Lijkt mij handig om eerst die saamhorigheid op te bouwen binnen de trouwe gelederen zodat je een blok kan vormen voordat je dissidenten binnen haalt die de boel frustreren en saboteren.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
De EU moet evolueren naar een veel strakker geheel.
Gegeven genoeg tijd zal dat ook wel gebeuren.
Nee hoorquote:
Begon jij niet over bestaansrecht? Het was jouw stelling als verklaring dat het allemaal hartstikke prima is wat Rusland doet in Oekraïne. Of ben je dat al vergeten? Want landen hebben geen bestaansrecht. Aldus Mikeytt.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat heeft get bestaansrecht van Rusland hiermee te maken? Geen bestaansrecht hebben betekent niet dat je geen landsgrenzen hebt.
Snap ook niet waarom bestaansrecht hier wordt genoemd. Dat is juridisch ook helemaal niet aan de orde.
De EU is natuurlijk een uniek project, in dat het het eerste rijk is dat via consensus wordt gebouwd, ipv via bloed en oorlogen.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lijkt mij handig om eerst die saamhorigheid op te bouwen binnen de trouwe gelederen zodat je een blok kan vormen voordat je dissidenten binnen haalt die de boel frustreren en saboteren.
Nee hoor, die worden dan beschermd onder het internationaal recht.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is een achterlijke vergelijking die nergens op slaat. Als Marokko, de straat van Gibraltar oversteekt en Andalucie, Murcia en Valencia claimt, alle inwoners dwingt marrokaans te spreken, Spaanse cultuur overboord te zetten en onschuldige burgers vermoord en verkracht...
Geen probleem, want landen hebben geen bestaansrecht.
Nee hoor, je leest niet eens terug. Wantie gebruikte de term.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Begon jij niet over bestaansrecht? Het was jouw stelling als verklaring dat het allemaal hartstikke prima is wat Rusland doet in Oekraïne. Of ben je dat al vergeten? Want landen hebben geen bestaansrecht. Aldus Mikeytt.
En waarom is het dan niet nodig om het volk van Oekraïne te beschermen conform internationaal recht? Vanwege jouw benzinerekening? (die vooral ploft door Trump, die Russische hobbel was allang weg)quote:Op zondag 31 mei 2026 11:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor, die worden dan beschermd onder het internationaal recht.
Bescherming is geen bestaansrecht.
Feitelijk vind je dat Nederland een provincie van Nazi Duitsland hoort te zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In dat scenario waarbij we ze harder hadden gesteund, zou het de Nederlander ook geld kosten, dus ook niet fijn.
Maar bescherming mag van jou ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hebben ze zelf niet in de gaten.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hel pro-Rusland kamp zit ook vnl in de anti-Israel hoek en vice versa.
Waarom heb jij landenvlaggen onderaan staan?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Semantiek. Geen enkel land heeft bestaansrecht. Mensen hebben bestaansrecht.
Uiteindelijk is het natuurlijk.een nondiscussie over een woord. Bestaansrecht vs. Bescherming. Maar inderdaad, Wantie begon over bestaansrecht. Laten we het dan over de boeg bescherming gooien en het woord bestaansrecht parkeren.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dus niet beschermen is bestaansrecht ofzo?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat zijn landen waar ik later misschien wil wonen.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom heb jij landenvlaggen onderaan staan?
Wat houd je tegen om niet nu al te gaan? Zit je lekker achter internetblokkade. Heerlijk.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat zijn landen waar ik later misschien wil wonen.
Figures.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
Dat zijn landen waar ik later misschien wil wonen.
Op vakantie daar kan ik gewoon op internet hoor.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om niet nu al te gaan? Zit je lekker achter internetblokkade. Heerlijk.
Ben overigens oprecht nieuwsgierig wat je tegenhoudt.
Primaquote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het natuurlijk.een nondiscussie over een woord. Bestaansrecht vs. Bescherming. Maar inderdaad, Wantie begon over bestaansrecht. Laten we het dan over de boeg bescherming gooien en het woord bestaansrecht parkeren.
Yeah, right...quote:Op zondag 31 mei 2026 11:33 schreef Mikeytt het volgende:
Op vakantie daar kan ik gewoon op internet hoor.
Ik en partner zijn Chinees aan het leren. Zodra we daar een goede basis in hebben, is het plan om een paar maanden in China te werken als test ja.
quote:Op zondag 31 mei 2026 11:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens MikeyTT heeft Palestina geen bestaansrecht. Want landen hebben geen bestaansrecht. Alstublieft.
Rusland heeft ook geen bestaansrecht in mijn ogen. Kankergezwel op de wereld.
quote:Op maandag 11 november 2024 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Wij hebben 8 vlaggen hangen samen met de 2 buren
Palestina, Jemen, Sudan, Libanon, Congo, Nederland, Progress Pride en de trans vlagbegint wel veel te worden ja
quote:Op zondag 10 november 2024 22:22 schreef Mikeytt het volgende:
Voor ons huis wapperen ook de vlaggen van Palestina, Congo, Yemen, Libanon en Sudan
Basedquote:
Hoe zou het met de social credits van @Mikeytt aflopen als hij daar zo tekeer gaat?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:38 schreef ExTec het volgende:
Maar china is best leuk hoor. Voor een paar yuan kan je een buro huren, en doen alsof je werkt. Ze hebben complete kantoor gebouwen afgeladen met dat soort mensen.
Zoals hij nu bezig is, toppie. Maar hij moet niet iets zeggen wat chairman xi niet bevalt. Dan gaat het rap verkeerd.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe zou het met de social credits van @:mikeytt aflopen als hij daar zo tekeer gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |