abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220937928

PROGRAMMA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEDRAGSREGELS IN DIT TOPIC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 21:01:16 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220938238
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:54 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dit is wel een rare opmerking.

Inderdaad, het moet schoppen zijn.
What can change the nature of a man?
  maandag 1 juni 2026 @ 21:41:45 #3
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220938452
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:01 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, het moet schoppen zijn.
Da's niet onze Rico.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220938945
Ook al dubieuze crypto sponsoren die achteraf een scam blijken. Het gaat de verkeerde kant op.
pi_220939101
Het aantrekken van Bakkati blijft gek, zeker nu blijkt dat het aanblijven van Van Persie niet meer een zekerheidje is.

Is dat dan buiten Rigaux om gegaan?
pi_220942288
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Wotte het volgende:
Ook al dubieuze crypto sponsoren die achteraf een scam blijken. Het gaat de verkeerde kant op.
Chris Woertsed.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:32:22 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220944011
twitter

Dag 2 van D’n Deef en de eerste flopspeler is al opgerot. Graag dit tempo aanhouden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:49:45 #9
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220944498
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Dag 2 van D’n Deef en de eerste flopspeler is al opgerot. Graag dit tempo aanhouden
3 miljoen + doorverkoop. Dit is wel het type kutaankoop waar je je nauwelijks aan brandt. En zijn invalbeurt tegen Bayern blijft een grappige herinnering.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_220944580
Er is maar één Mitchell en dat is Te Vrede.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:11:05 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220944608
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
3 miljoen + doorverkoop. Dit is wel het type kutaankoop waar je je nauwelijks aan brandt. En zijn invalbeurt tegen Bayern blijft een grappige herinnering.
Ik ga z'n roekeloze tackles missen ;(
pi_220945797
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Dit was by far niet de ergste miskoop. Gast heeft nauwelijks wat gekost. Is verder feitelijk het succes van DtK dat deze man weg is.
pi_220946276
Gewoon z’n optie gelicht hè, geen verkoopkunsten.

Wel jammer dat zulk soort jongens, die eigenlijk al de leeftijd hebben om bij het eerste te komen, maar gehaald worden “voor de toekomst, want ruwe diamant” het bij ons nooit halen. Denk bijv. Aan een Carillo, een diarra of een Walemark.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220946291
Wel mooi dat er nu ook eens een Belgisch “toptalent” wordt gehaald, er even van uit gaande dat dit doorgaat. PSV en Ajax hebben daar al de nodige successen mee geboekt, geloof zo uit m’n hoofd dat wij daarvoor 20 jaar terug in de tijd moeten naar Thomasje Buffel.
  Forum Admin dinsdag 2 juni 2026 @ 22:16:01 #15
35723 crew  GGMM
pi_220946331
Niet echt creatief om gewoon te doen wat Ajax en PSV ook al doen natuurlijk

Maar misschien is het echt een talent
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:19:35 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220946351
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:07 schreef De_Pel het volgende:
Wel mooi dat er nu ook eens een Belgisch “toptalent” wordt gehaald, er even van uit gaande dat dit doorgaat. PSV en Ajax hebben daar al de nodige successen mee geboekt, geloof zo uit m’n hoofd dat wij daarvoor 20 jaar terug in de tijd moeten naar Thomasje Buffel.
De Belgische Beckham vergeten zijn :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220946543
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:19 schreef Caland het volgende:

[..]
De Belgische Beckham vergeten zijn :`)
Buiten dat ik hem inderdaad volledig was vergeten (moest googlen), was dat een ontzettende knutselwerk en was hij 22 toen hij naar Feyenoord kwam. Ik bedoel de 15-18 jarige talenten uit de betere opleidingen van België die binnen 2 jaar doorstromen naar het eerste elftal.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:49:19 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220949377
Volgens Krabby gaat Feyenoord vol voor Ouaissa die rond de 8 miljoen moet kosten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220949709
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:49 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby gaat Feyenoord vol voor Ouaissa die rond de 8 miljoen moet kosten.
Is hij dat waard?
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:44:46 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220949739
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:38 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Is hij dat waard?
Jawel, al denk ik dat NEC wel wat hoger in de boom gaat zitten en zo'n exceptioneel talent vind ik het ook niet.

Ook wel een beetje de vraag of hij niet vooral even floreerde onder Schreuder, dus imo moet je dat ook weer niet neerleggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220950209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Jawel, al denk ik dat NEC wel wat hoger in de boom gaat zitten en zo'n exceptioneel talent vind ik het ook niet.

Ook wel een beetje de vraag of hij niet vooral even floreerde onder Schreuder, dus imo moet je dat ook weer niet neerleggen.
Jamaarnee
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:43:31 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220950219
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:41 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Jamaarnee
Ik zou van NEC eigenlijk alleen Sano (onhaalbaar) of Lebreton blind oppikken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220950254
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zou van NEC eigenlijk alleen Sano (onhaalbaar) of Lebreton blind oppikken.
Mes in de rug van Linssen dit.
pi_220950445
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
3 miljoen? Hebben wij niet 2.5 betaald?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_220950777
Laten we vooral niet de fout van vorig jaar maken en allemaal spelers voor 10 miljoen kopen die er niet veel van blijken te kunnen.

Doe mij maar Aursnesjes, Sinisterraatjes en Wieffertjes.
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:16:53 #26
474254 GurneyIsBestOke
pi_220951281
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:05 schreef De_Pel het volgende:
Gewoon z’n optie gelicht hè, geen verkoopkunsten.

Wel jammer dat zulk soort jongens, die eigenlijk al de leeftijd hebben om bij het eerste te komen, maar gehaald worden “voor de toekomst, want ruwe diamant” het bij ons nooit halen. Denk bijv. Aan een Carillo, een diarra of een Walemark.
Wieffer en Moussa toch? Dat waren echt van die ‘tja’-transfers destijds.

Zelfs Santi en Valente werden voor de toekomst gehaald, maar daar hadden we wel hogere verwachtingen van.
pi_220951388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Zelfs Santi en Valente werden voor de toekomst gehaald, maar daar hadden we wel hogere verwachtingen van.
Moussa begreep ik echt geen kont van.

Die heeft me echt ongelofelijk verrast
pi_220951430
quote:

[..]

Die zijn niet gehaald voor de basis, maar toch wel als volwaardige eerste elftal spelers
pi_220952294
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:31 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Moussa begreep ik echt geen kont van.

Die heeft me echt ongelofelijk verrast
Ook dat. Maar blijft wel een ergerlijke speler. Kunt hem 100* vervloeken in een wedstrijd. En dan ineens 2 fantastische acties ofzo.

Heb altijd het gevoel als hij minder oogkleppen zou hebben, en wat meer overzicht dat hij er 100* meer uit zou kunnen halen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:02:20 #30
474254 GurneyIsBestOke
pi_220952751
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:38 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Die zijn niet gehaald voor de basis, maar toch wel als volwaardige eerste elftal spelers
Diarra was basisspeler de eerste competitiewedstrijd :P en het dooie vogeltje was ook direct volwaardig eerste elftal speler.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik vind het met de ruwe diamantjes juist wel meevallen. Bos en Taghi zijn in die categorie ook echt wel goede aankopen. En bij de jeugdelftallen Sauer en Read.

Juist de categorie ‘direct voor de basis’ vallen al jaren door de mand. Gek genoeg beginnen ze nog wel oké en worden daarna alleen maar slechter, Watanabe, Hwang, Ivanusec, Zerrouki, Stengs, Ahmedhodzic en Steijn vallen imo allemaal in die categorie. In dat segment koopt PSV juist heel goed in en blijkt Brugge ook vaak goed in te kopen. Daar zit de grootste verbeterslag.
pi_220954747
Vraagprijs van AHM kan weer wat omhoog
pi_220954773
Hadj Moussa-god :D _O_
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:45 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220954981
twitter

_O_

+10 miljoen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:55 #34
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220954986
Gefeliciteerd met de goal van Moussa!
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:08:30 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd met de goal van Moussa!
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220955437
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:08 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]
We gaan na dat zondagsschot toch niet doen alsof er meer in zit dan pakweg Bournemouth.
pi_220955589
quote:

[..]

Sinisterra en De Pax waren uiteindelijk ook niet bepaald missers.
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:27:36 #38
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220956485
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:41 schreef Wotte het volgende:

[..]
We gaan na dat zondagsschot toch niet doen alsof er meer in zit dan pakweg Bournemouth.
Kleuter Hato gaf hem alle ruimte, dus wat hoger dan Chelsea moet inderdaad nog wel lukken.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:21:17 #39
477768 TweedeKlum
pi_220959938
Afscheidsinterview Te Kloese bij Rijnmond.

https://www.rijnmond.nl/n(...)grijze-muizenverhaal

Interviews geven was nooit de hobby van Dennis te Kloese. Vandaag sprak de directeur van Feyenoord voor de laatste keer met de media, voordat hij sportief directeur wordt bij Monterrey FC in Mexico. Een gesprek over winst, verkeerde keuzes en de brede ontwikkeling van de club.
Als Dennis te Kloese een van de skyboxen binnenkomt, zitten vier journalisten met koffie en een broodje op hem te wachten. De vertrekkend algemeen- en technisch directeur oogt ontspannen en schudt iedereen de hand.
Na wat informele gesprekken over het leven en het voetbal in Mexico gaan de recorders van de schrijvende media aan. Morgen vliegt Te Kloese naar Mexico, waar hij sowieso Zweden-Tunesië in Monterrey zal bezoeken, evenals Mexico-Zuid-Korea. "Ik ben voor Mexico, maar wil Hwang ook zien." Aan het eind van de maand is er nog een afscheidsborrel voor het personeel van Feyenoord, vandaag is zijn laatste moment met de media.

"Wat blijft hangen, is dat ik met heel veel plezier in De Kuip kan komen", vertelt Te Kloese. Woensdag zat hij nog op de tribune tijdens Nederland-Algerije. "Feyenoord heeft mij zo'n goed gevoel gegeven. Als ik ga fietsen of ga hardlopen doe ik met trots een Feyenoord-setje aan. Bovendien had ik nooit gedacht dat ik m'n kinderen iets van de Nederlandse cultuur kon meegeven en dat ik m'n ouders zo dichtbij m'n werk had. Dat is echt een ongelooflijk cadeau."

Grijze muizen

In de jaren van Te Kloese bij Feyenoord was de club met een landstitel, een beker, een Johan Cruijff Schaal en de finale van de Conference League zeer succesvol. Door drie deelnames aan de Champions League in de afgelopen vier jaar en het breken van meerdere transferrecords laat Te Kloese de club anders achter dan toen hij binnenkwam.
"Bij Feyenoord gold altijd het grijze muizen verhaal. Het had wel goede spelers, soms een uitschieter. En dat was het vaak. Daarom wilde ik het eerst sportief op orde hebben en hebben we de plannen rondom een nieuw stadion losgelaten. Eerst zorgen dat we het intern op orde krijgen. Dan ben je daarna in elk geval in de positie om iets te vinden van een nieuw stadion. Mijn beste zet is geweest dat de focus volledig op voetbal ging."
Lucratieve Champions League
Bij zijn aantreden in 2022 noteerde Feyenoord een netto omzet van 87 miljoen en een eigen vermogen van ruim 1 miljoen euro. In seizoen 2024/2025 is de netto omzet gestegen naar 160 miljoen en is het eigen vermogen gestegen naar ruim 37 miljoen. Voornamelijk te danken aan drie Champions League deelnames in de afgelopen vier jaar.

"Of de manier waarop we het gehaald hebben nu goed was of niet: uiteindelijk worden die euro's wel overgemaakt. En dan gaat het zo verschrikkelijk hard qua inkomsten. Ook qua bonussen in sponsorcontracten, meer media-inkomsten en meer mensen die geld uitgeven in je stadion. Ook onze shirtverkoop is de afgelopen vier tot vijf jaar enorm gegroeid. Echt bijzonder."
Kritiek op dubbelrol
Toch was er de afgelopen tijd ook kritiek op Te Kloese, en dan met name op zijn dubbelrol. Een aantal keer was hij dichtbij het vastleggen van een TD zegt hij. Maar; of ze wilden niet weg, of ze konden niet weg. Zo sprak Te Kloese in het verleden al eens met Dévy Rigaux, de nieuwe eindverantwoordelijke op technisch gebied.

"Werken bij Feyenoord heeft veel impact op landelijk niveau in alles wat je doet en zegt. Die emotie maakt de club ongelooflijk mooi, maar die emotie bij zoveel mensen die allemaal iets willen zeggen, maakt het ook moeilijk om hier te werken. Zou ik het anders doen? Ik ben op deze manier aan de slag gegaan en kijk waar de club in die 4,5 jaar terecht is gekomen. Daar ben ik best trots op."

Van Persie en Priske

Over de aanstelling en de toekomst van Robin van Persie wil Te Kloese weinig kwijt. "De toekomst is nu aan Robert (Eenhoorn, red.) en Dévy (Rigaux, red.). Ik ben wel blij dat we de rust rondom het elftal met Robin (Van Persie, red.) hebben kunnen behouden."
Tot een ontslag van Van Persie is het nooit gekomen. Zijn voorganger Brian Priske diende zijn contract niet uit. "Arne Slot opvolgen is niet makkelijk. Als persoon was Priske echt een goede kandidaat. Hij had goede resultaten in Tsjechië en was enorm populair bij Sparta Praag. Ik ben niet zo van een trainerswissel zoals je hebt gemerkt", refereert Te Kloese aan het aanblijven van Van Persie. "Maar we waren niet verder gekomen als Brian langer was aangebleven."

"Ik denk nog steeds dat hij tactisch heel sterk is, maar hij had moeite met de Nederlandse manier van werken. En met onze competitie. Er kwam veel focus op de negativiteit, voornamelijk in de eredivisie. Want in de Champions League is er onder hem geweldig gespeeld. Neem Benfica. Ik heb zelden zo'n goede wedstrijd van Feyenoord gezien."

Dure Invanusec

Daarna volgde Robin van Persie als trainer, die afgelopen seizoen ook met kritiek te maken kreeg op de resultaten van Feyenoord. Nadat de Rotterdammers langere tijd koploper waren, verloor het uiteindelijk fors terrein op landskampioen PSV, al eindigde de club wel als tweede. Ook was er flinke kritiek op een aantal mindere transfers. Gevraagd naar zijn slechtste zet, blijft het bijna een minuut stil.
"Het is een beetje lullig om namen te noemen", klinkt het uiteindelijk. "Maar we hebben Ivanusec drie keer bekeken, bijvoorbeeld hier in De Kuip tegen Nederland. Kapte hij Dumfries uit, die gleed bijna de tunnel in. Dan denk je echt dat die wat kan. Dat wezen de data ook uit. We hebben er een formeel proces van gemaakt, want hij was een dure jongen. Scoorde ook nog eens drie keer in de play-offs om de Champions League met Dinamo Zagreb. Ook geen lullige ploeg. Maar waar gewerkt wordt, worden ook slechte beslissingen genomen."

Chocola

Zelf kreeg Te Kloese ook het verwijt dat-ie nogal eens een slechte beslissing nam. Zeker het afgelopen seizoen waren er met regelmaat spandoeken te zien tegen de directie en RVC. Daarnaast kreeg de directeur te maken met persoonlijke bedreigingen, een aangrijpende gebeurtenis.

"Het zou niet terecht zijn als ik zou zeggen dat het niks met mij deed. Maar als ik nu meemaak hoe positief iedereen tegen mij is in de afgelopen periode. Vandaag kwam er iemand naar De Kuip om speciaal voor mij een doosje chocola te brengen. En vorige week was ik met mijn familie aan het eten in Rotterdam, toen er ineens een paar nagerechten kwamen voor m'n kinderen. Besteld door van die zware jongens. Dan doet mij dat meer goed dan die paar anonieme jongens die mij al vijf jaar zwartmaken."
Spelerstransfers
Met de verkopen van spelers als Gimenez, Hancko, Milambo, Paixao, Kökcü, Wieffer, Geertruida en Sinisterra in de tijd dat Te Kloese in de directie van Feyenoord zat, werd er meer dan 200 miljoen euro binnengehaald.

Op de transfers, waar Te Kloese als algemeen directeur en later als technisch directeur een rol in speelde, kijkt hij met een zeer goed gevoel terug. "Gimenez was top, maar niet heel goedkoop. Op basis van zijn prestaties werd hij zelfs nog duurder voor ons. Geen probleem, want hij heeft ons veel opgeleverd."
Te Kloese kijkt met extra veel genoegdoening terug op de aankopen van bijvoorbeeld Wieffer en Hadj Moussa. "Wieffer kwam voor nog geen miljoen euro. Daar werden toen nog vraagtekens bij geplaatst. Hadj Moussa kostte nog geen drie miljoen. Ik heb er niet over getwijfeld. Ook niet toen naar buiten kwam dat Hadj Moussa een lastige jongen zou zijn. Dat is hij helemaal niet. Hij is juist degene die het meeste aan zichzelf doet. Maar omdat hij grillig speelt, denken mensen dat hij grillig is. Dat is gewoon niet zo. Bovendien wordt hij nu gevolgd door drie of vier grote clubs in Europa."

Eenwording

Op 11 juni wordt er gestemd over eenwording van de club met het stadion. De aandeelhoudersvereniging van het stadion heeft een positief stemadvies aan haar leden gegeven, waarmee de eenwording er definitief lijkt te komen. Het zou de oplossing zijn van één de grootste hoofdpijndossiers van de club.
"Het is dertig jaar de ambitie geweest van de club. Iedereen zag dat het moest, maar het is nooit gebeurd. Feyenoord is straks gewoon verantwoordelijk voor waar ze verantwoordelijk voor moet zijn. Dat er geen concert in De Kuip geknald wordt, als de voorbereiding begint. Die logica was dertig jaar lang niet op papier te krijgen."

"Daar hebben we minstens twee jaar aan gewerkt. En anderen nog veel harder dan ik. Feyenoord krijgt veel meer te zeggen over wat er in de omgeving gaat gebeuren, met een treinstation, een brug en weet ik veel wat ze allemaal willen gaan bouwen. Wij zijn het aanspreekpunt. Nooit kon het. Moest het stadion er iets van vinden. Gek werd je er van. Dat het nu gaat lukken, voelt fantastisch."
Supporter in Mexico
Met een trots gevoel kijkt Te Kloese terug op zijn periode bij Feyenoord. Hij spreekt nog over hoe Gimenez kwam als een jongen en vertrok als een man. Over de mooie toekomst die Feyenoord heeft met spelers als Bos, Targhalline, Valente en Steijn, van wie hij volgend seizoen veel verwacht.
En hoe hij straks in Mexico in alle vroegte de wekker zet om op zondagmiddag 14.30 uur (Nederlandse tijd) naar Feyenoord te kijken. "Heerlijk. In je eentje. Met een kop koffie. Gewoon als supporter."
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_220964507
Gisteren het lijstje nog eens nagelopen, er moeten deze zomer zeker 30 a 40 mutaties (inkomend plus uitgaand) gaan plaatsvinden. Ben erg benieuwd wat ze er van maken.
pi_220964556
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:27 schreef De_Pel het volgende:
Gisteren het lijstje nog eens nagelopen, er moeten deze zomer zeker 30 a 40 mutaties (inkomend plus uitgaand) gaan plaatsvinden. Ben erg benieuwd wat ze er van maken.
Ze hebben wel echt achterlijk veel selectie spelers. Dertig juni al vier te pakken.
pi_220964582
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:33 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ze hebben wel echt achterlijk veel selectie spelers.
Jup. Maar de eersten zijn al weg.

quote:
Dertig juni al vier te pakken.
:? :? :?
pi_220964615
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:37 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Jup. Maar de eersten zijn al weg.
[..]
:? :? :?
Dan lopen Trauner, Sterling, Benda en Jeng uit contract/huur.
pi_220965155
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dan lopen Trauner, Sterling, Benda en Jeng uit contract/huur.
O zo. Ja. Vraag is wel of ze echt allemaal weg gaan.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:24:41 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220965309
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:04 schreef De_Pel het volgende:

[..]
O zo. Ja. Vraag is wel of ze echt allemaal weg gaan.
Laten we het hopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220967431
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Laten we het hopen.
Eventueel zou je nog kunnen overwegen om Trauner een soort prestatiecontractje te bieden. Heeft niet mijn voorkeur, maar er kwam wel voetbal in sinds hij weer meedeed.

Jeng deed het in die paar potjes heel aardig. Weet niet hoe het nu met zijn fitheid gesteld is en of je wat kunt zeggen over hoe hij terugkomt, eventueel kun je hem nog een jaartje proberen te huren met een vernieuwde optie.
pi_220967480
Zou de apotheker eigenlijk wel willen terugzien in de Academy
  vrijdag 5 juni 2026 @ 19:58:41 #48
477768 TweedeKlum
pi_220967506
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Eventueel zou je nog kunnen overwegen om Trauner een soort prestatiecontractje te bieden. Heeft niet mijn voorkeur, maar er kwam wel voetbal in sinds hij weer meedeed.

Jeng deed het in die paar potjes heel aardig. Weet niet hoe het nu met zijn fitheid gesteld is en of je wat kunt zeggen over hoe hij terugkomt, eventueel kun je hem nog een jaartje proberen te huren met een vernieuwde optie.
De Generaal kan echt niet meer joh, dat is geweest. Koester de mooie momenten.
pi_220968974
Goh… Robin kon het niet dealen dat Q nog niet gelijk blind wilde bijtekenen. Net alsmede Q2.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:59:13 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220969044
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Goh… Robin kon het niet dealen dat Q nog niet gelijk blind wilde bijtekenen. Net alsmede Q2.
Heet hij nog wel Q?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 6 juni 2026 @ 00:01:20 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220969049
twitter

Ach, Dick
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 6 juni 2026 @ 01:27:40 #52
474254 GurneyIsBestOke
pi_220969243
quote:
Hartman impliceerde dat het feit dat hij waardeloos speelde wellicht gunstig was voor zijn transferwaarde om elders meer te verdienen. Ja dat is ook niet zo slim.
pi_220969386
quote:
De mentaal instabiele, voormalig zwaar geblesseerde, gedegradeerde, niets na zijn blessure leverende, van extremistisch in het belijden van het Christendom naar het extremistisch van de Islam ontspoorde van onder tot boven getatoeëerde absurde naam hebbende Quindillishy (schrijf ik het goed?) Hartman is na vijf keer janken in de pers nog steeds niet klaar met zijn ex, De Pers? [lol woordgrap]

Ik geloof dat RvP hier niet het probleem is dit keer.

Die hoer overwoog deze zomer de neuzen nog.

Valt in dezelfde categorie als bijvoorbeeld zo'n Karsdorp, er brandt geen licht én er is niemand thuis.

Ik wil hem ook absoluut niet terug, lui die zo instabiel in hun hoofd zijn gaan niet meer presteren op het veld. Die fout heeft de club al veel te veel gemaakt.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:29:44 #54
477768 TweedeKlum
pi_220969516
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 00:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Ach, Dick
Dickie ziet zijn lucratieve schnabbel in rook op gaan. :')
pi_220969569
opvallende mening van dick, geen idee waarom hij dat vindt. Lijkt mij juist heel logisch dat een td zo belangrijk is
  zaterdag 6 juni 2026 @ 09:11:09 #56
477768 TweedeKlum
pi_220969599
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:57 schreef snabbi het volgende:
opvallende mening van dick, geen idee waarom hij dat vindt. Lijkt mij juist heel logisch dat een td zo belangrijk is
Wellicht heeft RvP hem gevraagd dit te doen. :+
  zaterdag 6 juni 2026 @ 09:26:21 #57
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220969714
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:11 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Wellicht heeft RvP hem gevraagd dit te doen. :+
Er zit in elk geval meer achter dan enkel Dick die zijn mening geeft.
pi_220969821
quote:
Ik gok omdat Dick bijna 80 is.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 13:04:14 #59
474254 GurneyIsBestOke
pi_220971415
quote:
Trainer is een passant, TD niet, dus het slaat inderdaad nergens op. Het probleem afgelopen jaren bij Feyenoord is dat de trainer te belangrijk is gemaakt na het succes van Slot. Daardoor zijn er veel slechte aankopen gedaan. Helemaal onhandig is als je hem laat opvolgen door een trainer met een volkomen andere tactiek en daarna een narcist die naar niemand onder hem luistert.

Maar het lijkt mij dat laatstgenoemde narcist die zichzelf nadrukkelijk als ‘leider van de club’ plaatste nu een toontje lager moet zingen, en dat vindt Dick niet leuk. Die zien we niet meer terug na de zomer (en ik denk vPersie ook niet).
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:17:35 #60
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_220971956
Ach, Dick
pi_220973504
twitter

Ook namens FOK.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 21:03:55 #62
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220975688
Dick Advocaat met z’n mening uit 1996…
Als afgelopen seizoen iets wel duidelijk is geworden, is het wel dat geen enkel technisch dossier bij RvP in goede handen was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')