Dat Rusland er niet in slaagde Oekraïne te onderwerpen heeft niets te maken met de NAVO.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je begint met Nee, en zegt dat hetzelfde als mij.
Behalve dat ik zou hebben gezegd dat het de schuld is van NAVO, dat zei ik niet.
Rusland wil nog steeds compleet Oekraïne onder Russische invloedsferen, dat is wat ik zei.
Elke keer willen mensen er een andere discussie van maken, een soort van: kijk dan wat ze doen dat is fout! Ja dat weet ik ook wel maar het heeft geen zin dat steeds te benoemen. Wij vinden het fout, door hun ogen vechten zij voor hun voortbestaan als Russische groot-natie.
Totaal onzinnig natuurlijk allemaal.
Maar het geeft inzicht aan mensen welke tactiek gevolgd zou moeten worden om een grote oorlog te voorkomen, of juist niet voorkomen en Rusland plat leggen.
Dan nog wint Rusland nietsquote:Op zondag 31 mei 2026 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, en dat is en was de reden dat Rusland Oekraïne inviel met de bedoeling een regime change naar Russische maatstaven. Het ging Rusland er juist om NATO verder weg te houden en OEK onder Russische invloedsferen zou houden.
Dat in het achterhoofd houdend zal er nooit een voor NATO/OEK gunstige deal komen. Rusland vecht zich liever helemaal dood dan dat te doen.
Dus de aanname dat deze oorlog weleens ten einde kan lopen kun je vergeten. Dit gaat tot het einde en aan kernwapens aan toe nog escaleren.
Het resultaat van deze 3 daagse Speciale Militaire Operatie is tot nu toe dat Finland en Zweden ook bescherming zochten bij NATOquote:Op zondag 31 mei 2026 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, en dat is en was de reden dat Rusland Oekraïne inviel met de bedoeling een regime change naar Russische maatstaven.
Het ging Rusland er juist om NATO verder weg te houden en OEK onder Russische invloedsferen zou houden.
Dat in het achterhoofd houdend zal er nooit een voor NATO/OEK gunstige deal komen.
Rusland vecht zich liever helemaal dood dan dat te doen.
Dus de aanname dat deze oorlog weleens ten einde kan lopen kun je vergeten.
Dit gaat tot het einde en aan kernwapens aan toe nog escaleren.
quote:
quote:AI-overzicht
Jurisam is not a manufacturer of lethal drones, but rather a digital defense media platform and open-source intelligence aggregator that heavily reports on drone warfare and counter-UAS (Unmanned Aircraft Systems) technologies.
Global security feeds and reports published under the Jurisam banner detail several key aspects of modern lethal drone operations and defenses:
1. Counter-Drone Deployments
Laser Interceptors: Reports highlight systems like Israel’s Iron Beam being deployed to the UAE alongside the Spectro detection system to defend against multi-directional Iranian missile and drone swarms.
Anti-Drone Netting: Submarine warfare reports document Russia installing specialized anti-drone mesh screens around Borei-class nuclear submarines located up to 7,400 kilometers away from Ukraine to mitigate kamikaze FPV (First-Person View) drone strikes.
2. Lethal Drone Innovation & Tactics
Sustained Swarms: Operational reporting tracks daily asymmetric campaigns, such as Ukraine launching hundreds of long-range drones nightly into Russian territory to saturate air defense networks and disrupt military
De term "jurisam" (juridisch) in combinatie met Palantir heeft betrekking op de juridische en ethische discussies rondom het gebruik van Palantir’s AI-technologie in militaire conflicten.
Palantir levert de software (zoals de Maven Smart System AI) die door het Amerikaanse leger en inlichtingendiensten wordt gebruikt voor het verwerken van enorme hoeveelheden data, het identificeren van doelen en het versnellen van de zogeheten kill chain.
The Maven Smart System (MSS) is an AI-powered data integration and decision-support platform built by Palantir Technologies for military and defense operations.
It serves as the foundational software for the U.S. Department of Defense's Combined Joint All-Domain Command and Control (CJADC2) initiatives.
Oekraine heeft een paar grote broers die voortdurend de zwakke plekken van de lompe bruut aanwijzenquote:Op zondag 31 mei 2026 13:27 schreef DavidAZ het volgende:
Uffffff.......Dat deed pijn....Wie zou 5 jaar geleden kunnen zeggen dat Saratov een front linie wordt.....
UAF heeft genoeg agenten in Rusland op de grond ook.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Oekraine heeft een paar grote broers die voortdurend de zwakke plekken van de lompe bruut aanwijzen
Musk en Thiel weten daar meer van
Ik heb nog nooit iemand hier grappig zien doen over Russische burgers die zijn gestorven, maar de user mikey lacht hier 2 burgerdoden uit die door Russische agressie zijn gedood.quote:
Uit onderzoek is ook gebleken dat de meeste pro-Russen pedofiel zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hel pro-Rusland kamp zit ook vnl in de anti-Israel hoek en vice versa.
Gelukkig doneren we miljarden om daar de mensen te beschermen...quote:Op zondag 31 mei 2026 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand hier grappig zien doen over Russische burgers die zijn gestorven, maar de user mikey lacht hier 2 burgerdoden uit die door Russische agressie zijn gedood.
Zegt ook gewoon alles over de users die hier Rusland steunen, totaal kwaadaardige mensen.
Als je niks beters te doen hebt dan wildvreemden op internet lastig te vallen met je "mening". En dan zo walgelijk als maar kan zodat mensen lekker pissig wordenquote:Op zondag 31 mei 2026 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand hier grappig zien doen over Russische burgers die zijn gestorven, maar de user mikey lacht hier 2 burgerdoden uit die door Russische agressie zijn gedood.
Zegt ook gewoon alles over de users die hier Rusland steunen, totaal kwaadaardige mensen.
Ja, zo komt toch de aap uit de mouw.quote:
Dat was allang duidelijk, maar om steeds de discussie aan te proberen gaan met ex patient mikey gaat zijn mening niet veranderen.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, zo komt toch de aap uit de mouw.
Je vindt helemaal niet dat Oekraïners het recht hebben zichzelf te verdedigen.
Ze moeten gewoon dood...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |