Aub niet, van de ene middelmatige trainer naar de andere matige trainerquote:Op zondag 7 juni 2026 18:11 schreef snabbi het volgende:
Verder zou natuurlijk Pascal Janssen best kunnen als Eenhoorn dat ziet zitten?
Schreuder moet ook maar kijken of zijn speelstijl volgend jaar nog werkt, nu iedereen rekening houdt met NEC en ze dubbel programma draaien. Tegen ploegen als Utrecht, AZ en Feyenoord die zich aanpasten zag je al dat hij het buitengewoon pittig had.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bosz heeft daar wel heel veel tijd en een aantal behoorlijk grote clubs voor nodig gehad om dat imago van zich af te schudden. En eigenlijk leunt hij nog altijd op de exceptionele kwaliteiten (voor de eredivisie) van z'n aanvallende spelers. Daar is Schreuder met 2 jaartjes Zwolle en een ontslag bij een of andere Spaanse club op het derde niveau nog lang niet.
En Te Kloese? Hij is net vijf seconden weg en alles wat hij vertikte te doen is nu al afgehandeld.quote:
Schreuder is gepromoveerd met PEC Zwolle, CD Castellón en bekerfinale plus derde met NEC.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bosz heeft daar wel heel veel tijd en een aantal behoorlijk grote clubs voor nodig gehad om dat imago van zich af te schudden. En eigenlijk leunt hij nog altijd op de exceptionele kwaliteiten (voor de eredivisie) van z'n aanvallende spelers. Daar is Schreuder met 2 jaartjes Zwolle en een ontslag bij een of andere Spaanse club op het derde niveau nog lang niet.
Is vergelijkbaar met Priske. 3 achterop, 2 wingbacks/lage buitenspelers. Heeft niet gewerkt hier. Dus ik zou ook niet voor Schreuder gaan. Wie wel moet die Belg maar eens mee aan komen zetten. Mooie eerste "klus" voor hem.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schreuder moet ook maar kijken of zijn speelstijl volgend jaar nog werkt, nu iedereen rekening houdt met NEC en ze dubbel programma draaien. Tegen ploegen als Utrecht, AZ en Feyenoord die zich aanpasten zag je al dat hij het buitengewoon pittig had.
Zou het zelf echt een vreselijke optie vinden, ben absoluut geen fan van de persoon Schreuder en zijn speelstijl. Het is gewoon lange ballen pompen met wingbacks. Prima trainer voor de subtop en ik zie NEC Europees nog wel verrassen, maar bij een club die eigenlijk altijd moet winnen is dit niks.
Als je weer gaat inzetten op de jeugdopleiding zie ik juist Eenhoorn en D’n Deef niet aankomen met een trainer die compleet anders speeltquote:Op zondag 7 juni 2026 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schreuder moet ook maar kijken of zijn speelstijl volgend jaar nog werkt, nu iedereen rekening houdt met NEC en ze dubbel programma draaien. Tegen ploegen als Utrecht, AZ en Feyenoord die zich aanpasten zag je al dat hij het buitengewoon pittig had.
Zou het zelf echt een vreselijke optie vinden, ben absoluut geen fan van de persoon Schreuder en zijn speelstijl. Het is gewoon lange ballen pompen met wingbacks. Prima trainer voor de subtop en ik zie NEC Europees nog wel verrassen, maar bij een club die eigenlijk altijd moet winnen is dit niks.
quote:Op zondag 7 juni 2026 19:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schreuder is gepromoveerd met PEC Zwolle, CD Castellón en bekerfinale plus derde met NEC.
Arne Slot had niet veel meer op zijn CV staan op het moment dat hij naar Feyenoord kwam.
Ik laat me vooral graag verrassen door een AD/TD met hopelijk meer ideeën dan Schreuder, Janssen en al die andere namen die ik hier lees.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:32 schreef Caland het volgende:
Er is eigenlijk maar één echte droomkandidaat beschikbaar
[ afbeelding ]
#makeithappen
Je moet het ook niet groter maken dan het was er waren nog negen wedstrijden te spelen. Het had alle kanten op kunnen vallen. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV hadden allemaal nog kampioen kunnen worden. AZ heeft overigens een stevige begroting dat het ook niet zo bijzonder vreemd is incidenteel mee te doen om de titel.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Slot was op weg naar een kampioenschap met fucking AZ tot de KNJB ineens besloot dat ze een perfect excuus hadden om ajax aan directe plaatsing CL te helpen.
Tja. Wotte. Het heeft geen zin om te reageren want die snapt echt HE LE MAAL niets van voetbal.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet het ook niet groter maken dan het was er waren nog negen wedstrijden te spelen. Het had alle kanten op kunnen vallen. Ajax, AZ, Feyenoord en PSV hadden allemaal nog kampioen kunnen worden. AZ heeft overigens een stevige begroting dat het ook niet zo bijzonder vreemd is incidenteel mee te doen om de titel.
Niet dat Slot niet een goede trainer was maar om nou te stellen dat het verschil tussen Slot toen en Schreuder nu gigantisch was is ook onzin.
Nou ja eigenlijk heeft vPersie het best wel goed gedaan het eerste halfjaar. Natuurlijk waren er toen al wat rode vlaggen zoals het gedoe met de aanvoerdersband en Braga-uit, maar ik vond dat nog binnen het toelaatbare. Als je heel specifiek een moment moet noemen waar het in elkaar denderde zeg ik Eagles-uit, tot dan toe wonnen we soms niet maar was het voetballend best redelijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:50 schreef fetX het volgende:
Het enige voordeel is dat je wel echt je best moet doen om het slechter te doen dan van Persie.
Het zou mij niks verbazen dat den belg bij Pocognoli, David Hubert of iets dergelijks uitkomt.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Tja. Wotte. Het heeft geen zin om te reageren want die snapt echt HE LE MAAL niets van voetbal.
Hoe hij Priske verving was wel uitstekend, makkelijk derde geworden in een seizoen dat ik dacht geen eens Europees te halen. Daar mag hij best credits voor, al kan je als je Robin van Persie heet met die naam al voor een flinke mentale boost zorgen bij een geknakte selectie.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk heeft vPersie het best wel goed gedaan het eerste halfjaar. Natuurlijk waren er toen al wat rode vlaggen zoals het gedoe met de aanvoerdersband en Braga-uit, maar ik vond dat nog binnen het toelaatbare. Als je heel specifiek een moment moet noemen waar het in elkaar denderde zeg ik Eagles-uit, tot dan toe wonnen we soms niet maar was het voetballend best redelijk.
Daarna was hij het volkomen kwijt, op tactisch vlak, in de media en ook met de spelers. Hij had eigenlijk in de winterstop al moeten ruimen, maar na die bizarre nederlaag tegen Sparta en dat lachwekkende gedoe met Timber had het echt klaar moeten zijn.
Maar alles bij elkaar vond ik vPersie beter dan Stam en Priske. vPersie heeft het toch bij ons even weten te verhullen dat het geen goede trainer is, die anderen vielen direct door de mand.
quote:Op zondag 7 juni 2026 18:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat gaat ons door de strot worden geduwd.
ik zeg het meer als dat het me niet zou verbazen, niet dat het mijn droomkandidaat is.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik laat me vooral graag verrassen door een AD/TD met hopelijk meer ideeën dan Schreuder, Janssen en al die andere namen die ik hier lees.
Sorry hoor, maar als dat het niveau is waar je als TD mee aan komt zetten, ben ik ook geschikt voor die baan.
Het is ook gewoon een uitstekende kandidaat voor Feyenoord. Zit meer richting Slot dan Priske als je het mij vraagt. Ik zag die vergelijking ergens voorbij komen maar dat is een veel pragmatischere trainer dan Schreuder.quote:
PSV heeft een veel betere selectie, dus plaats 2 was het maximaal haalbare voor Feyenoord. Van Persie is niet ontslagen omdat Feyenoord tweede is geworden. Feyenoord is sowieso geen Ajax of PSV, ze hebben de laatste 50 jaar slechts 5 keer de landstitel gepakt, wat gemiddeld dus één keer per tien jaar is. Ajax (20) en PSV (21) doen dat een stuk beter. Dus het is niet zo dat eindigen op de tweede plaats meteen reden is voor ontslagquote:Op zondag 7 juni 2026 20:01 schreef PSVCL het volgende:
dat allemaal om komend seizoen weer 2e of 3e te worden
Volwassen mannen die de hele week een pet dragen zijn doorgaans van laag allooi.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een uitstekende kandidaat voor Feyenoord. Zit meer richting Slot dan Priske als je het mij vraagt. Ik zag die vergelijking ergens voorbij komen maar dat is een veel pragmatischere trainer dan Schreuder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |