Die kan ook naar Leverkusen of AC Milan. Komt echt niet naar de Eredivisie.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:32 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Volgens Valentijn wordt het Glasner. Valentijn drinkt?
Dat wordt overigens wel een dure kale kletser ben ik bang. Ik zet mijn geld op Pocognoli. Die heeft geen pet. Wel een goede kapper.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Volwassen mannen die de hele week een pet dragen zijn doorgaans van laag allooi.
100 euro vragen voor een shirtje is weer gerechtvaardigd.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:40 schreef Gert het volgende:
De koers van de nieuwe AD/TD wordt hiermee al wat inzichtelijker. Goed gevoel bij.
Feyenoord had na het gefaalde experiment Priske iemand nodig die tweede ging worden en die relatief lang draagvlak zou blijven houden, ook als het kut zou gaan - iets wat iedereen aan zijn water kon aanvoelen dat zou gebeuren.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:08 schreef Haringkop2 het volgende:
Van Persie had nooit in deze rol moeten komen. Hij had niks gepresteerd wat een aanstelling logisch maakte. Alleen zijn achtergrond als topspeler en een achtergrond bij club. We hebben de afgelopen jaren genoeg voorbeelden gezien dat dat geen recept voor succes is.
Vooral een gedachte vanuit angst wat mij betreft. Iemand met ‘krediet’ neerzetten ipv kiezen obv competentie. Vooral geredeneerd vanuit het hachje van DtK.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Feyenoord had na het gefaalde experiment Priske iemand nodig die tweede ging worden en die relatief lang draagvlak zou blijven houden, ook als het kut zou gaan - iets wat iedereen aan zijn water kon aanvoelen dat zou gebeuren.
Compleet begrijpelijke keuze vanuit die gedachte.
Eerste halfjaar best wel wat prima wedstrijden. Twente-uit, Heracles-uit, PEC-thuis waren echt goed bijvoorbeeld. AZ-uit, Stuttgart, Villa en PSV-thuis (de eerste keer met die vroege 2-0) op zijn minst een uitstekende eerste helft.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:36 schreef bbuddybb het volgende:
Er wordt nu een beetje gedaan alsof we onder Bob alleen maar kutwedstrijden hebben gespeeld, maar ik heb Feyenoord in de eerste seizoenshelft bij wijlen best leuk voetbal zien spelen. Was nooit een hele wedstrijd lang helaas, maar in de competitie vond ik het voetbal tegen o.a. Utrecht-thuis prachtig om te zien. In de EL vond ik het ook tegen de sterkere tegenstanders Villa en met name Stuttgart bij wijlen geweldig.
9 van de 10 staan in mijn lijstjequote:
Dat is wel heel dom. Heb je gedronken?quote:Op zondag 7 juni 2026 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb nog meer vertrouwen in Dirk Kuijt
Het probleem, imo, was niet de fouten die hij maakte, maar de (schijnbare) totale onwil van hem om daar van te leren.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk heeft vPersie het best wel goed gedaan het eerste halfjaar. Natuurlijk waren er toen al wat rode vlaggen zoals het gedoe met de aanvoerdersband en Braga-uit, maar ik vond dat nog binnen het toelaatbare. Als je heel specifiek een moment moet noemen waar het in elkaar denderde zeg ik Eagles-uit, tot dan toe wonnen we soms niet maar was het voetballend best redelijk.
Daarna was hij het volkomen kwijt, op tactisch vlak, in de media en ook met de spelers. Hij had eigenlijk in de winterstop al moeten ruimen, maar na die bizarre nederlaag tegen Sparta en dat lachwekkende gedoe met Timber had het echt klaar moeten zijn.
Maar alles bij elkaar vond ik vPersie beter dan Stam en Priske. vPersie heeft het toch bij ons even weten te verhullen dat het geen goede trainer is, die anderen vielen direct door de mand.
Je had een type brandjesblusser moeten aanstellen die je zonder problemen een contract tot de zomer had kunnen geven. Dan hadden we een seizoen eerder met een nieuwe trainer kunnen gaan bouwen aan een lange termijnvisie. Nu heb je onnodig een jaar aangemodderd.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Feyenoord had na het gefaalde experiment Priske iemand nodig die tweede ging worden en die relatief lang draagvlak zou blijven houden, ook als het kut zou gaan - iets wat iedereen aan zijn water kon aanvoelen dat zou gebeuren.
Compleet begrijpelijke keuze vanuit die gedachte.
In dit nieuwsbericht hadden wel wat meer lovende woorden mogen staan voor zo'n clublegende.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:06 schreef Scrummie het volgende:
https://www.feyenoord.com(...)in-van-persie-070626
https://www.fr12.nl/nieuw(...)f-aan-komend-seizoenquote:Alleen over de positie van John de Wolf wordt geen duidelijkheid gegeven.
Dat zal wel komen dat er wat haast achter zat het publiceren omdat die autist weer liep te lekken.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In dit nieuwsbericht hadden wel wat meer lovende woorden mogen staan voor zo'n clublegende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |