Gaat ook zo mooi samenquote:Op maandag 11 november 2024 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Wij hebben 8 vlaggen hangen samen met de 2 buren![]()
Palestina, Jemen, Sudan, Libanon, Congo, Nederland, Progress Pride en de trans vlagbegint wel veel te worden ja
jaquote:
Lekker bezig Miks! Zijn je buren ook zo progressief?quote:Op maandag 11 november 2024 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Palestina, Jemen, Sudan, Libanon, Congo, Nederland, Progress Pride en de trans vlagbegint wel veel te worden ja
Ja want die moslim landen zijn zo into pride en transgenders. Ik snap die neiging van linkse mensen nooit om zo pro islam te zijn terwijl die hele cultuur helemaal haaks op hun normen en waarden staat. Zal wel het calimero effect zijn. Opkomen voor de underdog. Ook al ondermijn ik mezelf en mijn doelen ermee want dan deug ik tenminste.quote:Op maandag 11 november 2024 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Waar staat dat ik pro-islam ben? Ik ben pro-mensenlevens.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:48 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja want die moslim landen zijn zo into pride en transgenders. Ik snap die neiging van linkse mensen nooit om zo pro islam te zijn terwijl die hele cultuur helemaal haaks op hun normen en waarden staat. Zal wel het calimero effect zijn. Opkomen voor de underdog. Ook al ondermijn ik mezelf en mijn doelen ermee want dan deug ik tenminste.
Ja want de Hamas heeft niks fout gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waar staat dat ik pro-islam ben? Ik ben pro-mensenlevens.
Alleen denken een aantal van die vlaggen daar anders over.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vlaggen hebben geen mening.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alleen denken een aantal van die vlaggen daar anders over.
De meeste vlaggen staan niet *ergens* voor, maar representeren gewoon de regio waar jij of je familie toevallig geboren zijn.quote:
En dus staan ze ergens voor.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De meeste vlaggen staan niet *ergens* voor, maar representeren gewoon de regio waar jij of je familie toevallig geboren zijn.
mwa, de swastika vlag, oftewel nazi-vlag, staat niet echt voor een regio.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De meeste vlaggen staan niet *ergens* voor, maar representeren gewoon de regio waar jij of je familie toevallig geboren zijn.
Je bent vooral pro-trollen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |