SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's niet onze Rico.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, het moet schoppen zijn.
Chris Woertsed.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Wotte het volgende:
Ook al dubieuze crypto sponsoren die achteraf een scam blijken. Het gaat de verkeerde kant op.
3 miljoen + doorverkoop. Dit is wel het type kutaankoop waar je je nauwelijks aan brandt. En zijn invalbeurt tegen Bayern blijft een grappige herinnering.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dag 2 van D’n Deef en de eerste flopspeler is al opgerot. Graag dit tempo aanhouden
Ik ga z'n roekeloze tackles missenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
3 miljoen + doorverkoop. Dit is wel het type kutaankoop waar je je nauwelijks aan brandt. En zijn invalbeurt tegen Bayern blijft een grappige herinnering.
Dit was by far niet de ergste miskoop. Gast heeft nauwelijks wat gekost. Is verder feitelijk het succes van DtK dat deze man weg is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dag 2 van D’n Deef en de eerste flopspeler is al opgerot. Graag dit tempo aanhouden
De Belgische Beckham vergeten zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:07 schreef De_Pel het volgende:
Wel mooi dat er nu ook eens een Belgisch “toptalent” wordt gehaald, er even van uit gaande dat dit doorgaat. PSV en Ajax hebben daar al de nodige successen mee geboekt, geloof zo uit m’n hoofd dat wij daarvoor 20 jaar terug in de tijd moeten naar Thomasje Buffel.
Buiten dat ik hem inderdaad volledig was vergeten (moest googlen), was dat een ontzettende knutselwerk en was hij 22 toen hij naar Feyenoord kwam. Ik bedoel de 15-18 jarige talenten uit de betere opleidingen van België die binnen 2 jaar doorstromen naar het eerste elftal.quote:
Is hij dat waard?quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:49 schreef Caland het volgende:
Volgens Krabby gaat Feyenoord vol voor Ouaissa die rond de 8 miljoen moet kosten.
Jawel, al denk ik dat NEC wel wat hoger in de boom gaat zitten en zo'n exceptioneel talent vind ik het ook niet.quote:
Jamaarneequote:Op woensdag 3 juni 2026 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, al denk ik dat NEC wel wat hoger in de boom gaat zitten en zo'n exceptioneel talent vind ik het ook niet.
Ook wel een beetje de vraag of hij niet vooral even floreerde onder Schreuder, dus imo moet je dat ook weer niet neerleggen.
Ik zou van NEC eigenlijk alleen Sano (onhaalbaar) of Lebreton blind oppikken.quote:
Mes in de rug van Linssen dit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou van NEC eigenlijk alleen Sano (onhaalbaar) of Lebreton blind oppikken.
3 miljoen? Hebben wij niet 2.5 betaald?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
3 miljoen + doorverkoop. Dit is wel het type kutaankoop waar je je nauwelijks aan brandt. En zijn invalbeurt tegen Bayern blijft een grappige herinnering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |