Lees mijn reactie nog eens? En nu langzaam en aandachtig.quote:
Hoeveel heeft het jou persoonlijk gekost tot nu toe dan?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:44 schreef Mikeytt het volgende:
In dat scenario waarbij we ze harder hadden gesteund, zou het de Nederlander ook geld kosten, dus ook niet fijn.
quote:Op zondag 31 mei 2026 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
Lees mijn reactie nog eens? En nu langzaam en aandachtig.
quote:
quote:
Drie keer gelezen... Kan er niks anders van maken.quote:
Het was rusland die de energie afkneep voor 2022, zodat er extreme schaarste ontstond. nu is er vooral sschaartse door die andere vrienden van rusland. Iran en Trump.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Europa steunt Oekraïne vanuit de totaal onbewezen en onlogische fantasie dat de rest de volgende zou zijn.
En welke klappen? Energiecrisis, koopkrachtdaling in 2022... Sommige gezinnen kunnen de hoge energieprijzen niet betalen. Zowat alles wordt duurder, hogere rente, tragere economische groei.
Nog niet gesproken over 17 miljard euro (!) die in eigen land geïnvesteerd had kunnen worden, maar die we richting Oekraïne hebben gestuurd.
Aha, dus het was duidelijk genoeg en die vraag hoefde dus niet gesteld te worden?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Drie keer gelezen... Kan er niks anders van maken.
Ok, Greater Israel it is.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Aha, dus het was duidelijk genoeg en die vraag hoefde dus niet gesteld te worden?
Oh? Humanitaire hulp sta ik altijd voor open. Er horen verder geen wapens, defensiesystemen of wat voor militaire steun dan ook daarnaartoe te gaan inderdaad vanuit Nederlandse financiering, naar welke kant dan ook.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, want Israël heeft meer kinderen en kernwapens.
Palestina mag ook geen hulp krijgen, want dat verlengt alleen maar het conflict.
Merendeel van die miljarden is humanitaire hulp.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh? Humanitaire hulp sta ik altijd voor open. Er horen verder geen wapens, defensiesystemen of wat voor militaire steun dan ook daarnaartoe te gaan inderdaad vanuit Nederlandse financiering, naar welke kant dan ook.
Nee, geen humanitaire hulp.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh? Humanitaire hulp sta ik altijd voor open. Er horen verder geen wapens, defensiesystemen of wat voor militaire steun dan ook daarnaartoe te gaan inderdaad vanuit Nederlandse financiering, naar welke kant dan ook.
Wat zijn mijn kaders?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:54 schreef Wantie het volgende:
volgens je eigen kaders is het not done om humanitaire hulp te verlenen.
En welk belang is dat dan?quote:Op zondag 31 mei 2026 09:54 schreef Mikeytt het volgende:
Het is in mijn belang dat deze oorlog snel voorbij is.
De groep die zowel de Russische als de Israëlische pogingen tot etnisch zuiveren zeer stevig afwijst is ook vrij groot hoor…quote:Op zondag 31 mei 2026 10:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hel pro-Rusland kamp zit ook vnl in de anti-Israel hoek en vice versa.
Dus Palestina heeft geen bestaansrecht? Een simpel ja of nee is genoeg.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:50 schreef Mikeytt het volgende:
Aha, dus het was duidelijk genoeg en die vraag hoefde dus niet gesteld te worden?
Lees mijn reactie nog eens? En nu langzaam en aandachtig.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus Palestina heeft geen bestaansrecht? Een simpel ja of nee is genoeg.
Zeg gewoon ja of nee.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:57 schreef Mikeytt het volgende:
Lees mijn reactie nog eens? En nu langzaam en aandachtig.quote:
Lafaard.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:59 schreef Mikeytt het volgende:
Mijn standpunt is zeer duidelijk.
Lees mijn reactie nog eens? En nu langzaam en aandachtig.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lafaard.
Kom gewoon met ja of nee, huichelaar.
Nee, je draait er omheen.quote:
Hier komt het wel op neer ja.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
En welk belang is dat dan?
Daarbij interesseren me de persoonlijke belangen van iemand me helemaal geen zier in dit soort gevallen. Het gaat nu om het algehele belang om er voor te zorgen dat Rusland weer opbokt tot achter zijn landsgrenzen en wij (de NATO) daar een dusdanig militair machtsblok tegenover zetten dat ze het wel uit hun hoofd laten om ook maar te wijzen naar hun oostgrens. Veel ingewikkelder is het niet.
In het belang van de normale arbeider, die de enige is die de negatieve effecten van oorlog op zijn schoot krijgt, waar de politici toch niet aan het front staan.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
En welk belang is dat dan?
Daarbij interesseren me de persoonlijke belangen van iemand me helemaal geen zier in dit soort gevallen. Het gaat nu om het algehele belang om er voor te zorgen dat Rusland weer opbokt tot achter zijn landsgrenzen en wij (de NATO) daar een dusdanig militair machtsblok tegenover zetten dat ze het wel uit hun hoofd laten om ook maar te wijzen naar hun oostgrens. Veel ingewikkelder is het niet.
Volgens MikeyTT heeft Palestina geen bestaansrecht. Want landen hebben geen bestaansrecht. Alstublieft.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe verder de grens van rusland bij die van ons vandaan is, hoe beter.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen de vraag is of Oekraïne tot die stevige NATO grens moet horen of niet.
Mietje...quote:Op zondag 31 mei 2026 11:00 schreef Mikeytt het volgende:
Dankzij Rusland, die in 2021 de gaskraan dicht draaide, met als gevolg dat in de winter van 2021/2022 gasprijs in Nederland een recordhoogte bereikte.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Europa steunt Oekraïne vanuit de totaal onbewezen en onlogische fantasie dat de rest de volgende zou zijn.
En welke klappen? Energiecrisis,
Dankzij Rusland, die de internationale markten verstoorde door de oorlog in Oekraïne en het afknijpen van gaslevering aan Europa.quote:koopkrachtdaling in 2022... Sommige gezinnen kunnen de hoge energieprijzen niet betalen. Zowat alles wordt duurder, hogere rente, tragere economische groei.
Nederland heeft geen bestaansrecht, dus er valt niets te investeren.quote:Nog niet gesproken over 17 miljard euro (!) die in eigen land geïnvesteerd had kunnen worden, maar die we richting Oekraïne hebben gestuurd.
Hij heeft geen geld voor een app die zijn sokkenlade sorteert op basis van zijn garderobe.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mietje...![]()
![]()
Maar goed, ik weet genoeg huichelaar die je bent.
En ik had nog twee vragen voor je openstaan. Welke belangen heb jij en wat heeft het jou financieel gezien gekost.
Eindelijk iemand die kan begrijpend lezen! Bijzonder onder de rest hier.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens MikeyTT heeft Palestina geen bestaansrecht. Want landen hebben geen bestaansrecht. Alstublieft.
Ik wil het hem gewoon klip en klaar horen zeggen, dit soort gewezel van betrokkene hebben we niet zoveel aan.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens MikeyTT heeft Palestina geen bestaansrecht. Want landen hebben geen bestaansrecht. Alstublieft.
Jij vond net nog dat Oekraïne zichzelf niet mag verdedigen, omdat het dan langer duurt voordat Rusland Oekraïne van de kaart geveegd heeft.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat laatste verzin je er natuurlijk ter plekke bij. Dat Oekraïne zichzelf mag verdedigen, betekent niet dat dat met Nederlandse financiering moet.
Het regime van Poetin.quote:[..]
Welk regime?
Zeg het dan. Ja of nee.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die kan begrijpend lezen! Bijzonder onder de rest hier.
NATO ja, EU nee.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier komt het wel op neer ja.
Eerst maar eens een PfP achtige constructie, dan zien we wel verder.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier komt het wel op neer ja.
Kortom, wat Israël doet in het gebied dat wij ten onrechte Palestina noemen is helemaal prima.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:06 schreef Mikeytt het volgende:
Ik: Ik vind appels nooit lekker
Mensen hier: En Jonagold dan???? Ja of nee???
[ afbeelding ]
Blijft natuurlijk een debiele stelling. Dat landen geen bestaansrecht hebben. En tof portret van je zelf! Zelf gemaakt?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:06 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent gewoon een laffe herder die zich 18 lagen dik in een hoek geverfd heeft, iedereen ziet wat je aan het doen bent hier.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:06 schreef Mikeytt het volgende:
Mag jij vinden.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:08 schreef Wantie het volgende:
Kortom, wat Israël doet in het gebied dat wij ten onrechte Palestina noemen is helemaal prima.
Dat je geen steun mag verlenen die de inname van Oekraïne door Rusland vertraagtquote:
Die is in Nederland vrij klein. Ieder mens zal zien dat Israël en Oekraine zich beiden verdedigen.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:55 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De groep die zowel de Russische als de Israëlische pogingen tot etnisch zuiveren zeer stevig afwijst is ook vrij groot hoor…
EU kunnen ze gewoon aanvragen.quote:
Ik vroeg naar jouw persoonijke belangen en wat het jou gekost heeft.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In het belang van de normale arbeider, die de enige is die de negatieve effecten van oorlog op zijn schoot krijgt, waar de politici toch niet aan het front staan.
Volgens Rusland staan ze al achter de landsgrenzen. De NAVO is degene die de grenzen tegen Rusland steeds groter en agressiever heeft gemaakt door uitbreiding.
Als Spanje er nu voor kiest om zich op te splitsen in 2 landen, dan is er weinig mis mee. Landen hebben immers geen bestaansrecht. Het internationaal recht erkent dat concept ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk een debiele stelling. Dat landen geen bestaansrecht hebben. En tof portret van je zelf! Zelf gemaakt?
Maar Rusland heeft geen bestaansrecht.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In het belang van de normale arbeider, die de enige is die de negatieve effecten van oorlog op zijn schoot krijgt, waar de politici toch niet aan het front staan.
Volgens Rusland staan ze al achter de landsgrenzen. De NAVO is degene die de grenzen tegen Rusland steeds groter en agressiever heeft gemaakt door uitbreiding.
Waarom ik er zelf tegen zou stemmen? Ik zou zeggen, kijk naar Hongarije. EU uitbreiden naar het Oosten. Wat het heeft het tot nu toe opgeleverd?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
EU kunnen ze gewoon aanvragen.
En als ze dan tzt aan alle voorwaarden voldoen, waarom niet.
Deze:
[ afbeelding ]
Nogal wiedes dat oekrainers geen trek hebben om bij die economische shithole rusland getrokken te worden, en graag een kans willen hebben op welvaart.
Maar je bent tegen bescherming.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als Spanje er nu voor kiest om zich op te splitsen in 2 landen, dan is er weinig mis mee. Landen hebben immers geen bestaansrecht. Het internationaal recht erkent dat concept ook niet.
Bescherming is wat anders dan bestaansrecht.
Dat is een achterlijke vergelijking die nergens op slaat. Als Marokko, de straat van Gibraltar oversteekt en Andalucie, Murcia en Valencia claimt, alle inwoners dwingt marrokaans te spreken, Spaanse cultuur overboord te zetten en onschuldige burgers vermoord en verkracht...quote:Op zondag 31 mei 2026 11:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als Spanje er nu voor kiest om zich op te splitsen in 2 landen, dan is er weinig mis mee. Landen hebben immers geen bestaansrecht. Het internationaal recht erkent dat concept ook niet.
Bescherming is wat anders dan bestaansrecht.
De EU moet evolueren naar een veel strakker geheel.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom ik er zelf tegen zou stemmen? Ik zou zeggen, kijk naar Hongarije. EU uitbreiden naar het Oosten. Wat het heeft het tot nu toe opgeleverd?
Voor Nederland: goedkope arbeidskrachten die vacatures invullen die we zelf niet meer kunnen invullen.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom ik er zelf tegen zou stemmen? Ik zou zeggen, kijk naar Hongarije. EU uitbreiden naar het Oosten. Wat het heeft het tot nu toe opgeleverd?
Wat heeft get bestaansrecht van Rusland hiermee te maken? Geen bestaansrecht hebben betekent niet dat je geen landsgrenzen hebt.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar Rusland heeft geen bestaansrecht.
Dus waar baseer je dit op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |