abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220981591
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:11 schreef snabbi het volgende:
Verder zou natuurlijk Pascal Janssen best kunnen als Eenhoorn dat ziet zitten?
Aub niet, van de ene middelmatige trainer naar de andere matige trainer
  zondag 7 juni 2026 @ 19:23:32 #152
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220981595
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Bosz heeft daar wel heel veel tijd en een aantal behoorlijk grote clubs voor nodig gehad om dat imago van zich af te schudden. En eigenlijk leunt hij nog altijd op de exceptionele kwaliteiten (voor de eredivisie) van z'n aanvallende spelers. Daar is Schreuder met 2 jaartjes Zwolle en een ontslag bij een of andere Spaanse club op het derde niveau nog lang niet.
Schreuder moet ook maar kijken of zijn speelstijl volgend jaar nog werkt, nu iedereen rekening houdt met NEC en ze dubbel programma draaien. Tegen ploegen als Utrecht, AZ en Feyenoord die zich aanpasten zag je al dat hij het buitengewoon pittig had.

Zou het zelf echt een vreselijke optie vinden, ben absoluut geen fan van de persoon Schreuder en zijn speelstijl. Het is gewoon lange ballen pompen met wingbacks. Prima trainer voor de subtop en ik zie NEC Europees nog wel verrassen, maar bij een club die eigenlijk altijd moet winnen is dit niks.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 19:26:31 #153
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220981634
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:56 schreef Slobeend het volgende:
Wat zou Toon hiervan vinden?
En Te Kloese? Hij is net vijf seconden weg en alles wat hij vertikte te doen is nu al afgehandeld.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:26:53 #154
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981636
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Bosz heeft daar wel heel veel tijd en een aantal behoorlijk grote clubs voor nodig gehad om dat imago van zich af te schudden. En eigenlijk leunt hij nog altijd op de exceptionele kwaliteiten (voor de eredivisie) van z'n aanvallende spelers. Daar is Schreuder met 2 jaartjes Zwolle en een ontslag bij een of andere Spaanse club op het derde niveau nog lang niet.
Schreuder is gepromoveerd met PEC Zwolle, CD Castellón en bekerfinale plus derde met NEC.

Arne Slot had niet veel meer op zijn CV staan op het moment dat hij naar Feyenoord kwam.
pi_220981638
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Schreuder moet ook maar kijken of zijn speelstijl volgend jaar nog werkt, nu iedereen rekening houdt met NEC en ze dubbel programma draaien. Tegen ploegen als Utrecht, AZ en Feyenoord die zich aanpasten zag je al dat hij het buitengewoon pittig had.

Zou het zelf echt een vreselijke optie vinden, ben absoluut geen fan van de persoon Schreuder en zijn speelstijl. Het is gewoon lange ballen pompen met wingbacks. Prima trainer voor de subtop en ik zie NEC Europees nog wel verrassen, maar bij een club die eigenlijk altijd moet winnen is dit niks.
Is vergelijkbaar met Priske. 3 achterop, 2 wingbacks/lage buitenspelers. Heeft niet gewerkt hier. Dus ik zou ook niet voor Schreuder gaan. Wie wel moet die Belg maar eens mee aan komen zetten. Mooie eerste "klus" voor hem.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:28:31 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220981656
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Als je weer gaat inzetten op de jeugdopleiding zie ik juist Eenhoorn en D’n Deef niet aankomen met een trainer die compleet anders speelt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 7 juni 2026 @ 19:32:54 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220981690
Er is eigenlijk maar één echte droomkandidaat beschikbaar

#makeithappen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220981719
Nouja, prima toch. Goed bijtijds dit keer. Jammer dat het niet is gelukt, maar ik geloof niet dat iemand met zo weinig zelfreflectie heel ver gaat komen als trainer.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_220981722
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:26 schreef Wotte het volgende:

[..]
Schreuder is gepromoveerd met PEC Zwolle, CD Castellón en bekerfinale plus derde met NEC.

Arne Slot had niet veel meer op zijn CV staan op het moment dat hij naar Feyenoord kwam.
:')

Slot was op weg naar een kampioenschap met fucking AZ tot de KNJB ineens besloot dat ze een perfect excuus hadden om ajax aan directe plaatsing CL te helpen.
pi_220981738
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:32 schreef Caland het volgende:
Er is eigenlijk maar één echte droomkandidaat beschikbaar

[ afbeelding ]

#makeithappen
Ik laat me vooral graag verrassen door een AD/TD met hopelijk meer ideeën dan Schreuder, Janssen en al die andere namen die ik hier lees.

Sorry hoor, maar als dat het niveau is waar je als TD mee aan komt zetten, ben ik ook geschikt voor die baan.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:53:13 #161
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981797
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:39 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
:')

Slot was op weg naar een kampioenschap met fucking AZ tot de KNJB ineens besloot dat ze een perfect excuus hadden om ajax aan directe plaatsing CL te helpen.
Je moet het ook niet groter maken dan het was er waren nog negen wedstrijden te spelen. Het had alle kanten op kunnen vallen. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV hadden allemaal nog kampioen kunnen worden. AZ heeft overigens een stevige begroting dat het ook niet zo bijzonder vreemd is incidenteel mee te doen om de titel.

Niet dat Slot niet een goede trainer was maar om nou te stellen dat het verschil tussen Slot toen en Schreuder nu gigantisch was is ook onzin.
pi_220981805
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:53 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je moet het ook niet groter maken dan het was er waren nog negen wedstrijden te spelen. Het had alle kanten op kunnen vallen. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV hadden allemaal nog kampioen kunnen worden. AZ heeft overigens een stevige begroting dat het ook niet zo bijzonder vreemd is incidenteel mee te doen om de titel.

Niet dat Slot niet een goede trainer was maar om nou te stellen dat het verschil tussen Slot toen en Schreuder nu gigantisch was is ook onzin.
Tja. Wotte. Het heeft geen zin om te reageren want die snapt echt HE LE MAAL niets van voetbal.
pi_220981846
dat allemaal om komend seizoen weer 2e of 3e te worden _O-
  zondag 7 juni 2026 @ 20:01:16 #164
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220981848
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:50 schreef fetX het volgende:
Het enige voordeel is dat je wel echt je best moet doen om het slechter te doen dan van Persie.
Nou ja eigenlijk heeft vPersie het best wel goed gedaan het eerste halfjaar. Natuurlijk waren er toen al wat rode vlaggen zoals het gedoe met de aanvoerdersband en Braga-uit, maar ik vond dat nog binnen het toelaatbare. Als je heel specifiek een moment moet noemen waar het in elkaar denderde zeg ik Eagles-uit, tot dan toe wonnen we soms niet maar was het voetballend best redelijk.

Daarna was hij het volkomen kwijt, op tactisch vlak, in de media en ook met de spelers. Hij had eigenlijk in de winterstop al moeten ruimen, maar na die bizarre nederlaag tegen Sparta en dat lachwekkende gedoe met Timber had het echt klaar moeten zijn.

Maar alles bij elkaar vond ik vPersie beter dan Stam en Priske. vPersie heeft het toch bij ons even weten te verhullen dat het geen goede trainer is, die anderen vielen direct door de mand.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 7 juni 2026 @ 20:06:14 #165
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981890
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:54 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Tja. Wotte. Het heeft geen zin om te reageren want die snapt echt HE LE MAAL niets van voetbal.
Het zou mij niks verbazen dat den belg bij Pocognoli, David Hubert of iets dergelijks uitkomt.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:06:43 #166
378023 Wotte
wotte!?
pi_220981893
Of Football Manager legend Will Still
pi_220981986
Overigens ook wel goed nieuws voor de toekomst van Ekiezeel of hoe heet die gozer. Die zag ik al voor een fooi verkocht worden aan Twente of iets dergelijks, maar daar vind ik het een veel te groot talent voor.

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou ja eigenlijk heeft vPersie het best wel goed gedaan het eerste halfjaar. Natuurlijk waren er toen al wat rode vlaggen zoals het gedoe met de aanvoerdersband en Braga-uit, maar ik vond dat nog binnen het toelaatbare. Als je heel specifiek een moment moet noemen waar het in elkaar denderde zeg ik Eagles-uit, tot dan toe wonnen we soms niet maar was het voetballend best redelijk.

Daarna was hij het volkomen kwijt, op tactisch vlak, in de media en ook met de spelers. Hij had eigenlijk in de winterstop al moeten ruimen, maar na die bizarre nederlaag tegen Sparta en dat lachwekkende gedoe met Timber had het echt klaar moeten zijn.

Maar alles bij elkaar vond ik vPersie beter dan Stam en Priske. vPersie heeft het toch bij ons even weten te verhullen dat het geen goede trainer is, die anderen vielen direct door de mand.
Hoe hij Priske verving was wel uitstekend, makkelijk derde geworden in een seizoen dat ik dacht geen eens Europees te halen. Daar mag hij best credits voor, al kan je als je Robin van Persie heet met die naam al voor een flinke mentale boost zorgen bij een geknakte selectie.

Zelf heb ik door dat stukje en ook het begin van dit seizoen best lang achter hem gestaan, maar ik was er na Twente-thuis ook klaar mee. Het werd echt met de week slechter en slechter.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:25:25 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220982005
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dat gaat ons door de strot worden geduwd.
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220982026
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:42 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ik laat me vooral graag verrassen door een AD/TD met hopelijk meer ideeën dan Schreuder, Janssen en al die andere namen die ik hier lees.

Sorry hoor, maar als dat het niveau is waar je als TD mee aan komt zetten, ben ik ook geschikt voor die baan.
ik zeg het meer als dat het me niet zou verbazen, niet dat het mijn droomkandidaat is.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:32:22 #170
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_220982038
Volgens Valentijn wordt het Glasner. Valentijn drinkt?
  zondag 7 juni 2026 @ 20:34:14 #171
378023 Wotte
wotte!?
pi_220982046
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:25 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
Het is ook gewoon een uitstekende kandidaat voor Feyenoord. Zit meer richting Slot dan Priske als je het mij vraagt. Ik zag die vergelijking ergens voorbij komen maar dat is een veel pragmatischere trainer dan Schreuder.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:36:12 #172
88831 Shreyas
De beste
pi_220982054
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:01 schreef PSVCL het volgende:
dat allemaal om komend seizoen weer 2e of 3e te worden _O-
PSV heeft een veel betere selectie, dus plaats 2 was het maximaal haalbare voor Feyenoord. Van Persie is niet ontslagen omdat Feyenoord tweede is geworden. Feyenoord is sowieso geen Ajax of PSV, ze hebben de laatste 50 jaar slechts 5 keer de landstitel gepakt, wat gemiddeld dus één keer per tien jaar is. Ajax (20) en PSV (21) doen dat een stuk beter. Dus het is niet zo dat eindigen op de tweede plaats meteen reden is voor ontslag

De manier waarop waarschijnlijk wel, want het voetbal was niet om aan te gluren. Verder eindige Feyenoord met bijna 20 punten minder dan PSV, terwijl ze na PSV met afstand de beste selectie hadden van de eredivisie. Ook tegen andere clubs dan PSV heeft Feyenoord bizar veel punten verspeeld, gezien de kwaliteit van hun selectie.

Ten slotte heeft Van Persie een aantal zaken knullig aangepakt, met name die affaire rondom Timber en het onnozel aanvoerder maken van nieuwkomer Steijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 07-06-2026 21:25:42 ]
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_220982056
Had het een prachtig verhaal gevonden als een van de beste en mooiste voetballers die ik ooit heb mogen aanschouwen het ook had gered als trainer van Feyenoord, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.

Er wordt nu een beetje gedaan alsof we onder Bob alleen maar kutwedstrijden hebben gespeeld, maar ik heb Feyenoord in de eerste seizoenshelft bij wijlen best leuk voetbal zien spelen. Was nooit een hele wedstrijd lang helaas, maar in de competitie vond ik het voetbal tegen o.a. Utrecht-thuis prachtig om te zien. In de EL vond ik het ook tegen de sterkere tegenstanders Villa en met name Stuttgart bij wijlen geweldig.

Het ga je goed, Bob.

Gelukkig hebben we Shaqueel nog. :{
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 20:40:31 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220982078
De koers van de nieuwe AD/TD wordt hiermee al wat inzichtelijker. Goed gevoel bij. :)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zondag 7 juni 2026 @ 20:41:53 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220982086
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:34 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het is ook gewoon een uitstekende kandidaat voor Feyenoord. Zit meer richting Slot dan Priske als je het mij vraagt. Ik zag die vergelijking ergens voorbij komen maar dat is een veel pragmatischere trainer dan Schreuder.
Volwassen mannen die de hele week een pet dragen zijn doorgaans van laag allooi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')