenen. Net alsmede Q2.
Hartman impliceerde dat het feit dat hij waardeloos speelde wellicht gunstig was voor zijn transferwaarde om elders meer te verdienen. Ja dat is ook niet zo slim.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Goh… Robin kon het niet dealen dat Q nog niet gelijk blind wilde bijtekenen. Net alsmede Q2.
De mentaal instabiele, voormalig zwaar geblesseerde, gedegradeerde, niets na zijn blessure leverende, van extremistisch in het belijden van het Christendom naar het extremistisch van de Islam ontspoorde van onder tot boven getatoeëerde absurde naam hebbende Quindillishy (schrijf ik het goed?) Hartman is na vijf keer janken in de pers nog steeds niet klaar met zijn ex, De Pers? [lol woordgrap]quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Dickie ziet zijn lucratieve schnabbel in rook op gaan.quote:
Wellicht heeft RvP hem gevraagd dit te doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:57 schreef snabbi het volgende:
opvallende mening van dick, geen idee waarom hij dat vindt. Lijkt mij juist heel logisch dat een td zo belangrijk is
Er zit in elk geval meer achter dan enkel Dick die zijn mening geeft.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wellicht heeft RvP hem gevraagd dit te doen.
Ik gok omdat Dick bijna 80 is.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:57 schreef snabbi het volgende:
opvallende mening van dick, geen idee waarom hij dat vindt. Lijkt mij juist heel logisch dat een td zo belangrijk is
Trainer is een passant, TD niet, dus het slaat inderdaad nergens op. Het probleem afgelopen jaren bij Feyenoord is dat de trainer te belangrijk is gemaakt na het succes van Slot. Daardoor zijn er veel slechte aankopen gedaan. Helemaal onhandig is als je hem laat opvolgen door een trainer met een volkomen andere tactiek en daarna een narcist die naar niemand onder hem luistert.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:57 schreef snabbi het volgende:
De eerste goede actie van Rigaux en Eenhoorn is een feit. Was natuurlijk overduidelijk na afgelopen seizoen dat het niet verder kon met Van Persie. De behaalde punten is nog geeneens het grootste probleem, het vertoonde spel wel. Geen visie, geen duidelijk spelbeeld, geen groei.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:36 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als dit klopt zal ik de komende transferperiode niet zeiken op @:zka
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koekoek, ik had dit echt niet verwacht.
Ljktt mij dit nog altijd beter dan ergens in oktober ontslagen te worden. Gaat nu op papier met een oké track record (tweede plek en CL) nog wel de een soort van de voordeur uit.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als dit waar is vind ik het toch wel jammer hoor, zo'n clubicoon hoort gewoon door de voordeur te vertrekken.
Hij heeft het seizoen mogen afmaken, dat is toch nog steeds redelijk door de voordeur?quote:Op zondag 7 juni 2026 17:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als dit waar is vind ik het toch wel jammer hoor, zo'n clubicoon hoort gewoon door de voordeur te vertrekken.
Daar heeft Van Persie het zelf naar gemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nou nou wat hard meteen weer. Robin is gewoon (nog) niet zo'n goede trainer. Dat Dennis bij hem aangeklopt heeft voor deze functie kan je hem ook weer niet kwalijk nemen. (want natuurlijk doet hij dat)quote:Op zondag 7 juni 2026 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar heeft Van Persie het zelf naar gemaakt.
FR12=zka en 1908 kopieert weer alles daarvanquote:Op zondag 7 juni 2026 17:45 schreef snabbi het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)elijk-aan-van-persie
https://1908.nl/artikelen(...)slagen-bij-feyenoord
hmz ze gaan er wel allemaal gelijk mee aan de haal
https://www.fcupdate.nl/v(...)e-directie-feyenoordquote:Op zondag 7 juni 2026 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
FR12=zka en 1908 kopieert weer alles daarvan
Hij heeft ook een paar mokerdomme uitspraken gedaan aan het einde van het seizoen. vWonderen blokkeren was al niet slim, maar ik denk dat hij zich definitief onmogelijk heeft gemaakt door te zeggen dat hij volgend seizoen ook Advocaat als adviseur wilde. Los van het diskrediet naar de rest van de staf en jezelf als je de hulp van een 80-jarige nodig hebt, laat hij daarmee ook alle aanvallende intenties varen die hij eerder uitsprak.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:41 schreef alopio het volgende:
[..]
De eerste goede actie van Rigaux en Eenhoorn is een feit. Was natuurlijk overduidelijk na afgelopen seizoen dat het niet verder kon met Van Persie. De behaalde punten is nog geeneens het grootste probleem, het vertoonde spel wel. Geen visie, geen duidelijk spelbeeld, geen groei.
Benieuwd wie er aangesteld gaat worden nu.
Slot is zo onwaarschijnlijk dat zelfs de media daar niet in mee gaat. En Schreuder lijkt mij ook kansloos. Prima trainer, maar niet voor een topclub denk ik, want zodra ploegen zich gingen aanpassen aan NEC had hij maar zelden een antwoord. Bovendien is het tactisch heel anders dan wat Feyenoord opleidt en scout. Dan krijg je Priske 2.0quote:Op zondag 7 juni 2026 18:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat wordt eindeloos Slot en Schreuder pushen door de media, jaaaaaaaaa.
Sebastien Pocognoli!quote:Op zondag 7 juni 2026 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot is zo onwaarschijnlijk dat zelfs de media daar niet in mee gaat. En Schreuder lijkt mij ook kansloos. Prima trainer, maar niet voor een topclub denk ik, want zodra ploegen zich gingen aanpassen aan NEC had hij maar zelden een antwoord. Bovendien is het tactisch heel anders dan wat Feyenoord opleidt en scout. Dan krijg je Priske 2.0
Ik ben heel benieuwd, Utrecht is al met mijn favoriete kandidaat aan de haal. Ik denk dat het een buitenlandse trainer wordt.
quote:Op zondag 7 juni 2026 18:07 schreef fetX het volgende:
JAAAAAAAAAA. Eindelijk. Dit had in december al gemoeten natuurlijk.
Wat een vreselijke trainer was dit zeg. Benieuwd wie ze nu gaan aanstellen.
Welkom Pep of Arne
Als ie wat meer zelfkritiek had getoond had ie waarschijnlijk niet op straat gestaan nu.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou nou wat hard meteen weer. Robin is gewoon (nog) niet zo'n goede trainer. Dat Dennis bij hem aangeklopt heeft voor deze functie kan je hem ook weer niet kwalijk nemen. (want natuurlijk doet hij dat)
Ik denk dat er wel een lijntje uitgegooid gaat worden naar Pascal Jansen, ja.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:11 schreef snabbi het volgende:
Jan Boskamp zou graag Wouter Vrancken bij Feyenoord zien
Als speler kwam Vrancken (47) uit voor louter Belgische clubs: KV Kortrijk, KV Mechelen, RC Genk, AA Gent en Sint-Truiden. Trainer was hij vervolgens bij achtereenvolgend KV Mechelen, RC Genk, AA Gent en vorig seizoen Sint-Truiden. Met laatstgenoemde werd hij razendknap derde, waarna Vrancken reeds aankondigde te gaan vertrekken bij de club.
Verder zou natuurlijk Pascal Janssen best kunnen als Eenhoorn dat ziet zitten?
Wijffels en Hansie Hansie begonnen al over Slot bij Ajax, dus er zullen vast een paar gekken zijn die met Slot komen.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot is zo onwaarschijnlijk dat zelfs de media daar niet in mee gaat. En Schreuder lijkt mij ook kansloos. Prima trainer, maar niet voor een topclub denk ik, want zodra ploegen zich gingen aanpassen aan NEC had hij maar zelden een antwoord. Bovendien is het tactisch heel anders dan wat Feyenoord opleidt en scout. Dan krijg je Priske 2.0
Ik ben heel benieuwd, Utrecht is al met mijn favoriete kandidaat aan de haal. Ik denk dat het een buitenlandse trainer wordt.
Van de Nederlandse media hoef je niet veel te verwachten. Zelfs als de kaarten allang geschud zijn, leven ze in hun eigen wereld.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijffels en Hansie Hansie begonnen al over Slot bij Ajax, dus er zullen vast een paar gekken zijn die met Slot komen.
Het getrek aan tokkie met pet zal nu ook wel beginnen, helaasquote:Op zondag 7 juni 2026 18:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van de Nederlandse media hoef je niet veel te verwachten. Zelfs als de kaarten allang geschud zijn, leven ze in hun eigen wereld.
Dat gaat ons door de strot worden geduwd.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het getrek aan tokkie met pet zal nu ook wel beginnen, helaas
Als je Slot kan halen laat je gelijk een vrachtwagen met zand komen om over dat conflict te gooien.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:21 schreef TheVulture het volgende:
Die opmerking van Rigeaux een week geleden sprak wel boekdelen natuurlijk.
Zouden ze Oh Arne terug willen halen? Al lijkt me die niet lekker te liggen met Eenhoorn
Dat zal wel weer een heel spannend lijstje worden.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leuk projectje om te turven welke trainers in de media worden besproken/getipt.
Dick Schreuder zal zelfs nog worden getipt als het duidelijk wordt dat Rigaux het in het buitenland zoekt.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zal wel weer een heel spannend lijstje worden.
Zou zomaar kunnen dat ze 'm gewoon doorbetalen totdat hij een nieuwe baan heeft. Dan schiet je jezelf in de poot voor die pakweg acht ton in Rotterdamquote:
Gio staat natuurlijk ook op dat lijstje.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dick Schreuder zal zelfs nog worden getipt als het duidelijk wordt dat Rigaux het in het buitenland zoekt.
Ik kan me niet voorstellen dat die opties bij Eenhoorn op het lijstje staanquote:Op zondag 7 juni 2026 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio staat natuurlijk ook op dat lijstje.
Of dan krijg je ‘dat ze Ron Jans moeten overtuigen om nog 2 jaar door te gaan’. Dat soort gelul.
We hadden het dan ook over het lijstje van de media.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die opties bij Eenhoorn op het lijstje staan
Ontslagen bij AZ en Ferencvaros, dan is Feyenoord geen logische stap.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:27 schreef mitt het volgende:
Met Pascal Jansen ga je de oorlog ook niet winnen.
Ron Jans is overigens echt een prima trainer.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die opties bij Eenhoorn op het lijstje staan
Dat ontslag bij AZ sloeg overigens nergens op, maar voor mij hoeft ‘t ook niet hoor.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ontslagen bij AZ en Ferencvaros, dan is Feyenoord geen logische stap.
Twee jaar geleden stond Fabian Hurzeler hoog op de lijst, alleen denderde Dennis Priske er doorheen. Dat is achteraf een heel jammere beslissing geweest, want Hurzeler blijkt een uitstekende trainer. En Farioli was natuurlijk ook een vrij onbekende totdat Ajax hem oppikte. Ik hoop en verwacht dat Feyenoord in die categorie gaat vissen, die van jonge ambitieuze trainers.
Vol voor Schreuder gaan. Feyenoord en buitenlandse trainers is veelal geen gelukkig huwelijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee jaar geleden stond Fabian Hurzeler hoog op de lijst, alleen denderde Dennis Priske er doorheen. Dat is achteraf een heel jammere beslissing geweest, want Hurzeler blijkt een uitstekende trainer. En Farioli was natuurlijk ook een vrij onbekende totdat Ajax hem oppikte. Ik hoop en verwacht dat Feyenoord in die categorie gaat vissen, die van jonge ambitieuze trainers.
Ik wel, die gaat zich weer gigantisch voor lul zettenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:36 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als dit klopt zal ik de komende transferperiode niet zeiken op @:zka
Dat kun je ook gewoon nog semiprima doen, door hem te bedanken voor de tweede plek en aan te geven dat jullie samen besloten hebben dat, bladiebla. Altijd welkom in De Kuip, bedankt voor de bewezen diensten, zus en zo.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Eens met dombo zie ik.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ljktt mij dit nog altijd beter dan ergens in oktober ontslagen te worden. Gaat nu op papier met een oké track record (tweede plek en CL) nog wel de een soort van de voordeur uit.
Hij is nooit ontslagen bij Ferencvarosquote:Op zondag 7 juni 2026 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mario Beenquote:Op zondag 7 juni 2026 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
En wie stonden er op het lijstje van Van Hintum?
Dick Schreuder niet willen is echt gelul.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben hier uiteraard blij mee, maar met namen als Pascal Jansen, Gio en zelfs Dick Schreuder kom je van de regen in de drup. Ik hoop dat er verder gekeken gaat worden dan dat.
Waar ik overigens wel vertrouwen in heb als ik zie hoe snel ze gelijk al ingrijpen in plaats van gewoon maar even te kijken hoe het gaat.
Schreuder zou ik wel willen zien. Bosz was ook ooit die naïeve trainer die niet bij een topclub zou kunnen trainen.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben hier uiteraard blij mee, maar met namen als Pascal Jansen, Gio en zelfs Dick Schreuder kom je van de regen in de drup. Ik hoop dat er verder gekeken gaat worden dan dat.
Waar ik overigens wel vertrouwen in heb als ik zie hoe snel ze gelijk al ingrijpen in plaats van gewoon maar even te kijken hoe het gaat.
Het enige voordeel is dat je wel echt je best moet doen om het slechter te doen dan van Persie. En Eenhoorn + Rigaux gaan dat bovendien niet toelaten zoals bolle Dennis dat deed.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Bolle Dennis geeft zichzelf ieder weekend in een interview complimentjes dat hij van Persie niet ontslagen heeftquote:Op zondag 7 juni 2026 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat je wel echt je best moet doen om het slechter te doen dan van Persie. En Eenhoorn + Rigaux gaan dat bovendien niet toelaten zoals bolle Dennis dat deed.
We hebben al een matig capabele Dick gehad in het recente verledenquote:Op zondag 7 juni 2026 18:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dick Schreuder niet willen is echt gelul.
Als speler ooit jaquote:Op zondag 7 juni 2026 18:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Stiekem zou ik van Bommel bij Feyenoord best willen zien eigenlijk
De categorie verrassingen die achteraf een groot succes blijken is inderdaad een goed ideequote:Op zondag 7 juni 2026 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bosz heeft daar wel heel veel tijd en een aantal behoorlijk grote clubs voor nodig gehad om dat imago van zich af te schudden. En eigenlijk leunt hij nog altijd op de exceptionele kwaliteiten (voor de eredivisie) van z'n aanvallende spelers. Daar is Schreuder met 2 jaartjes Zwolle en een ontslag bij een of andere Spaanse club op het derde niveau nog lang niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schreuder zou ik wel willen zien. Bosz was ook ooit die naïeve trainer die niet bij een topclub zou kunnen trainen.
Jansen en Gio moeten ze ver weg van blijven.
Beter dan bewezen middelmatigheid.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:09 schreef Adames het volgende:
[..]
De categorie verrassingen die achteraf een groot succes blijken is inderdaad een goed idee
Alleen nog steeds geen bericht op de rampenzender Rijnmond.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:45 schreef snabbi het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)elijk-aan-van-persie
https://1908.nl/artikelen(...)slagen-bij-feyenoord
hmz ze gaan er wel allemaal gelijk mee aan de haal
Aub niet, van de ene middelmatige trainer naar de andere matige trainerquote:Op zondag 7 juni 2026 18:11 schreef snabbi het volgende:
Verder zou natuurlijk Pascal Janssen best kunnen als Eenhoorn dat ziet zitten?
Schreuder moet ook maar kijken of zijn speelstijl volgend jaar nog werkt, nu iedereen rekening houdt met NEC en ze dubbel programma draaien. Tegen ploegen als Utrecht, AZ en Feyenoord die zich aanpasten zag je al dat hij het buitengewoon pittig had.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bosz heeft daar wel heel veel tijd en een aantal behoorlijk grote clubs voor nodig gehad om dat imago van zich af te schudden. En eigenlijk leunt hij nog altijd op de exceptionele kwaliteiten (voor de eredivisie) van z'n aanvallende spelers. Daar is Schreuder met 2 jaartjes Zwolle en een ontslag bij een of andere Spaanse club op het derde niveau nog lang niet.
En Te Kloese? Hij is net vijf seconden weg en alles wat hij vertikte te doen is nu al afgehandeld.quote:
Schreuder is gepromoveerd met PEC Zwolle, CD Castellón en bekerfinale plus derde met NEC.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bosz heeft daar wel heel veel tijd en een aantal behoorlijk grote clubs voor nodig gehad om dat imago van zich af te schudden. En eigenlijk leunt hij nog altijd op de exceptionele kwaliteiten (voor de eredivisie) van z'n aanvallende spelers. Daar is Schreuder met 2 jaartjes Zwolle en een ontslag bij een of andere Spaanse club op het derde niveau nog lang niet.
Is vergelijkbaar met Priske. 3 achterop, 2 wingbacks/lage buitenspelers. Heeft niet gewerkt hier. Dus ik zou ook niet voor Schreuder gaan. Wie wel moet die Belg maar eens mee aan komen zetten. Mooie eerste "klus" voor hem.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schreuder moet ook maar kijken of zijn speelstijl volgend jaar nog werkt, nu iedereen rekening houdt met NEC en ze dubbel programma draaien. Tegen ploegen als Utrecht, AZ en Feyenoord die zich aanpasten zag je al dat hij het buitengewoon pittig had.
Zou het zelf echt een vreselijke optie vinden, ben absoluut geen fan van de persoon Schreuder en zijn speelstijl. Het is gewoon lange ballen pompen met wingbacks. Prima trainer voor de subtop en ik zie NEC Europees nog wel verrassen, maar bij een club die eigenlijk altijd moet winnen is dit niks.
Als je weer gaat inzetten op de jeugdopleiding zie ik juist Eenhoorn en D’n Deef niet aankomen met een trainer die compleet anders speeltquote:Op zondag 7 juni 2026 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schreuder moet ook maar kijken of zijn speelstijl volgend jaar nog werkt, nu iedereen rekening houdt met NEC en ze dubbel programma draaien. Tegen ploegen als Utrecht, AZ en Feyenoord die zich aanpasten zag je al dat hij het buitengewoon pittig had.
Zou het zelf echt een vreselijke optie vinden, ben absoluut geen fan van de persoon Schreuder en zijn speelstijl. Het is gewoon lange ballen pompen met wingbacks. Prima trainer voor de subtop en ik zie NEC Europees nog wel verrassen, maar bij een club die eigenlijk altijd moet winnen is dit niks.
quote:Op zondag 7 juni 2026 19:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schreuder is gepromoveerd met PEC Zwolle, CD Castellón en bekerfinale plus derde met NEC.
Arne Slot had niet veel meer op zijn CV staan op het moment dat hij naar Feyenoord kwam.
Ik laat me vooral graag verrassen door een AD/TD met hopelijk meer ideeën dan Schreuder, Janssen en al die andere namen die ik hier lees.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:32 schreef Caland het volgende:
Er is eigenlijk maar één echte droomkandidaat beschikbaar
[ afbeelding ]
#makeithappen
Je moet het ook niet groter maken dan het was er waren nog negen wedstrijden te spelen. Het had alle kanten op kunnen vallen. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV hadden allemaal nog kampioen kunnen worden. AZ heeft overigens een stevige begroting dat het ook niet zo bijzonder vreemd is incidenteel mee te doen om de titel.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Slot was op weg naar een kampioenschap met fucking AZ tot de KNJB ineens besloot dat ze een perfect excuus hadden om ajax aan directe plaatsing CL te helpen.
Tja. Wotte. Het heeft geen zin om te reageren want die snapt echt HE LE MAAL niets van voetbal.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet het ook niet groter maken dan het was er waren nog negen wedstrijden te spelen. Het had alle kanten op kunnen vallen. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV hadden allemaal nog kampioen kunnen worden. AZ heeft overigens een stevige begroting dat het ook niet zo bijzonder vreemd is incidenteel mee te doen om de titel.
Niet dat Slot niet een goede trainer was maar om nou te stellen dat het verschil tussen Slot toen en Schreuder nu gigantisch was is ook onzin.
Nou ja eigenlijk heeft vPersie het best wel goed gedaan het eerste halfjaar. Natuurlijk waren er toen al wat rode vlaggen zoals het gedoe met de aanvoerdersband en Braga-uit, maar ik vond dat nog binnen het toelaatbare. Als je heel specifiek een moment moet noemen waar het in elkaar denderde zeg ik Eagles-uit, tot dan toe wonnen we soms niet maar was het voetballend best redelijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:50 schreef fetX het volgende:
Het enige voordeel is dat je wel echt je best moet doen om het slechter te doen dan van Persie.
Het zou mij niks verbazen dat den belg bij Pocognoli, David Hubert of iets dergelijks uitkomt.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Tja. Wotte. Het heeft geen zin om te reageren want die snapt echt HE LE MAAL niets van voetbal.
Hoe hij Priske verving was wel uitstekend, makkelijk derde geworden in een seizoen dat ik dacht geen eens Europees te halen. Daar mag hij best credits voor, al kan je als je Robin van Persie heet met die naam al voor een flinke mentale boost zorgen bij een geknakte selectie.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk heeft vPersie het best wel goed gedaan het eerste halfjaar. Natuurlijk waren er toen al wat rode vlaggen zoals het gedoe met de aanvoerdersband en Braga-uit, maar ik vond dat nog binnen het toelaatbare. Als je heel specifiek een moment moet noemen waar het in elkaar denderde zeg ik Eagles-uit, tot dan toe wonnen we soms niet maar was het voetballend best redelijk.
Daarna was hij het volkomen kwijt, op tactisch vlak, in de media en ook met de spelers. Hij had eigenlijk in de winterstop al moeten ruimen, maar na die bizarre nederlaag tegen Sparta en dat lachwekkende gedoe met Timber had het echt klaar moeten zijn.
Maar alles bij elkaar vond ik vPersie beter dan Stam en Priske. vPersie heeft het toch bij ons even weten te verhullen dat het geen goede trainer is, die anderen vielen direct door de mand.
quote:Op zondag 7 juni 2026 18:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat gaat ons door de strot worden geduwd.
ik zeg het meer als dat het me niet zou verbazen, niet dat het mijn droomkandidaat is.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik laat me vooral graag verrassen door een AD/TD met hopelijk meer ideeën dan Schreuder, Janssen en al die andere namen die ik hier lees.
Sorry hoor, maar als dat het niveau is waar je als TD mee aan komt zetten, ben ik ook geschikt voor die baan.
Het is ook gewoon een uitstekende kandidaat voor Feyenoord. Zit meer richting Slot dan Priske als je het mij vraagt. Ik zag die vergelijking ergens voorbij komen maar dat is een veel pragmatischere trainer dan Schreuder.quote:
PSV heeft een veel betere selectie, dus plaats 2 was het maximaal haalbare voor Feyenoord. Van Persie is niet ontslagen omdat Feyenoord tweede is geworden. Feyenoord is sowieso geen Ajax of PSV, ze hebben de laatste 50 jaar slechts 5 keer de landstitel gepakt, wat gemiddeld dus één keer per tien jaar is. Ajax (20) en PSV (21) doen dat een stuk beter. Dus het is niet zo dat eindigen op de tweede plaats meteen reden is voor ontslagquote:Op zondag 7 juni 2026 20:01 schreef PSVCL het volgende:
dat allemaal om komend seizoen weer 2e of 3e te worden
Volwassen mannen die de hele week een pet dragen zijn doorgaans van laag allooi.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een uitstekende kandidaat voor Feyenoord. Zit meer richting Slot dan Priske als je het mij vraagt. Ik zag die vergelijking ergens voorbij komen maar dat is een veel pragmatischere trainer dan Schreuder.
Die kan ook naar Leverkusen of AC Milan. Komt echt niet naar de Eredivisie.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:32 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Volgens Valentijn wordt het Glasner. Valentijn drinkt?
Dat wordt overigens wel een dure kale kletser ben ik bang. Ik zet mijn geld op Pocognoli. Die heeft geen pet. Wel een goede kapper.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Volwassen mannen die de hele week een pet dragen zijn doorgaans van laag allooi.
100 euro vragen voor een shirtje is weer gerechtvaardigd.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:40 schreef Gert het volgende:
De koers van de nieuwe AD/TD wordt hiermee al wat inzichtelijker. Goed gevoel bij.
Feyenoord had na het gefaalde experiment Priske iemand nodig die tweede ging worden en die relatief lang draagvlak zou blijven houden, ook als het kut zou gaan - iets wat iedereen aan zijn water kon aanvoelen dat zou gebeuren.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:08 schreef Haringkop2 het volgende:
Van Persie had nooit in deze rol moeten komen. Hij had niks gepresteerd wat een aanstelling logisch maakte. Alleen zijn achtergrond als topspeler en een achtergrond bij club. We hebben de afgelopen jaren genoeg voorbeelden gezien dat dat geen recept voor succes is.
Vooral een gedachte vanuit angst wat mij betreft. Iemand met ‘krediet’ neerzetten ipv kiezen obv competentie. Vooral geredeneerd vanuit het hachje van DtK.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Feyenoord had na het gefaalde experiment Priske iemand nodig die tweede ging worden en die relatief lang draagvlak zou blijven houden, ook als het kut zou gaan - iets wat iedereen aan zijn water kon aanvoelen dat zou gebeuren.
Compleet begrijpelijke keuze vanuit die gedachte.
Eerste halfjaar best wel wat prima wedstrijden. Twente-uit, Heracles-uit, PEC-thuis waren echt goed bijvoorbeeld. AZ-uit, Stuttgart, Villa en PSV-thuis (de eerste keer met die vroege 2-0) op zijn minst een uitstekende eerste helft.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:36 schreef bbuddybb het volgende:
Er wordt nu een beetje gedaan alsof we onder Bob alleen maar kutwedstrijden hebben gespeeld, maar ik heb Feyenoord in de eerste seizoenshelft bij wijlen best leuk voetbal zien spelen. Was nooit een hele wedstrijd lang helaas, maar in de competitie vond ik het voetbal tegen o.a. Utrecht-thuis prachtig om te zien. In de EL vond ik het ook tegen de sterkere tegenstanders Villa en met name Stuttgart bij wijlen geweldig.
9 van de 10 staan in mijn lijstjequote:
Dat is wel heel dom. Heb je gedronken?quote:Op zondag 7 juni 2026 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb nog meer vertrouwen in Dirk Kuijt
Het probleem, imo, was niet de fouten die hij maakte, maar de (schijnbare) totale onwil van hem om daar van te leren.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk heeft vPersie het best wel goed gedaan het eerste halfjaar. Natuurlijk waren er toen al wat rode vlaggen zoals het gedoe met de aanvoerdersband en Braga-uit, maar ik vond dat nog binnen het toelaatbare. Als je heel specifiek een moment moet noemen waar het in elkaar denderde zeg ik Eagles-uit, tot dan toe wonnen we soms niet maar was het voetballend best redelijk.
Daarna was hij het volkomen kwijt, op tactisch vlak, in de media en ook met de spelers. Hij had eigenlijk in de winterstop al moeten ruimen, maar na die bizarre nederlaag tegen Sparta en dat lachwekkende gedoe met Timber had het echt klaar moeten zijn.
Maar alles bij elkaar vond ik vPersie beter dan Stam en Priske. vPersie heeft het toch bij ons even weten te verhullen dat het geen goede trainer is, die anderen vielen direct door de mand.
Je had een type brandjesblusser moeten aanstellen die je zonder problemen een contract tot de zomer had kunnen geven. Dan hadden we een seizoen eerder met een nieuwe trainer kunnen gaan bouwen aan een lange termijnvisie. Nu heb je onnodig een jaar aangemodderd.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Feyenoord had na het gefaalde experiment Priske iemand nodig die tweede ging worden en die relatief lang draagvlak zou blijven houden, ook als het kut zou gaan - iets wat iedereen aan zijn water kon aanvoelen dat zou gebeuren.
Compleet begrijpelijke keuze vanuit die gedachte.
In dit nieuwsbericht hadden wel wat meer lovende woorden mogen staan voor zo'n clublegende.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:06 schreef Scrummie het volgende:
https://www.feyenoord.com(...)in-van-persie-070626
https://www.fr12.nl/nieuw(...)f-aan-komend-seizoenquote:Alleen over de positie van John de Wolf wordt geen duidelijkheid gegeven.
Dat zal wel komen dat er wat haast achter zat het publiceren omdat die autist weer liep te lekken.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In dit nieuwsbericht hadden wel wat meer lovende woorden mogen staan voor zo'n clublegende.
Nou ja hij leerde wel van zijn fouten, de vraag is of het de juiste lessen waren. Als je in december nog op de defensieve speelstijl van Ajax afgeeft en nog geen drie maanden later zelf defensief anti-voetbal speelt ben je wel degelijk bereid je aan te passen, maar het was daardoor ook tamelijk krankzinnig hoe hij zich presenteerde.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het probleem, imo, was niet de fouten die hij maakte, maar de (schijnbare) totale onwil van hem om daar van te leren.
Was dat leren, of afgedwongen door alle blessures? Ik neig naar dat laatste.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja hij leerde wel van zijn fouten, de vraag is of het de juiste lessen waren. Als je in december nog op de defensieve speelstijl van Ajax afgeeft en nog geen drie maanden later zelf defensief anti-voetbal speelt ben je wel degelijk bereid je aan te passen, maar het was daardoor ook tamelijk krankzinnig hoe hij zich presenteerde.
Hij leert op zich wel, maar hij luistert niet. En een heel groot deel van zijn fouten had hij kunnen voorkomen als hij gewoon beter luisterde en niet voortdurend zijn eigen plan trok.
Afgedwongen of niet, het is nog steeds leren.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Was dat leren, of afgedwongen door alle blessures? Ik neig naar dat laatste.
Het leek tactisch toch vooral gewoon nergens op?quote:Op zondag 7 juni 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afgedwongen of niet, het is nog steeds leren.
Ook op andere fouten kwam hij wel terug. Hij is niet meer met de B-ploeg gaan spelen zoals tegen Braga, nam Steijn de band af toen dat duidelijk niet goed ging, stelde Slory niet meer op na die kansloze invalbeurt tegen AZ, en hij heeft ook nooit meer een keeper gewisseld (). Ik denk wel dat hij heeft geleerd van zijn fouten, maar hij had er al te veel gemaakt waardoor hij ongeloofwaardig was. En veel van zijn fouten waren echt te voorkomen, dat zijn geen beginnersfouten maar ronduit kortsluitingen in de brein. Tel daarbij op zijn slechte media-optredens en je ziet dat hij ontspoorde.
Jammer, want ik denk dat in vPersie ergens wel een goede trainer schuilt, maar hij is gewoon te eigenwijs.
Eigenwijs en onervaren. Geeft niet eens per se. Maar hij mist ook noodzakelijke empatische en sociale skills. Wat (dus) zijn verdere ontwikkeling bemoeilijkt. Prima om afscheid van hem te nemen als trainer.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer, want ik denk dat in vPersie ergens wel een goede trainer schuilt, maar hij is gewoon te eigenwijs.
Hij heeft tegen Betis nog met een B-team gespeeld. Al was dat toen met blessures en druk programma iets begrijpelijker. En er zijn nog wel meer gekke aanvoerders geweest nadat Steijn hem niet meer had, dat Timber hem zelfs niet kreeg toen de 3 eerste aanvoerders allemaal niet beschikbaar waren was heel treurig.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afgedwongen of niet, het is nog steeds leren.
Ook op andere fouten kwam hij wel terug. Hij is niet meer met de B-ploeg gaan spelen zoals tegen Braga, nam Steijn de band af toen dat duidelijk niet goed ging, stelde Slory niet meer op na die kansloze invalbeurt tegen AZ, en hij heeft ook nooit meer een keeper gewisseld (). Ik denk wel dat hij heeft geleerd van zijn fouten, maar hij had er al te veel gemaakt waardoor hij ongeloofwaardig was. En veel van zijn fouten waren echt te voorkomen, dat zijn geen beginnersfouten maar ronduit kortsluitingen in de brein. Tel daarbij op zijn slechte media-optredens en je ziet dat hij ontspoorde.
Al besproken.quote:
quote:
Uiteindelijk wel, maar een ervaren coach met goede man-management skills had het niet zover laten komen.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:28 schreef Scrummie het volgende:
Dat Timber geen aanvoerder meer was was juist 100% logisch.
Ik gok op de voorspelbaarheid van het Nederlands gilde der voetbaljounalisten.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanwaar moet je lachen? Vind je dat een slechte of onlogische keuze?
Ik oordeel niet inhoudelijk over Dick Schreuder. Daarvoor kijk ik te weinig NEC, of voetbal überhaupt. Al vond ik die pijnlijke nederlaag in de bekerfinale wel iets waar je vraagtekens bij kunt zetten. Al lijkt de Dick Schreuder-hosanna daar te groot voor, het lijkt niet aan hem te kleven. Misschien lees ik de verkeerde krantjes. Maar de kritiekloze, ongeremde lofzang is al sinds NEC 4-0 NAC (vroeg in het seizoen) begonnen. We moesten constant aanhoren hoe fantastisch, geweldig en weergaloos NEC was. Als zoiets te massaal gebeurt, gaan mijn alarmbellen meteen rinkelen. Geen mens is feilloos, immers.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanwaar moet je lachen? Vind je dat een slechte of onlogische keuze?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |