Lijkt mij handig om eerst die saamhorigheid op te bouwen binnen de trouwe gelederen zodat je een blok kan vormen voordat je dissidenten binnen haalt die de boel frustreren en saboteren.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
De EU moet evolueren naar een veel strakker geheel.
Gegeven genoeg tijd zal dat ook wel gebeuren.
Nee hoorquote:
Begon jij niet over bestaansrecht? Het was jouw stelling als verklaring dat het allemaal hartstikke prima is wat Rusland doet in Oekraïne. Of ben je dat al vergeten? Want landen hebben geen bestaansrecht. Aldus Mikeytt.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat heeft get bestaansrecht van Rusland hiermee te maken? Geen bestaansrecht hebben betekent niet dat je geen landsgrenzen hebt.
Snap ook niet waarom bestaansrecht hier wordt genoemd. Dat is juridisch ook helemaal niet aan de orde.
De EU is natuurlijk een uniek project, in dat het het eerste rijk is dat via consensus wordt gebouwd, ipv via bloed en oorlogen.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lijkt mij handig om eerst die saamhorigheid op te bouwen binnen de trouwe gelederen zodat je een blok kan vormen voordat je dissidenten binnen haalt die de boel frustreren en saboteren.
Nee hoor, die worden dan beschermd onder het internationaal recht.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is een achterlijke vergelijking die nergens op slaat. Als Marokko, de straat van Gibraltar oversteekt en Andalucie, Murcia en Valencia claimt, alle inwoners dwingt marrokaans te spreken, Spaanse cultuur overboord te zetten en onschuldige burgers vermoord en verkracht...
Geen probleem, want landen hebben geen bestaansrecht.
Nee hoor, je leest niet eens terug. Wantie gebruikte de term.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Begon jij niet over bestaansrecht? Het was jouw stelling als verklaring dat het allemaal hartstikke prima is wat Rusland doet in Oekraïne. Of ben je dat al vergeten? Want landen hebben geen bestaansrecht. Aldus Mikeytt.
En waarom is het dan niet nodig om het volk van Oekraïne te beschermen conform internationaal recht? Vanwege jouw benzinerekening? (die vooral ploft door Trump, die Russische hobbel was allang weg)quote:Op zondag 31 mei 2026 11:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor, die worden dan beschermd onder het internationaal recht.
Bescherming is geen bestaansrecht.
Feitelijk vind je dat Nederland een provincie van Nazi Duitsland hoort te zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In dat scenario waarbij we ze harder hadden gesteund, zou het de Nederlander ook geld kosten, dus ook niet fijn.
Maar bescherming mag van jou ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hebben ze zelf niet in de gaten.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hel pro-Rusland kamp zit ook vnl in de anti-Israel hoek en vice versa.
Waarom heb jij landenvlaggen onderaan staan?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Semantiek. Geen enkel land heeft bestaansrecht. Mensen hebben bestaansrecht.
Uiteindelijk is het natuurlijk.een nondiscussie over een woord. Bestaansrecht vs. Bescherming. Maar inderdaad, Wantie begon over bestaansrecht. Laten we het dan over de boeg bescherming gooien en het woord bestaansrecht parkeren.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dus niet beschermen is bestaansrecht ofzo?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat zijn landen waar ik later misschien wil wonen.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom heb jij landenvlaggen onderaan staan?
Wat houd je tegen om niet nu al te gaan? Zit je lekker achter internetblokkade. Heerlijk.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat zijn landen waar ik later misschien wil wonen.
Figures.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
Op vakantie daar kan ik gewoon op internet hoor.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om niet nu al te gaan? Zit je lekker achter internetblokkade. Heerlijk.
Ben overigens oprecht nieuwsgierig wat je tegenhoudt.
Primaquote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het natuurlijk.een nondiscussie over een woord. Bestaansrecht vs. Bescherming. Maar inderdaad, Wantie begon over bestaansrecht. Laten we het dan over de boeg bescherming gooien en het woord bestaansrecht parkeren.
Yeah, right...quote:Op zondag 31 mei 2026 11:33 schreef Mikeytt het volgende:
Op vakantie daar kan ik gewoon op internet hoor.
Ik en partner zijn Chinees aan het leren. Zodra we daar een goede basis in hebben, is het plan om een paar maanden in China te werken als test ja.
quote:Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens MikeyTT heeft Palestina geen bestaansrecht. Want landen hebben geen bestaansrecht. Alstublieft.
Rusland heeft ook geen bestaansrecht in mijn ogen. Kankergezwel op de wereld.
quote:Op maandag 11 november 2024 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Wij hebben 8 vlaggen hangen samen met de 2 buren
Palestina, Jemen, Sudan, Libanon, Congo, Nederland, Progress Pride en de trans vlagbegint wel veel te worden ja
quote:Op zondag 10 november 2024 22:22 schreef Mikeytt het volgende:
Voor ons huis wapperen ook de vlaggen van Palestina, Congo, Yemen, Libanon en Sudan
Basedquote:
Hoe zou het met de social credits van @Mikeytt aflopen als hij daar zo tekeer gaat?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:38 schreef ExTec het volgende:
Maar china is best leuk hoor. Voor een paar yuan kan je een buro huren, en doen alsof je werkt. Ze hebben complete kantoor gebouwen afgeladen met dat soort mensen.
Zoals hij nu bezig is, toppie. Maar hij moet niet iets zeggen wat chairman xi niet bevalt. Dan gaat het rap verkeerd.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe zou het met de social credits van @:mikeytt aflopen als hij daar zo tekeer gaat?
Vertel nog wat leuks over China. Dat je er al niet woont verbaasd mij wel. Maar ja hier in het westen is mbt het sociaal stelsel nog alles goed geregeld. Iets dat je in China/Rusland en andere communistisch gezinde landen wel kunt vergeten.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan, als landen geen bestaansrecht hebben waarom kan China dan Taiwan claimen als onderdeel van hun land, daar hebben ze dan toch geen recht opquote:Op zondag 31 mei 2026 11:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoals hij nu bezig is, toppie. Maar hij moet niet iets zeggen wat chairman xi niet bevalt. Dan gaat het rap verkeerd.
Ik deel die liefde enigsinds, maar ik houd me hart vast mbt de rolling stock die over die sporen rijd.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:41 schreef Cherni het volgende:
Als liefhebber van spoor infra is dat dan geweldig. Maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.
"China heeft geen bestaansrecht11!!1einz"quote:Op zondag 31 mei 2026 11:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoals hij nu bezig is, toppie. Maar hij moet niet iets zeggen wat chairman xi niet bevalt. Dan gaat het rap verkeerd.
Taiwan en China hebben inderdaad geen bestaansrecht.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan, als landen geen bestaansrecht hebben waarom kan China dan Taiwan claimen als onderdeel van hun land, daar hebben ze dan toch geen recht op![]()
Idioten lullen zichzelf altijd wel vast.
Lol, gaat helemaal nergens meer over bij jou he?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
Taiwan en China hebben inderdaad geen bestaansrecht.
Dit!quote:Op zondag 31 mei 2026 11:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan, als landen geen bestaansrecht hebben waarom kan China dan Taiwan claimen als onderdeel van hun land, daar hebben ze dan toch geen recht op![]()
Idioten lullen zichzelf altijd wel vast.
Je snapt denk ik niet zo goed wat bestaansrecht is. Juridisch slaat het nergens opquote:
wat is PRC?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
*Taiwanezen* hebben wel bestaansrecht, onder de status quo, en in de toekomst als inwoners van de PRC.
Volksrepubliek Chinaquote:
Leg eens uit waarom het juridisch dan nergens op slaat in plaats van one liners te posten.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je snapt denk ik niet zo goed wat bestaansrecht is. Juridisch slaat het nergens op
Omdat bestaanrecht van landen juridisch simpelweg niet bestaat, dus snap niet waarom dit hier wordt aangehaald. Grenzen worden beschermd, mensen worden beschermd. Landen niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom het juridisch dan nergens op slaat in plaats van one liners te posten.
Heeft PRC bestaansrecht?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat bestaanrecht van landen juridisch simpelweg niet bestaat, dus snap niet waarom dit hier wordt aangehaald. Grenzen worden beschermd, mensen worden beschermd. Landen niet.
Heeft de PRC bestaansrecht dan?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
*Taiwanezen* hebben wel bestaansrecht, onder de status quo, en in de toekomst als inwoners van de PRC.
vandaag nog meer:quote:Op zondag 31 mei 2026 11:49 schreef BennieButtfuck het volgende:
Vrijdag 1.430 en gisteren 1.560 gesneuvelden aan Russische zijde, waar het al tijden rond de 1.000 zijn qua doden en gewonden per dag.
Laten we hopen dat Oekraïne deze lijn nu kan doortrekken qua ophogen en uitschakelen van de Russische vijand.
https://index.minfin.com.ua/en/russian-invading/casualties/
Maar wat begrenst die grens dan die wordt beschermd?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat bestaanrecht van landen juridisch simpelweg niet bestaat, dus snap niet waarom dit hier wordt aangehaald. Grenzen worden beschermd, mensen worden beschermd. Landen niet.
Dus de grenzen van landen worden beschermd, maar de landen zelf niet!quote:Op zondag 31 mei 2026 11:50 schreef Mikeytt het volgende:
Grenzen worden beschermd, mensen worden beschermd. Landen niet.
Landen, die mogen bestaan, maar verder geen bestaansrecht hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maar wat begrenst die grens dan die wordt beschermd?
Misschien kun je deze discussie in POL gaan voeren, want we zitten er hier niet op te wachten zoals je inmiddels wel duidelijk is.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Landen, die mogen bestaan, maar verder geen bestaansrecht hebben.
valt ook op dat hij geen antwoord wil geven of PCR wel bestaansrecht heeft.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus de grenzen van landen worden beschermd, maar de landen zelf niet!
Redux van dat de rus strijdkrachten "heulemaal wel" heel wat anders is dan rus mindef.
Casualties =/= gesneuvelden.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:49 schreef BennieButtfuck het volgende:
Vrijdag 1.430 en gisteren 1.560 gesneuvelden aan Russische zijde, waar het al tijden rond de 1.000 zijn qua doden en gewonden per dag.
Laten we hopen dat Oekraïne deze lijn nu kan doortrekken qua ophogen en uitschakelen van de Russische vijand.
https://index.minfin.com.ua/en/russian-invading/casualties/
die verhoudingen zijn de laatste maand juist heel gunstig begrijp ik.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Casualties =/= gesneuvelden.
Vergeet ook niet dat de verhouding op dit moment ongeveer 2:1 is. Dus de helft van bovenstaande aantallen kun je op Oekraine plakken.
Verder in de zin heb ik het over doden en gewonden. Dus je hoeft het me niet uit te leggen.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Casualties =/= gesneuvelden.
Vergeet ook niet dat de verhouding op dit moment ongeveer 2:1 is. Dus de helft van bovenstaande aantallen kun je op Oekraine plakken.
Ja, de grenzen.... zijn beschermd. Maar wat daar in zit,.....blijkbaar.... niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:54 schreef Korenfok het volgende:
Hij gooit een beetje regering / en land semantisch door elkaar heen. en loopt hierdoor bewust te trollen
quote:Groep huurlingen uit Duitsland en het VK vernietigd in de regio Zaporizja — veiligheidsdiensten
Onder de doden bevinden zich Jason Largan Jaycee, geboren in 2003, en Laterman Philippe Maximilian, geboren in 2000.
Een groep huurlingen uit Duitsland en het Verenigd Koninkrijk die voor het Oekraïense leger vochten, is uitgeschakeld in een bosstrook aan het front in de regio Zaporizja, zo vertelde een bron binnen de Russische veiligheidsdiensten aan TASS. Volgens die bron wordt de identiteit van de overledenen bevestigd door de documenten die op hen zijn aangetroffen.
“Een groep buitenlandse huurlingen is uitgeschakeld in een bosstrook in de regio Zaporizja. Volgens de documenten waren zij Duits en Brits,” aldus de bron.
Onder de doden bevinden zich Jason Largan Jaycee, geboren in 2003, en Laterman Philippe Maximilian, geboren in 2000, aldus de veiligheidsdiensten.
Volgens de veiligheidsdiensten waren sommige van de omgekomenen militairen van de 113e Afzonderlijke Territoriale Defensiebrigade van Oekraïne en een apart speciaal eenheidsbataljon. Zij waren echter allen ingedeeld bij het 3e Aanvalsbataljon van het Skala-regiment.
"Casualties" gaat wel wat verder maar soit.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:56 schreef BennieButtfuck het volgende:
Verder in de zin heb ik het over doden en gewonden. Dus je hoeft het me niet uit te leggen.
quote:a military person lost through death, wounds, injury, sickness, internment, or capture or through being missing in action
Prima. Next.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Casualties" gaat wel wat verder maar soit.
[..]
Ja precies, en dat is en was de reden dat Rusland Oekraïne inviel met de bedoeling een regime change naar Russische maatstaven. Het ging Rusland er juist om NATO verder weg te houden en OEK onder Russische invloedsferen zou houden.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
NATO ja, EU nee.
Met Oekraïne als onderdeel van de NATO hebben wij er in 1 klap de meest ervaren bondgenoot bij op defensieve oorlogsvoering die er is. Giga win voor NATO. En Rusland durft dan niet meer. Giga win voor Oekraïne. Er zijn slechtere deals.
Ik heb daar verder nog niet heel veel betrouwbare cijfers van gezien. Feit is wel (wordt ook door de MIVD bevestigd) dat de aantallen flink naar elkaar toe gegroeid zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:55 schreef Korenfok het volgende:
die verhoudingen zijn de laatste maand juist heel gunstig begrijp ik.
Omdat er relatief weinig infanterie aanvallen worden uitgevoerd door Oekraine.
Het zijn poetins woorden, niet die van osn dat het ten einde komt.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, en dat is en was de reden dat Rusland Oekraïne inviel met de bedoeling een regime change naar Russische maatstaven. Het ging Rusland er juist om NATO verder weg te houden en OEK onder Russische invloedsferen zou houden.
Dat in het achterhoofd houdend zal er nooit een voor NATO/OEK gunstige deal komen. Rusland vecht zich liever helemaal dood dan dat te doen.
Dus de aanname dat deze oorlog weleens ten einde kan lopen kun je vergeten. Dit gaat tot het einde en aan kernwapens aan toe nog escaleren.
Zou toch eens het handvest van de Verenigde Naties lezen, daar ging je in een China topic van de week ook al de mist mee in qua mensenrechten.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Landen, die mogen bestaan, maar verder geen bestaansrecht hebben.
Dat is vorig jaar. Maar inderdaad het is afwachten.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb daar verder nog niet heel veel betrouwbare cijfers van gezien. Feit is wel (wordt ook door de MIVD bevestigd) dat de aantallen flink naar elkaar toe gegroeid zijn.
quote:
quote:
Dan is het de vraag hoe eensgezind Rusland is. De huidige regering onder Poetin zal idd niet snel stoppen, maar gezien de recente paranoïde zetten van Poetin twijfelen ook hun aan die eensgezindheid.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, en dat is en was de reden dat Rusland Oekraïne inviel met de bedoeling een regime change naar Russische maatstaven. Het ging Rusland er juist om NATO verder weg te houden en OEK onder Russische invloedsferen zou houden.
Dat in het achterhoofd houdend zal er nooit een voor NATO/OEK gunstige deal komen. Rusland vecht zich liever helemaal dood dan dat te doen.
Dus de aanname dat deze oorlog weleens ten einde kan lopen kun je vergeten. Dit gaat tot het einde en aan kernwapens aan toe nog escaleren.
Dat is de vraag idd.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan is het de vraag hoe eensgezind Rusland is. De huidige regering onder Poetin zal idd niet snel stoppen, maar gezien de recente paranoïde zetten van Poetin twijfelen ook hun aan die eensgezindheid.
Mocht er intern iets gebeuren is het absoluut geen gegeven dat de opvolger er hetzelfde overdenkt, en het waard vind om Rusland die kant op te sturen.
Ik denk eerlijk gezegd dat de gros van de bevolking groot Rusland niets kan schelen. Komen bij altijd over als een nogal apathisch volk dat het niet interesseert wat Poetin uitvoert in andere landen zolang hun er maar geen last van hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is de vraag idd.
Maar denk niet te positief over de bevolking, welke ook goed doorhebben dat dit gaat om de toekomst van het “grote” Rusland. M.a.w. het gros is nog gekker daarin dan Poetin. Elke klas begint daar met het volkslied en lezingen over het oude Russische rijk.
Nee, het ging Poetin er om dat hij Oekraïne onder de Russische invloedssfeer wil hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk eens bij jezelf na waarom een Russisch persbureau Engelstalige berichten op internet zet.quote:
Je begint met Nee, en zegt dat hetzelfde als mij.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het ging Poetin er om dat hij Oekraïne onder de Russische invloedssfeer wil hebben.
Dat lukte niet via corruptie. Dus ging Poetin over op militaire inmenging.
De NAVO is net lidmaatschap van Finland en de Baltische Staten veel dichterbij Moskou en St Petersburg dan Oekraïne.
En Oekraïne was ver verwijderd van NAVO lidmaatschap.
In 2008 tegengehouden door een veto van Frankrijk en Duitsland.
Na de militaire inmenging van Rusland in 2014 waren de kansen op een lidmaatschap op korte termijn verkeken.
De NAVO gaat geen brandend huis lid maken.
Dan was dezelfde dag artikel 5 ingezet door Oekraïne.
Plus dat een vazal als Orban ook een veto had uitgesproken tegen Oekraïne, in opdracht van het Kremlin.
Het is gewoon Russische propaganda dat de NAVO schuld heeft aan de inval van Rusland.
Dat Rusland er niet in slaagde Oekraïne te onderwerpen heeft niets te maken met de NAVO.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je begint met Nee, en zegt dat hetzelfde als mij.
Behalve dat ik zou hebben gezegd dat het de schuld is van NAVO, dat zei ik niet.
Rusland wil nog steeds compleet Oekraïne onder Russische invloedsferen, dat is wat ik zei.
Elke keer willen mensen er een andere discussie van maken, een soort van: kijk dan wat ze doen dat is fout! Ja dat weet ik ook wel maar het heeft geen zin dat steeds te benoemen. Wij vinden het fout, door hun ogen vechten zij voor hun voortbestaan als Russische groot-natie.
Totaal onzinnig natuurlijk allemaal.
Maar het geeft inzicht aan mensen welke tactiek gevolgd zou moeten worden om een grote oorlog te voorkomen, of juist niet voorkomen en Rusland plat leggen.
Dan nog wint Rusland nietsquote:Op zondag 31 mei 2026 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het resultaat van deze 3 daagse Speciale Militaire Operatie is tot nu toe dat Finland en Zweden ook bescherming zochten bij NATOquote:Op zondag 31 mei 2026 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, en dat is en was de reden dat Rusland Oekraïne inviel met de bedoeling een regime change naar Russische maatstaven.
Het ging Rusland er juist om NATO verder weg te houden en OEK onder Russische invloedsferen zou houden.
Dat in het achterhoofd houdend zal er nooit een voor NATO/OEK gunstige deal komen.
Rusland vecht zich liever helemaal dood dan dat te doen.
Dus de aanname dat deze oorlog weleens ten einde kan lopen kun je vergeten.
Dit gaat tot het einde en aan kernwapens aan toe nog escaleren.
quote:
quote:AI-overzicht
Jurisam is not a manufacturer of lethal drones, but rather a digital defense media platform and open-source intelligence aggregator that heavily reports on drone warfare and counter-UAS (Unmanned Aircraft Systems) technologies.
Global security feeds and reports published under the Jurisam banner detail several key aspects of modern lethal drone operations and defenses:
1. Counter-Drone Deployments
Laser Interceptors: Reports highlight systems like Israel’s Iron Beam being deployed to the UAE alongside the Spectro detection system to defend against multi-directional Iranian missile and drone swarms.
Anti-Drone Netting: Submarine warfare reports document Russia installing specialized anti-drone mesh screens around Borei-class nuclear submarines located up to 7,400 kilometers away from Ukraine to mitigate kamikaze FPV (First-Person View) drone strikes.
2. Lethal Drone Innovation & Tactics
Sustained Swarms: Operational reporting tracks daily asymmetric campaigns, such as Ukraine launching hundreds of long-range drones nightly into Russian territory to saturate air defense networks and disrupt military
De term "jurisam" (juridisch) in combinatie met Palantir heeft betrekking op de juridische en ethische discussies rondom het gebruik van Palantir’s AI-technologie in militaire conflicten.
Palantir levert de software (zoals de Maven Smart System AI) die door het Amerikaanse leger en inlichtingendiensten wordt gebruikt voor het verwerken van enorme hoeveelheden data, het identificeren van doelen en het versnellen van de zogeheten kill chain.
The Maven Smart System (MSS) is an AI-powered data integration and decision-support platform built by Palantir Technologies for military and defense operations.
It serves as the foundational software for the U.S. Department of Defense's Combined Joint All-Domain Command and Control (CJADC2) initiatives.
Oekraine heeft een paar grote broers die voortdurend de zwakke plekken van de lompe bruut aanwijzenquote:Op zondag 31 mei 2026 13:27 schreef DavidAZ het volgende:
Uffffff.......Dat deed pijn....Wie zou 5 jaar geleden kunnen zeggen dat Saratov een front linie wordt.....
UAF heeft genoeg agenten in Rusland op de grond ook.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Oekraine heeft een paar grote broers die voortdurend de zwakke plekken van de lompe bruut aanwijzen
Musk en Thiel weten daar meer van
Ik heb nog nooit iemand hier grappig zien doen over Russische burgers die zijn gestorven, maar de user mikey lacht hier 2 burgerdoden uit die door Russische agressie zijn gedood.quote:
Uit onderzoek is ook gebleken dat de meeste pro-Russen pedofiel zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hel pro-Rusland kamp zit ook vnl in de anti-Israel hoek en vice versa.
Gelukkig doneren we miljarden om daar de mensen te beschermen...quote:Op zondag 31 mei 2026 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand hier grappig zien doen over Russische burgers die zijn gestorven, maar de user mikey lacht hier 2 burgerdoden uit die door Russische agressie zijn gedood.
Zegt ook gewoon alles over de users die hier Rusland steunen, totaal kwaadaardige mensen.
Als je niks beters te doen hebt dan wildvreemden op internet lastig te vallen met je "mening". En dan zo walgelijk als maar kan zodat mensen lekker pissig wordenquote:Op zondag 31 mei 2026 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand hier grappig zien doen over Russische burgers die zijn gestorven, maar de user mikey lacht hier 2 burgerdoden uit die door Russische agressie zijn gedood.
Zegt ook gewoon alles over de users die hier Rusland steunen, totaal kwaadaardige mensen.
Ja, zo komt toch de aap uit de mouw.quote:
Dat was allang duidelijk, maar om steeds de discussie aan te proberen gaan met ex patient mikey gaat zijn mening niet veranderen.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, zo komt toch de aap uit de mouw.
Je vindt helemaal niet dat Oekraïners het recht hebben zichzelf te verdedigen.
Ze moeten gewoon dood...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |