Nou ja hij leerde wel van zijn fouten, de vraag is of het de juiste lessen waren. Als je in december nog op de defensieve speelstijl van Ajax afgeeft en nog geen drie maanden later zelf defensief anti-voetbal speelt ben je wel degelijk bereid je aan te passen, maar het was daardoor ook tamelijk krankzinnig hoe hij zich presenteerde.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het probleem, imo, was niet de fouten die hij maakte, maar de (schijnbare) totale onwil van hem om daar van te leren.
Was dat leren, of afgedwongen door alle blessures? Ik neig naar dat laatste.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja hij leerde wel van zijn fouten, de vraag is of het de juiste lessen waren. Als je in december nog op de defensieve speelstijl van Ajax afgeeft en nog geen drie maanden later zelf defensief anti-voetbal speelt ben je wel degelijk bereid je aan te passen, maar het was daardoor ook tamelijk krankzinnig hoe hij zich presenteerde.
Hij leert op zich wel, maar hij luistert niet. En een heel groot deel van zijn fouten had hij kunnen voorkomen als hij gewoon beter luisterde en niet voortdurend zijn eigen plan trok.
Afgedwongen of niet, het is nog steeds leren.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Was dat leren, of afgedwongen door alle blessures? Ik neig naar dat laatste.
Het leek tactisch toch vooral gewoon nergens op?quote:Op zondag 7 juni 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afgedwongen of niet, het is nog steeds leren.
Ook op andere fouten kwam hij wel terug. Hij is niet meer met de B-ploeg gaan spelen zoals tegen Braga, nam Steijn de band af toen dat duidelijk niet goed ging, stelde Slory niet meer op na die kansloze invalbeurt tegen AZ, en hij heeft ook nooit meer een keeper gewisseld (). Ik denk wel dat hij heeft geleerd van zijn fouten, maar hij had er al te veel gemaakt waardoor hij ongeloofwaardig was. En veel van zijn fouten waren echt te voorkomen, dat zijn geen beginnersfouten maar ronduit kortsluitingen in de brein. Tel daarbij op zijn slechte media-optredens en je ziet dat hij ontspoorde.
Jammer, want ik denk dat in vPersie ergens wel een goede trainer schuilt, maar hij is gewoon te eigenwijs.
Eigenwijs en onervaren. Geeft niet eens per se. Maar hij mist ook noodzakelijke empatische en sociale skills. Wat (dus) zijn verdere ontwikkeling bemoeilijkt. Prima om afscheid van hem te nemen als trainer.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer, want ik denk dat in vPersie ergens wel een goede trainer schuilt, maar hij is gewoon te eigenwijs.
Hij heeft tegen Betis nog met een B-team gespeeld. Al was dat toen met blessures en druk programma iets begrijpelijker. En er zijn nog wel meer gekke aanvoerders geweest nadat Steijn hem niet meer had, dat Timber hem zelfs niet kreeg toen de 3 eerste aanvoerders allemaal niet beschikbaar waren was heel treurig.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afgedwongen of niet, het is nog steeds leren.
Ook op andere fouten kwam hij wel terug. Hij is niet meer met de B-ploeg gaan spelen zoals tegen Braga, nam Steijn de band af toen dat duidelijk niet goed ging, stelde Slory niet meer op na die kansloze invalbeurt tegen AZ, en hij heeft ook nooit meer een keeper gewisseld (). Ik denk wel dat hij heeft geleerd van zijn fouten, maar hij had er al te veel gemaakt waardoor hij ongeloofwaardig was. En veel van zijn fouten waren echt te voorkomen, dat zijn geen beginnersfouten maar ronduit kortsluitingen in de brein. Tel daarbij op zijn slechte media-optredens en je ziet dat hij ontspoorde.
Al besproken.quote:
quote:
Uiteindelijk wel, maar een ervaren coach met goede man-management skills had het niet zover laten komen.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:28 schreef Scrummie het volgende:
Dat Timber geen aanvoerder meer was was juist 100% logisch.
Ik gok op de voorspelbaarheid van het Nederlands gilde der voetbaljounalisten.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanwaar moet je lachen? Vind je dat een slechte of onlogische keuze?
Ik oordeel niet inhoudelijk over Dick Schreuder. Daarvoor kijk ik te weinig NEC, of voetbal überhaupt. Al vond ik die pijnlijke nederlaag in de bekerfinale wel iets waar je vraagtekens bij kunt zetten. Al lijkt de Dick Schreuder-hosanna daar te groot voor, het lijkt niet aan hem te kleven. Misschien lees ik de verkeerde krantjes. Maar de kritiekloze, ongeremde lofzang is al sinds NEC 4-0 NAC (vroeg in het seizoen) begonnen. We moesten constant aanhoren hoe fantastisch, geweldig en weergaloos NEC was. Als zoiets te massaal gebeurt, gaan mijn alarmbellen meteen rinkelen. Geen mens is feilloos, immers.quote:Op maandag 8 juni 2026 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanwaar moet je lachen? Vind je dat een slechte of onlogische keuze?
Als opvolger van SinterSjaak lijkt me dat meer dan uitstekendquote:Op maandag 8 juni 2026 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gio wordt genoemd begrijp ik.
Hoe staan jullie daar tegenover?
Door???quote:Op maandag 8 juni 2026 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gio wordt genoemd begrijp ik.
Hoe staan jullie daar tegenover?
Welnee.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:56 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat men voor Danny Buijs gaat, past een beetje in het straatje van Eenhoorn, gewoon stabiele coach geen rare fratsen en bekent met Feyenoord.
Welnee.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:56 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat men voor Danny Buijs gaat, past een beetje in het straatje van Eenhoorn, gewoon stabiele coach geen rare fratsen en bekent met Feyenoord.
Met gegarandeerd CL voetbal hoef je ook weer niet bij de categorie Danny Buijs aan te komen.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:06 schreef raptorix het volgende:
Wat dacht je zelf in welke categorie Feyenoord trainers kan kiezen? Guardiola?![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we vooral lachen om Pascal:quote:Op maandag 8 juni 2026 08:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Met gegarandeerd CL voetbal hoef je ook weer niet bij de categorie Danny Buijs aan te komen.
quote:AZ (2020–2024)
Dit is de periode waarop zijn reputatie vooral is gebaseerd.
162 wedstrijden als hoofdtrainer.
Gemiddeld 1,93 punt per wedstrijd.
Bereikte de halve finale van de Conference League.
Eindigde structureel in de top van de Eredivisie.
Ferencváros (2024)
Korte periode, maar statistisch sterk:
30 wedstrijden.
2,00 punten per wedstrijd.
Liet de club bovenin de Hongaarse competitie meedraaien en presteerde degelijk in Europa.
New York City FC (2025–heden)
Eerste seizoen eindigde met 56 punten in de reguliere competitie, het beste resultaat van de club sinds 2019.
Bereikte de Eastern Conference Final van de MLS-play-offs.
Winstpercentage in 2025 van ongeveer 49%, een van de beste debuutjaren van een trainer in de clubgeschiedenis.
Had je daar chatGPT voor nodig, ja?quote:Op maandag 8 juni 2026 08:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laten we vooral lachen om Pascal:
[..]
Het komt altijd wat koddig en dommig overquote:
Nou noem dan zelf eens een trainer die haalbaar is?quote:Op maandag 8 juni 2026 08:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt altijd wat koddig en dommig over
Anyway, Pascal Jansen (met zijn boekje on my way becoming a premier league manager @:alaphilippe_ ) is gelukkig geen optie. Kan me niet voorstellen dat Eenhoorn een trainer naar Feyenoord gaat halen die hij ontslagen heeft bij een veel mindere club.
Dat viel de eerste maanden wel mee vond ik. Alhoewel we toen ook vaak potjes hadden dat het eerste uur wel goed was en we daarna overlopen werden. Dat is op zich ook tactisch falen, wel een goed plan A maar bij een aanpassing van de tegenstander of mindere fitheid dendert het in elkaar.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Het leek tactisch toch vooral gewoon nergens op?De hele manier van druk zetten, ontzettend kwetsbaar in de omschakeling en spelers die als kippen zonder kop rondliepen zonder enig idee wat hun taken nu precies waren. Alles wat jij opnoemt komt er nog eens als bonus gefaal bij.
Dat laat ik aan de beleidsbepalers over die naar ik aanneem de lat een stukje hoger hebben liggen dan Danny fucking Buijsquote:Op maandag 8 juni 2026 08:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou noem dan zelf eens een trainer die haalbaar is?
Niet zo negatief makker. Den Deef doet vooralsnog louter verstandige dingenquote:Op maandag 8 juni 2026 08:29 schreef onlogisch het volgende:
Danny Buijs![]()
Maar goed, laten we een slag om de arm houden. We hebben het immers wel over Feyenoord hé
Het probleem is als je naar de Nederlandse trainerspool gaat kijken dat er niet super veel in aanmerking komt.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:29 schreef onlogisch het volgende:
Danny Buijs![]()
Maar goed, laten we een slag om de arm houden. We hebben het immers wel over Feyenoord hé
Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 8 juni 2026 08:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is als je naar de Nederlandse trainerspool gaat kijken
Pepijn Lijnders nog beschikbaar? Of Sipke Hulshof?quote:Op maandag 8 juni 2026 08:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen
Ze zullen ongetwijfeld Arne Slot even bellen maar dat is ook vergeefse moeite.
Het wordt een belg. Wie wil wedden?quote:Op maandag 8 juni 2026 08:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Pepijn Lijnders nog beschikbaar? Of Sipke Hulshof?
Sipke en Arend Martijn laten elkaar niet los.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Pepijn Lijnders nog beschikbaar? Of Sipke Hulshof?
Omdat Feyenoord dat altijd doet Priske was een uitzondering.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen
Ze zullen ongetwijfeld Arne Slot even bellen maar dat is ook vergeefse moeite.
De meest succesvolle trainer in de historie van de club was een Oostenrijkerquote:Op maandag 8 juni 2026 08:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord dat altijd doet Priske was een uitzondering.
Ik blijf het beschamend vinden dat ze uiteindelijk met de koppen tegen elkaar stonden. Het is ook wel bijzonder dat vPersie met iedere beetje borderliner die zichzelf heel goed vond ruzie kreeg.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar een ervaren coach met goede man-management skills had het niet zover laten komen.
Een Waal, dat zou helemaal voor ellende zorgen.quote:
Dickie is sowieso wel erg hypocriet om dit nu allemaal te zeggen na het gebeuren rondom Rutten bij Curaçao.quote:
Die baalt gewoon dat 'ie over een paar weken niets meer te doen heeft.quote:
Ach steenkolen Engels. Left, right, pressure en behind. Ik zie geen problemen. Ze hebben opzich wel een interessante lichting jonge trainers in België. Beter dan in Nederland in ieder geval.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Een Waal, dat zou helemaal voor ellende zorgen.
De laatste keer dat Dino Dick aan de kant werd geschoven gingen we een best aardige periode inquote:Op maandag 8 juni 2026 09:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die baalt gewoon dat 'ie over een paar weken niets meer te doen heeft.
Waar er hoop is er leven en waar er leven is is er hoop.quote:Op maandag 8 juni 2026 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat Dino Dick aan de kant werd geschoven gingen we een best aardige periode in
Een jaar geleden nog topscorer met 24 doelpunten.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Belangrijker is dat het ook voor Steijn een flinke knauw is geweest. Die heeft ook wel een heel raar seizoen gehad. Ik hoop dat dat nog iets gaat worden dit jaar met een nieuwe trainer die hem niet te belangrijk maakt, in de Til- of Klaassen-rol iemand hebben is echt heel nuttig. Zeker als er een spits komt voor Ueda die wel een beetje mee kan voetballen.
Er zijn wel vaker spelers die het wel kunnen bij subtoppers.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een jaar geleden nog topscorer met 24 doelpunten.
Als je die voor 10 miljoen over laat komen, en hij speelt het hele seizoen als een natte krant, is dat gewoon kapitaalvernietiging.
Als we het breder bekijken, welke speler is er wel beter gaan spelen onder Van Persie?quote:Op maandag 8 juni 2026 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker spelers die het wel kunnen bij subtoppers.
Hadj Moussa en Bos.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als we het breder bekijken, welke speler is er wel beter gaan spelen onder Van Persie?
Nee, maar wel hoe hij vorig seizoen begon en hoe hij bij Vitesse speelde.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij weet nog hoe hij bij Patro Eisden speelde?
Precies, ik zou eerder zeggen dat hij ondanks Van Persie nog goed uit de verf kwam.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar wel hoe hij vorig seizoen begon en hoe hij bij Vitesse speelde.
Dat is überhaupt bij heel veel spelers de discussie natuurlijk. Het is niet zo dat als je een slechte trainer hebt je volledig wordt geremd in je ontwikkeling.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Precies, ik zou eerder zeggen dat hij ondanks Van Persie nog goed uit de verf kwam.
Dick ziet gewoon weer wat geld door vervliegen omdat hij volgend jaar niet door kan als adviseur dus.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dickie is sowieso wel erg hypocriet om dit nu allemaal te zeggen na het gebeuren rondom Rutten bij Curaçao.
Ja, slecht beleid van Van Persie kan voor anderen weer een kans zijn. Waar spelers wegglijden, profiteren anderen.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is überhaupt bij heel veel spelers de discussie natuurlijk. Het is niet zo dat als je een slechte trainer hebt je volledig wordt geremd in je ontwikkeling.
Ik heb eigenlijk zelden een veel slechtere trainer meegemaakt bij Feyenoord, zelfs Mario Been was nog bekwamer op het sociale vlak.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, slecht beleid van Van Persie kan voor anderen weer een kans zijn. Waar spelers wegglijden, profiteren anderen.
Maar goed, het verliep allemaal zo rommelig, over aanvoerdersbanden, veldspel dat rommelig was, een plan dat ontbrak. Met meer geluk dan wijsheid werd Van Persie nog tweede. Daar moet je het als Feyenoord niet mee willen doen.
https://www.voetbalprimeu(...)rsie-na-ontslag.htmlquote:Op maandag 8 juni 2026 01:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik durf te voorspellen dat Rigaux de volgende buitenlandse invloed is, wiens keuzes extra op de grill worden gelegd en overdreven uitgemeten.
Opvallend dat de kritiek vooral uit de Telegraafhoek komt, daar waar boezemvriend Marcel van der Kraan gisteren nog samen met Van Persie aanwezig was op het samen opgezette Robin van Persie toernooi.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)rsie-na-ontslag.html
@:Caland Bizar dat clubs shortlists hebben klaarliggen voor het geval dat.
Welke krantjes lees jij?quote:Op maandag 8 juni 2026 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Wat een namen zie je voorbij komen![]()
Pascal Janssen
Dick Schreuder
Gio
Danny Buijs
K-k-kunnen we nog terug naar Robin???
Geen maatje. Ik haal mijn informatie louter van FOK!quote:Op maandag 8 juni 2026 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welke krantjes lees jij?
Eerste inventarisatie:
Oliver Glasner 7-jun-26 Valentijn Driessen
Dick Schreuder 7-jun-26 Martijn Krabbendam
Sebastien Pocognoli 7-jun-26 Nico Schira (X-fraudeur)
Sebastien Pocognoli 7-jun-26 WFCGroningen (X-user die soms wel eens wat weet)
Alfred Schreuder 7-jun-26 Martijn Krabbendam
Arne Slot 8-jun-26 The Liverpool Echo
Nee, dat denken ze alleen bij ajaxquote:Op maandag 8 juni 2026 08:06 schreef raptorix het volgende:
Wat dacht je zelf in welke categorie Feyenoord trainers kan kiezen? Guardiola?![]()
![]()
![]()
![]()
Uedaquote:Op maandag 8 juni 2026 11:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als we het breder bekijken, welke speler is er wel beter gaan spelen onder Van Persie?
Mwah, toen hij in de winterstop (en kort daarna) nog niet was ontslagen was die kans ook wel een beetje bekeken. Dan kan je hem net zo goed het seizoen laten afmakenquote:Op maandag 8 juni 2026 15:02 schreef Solispolar het volgende:
Feyenoord is wel een bijzondere club hé. Eerst stel je van Persie aan nadat hij een half jaar heeft lopen kutten bij Heerenveen. Daarna heb je alle reden om hem te ontslaan omdat het voor geen meter loopt maar laat je het na, tot slot ontsla je hem vlak nadat hij dan tóch de 2de plek heeft weten te bemachtigenDe logica ontbreekt.
Leuk, maar de man die hem heeft aangesteld en de hand boven het hoofd heeft gehouden is inmiddels weg.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:02 schreef Solispolar het volgende:
Feyenoord is wel een bijzondere club hé. Eerst stel je van Persie aan nadat hij een half jaar heeft lopen kutten bij Heerenveen. Daarna heb je alle reden om hem te ontslaan omdat het voor geen meter loopt maar laat je het na, tot slot ontsla je hem vlak nadat hij dan tóch de 2de plek heeft weten te bemachtigenDe logica ontbreekt.
Bovendien heeft het beter gewerkt dan het continue stuivertje wisselen bij Ajax, om vervolgens onder elke nieuwe trainer nog slechter te gaan spelen.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:04 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Leuk, maar de man die hem heeft aangesteld en de hand boven het hoofd heeft gehouden is inmiddels weg.
Voor het geval dat het je is ontgaan:
[ afbeelding ]
Vooral belangrijk dat Milan al een weekje Glasner als enige kandidaat heeft.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:18 schreef bbuddybb het volgende:
Ik geloof niet dat Valentijn Driessen het ooit bij het rechte eind heeft gehad, dus Glasner geloof ik niet echt in.
Los daarvan speelt hij bij Palace vaak vanuit de counter (niet onterecht overigens) met vijf verdedigers.
Lijkt mij niet meteen het type trainer voor Feyenoord.
https://1908.nl/artikelen(...)-persie-op-te-volgenquote:Ook Wouter Vrancken geldt als optie om ontslagen Van Persie op te volgen
Wouter Vrancken geldt als één van de opties om de ontslagen Robin van Persie bij Feyenoord op te volgen, zo melden bronnen aan 1908.nl. Technisch directeur Dévy Rigaux zou gecharmeerd zijn van de Vlaamse oefenmeester, die afgelopen seizoen nog voor de groep stond bij St-Truidense VV.
De 47-jarige Belg is per 1 juli beschikbaar nadat hij besloot zijn aflopende verbintenis bij de Belgische club niet te verlengen. Onder leiding van Vrancken plaatste STVV zich afgelopen seizoen voor het eerst in de clubgeschiedenis voor Europees voetbal.
Eerder werd door andere media gemeld dat ook Oliver Glasner op het lijstje van Rigaux staat, maar ook AC Milan wil de Oostenrijkse succestrainer graag binnenhalen.
De eerste training van Feyenoord staat gepland op maandag 29 juni. De club hoopt voor deze datum een nieuwe trainer te hebben aangesteld. Naast Vrancken zitten ook voormalig Feyenoord-trainers Arne Slot en Giovanni van Bronckhorst volgend seizoen nog zonder club. Daarnaast gaf NEC-trainer Dick Schreuder afgelopen zondag aan open te staan voor een overstap naar Rotterdam.
Wie is Wouter Vrancken?
Vrancken begon zijn trainersloopbaan in 2011 bij RDK Gravelo, waarna hij via Thes Sport en Lommel SK stap voor stap doorstroomde naar de top van het Belgische voetbal. In 2017 werd hij assistent-trainer bij KV Kortrijk onder Glen De Boeck, waar hij zijn eerste ervaring op het hoogste niveau opdeed.
In de zomer van 2018 maakte Vrancken de stap naar KV Mechelen, waar hij direct indruk maakte. In zijn debuutseizoen leidde hij de club verrassend naar winst in de Belgische beker en na vier succesvolle jaren maakte hij de overstap naar KRC Genk. Daar kende hij een sterke start, maar miste hij op de slotdag van het seizoen op pijnlijke wijze de landstitel aan Royal Antwerp FC.
Na zijn periode bij Genk volgde in 2024 een overstap naar KAA Gent, maar daar werd Vrancken halverwege het seizoen ontslagen in verband met tegenvallende resultaten, waarna hij in april 2025 aan de slag ging bij STVV, waar hij de absolute held werd.
Held van STVV
Vrancken heeft een indrukwekkend seizoen achter de rug bij STVV. De 47-jarige oefenmeester vocht een jaar eerder nog tegen degradatie, maar leidde de club afgelopen seizoen op knappe wijze naar een derde plaats in de Belgische Pro League. Daarmee plaatste STVV zich voor het eerst in de clubgeschiedenis voor Europees voetbal.
De prestaties van Vrancken bleven ook intern niet onopgemerkt. "Hij zal de geschiedenis ingaan als één van de grootste STVV-trainers ooit", sprak CEO Takayuki Tateishi lovend over de Belgische trainer.
De Belg lijkt inmiddels klaar voor een volgende stap in zijn carrière, iets wat hij zelf ook niet onder stoelen of banken steekt. In januari wees Vrancken nog een aanbieding van het Franse Saint-Étienne af, maar na het afronden van het seizoen bij STVV is hij momenteel clubloos en wacht hij op een nieuwe uitdaging.
Je kan natuurlijk ook net als ajax vier trainers aanstellen in een seizoenquote:Op maandag 8 juni 2026 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, toen hij in de winterstop (en kort daarna) nog niet was ontslagen was die kans ook wel een beetje bekeken. Dan kan je hem net zo goed het seizoen laten afmaken
In elke andere situatie en bij bijna elke andere club was hij maximaal na Sparta thuis gewoon ontslagen. Daarna was die kans ook wel een beetje weg, ja.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook net als ajax vier trainers aanstellen in een seizoen
Niet dat het effect heeft, maar het kan wel
Ik heb altijd moeite om Belgen serieus te nemen.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)-persie-op-te-volgen
BELGISCHE ENCLAVE
Ik ook, maar deze Belg komt binnen en ontslaat binnen een weekje Van Persie.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite om Belgen serieus te nemen.
Ik duld hier geen Belgenhaat anders stuur ik @capuchon_jongen op je afquote:
Ik heb nochtans meerdere hollandse vrouwen serieus genomenquote:Op maandag 8 juni 2026 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite om Belgen serieus te nemen.
Wat vulgair.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb nochtans meerdere hollandse vrouwen serieus genomen
Hier schrik ik vanquote:Op maandag 8 juni 2026 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jeetje wat ordinair.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als we nu ook John Feskens weten te strikken schrik je elke tegenstander af.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:00 schreef bbuddybb het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit kun je toch niet serieus nemen man. Dat hoofd. Dat accent. Jeetje.
Lijkt wel een trainer voor VVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |