Als ie wat meer zelfkritiek had getoond had ie waarschijnlijk niet op straat gestaan nu.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou nou wat hard meteen weer. Robin is gewoon (nog) niet zo'n goede trainer. Dat Dennis bij hem aangeklopt heeft voor deze functie kan je hem ook weer niet kwalijk nemen. (want natuurlijk doet hij dat)
Ik denk dat er wel een lijntje uitgegooid gaat worden naar Pascal Jansen, ja.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:11 schreef snabbi het volgende:
Jan Boskamp zou graag Wouter Vrancken bij Feyenoord zien
Als speler kwam Vrancken (47) uit voor louter Belgische clubs: KV Kortrijk, KV Mechelen, RC Genk, AA Gent en Sint-Truiden. Trainer was hij vervolgens bij achtereenvolgend KV Mechelen, RC Genk, AA Gent en vorig seizoen Sint-Truiden. Met laatstgenoemde werd hij razendknap derde, waarna Vrancken reeds aankondigde te gaan vertrekken bij de club.
Verder zou natuurlijk Pascal Janssen best kunnen als Eenhoorn dat ziet zitten?
Wijffels en Hansie Hansie begonnen al over Slot bij Ajax, dus er zullen vast een paar gekken zijn die met Slot komen.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot is zo onwaarschijnlijk dat zelfs de media daar niet in mee gaat. En Schreuder lijkt mij ook kansloos. Prima trainer, maar niet voor een topclub denk ik, want zodra ploegen zich gingen aanpassen aan NEC had hij maar zelden een antwoord. Bovendien is het tactisch heel anders dan wat Feyenoord opleidt en scout. Dan krijg je Priske 2.0
Ik ben heel benieuwd, Utrecht is al met mijn favoriete kandidaat aan de haal. Ik denk dat het een buitenlandse trainer wordt.
Van de Nederlandse media hoef je niet veel te verwachten. Zelfs als de kaarten allang geschud zijn, leven ze in hun eigen wereld.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijffels en Hansie Hansie begonnen al over Slot bij Ajax, dus er zullen vast een paar gekken zijn die met Slot komen.
Het getrek aan tokkie met pet zal nu ook wel beginnen, helaasquote:Op zondag 7 juni 2026 18:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van de Nederlandse media hoef je niet veel te verwachten. Zelfs als de kaarten allang geschud zijn, leven ze in hun eigen wereld.
Dat gaat ons door de strot worden geduwd.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het getrek aan tokkie met pet zal nu ook wel beginnen, helaas
Als je Slot kan halen laat je gelijk een vrachtwagen met zand komen om over dat conflict te gooien.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:21 schreef TheVulture het volgende:
Die opmerking van Rigeaux een week geleden sprak wel boekdelen natuurlijk.
Zouden ze Oh Arne terug willen halen? Al lijkt me die niet lekker te liggen met Eenhoorn
Dat zal wel weer een heel spannend lijstje worden.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leuk projectje om te turven welke trainers in de media worden besproken/getipt.
Dick Schreuder zal zelfs nog worden getipt als het duidelijk wordt dat Rigaux het in het buitenland zoekt.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zal wel weer een heel spannend lijstje worden.
Zou zomaar kunnen dat ze 'm gewoon doorbetalen totdat hij een nieuwe baan heeft. Dan schiet je jezelf in de poot voor die pakweg acht ton in Rotterdamquote:
Gio staat natuurlijk ook op dat lijstje.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dick Schreuder zal zelfs nog worden getipt als het duidelijk wordt dat Rigaux het in het buitenland zoekt.
Ik kan me niet voorstellen dat die opties bij Eenhoorn op het lijstje staanquote:Op zondag 7 juni 2026 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio staat natuurlijk ook op dat lijstje.
Of dan krijg je ‘dat ze Ron Jans moeten overtuigen om nog 2 jaar door te gaan’. Dat soort gelul.
We hadden het dan ook over het lijstje van de media.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die opties bij Eenhoorn op het lijstje staan
Ontslagen bij AZ en Ferencvaros, dan is Feyenoord geen logische stap.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:27 schreef mitt het volgende:
Met Pascal Jansen ga je de oorlog ook niet winnen.
Ron Jans is overigens echt een prima trainer.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die opties bij Eenhoorn op het lijstje staan
Dat ontslag bij AZ sloeg overigens nergens op, maar voor mij hoeft ‘t ook niet hoor.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ontslagen bij AZ en Ferencvaros, dan is Feyenoord geen logische stap.
Twee jaar geleden stond Fabian Hurzeler hoog op de lijst, alleen denderde Dennis Priske er doorheen. Dat is achteraf een heel jammere beslissing geweest, want Hurzeler blijkt een uitstekende trainer. En Farioli was natuurlijk ook een vrij onbekende totdat Ajax hem oppikte. Ik hoop en verwacht dat Feyenoord in die categorie gaat vissen, die van jonge ambitieuze trainers.
Vol voor Schreuder gaan. Feyenoord en buitenlandse trainers is veelal geen gelukkig huwelijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ontslagen bij AZ en Ferencvaros, dan is Feyenoord geen logische stap.
Twee jaar geleden stond Fabian Hurzeler hoog op de lijst, alleen denderde Dennis Priske er doorheen. Dat is achteraf een heel jammere beslissing geweest, want Hurzeler blijkt een uitstekende trainer. En Farioli was natuurlijk ook een vrij onbekende totdat Ajax hem oppikte. Ik hoop en verwacht dat Feyenoord in die categorie gaat vissen, die van jonge ambitieuze trainers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |