Mario Beenquote:Op zondag 7 juni 2026 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
En wie stonden er op het lijstje van Van Hintum?
Dick Schreuder niet willen is echt gelul.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben hier uiteraard blij mee, maar met namen als Pascal Jansen, Gio en zelfs Dick Schreuder kom je van de regen in de drup. Ik hoop dat er verder gekeken gaat worden dan dat.
Waar ik overigens wel vertrouwen in heb als ik zie hoe snel ze gelijk al ingrijpen in plaats van gewoon maar even te kijken hoe het gaat.
Schreuder zou ik wel willen zien. Bosz was ook ooit die naïeve trainer die niet bij een topclub zou kunnen trainen.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben hier uiteraard blij mee, maar met namen als Pascal Jansen, Gio en zelfs Dick Schreuder kom je van de regen in de drup. Ik hoop dat er verder gekeken gaat worden dan dat.
Waar ik overigens wel vertrouwen in heb als ik zie hoe snel ze gelijk al ingrijpen in plaats van gewoon maar even te kijken hoe het gaat.
Het enige voordeel is dat je wel echt je best moet doen om het slechter te doen dan van Persie. En Eenhoorn + Rigaux gaan dat bovendien niet toelaten zoals bolle Dennis dat deed.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Bolle Dennis geeft zichzelf ieder weekend in een interview complimentjes dat hij van Persie niet ontslagen heeftquote:Op zondag 7 juni 2026 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat je wel echt je best moet doen om het slechter te doen dan van Persie. En Eenhoorn + Rigaux gaan dat bovendien niet toelaten zoals bolle Dennis dat deed.
We hebben al een matig capabele Dick gehad in het recente verledenquote:Op zondag 7 juni 2026 18:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dick Schreuder niet willen is echt gelul.
Als speler ooit jaquote:Op zondag 7 juni 2026 18:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Stiekem zou ik van Bommel bij Feyenoord best willen zien eigenlijk
De categorie verrassingen die achteraf een groot succes blijken is inderdaad een goed ideequote:Op zondag 7 juni 2026 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ontslagen bij AZ en Ferencvaros, dan is Feyenoord geen logische stap.
Twee jaar geleden stond Fabian Hurzeler hoog op de lijst, alleen denderde Dennis Priske er doorheen. Dat is achteraf een heel jammere beslissing geweest, want Hurzeler blijkt een uitstekende trainer. En Farioli was natuurlijk ook een vrij onbekende totdat Ajax hem oppikte. Ik hoop en verwacht dat Feyenoord in die categorie gaat vissen, die van jonge ambitieuze trainers.
Bosz heeft daar wel heel veel tijd en een aantal behoorlijk grote clubs voor nodig gehad om dat imago van zich af te schudden. En eigenlijk leunt hij nog altijd op de exceptionele kwaliteiten (voor de eredivisie) van z'n aanvallende spelers. Daar is Schreuder met 2 jaartjes Zwolle en een ontslag bij een of andere Spaanse club op het derde niveau nog lang niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schreuder zou ik wel willen zien. Bosz was ook ooit die naïeve trainer die niet bij een topclub zou kunnen trainen.
Jansen en Gio moeten ze ver weg van blijven.
Beter dan bewezen middelmatigheid.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:09 schreef Adames het volgende:
[..]
De categorie verrassingen die achteraf een groot succes blijken is inderdaad een goed idee
Alleen nog steeds geen bericht op de rampenzender Rijnmond.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:45 schreef snabbi het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)elijk-aan-van-persie
https://1908.nl/artikelen(...)slagen-bij-feyenoord
hmz ze gaan er wel allemaal gelijk mee aan de haal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |