Die baalt gewoon dat 'ie over een paar weken niets meer te doen heeft.quote:
Ach steenkolen Engels. Left, right, pressure en behind. Ik zie geen problemen. Ze hebben opzich wel een interessante lichting jonge trainers in België. Beter dan in Nederland in ieder geval.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Een Waal, dat zou helemaal voor ellende zorgen.
De laatste keer dat Dino Dick aan de kant werd geschoven gingen we een best aardige periode inquote:Op maandag 8 juni 2026 09:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die baalt gewoon dat 'ie over een paar weken niets meer te doen heeft.
Waar er hoop is er leven en waar er leven is is er hoop.quote:Op maandag 8 juni 2026 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat Dino Dick aan de kant werd geschoven gingen we een best aardige periode in
Een jaar geleden nog topscorer met 24 doelpunten.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Belangrijker is dat het ook voor Steijn een flinke knauw is geweest. Die heeft ook wel een heel raar seizoen gehad. Ik hoop dat dat nog iets gaat worden dit jaar met een nieuwe trainer die hem niet te belangrijk maakt, in de Til- of Klaassen-rol iemand hebben is echt heel nuttig. Zeker als er een spits komt voor Ueda die wel een beetje mee kan voetballen.
Er zijn wel vaker spelers die het wel kunnen bij subtoppers.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een jaar geleden nog topscorer met 24 doelpunten.
Als je die voor 10 miljoen over laat komen, en hij speelt het hele seizoen als een natte krant, is dat gewoon kapitaalvernietiging.
Als we het breder bekijken, welke speler is er wel beter gaan spelen onder Van Persie?quote:Op maandag 8 juni 2026 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker spelers die het wel kunnen bij subtoppers.
Hadj Moussa en Bos.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als we het breder bekijken, welke speler is er wel beter gaan spelen onder Van Persie?
Nee, maar wel hoe hij vorig seizoen begon en hoe hij bij Vitesse speelde.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij weet nog hoe hij bij Patro Eisden speelde?
Precies, ik zou eerder zeggen dat hij ondanks Van Persie nog goed uit de verf kwam.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar wel hoe hij vorig seizoen begon en hoe hij bij Vitesse speelde.
Dat is überhaupt bij heel veel spelers de discussie natuurlijk. Het is niet zo dat als je een slechte trainer hebt je volledig wordt geremd in je ontwikkeling.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Precies, ik zou eerder zeggen dat hij ondanks Van Persie nog goed uit de verf kwam.
Dick ziet gewoon weer wat geld door vervliegen omdat hij volgend jaar niet door kan als adviseur dus.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dickie is sowieso wel erg hypocriet om dit nu allemaal te zeggen na het gebeuren rondom Rutten bij Curaçao.
Ja, slecht beleid van Van Persie kan voor anderen weer een kans zijn. Waar spelers wegglijden, profiteren anderen.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is überhaupt bij heel veel spelers de discussie natuurlijk. Het is niet zo dat als je een slechte trainer hebt je volledig wordt geremd in je ontwikkeling.
Ik heb eigenlijk zelden een veel slechtere trainer meegemaakt bij Feyenoord, zelfs Mario Been was nog bekwamer op het sociale vlak.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, slecht beleid van Van Persie kan voor anderen weer een kans zijn. Waar spelers wegglijden, profiteren anderen.
Maar goed, het verliep allemaal zo rommelig, over aanvoerdersbanden, veldspel dat rommelig was, een plan dat ontbrak. Met meer geluk dan wijsheid werd Van Persie nog tweede. Daar moet je het als Feyenoord niet mee willen doen.
https://www.voetbalprimeu(...)rsie-na-ontslag.htmlquote:Op maandag 8 juni 2026 01:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik durf te voorspellen dat Rigaux de volgende buitenlandse invloed is, wiens keuzes extra op de grill worden gelegd en overdreven uitgemeten.
Opvallend dat de kritiek vooral uit de Telegraafhoek komt, daar waar boezemvriend Marcel van der Kraan gisteren nog samen met Van Persie aanwezig was op het samen opgezette Robin van Persie toernooi.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)rsie-na-ontslag.html
@:Caland Bizar dat clubs shortlists hebben klaarliggen voor het geval dat.
Welke krantjes lees jij?quote:Op maandag 8 juni 2026 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Wat een namen zie je voorbij komen![]()
Pascal Janssen
Dick Schreuder
Gio
Danny Buijs
K-k-kunnen we nog terug naar Robin???
Geen maatje. Ik haal mijn informatie louter van FOK!quote:Op maandag 8 juni 2026 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welke krantjes lees jij?
Eerste inventarisatie:
Oliver Glasner 7-jun-26 Valentijn Driessen
Dick Schreuder 7-jun-26 Martijn Krabbendam
Sebastien Pocognoli 7-jun-26 Nico Schira (X-fraudeur)
Sebastien Pocognoli 7-jun-26 WFCGroningen (X-user die soms wel eens wat weet)
Alfred Schreuder 7-jun-26 Martijn Krabbendam
Arne Slot 8-jun-26 The Liverpool Echo
Nee, dat denken ze alleen bij ajaxquote:Op maandag 8 juni 2026 08:06 schreef raptorix het volgende:
Wat dacht je zelf in welke categorie Feyenoord trainers kan kiezen? Guardiola?![]()
![]()
![]()
![]()
Uedaquote:Op maandag 8 juni 2026 11:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als we het breder bekijken, welke speler is er wel beter gaan spelen onder Van Persie?
Mwah, toen hij in de winterstop (en kort daarna) nog niet was ontslagen was die kans ook wel een beetje bekeken. Dan kan je hem net zo goed het seizoen laten afmakenquote:Op maandag 8 juni 2026 15:02 schreef Solispolar het volgende:
Feyenoord is wel een bijzondere club hé. Eerst stel je van Persie aan nadat hij een half jaar heeft lopen kutten bij Heerenveen. Daarna heb je alle reden om hem te ontslaan omdat het voor geen meter loopt maar laat je het na, tot slot ontsla je hem vlak nadat hij dan tóch de 2de plek heeft weten te bemachtigenDe logica ontbreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |