Vertel nog wat leuks over China. Dat je er al niet woont verbaasd mij wel. Maar ja hier in het westen is mbt het sociaal stelsel nog alles goed geregeld. Iets dat je in China/Rusland en andere communistisch gezinde landen wel kunt vergeten.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat zijn landen waar ik later misschien wil wonen.
Dat heeft hij al gedaan, als landen geen bestaansrecht hebben waarom kan China dan Taiwan claimen als onderdeel van hun land, daar hebben ze dan toch geen recht opquote:Op zondag 31 mei 2026 11:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoals hij nu bezig is, toppie. Maar hij moet niet iets zeggen wat chairman xi niet bevalt. Dan gaat het rap verkeerd.
Ik deel die liefde enigsinds, maar ik houd me hart vast mbt de rolling stock die over die sporen rijd.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:41 schreef Cherni het volgende:
Als liefhebber van spoor infra is dat dan geweldig. Maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.
"China heeft geen bestaansrecht11!!1einz"quote:Op zondag 31 mei 2026 11:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoals hij nu bezig is, toppie. Maar hij moet niet iets zeggen wat chairman xi niet bevalt. Dan gaat het rap verkeerd.
Taiwan en China hebben inderdaad geen bestaansrecht.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan, als landen geen bestaansrecht hebben waarom kan China dan Taiwan claimen als onderdeel van hun land, daar hebben ze dan toch geen recht op![]()
Idioten lullen zichzelf altijd wel vast.
Lol, gaat helemaal nergens meer over bij jou he?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
Taiwan en China hebben inderdaad geen bestaansrecht.
Dit!quote:Op zondag 31 mei 2026 11:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan, als landen geen bestaansrecht hebben waarom kan China dan Taiwan claimen als onderdeel van hun land, daar hebben ze dan toch geen recht op![]()
Idioten lullen zichzelf altijd wel vast.
Je snapt denk ik niet zo goed wat bestaansrecht is. Juridisch slaat het nergens opquote:
wat is PRC?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
*Taiwanezen* hebben wel bestaansrecht, onder de status quo, en in de toekomst als inwoners van de PRC.
Volksrepubliek Chinaquote:
Leg eens uit waarom het juridisch dan nergens op slaat in plaats van one liners te posten.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je snapt denk ik niet zo goed wat bestaansrecht is. Juridisch slaat het nergens op
Omdat bestaanrecht van landen juridisch simpelweg niet bestaat, dus snap niet waarom dit hier wordt aangehaald. Grenzen worden beschermd, mensen worden beschermd. Landen niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom het juridisch dan nergens op slaat in plaats van one liners te posten.
Heeft PRC bestaansrecht?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat bestaanrecht van landen juridisch simpelweg niet bestaat, dus snap niet waarom dit hier wordt aangehaald. Grenzen worden beschermd, mensen worden beschermd. Landen niet.
Heeft de PRC bestaansrecht dan?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
*Taiwanezen* hebben wel bestaansrecht, onder de status quo, en in de toekomst als inwoners van de PRC.
vandaag nog meer:quote:Op zondag 31 mei 2026 11:49 schreef BennieButtfuck het volgende:
Vrijdag 1.430 en gisteren 1.560 gesneuvelden aan Russische zijde, waar het al tijden rond de 1.000 zijn qua doden en gewonden per dag.
Laten we hopen dat Oekraïne deze lijn nu kan doortrekken qua ophogen en uitschakelen van de Russische vijand.
https://index.minfin.com.ua/en/russian-invading/casualties/
Maar wat begrenst die grens dan die wordt beschermd?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat bestaanrecht van landen juridisch simpelweg niet bestaat, dus snap niet waarom dit hier wordt aangehaald. Grenzen worden beschermd, mensen worden beschermd. Landen niet.
Dus de grenzen van landen worden beschermd, maar de landen zelf niet!quote:Op zondag 31 mei 2026 11:50 schreef Mikeytt het volgende:
Grenzen worden beschermd, mensen worden beschermd. Landen niet.
Landen, die mogen bestaan, maar verder geen bestaansrecht hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maar wat begrenst die grens dan die wordt beschermd?
Misschien kun je deze discussie in POL gaan voeren, want we zitten er hier niet op te wachten zoals je inmiddels wel duidelijk is.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Landen, die mogen bestaan, maar verder geen bestaansrecht hebben.
valt ook op dat hij geen antwoord wil geven of PCR wel bestaansrecht heeft.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus de grenzen van landen worden beschermd, maar de landen zelf niet!
Redux van dat de rus strijdkrachten "heulemaal wel" heel wat anders is dan rus mindef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |