SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Eens. Helaas doen ze dat niet. Mijn werkgever wil meer gaan detacheren, maar duidelijke afspraken over reistijd naar die klant zijn er nog niet. Ik vind dat de extra reistijd sowieso niet mijn eigen tijd zou moeten zijn, de werkgever heeft dat nog niet zo bedacht.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:30 schreef Barbusse het volgende: [..] Ik wandel 's ochtends en in de avond iedere dag voor bijna 2 uur. Maar ik ben dan ook van mening dat je reistijd voor werk, ongeacht hoe lang, geteld zou moeten worden als werk en dat je er dus voor betaald zou moeten worden.
Ik had/heb het juist knalroze nu.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Suikerspin roze. Het gaat je pijn aan je ogen doen.
Ja die zijn vooral heel matig in bedenken wat de mensen nou eigenlijk willen spelenquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hebben belangrijkste IP's de nek omgedraaid, zoals Raymann. Verder hebben ze teveel assassins creed spellen uitgebracht.
Ga dan voor neon blauw.quote:
Ik wacht nog steeds op het vervolg van Beyond Good and Evil.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn vooral heel matig in bedenken wat de mensen nou eigenlijk willen spelen
AC heb ik er een paar van geprobeerd maar elke keer kwam ik niet echt in het verhaal en was ik dat springen in veekarren vrij snel beu
quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik ga ze wel weer kijken dit weekend.
PoP was wel leuk ja, maar denk dat de laatste uit die serie die ik heb gespeeld nog op de PS3 was, weet niet of die op de PS4 (5?) nog leuk zijnquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het vervolg van Beyond Good and Evil.
Prince of Persia was ook leuk van ze.
Sowieso klagen dat ik 'te laat' ben terwijl er nog geen minuut tussen de topics zitquote:
watquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso klagen dat ik 'te laat' ben terwijl er nog geen minuut tussen de topics zithet is hier geen std
quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:59 schreef CherryLips het volgende:
gvd blijkbaar hadden ze afgelopen dinsdag The good the bad and the ugly als Mystery Classic in Pathé, net wanneer ik een keertje oversla
Geweldige film.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:59 schreef CherryLips het volgende:
gvd blijkbaar hadden ze afgelopen dinsdag The good the bad and the ugly als Mystery Classic in Pathé, net wanneer ik een keertje oversla
quote:
Het erge is dus dat ik die film nooit in zijn geheel heb gezien, maar mijn vader is er helemaal weg van dus ik heb alleen losse scènes gezien, maar nooit in de juiste volgorde. Dus dan had ik hem graag in de bios willen zien en mijn vader ook zeker wel.quote:
Ja even omdraaien voordat ze gaan miepenquote:
Ik vind het gewoon echt raar. Je offert tijd en inspanning op om je werk te kunnen doen. Ergo: het is werk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Helaas doen ze dat niet. Mijn werkgever wil meer gaan detacheren, maar duidelijke afspraken over reistijd naar die klant zijn er nog niet. Ik vind dat de extra reistijd sowieso niet mijn eigen tijd zou moeten zijn, de werkgever heeft dat nog niet zo bedacht.
Ik heb de DVD nogquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Het erge is dus dat ik die film nooit in zijn geheel heb gezien, maar mijn vader is er helemaal weg van dus ik heb alleen losse scènes gezien, maar nooit in de juiste volgorde. Dus dan had ik hem graag in de bios willen zien en mijn vader ook zeker wel.
Bij STD denk ik aan iets heel andersquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja even omdraaien voordat ze gaan miepen
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Het erge is dus dat ik die film nooit in zijn geheel heb gezien, maar mijn vader is er helemaal weg van dus ik heb alleen losse scènes gezien, maar nooit in de juiste volgorde. Dus dan had ik hem graag in de bios willen zien en mijn vader ook zeker wel.
er zijn de laatste tijd een stuk minder mensen die daar over miepenquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja even omdraaien voordat ze gaan miepen
Mijn vader heeft hem ook vast wel op dvd. Maar als ik bij m'n ouders ben en die film is op tv (en dat is verrassend vaak) dan zit hij toch weer te kijken.quote:
Klopt dan tochquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij STD denk ik aan iets heel anders
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ik half-verwachtte die meme.quote:
Denk dat ik liever Once Upon a Time In Mexico kijkquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals Once Upon a Time in the West, precies hetzelfde
die heb ik de soundtrack nog van op een lpquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals Once Upon a Time in the West, precies hetzelfde
Die was ook best leuk ja.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik liever Once Upon a Time In Mexico kijk
Ik kan me daar ook veel beter concentreren. Ik heb ook gemerkt dat er een ander soort volk op die classics afkomt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Kan ik me voorstellen ja. Film is gemaakt voor het grote scherm. In een vorig leven heb ik die film een keer gedraaid als filmoperateur in een filmhuis![]()
Ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik de soundtrack nog van op een lp
Once Upon a Time in Hollywood dan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik liever Once Upon a Time In Mexico kijk
Geen broccolikapsels die interesse hebben in klassieke cinema.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook veel beter concentreren. Ik heb ook gemerkt dat er een ander soort volk op die classics afkomt.
Toen Back to the Future vorig jaar weer even draaide zat die hele zaal vol en iedereen hield z'n bek. Geweldig toch?quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen broccolikapsels die interesse hebben in klassieke cinema.
Herstel: tenzij Scarface. Want Tony Montana is een voorbeeldfiguur.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen broccolikapsels die interesse hebben in klassieke cinema.
Dat vind ik echt een van de minste Tarantino's, en dat zeg ik als groot Tarantino liefhebberquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Once Upon a Time in Hollywood dan.
Lekker naar de bios gaan en door de film lopen tetteren. Naar de hel ermee.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen Back to the Future vorig jaar weer even draaide zat die hele zaal vol en iedereen hield z'n bek. Geweldig toch?
Bij die Mystery Classics weet je dus niet altijd wat je krijgt maar ook daar zitten geen vervelende mensen bij. Alleen bij Spirited Away waren er volgens mij mensen weggelopen.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen Back to the Future vorig jaar weer even draaide zat die hele zaal vol en iedereen hield z'n bek. Geweldig toch?
Bij die Mystery Classics weet je dus niet altijd wat je krijgt maar ook daar zitten geen vervelende mensen bij. Alleen bij Spirited Away waren er volgens mij mensen weggelopen.
Die moet ik ook nog steeds kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb gisteren Dunkirk gekeken. Was ook niet verkeerd.
En daarvoor A Bridge Too Far.
Is m'n favoriete Tarantino filmquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een van de minste Tarantino's, en dat zeg ik als groot Tarantino liefhebber
Lange zit welquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds kijken
Ik trek die films ook best slecht, alleen Totoro vind ik leuk, die draaide vorig jaar. Maar weglopen doe ik niet snel.quote:
Ik vind hem ook prachtig, maar ik weet dan ook van alles over die Manson-moorden. Dus dat eindequote:
Death Proof is mijn absolute favorietquote:
Beide delen aan elkaar geplakt zoals eigenlijk al meteen de bedoeling was. Ik weet niet of er ook nieuwe scènes zijn maar ik vind het een te lange zitquote:
Dat zijn 2 Kill Bill films samengevoegd tot 1 film.quote:
Ik vind die hele eind jaren 60 sfeer zo heerlijk. Het moment dat peace and tree loving hippie crap niet meer zo peace and tree loving werd. The end of the Summer of Love. Kantelpunt in cultuur. En de soundtrack is fucking aces.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind hem ook prachtig, maar ik weet dan ook van alles over die Manson-moorden. Dus dat einde
Bijna 5 uren zit als ik op pathe site kijk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beide delen aan elkaar geplakt zoals eigenlijk al meteen de bedoeling was. Ik weet niet of er ook nieuwe scènes zijn maar ik vind het een te lange zit
Ik lees net dat deze unrated is. Dus heftigere scenes dan in de originele......quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beide delen aan elkaar geplakt zoals eigenlijk al meteen de bedoeling was. Ik weet niet of er ook nieuwe scènes zijn maar ik vind het een te lange zit
Ik las het ja.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn 2 Kill Bill films samengevoegd tot 1 film.
Ik heb tijdens m'n studie een cursus gevolgd over de sixties in de VS en toen had ik dat als thema voor m'n essayquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind die hele eind jaren 60 sfeer zo heerlijk. Het moment dat peace and tree loving hippie crap niet meer zo peace and tree loving werd. The end of the Summer of Love. Kantelpunt in cultuur. En de soundtrack is fucking aces.
[ afbeelding ]
Ik vind het jammer dat die films zijn opgeknipt, maar dat had ik ook met de laatste Harry Potter film en de Mockingjay van de Hunger Games serie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:23 schreef LTVDK het volgende:
Kill Bill staat wel ergens onderaan de lijst bij mij qua Tarantino films
Ik lees goede dingen over de film Obsession trouwens.quote:
No way! That sounds awesomequote:Op donderdag 28 mei 2026 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tijdens m'n studie een cursus gevolgd over de sixties in de VS en toen had ik dat als thema voor m'n essay
Dit leer ik nu. Ik ben teveel een zolderkamer autist.quote:
ik heb die film nooit helemaal gezien....quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:23 schreef LTVDK het volgende:
Kill Bill staat wel ergens onderaan de lijst bij mij qua Tarantino films
mijn beelddenkend brein verschoot evenquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb die film nooit helemaal gezien....
weet alleen het stuk met dat ze met blote voeten op het oog stapt...
en straks lekker ergeren aan de serie omdat de uiterlijke kenmerken niet meer kloppen.quote:
Veels te hardquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:28 schreef Ama het volgende:
Onkruid tussen de tegels in de voortuin groeit ook hard.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:37 schreef Nizno het volgende:
slimme meters... melding dat meterstanden doorgegeven moeten worden..
gasmeter staat in storing. maar kan nog wel aflezen.
link in de mail werkt niet. stom.
Geef het eerst telefonisch door (omdat de chat niet werkte en de terugbelfunctie wel).
Maar had het idee dat mevrouw niet helemaal snugger was dus de volgende dag even gevraagd via de chat wat toen wel lukte om een persoon te pakken te krijgen) of het echt op de juiste manier was verwerkt, bleek niet zo te zijn. zou ze regelen.
Krijg de nota met geschatte meterstand want zou geen stand hebben doorgegeven.
Cool.
Gelukkig scheelt de berekening maar 4m³ maar toch, waarom doe je dan de moeite...
Ik vond 'm leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees goede dingen over de film Obsession trouwens.Of naja sommige mensen vonden het misschien te fucked up las ik maar dat klinkt juist veelbelovend.
Gelukkig heb je mijquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit leer ik nu. Ik ben teveel een zolderkamer autist.
Ik ga die racistische serie niet kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en straks lekker ergeren aan de serie omdat de uiterlijke kenmerken niet meer kloppen.
Jaquote:
ja dat dusquote:
Wat ik raar vindquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig wordt de aandacht van zwarte Snape even verschoven naar zwarte Helen of Troy.
Ja, ik vond die smilie ook wel perfect passen bij het verhaal.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat dus
maar goed... die 4m³ overleef ik wel...
Smilie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vond die smilie ook wel perfect passen bij het verhaal.
Ja, 4m3 is wel te overleven.
kuzu is een prima kopquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vond die smilie ook wel perfect passen bij het verhaal.
Ja, 4m3 is wel te overleven.
'Dat is lief van zequote:Op donderdag 28 mei 2026 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Had ik verteld dat toen ik maandag in court was dat restaurant waar ik elke dag ontbijt een grote advocaat had gestuurd voor mij?
Court?quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Had ik verteld dat toen ik maandag in court was dat restaurant waar ik elke dag ontbijt een grote advocaat had gestuurd voor mij?
Rechtbank?quote:
Dan moet je daar wel een enorm goede klant zijn voor zequote:Op donderdag 28 mei 2026 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Deze verwachtte ik al.quote:
Misschien eet ze veel noedels daar.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel een enorm goede klant zijn voor ze
Ze is KSC'er.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zien hun winst verdampen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Het oosten van het land krijgt vrijdag ondanks tropische temperaturen te maken met zwaar weer. Hevig onweer, windstoten van 80 kilometer per uur en mogelijk hagel verstoren de tropische warmte. "Het gaat helemaal los", zegt meteoroloog Jeroen Elferink van Weeronline.
We gaan er allemaal aan!!quote:
Waarom weer het oosten en niet het zuidenquote:
Ik woon volgens mij niet in het oosten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan!!
Nou ja, jullie dan.
Bij jullie worden altijd gelijk overstromingen enzo,quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom weer het oosten en niet het zuiden
zo oost zit ik nietquote:
In het westen geen vuiltje aan de luchtquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan!!
Nou ja, jullie dan.
Je blijft nog onder onsquote:
Ho ho, ik woon niet in Valkenburg.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij jullie worden altijd gelijk overstromingen enzo,
ja ontbijt er elke dagquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ik ben gearresteerd en veroordeeld in thailand afgelopen week. heb ook van zaterdag tot maandag ochtend vastgezetenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
ah blijkbaar niet. maandag ochtend werden we naar het gerechtsgebouw gebracht in samui waar we voor moesten komen. Ik had geen advocaat want dat was die verschrikkelijk Meena die mij dit heeft aangedaan. Dus dat restaurant is bevriend met die advocaat, grote jongen ( zijn broer is een van de grootste maffia hier in de regio)
Dus ik zat daar in die vipruimte wat iemand anders al had geregeld, weet nog steeds niiet wie. En toen kwam ineens die advocaat binnen. Iedereen keek zo van wie is dat want hij ziet er zoo uit. Dus hij vroeg of ik bal was en ik zo ja en toen zei die dat die voor mij was gekomen en dat alles goedkwam.
Dus hij liep weer weg ik helemaal verbaast en toen vroeg de rest wie dat was dus ik zo geen ideeEn toen zeiden ze hij ziet er hee duur uit , misschien moet je eerst checken wat die kost. Dus ik liep naar hem toe en vroeg voorzichtig wat die vraagt maar voor mij gratis
![]()
Anyway nu heb ik vandaag de eigenaar van het restaurant gevraagd of hij kan vragen of hij mij bij kan staan voor een schappelijk bedrag om deportatie te voorkomen. Dus hij zou dan die man vragen. Die man denkt niet dat ik gedeporteerd word en hij gaat het nog een keer dubbel checken.
Dat restaurant. En zij werden maandag ochtend wakker gebeld door mijn vrienden met hulp voor een advocaat en ze hebben die man ook wakker gebeld
handig , al die onderwereld connecties van jequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
ah blijkbaar niet. maandag ochtend werden we naar het gerechtsgebouw gebracht in samui waar we voor moesten komen. Ik had geen advocaat want dat was die verschrikkelijk Meena die mij dit heeft aangedaan. Dus dat restaurant is bevriend met die advocaat, grote jongen ( zijn broer is een van de grootste maffia hier in de regio)
Dus ik zat daar in die vipruimte wat iemand anders al had geregeld, weet nog steeds niiet wie. En toen kwam ineens die advocaat binnen. Iedereen keek zo van wie is dat want hij ziet er zoo uit. Dus hij vroeg of ik bal was en ik zo ja en toen zei die dat die voor mij was gekomen en dat alles goedkwam.
Dus hij liep weer weg ik helemaal verbaast en toen vroeg de rest wie dat was dus ik zo geen ideeEn toen zeiden ze hij ziet er hee duur uit , misschien moet je eerst checken wat die kost. Dus ik liep naar hem toe en vroeg voorzichtig wat die vraagt maar voor mij gratis
![]()
Anyway nu heb ik vandaag de eigenaar van het restaurant gevraagd of hij kan vragen of hij mij bij kan staan voor een schappelijk bedrag om deportatie te voorkomen. Dus hij zou dan die man vragen. Die man denkt niet dat ik gedeporteerd word en hij gaat het nog een keer dubbel checken.
Dat restaurant. En zij werden maandag ochtend wakker gebeld door mijn vrienden met hulp voor een advocaat en ze hebben die man ook wakker gebeld
Ik weet toch niet waar iedereen woont, joh.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon volgens mij niet in het oosten.
En wij wel van jou!quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar iedereen woont, joh.![]()
Dat gevecht met die assistente had je wel gewonnen. Een klein thais vrouwtje kan niet op tegen grote nederlandse vrouw.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:04 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag in het kantoor van meena om mij papieren te vragen en de assistent was onvriendelijk tegen mij en en de persoon met wie ik was moest mij uit het kantoor halen omdat ik die koe bijna aanvloog. man wat was ik boos
Lieve mensen om je heenquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Net als hierquote:
Was het Zeeland of Nieuw-Zeeland?quote:
ze is vrij fors. maar wat een houding ook. ik zei door jullie is mij dit overkomen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gevecht met die assistente had je wel gewonnen. Een klein thais vrouwtje kan niet op tegen grote nederlandse vrouw.
Och, die paar km.quote:
Ik dreig altijd om op mensen te gaan zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gevecht met die assistente had je wel gewonnen. Een klein thais vrouwtje kan niet op tegen grote nederlandse vrouw.
Het is toch omringd met waterquote:
ja iedereen probeert mij te helpenquote:
En werkt dat?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dreig altijd om op mensen te gaan zitten.
jezus das niet niks. Heftig.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben gearresteerd en veroordeeld in thailand afgelopen week. heb ook van zaterdag tot maandag ochtend vastgezeten
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En afgedamd.quote:
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iedereen probeert mij te helpen
Heb ook maandag het aanbod gehad dat ze de strafzaak ut het systeem halen en dat dan zogenaamd alles kwijt is maar dat durfde ik niet aan dus dat heb ik afgewezen
Levert een hoop geflirt op zeker?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben veroodeeld voor het valse info geven in het opzetten van mijn bedrijf en het illegaal kopen van grond.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
jezus das niet niks. Heftig.
Wat heb je misdaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja stel dat komt boven water. wat doe je dan. en dan ben je altijd bang dat ze er achter komenquote:
Wat is dit voor onderwereld netwerk joh?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
![]()
netwerken in het restaurantquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ben ik nu heel erg benieuwd naar hoe jij je geld verdient?
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit voor onderwereld netwerk joh?Waarom ben ik nu heel erg benieuwd naar hoe jij je geld verdient?
Jij hebt echt vergaande connecties in de onderwereld daarquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Of je wordt de Thaise mafia in geronseld.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stel dat komt boven water. wat doe je dan. en dan ben je altijd bang dat ze er achter komen
Anders zet je @Nattekat op je schoot.quote:
beetje maarquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt echt vergaande connecties in de onderwereld daar
Ballie is onze huisjesmelker.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit voor onderwereld netwerk joh?Waarom ben ik nu heel erg benieuwd naar hoe jij je geld verdient?
Rooskleurig jij.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of je wordt de Thaise mafia in geronseld.
Die komt al nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders zet je @:Nattekat op je schoot.
die doen het nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie is onze huisjesmelker.
Hij gaat naar IJslandquote:
Hier wel.quote:
Wij zijn niet daar.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:16 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden 300 agenten naar het eiland gestuurd om te arresteren. meeste werden om 6 in de ochtend gearresteerd en sommige met getrokken wapens. bij sommige gingen ze naar binnen om huis te doorzoeken
Bevroren kat.quote:
Jullie missen wat. Ik heb bifana's.quote:
Eerst Cuba, Oman en Groenlandquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bevroren kat.
Hopelijk valt Trump IJsland niet aan
Ben jij dat in dat jurkje?quote:
De lokale horeca zal wel niet willen dat je weg gaat.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
en gisteren kreeg een mede arrestant van 2 advocaten te horen dat we zouden worden gedeporteerd na 6 maanden en dan we dan eerst maanden in een detentie centrum zouden zitten maar vvoor 30 duizend euro ( 1 miljoen baht) kon je dat voorkomen en werd je binnen een paar uur in dat detentie centrum op een vlucht gezet
dus ik kreeg het gisteren weer spaans benauwd
Yes its mequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ben jij dat in dat jurkje?
Ik heb het topic gevonden waarin je alles uitlegt. wat een verhaal. Kutmeena....
Dit is een level corruptie waarop ik mezelf een vuurwapen aan zou schaffen. Want omkoping wordt niet meer gebruikt om dingen gedaan te krijgen, het wordt gezien als een melkkoequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
en gisteren kreeg een mede arrestant van 2 advocaten te horen dat we zouden worden gedeporteerd na 6 maanden en dan we dan eerst maanden in een detentie centrum zouden zitten maar vvoor 30 duizend euro ( 1 miljoen baht) kon je dat voorkomen en werd je binnen een paar uur in dat detentie centrum op een vlucht gezet
Was*quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie is onze huisjesmelker.
Ben je toch nog beroemd geworden Balliequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes its me
ja meena heeft mj flink genaaid
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je toch nog beroemd geworden Ballie
Je had gewoon in Nederland bitterballen moeten blijven eten johquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
@:recce had mij herkend nadat die het thaise nieuws had gegoogled
Makkelijkere prooi wel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bevroren kat.
Hopelijk valt Trump IJsland niet aan
zo koudquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je had gewoon in Nederland bitterballen moeten blijven eten joh
Maar daar gaat mijn vakantie dusquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
@:recce had mij herkend nadat die het thaise nieuws had gegoogled
Valide argument.quote:
en terechtquote:
Maar wat is het plan nu? Blijf je in Thailand als ze je niet deporteren?quote:
Dit klinkt wel als chantage en corruptie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Die gaat naar de strafvermindering las ik netquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat je je aanbetaling nog terugkrijgt wel.
Gewoon pure afpersing johquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als chantage en corruptie.
"vluchtgevaar" kennen ze daar niet?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:24 schreef bitterbal het volgende:
hier zit ik achter in de boot naar samui
[ afbeelding ]
als ik alles goed heb gedaan dan denk ik wel ja. ga nu de boel proberen te verkopen en dat is niet makkelijk want buitenlanders durfen nu niet meer en er zijn niet heel veel thai met veel geld dus ga veel geld verliezen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wat is het plan nu? Blijf je in Thailand als ze je niet deporteren?
zwemgevaarquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik alles goed heb gedaan dan denk ik wel ja. ga nu de boel proberen te verkopen en dat is niet makkelijk want buitenlanders durfen nu niet meer en er zijn niet heel veel thai met veel geld dus ga veel geld verliezen.
Ik vraag nu 60 duizend euro minder dan wat ik heb betaald
Via die veiling zelf kopen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik alles goed heb gedaan dan denk ik wel ja. ga nu de boel proberen te verkopen en dat is niet makkelijk want buitenlanders durfen nu niet meer en er zijn niet heel veel thai met veel geld dus ga veel geld verliezen.
Niemand met handboeien oid.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Dit is een boot van politie dus dit zijn alle arrestanten
Maar je had dit toch samen met iemand anders gekocht. Kan die het dan niet volledig in handen krijgen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:29 schreef bitterbal het volgende:
en ben bereid om nog meer te zakken als ik het maar van mijn naam afkrijg
nee i ben er helemaal klaar mee. Er zijn mensen die nu overwegen om het door een thai te laten 'kopen' en et dxan terug te 'leasen' maar das weer een loophole die ze dan proberen. en met 1.3 jaar cel voorwaardelijk boven mijn hoofd,lijk wel gekquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Via die veiling zelf kopen.
Begin maar niet aan dit soort dingen idd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee i ben er helemaal klaar mee. Er zijn mensen die nu overwegen om het door een thai te laten 'kopen' en et dxan terug te 'leasen' maar das weer een loophole die ze dan proberen. en met 1.3 jaar cel voorwaardelijk boven mijn hoofd,lijk wel gek
ja voor onze crime was handboeien wat overdreven denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand met handboeien oid.
Je kan je gewoon naar achteren laten vallen en je bent van de boot
wowquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zij heeft niet het bedrag om mijn deel te kopen. zij 51% en ik 49%quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je had dit toch samen met iemand anders gekocht. Kan die het dan niet volledig in handen krijgen?
Maar wat zijn je plannen daarna zodra dit achter de rug is?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee i ben er helemaal klaar mee. Er zijn mensen die nu overwegen om het door een thai te laten 'kopen' en et dxan terug te 'leasen' maar das weer een loophole die ze dan proberen. en met 1.3 jaar cel voorwaardelijk boven mijn hoofd,lijk wel gek
weet ik ook nog nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:32 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet of ik daar zelf nog echt lekker zou wonen na dit.
Same herequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:32 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet of ik daar zelf nog echt lekker zou wonen na dit.
Maar zij kan dan wel het huis verhuren en met dat geld die 49% aan jou betalen. In feite heeft ze dan een lening bij jou. Moet zij dat natuurlijk wel zien zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zij heeft niet het bedrag om mijn deel te kopen. zij 51% en ik 49%
weet ik niet. ik ben nu et bangste voor die deportatie center. daar ben ik zo van geschrokken maar zal wel bangmakerij zijn geweest om die 30 duizend euro te krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat zijn je plannen daarna zodra dit achter de rug is?
ja maar ik zie het niet zitten. dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wil.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar zij kan dan wel het huis verhuren en met dat geld die 49% aan jou betalen. In feite heeft ze dan een lening bij jou. Moet zij dat natuurlijk wel zien zitten.
Ik weet wel waar CL woont.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar iedereen woont, joh.![]()
Wat een klotezooi allemaal.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik niet. ik ben nu et bangste voor die deportatie center. daar ben ik zo van geschrokken maar zal wel bangmakerij zijn geweest om die 30 duizend euro te krijgen.
Als alles goed gaat nu kan ik hier blijven maar kan ik geen onderneming meer starten. durf het niet meer
Lig je weer als vanouds in de bosjes tegenover haar huis?quote:
nee je bent niet naief. de advocaat die dit heeft gedaan heeft waarschijnlijk een deal gemaakt met het thaise OMquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:37 schreef Barbusse het volgende:
Maar ze hebben dus gewoon alle buitenlanders die via die loophole vastgoed wisten te open opgepakt in 1 grote politie actie?
Vind het echt raar. Buitenlanders mogen geen vastgoed kopen, ok. Maar dat het wel kan via een omweg dmv een bedrijf oprichten lijkt me alles behalve illegaal. Maar ik zal wel naief zijn
Morgen weer.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lig je weer als vanouds in de bosjes tegenover haar huis?
Wquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik zie het niet zitten. dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wil.
Maar sommige mensen gaan dit proberen ja deze constructie.
ja ik ken die constructie maar ik durf niet meerquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
W
Daarom zeg ik ook dat je het aan haar verkoopt. Dan wordt zij 100% eigenaar van het bedrijf. Echter omdat zij het bedrag van 49% van de bedrijfswaarde niet in een keer aan jou kan betalen. Kan je dat een onderhandse lening voor afspreken waarbij zij periodiek een aflossing op die lening doet.
Het heeft je veel meer gekost dan het heeft opgeleverd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ken die constructie maar ik durf niet meerin die cel was zo kut luctor. lag op de grond tegen mensen aan, geen douche. openbaar toilet.
ik wil niet meer. Het heeft mij in de afgelopen 2 maanden maar 50 duizend baht opgebracht
Snap ik.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:
zit liever niet bang opp het strand met mijn spaargeld. als ik dit gratis weg geef kan ik hier voorlopig nog blijven
was gisteren maar een oranje ?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:50 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nog slangupdate van gister
Vind het echt een heel raar verhaal en het enige wat mij het gevoel geeft van crimineel gedrag zijn al die afpersingspogingenquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je bent niet naief. de advocaat die dit heeft gedaan heeft waarschijnlijk een deal gemaakt met het thaise OM
Oud en vertrouwdquote:
Jaquote:
Je zet er wel vaart achter. Wil je haar al meenemen voor de kerstdagen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Oeps, per ongeluk een superswipe gegeven aan iemand
Bumble heeft echt een extreem waardeloze layout, godverdomme. Gelukkig wilde ik sowieso liken.
Zomervakantiequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zet er wel vaart achter. Wil je haar al meenemen voor de kerstdagen?
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woon echt te veel in het binnenland
Hier was het zelfs maar 19,8quote:
quote:
Nop.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slim. Heb je naast IJsland al iets geboekt?
Oh jee straks moet je meteen sex on the first date. DAT KAN NATUURLIJK NIETquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Oeps, per ongeluk een superswipe gegeven aan iemand
Bumble heeft echt een extreem waardeloze layout, godverdomme. Gelukkig wilde ik sowieso liken.
Een betaalde like, gebruik je als je iemand écht interessant vindt.quote:
quote:
Aha. En betaal je dan per like of zit dat in je abonnement erin?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een betaalde like, gebruik je als je iemand écht interessant vindt.
Ik heb er 7 omdat ik een maandje een abo had om m'n likes te kunnen zien.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aha. En betaal je dan per like of zit dat in je abonnement erin?
Verdienmodel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een betaalde like, gebruik je als je iemand écht interessant vindt.
Verkeerde account Gerrie.quote:
Warmquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:05 schreef gianni61 het volgende:
weerapp telefoon 1: vandaag 27 graden, morgen 26, zaterdag onweer des doods.
weerapp telefoon 2: vandaag 27 graden, morgen 32 en s avonds onweer des doods
Maar dat kwartiertje in comfort zitten te wachten op iets dat verder niet zo belangrijk is is toch veel heftiger dan potentieel gedeporteerd te worden, veel geld verliezen in de verkoop, en een voorwaardelijke celstraf in een Thaise gevangenis.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:06 schreef bitterbal het volgende:
belt monster om te vragen hoe het nu gaat. begint ze gelijk overzichzelf dat de huismeester 15 min later kwam en nu haar dag was ontregeld![]()
moest echt op mijn tong bijten
Wtf.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:11 schreef gianni61 het volgende:
ik heb wel vaker een buurt kat in de tuin.
laatst zag ik op de deurbelcamera hier een kind hier uit de buurt dat beest door de tuin aan het opjagen was
tijd voor prikkeldraad
ik weet niet van wie de kat is, maar dat kind mag fijn in zn eigen tuin gaan spelenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Wtf.Ik vind in de tuin ook niet erg hoor.
Team kat.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet van wie de kat is, maar dat kind mag fijn in zn eigen tuin gaan spelen
Je mag ook niks meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Gezellie @:liesje1979 @:airwin @:mschol
Waarom moet dat 4 dagen wachten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg een berichtje: "mag ik jou zondag wat vragen".
Uh.. ja, stel je vraag nu dan gelijk.
nee je mag me zondag niets vragen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Een arrestatieteam is naar binnengegaan en heeft zojuist iemand opgepakt. Hij is afgevoerd met een zwarte blinddoek om, gekleed in alleen een onderbroek.
Blijkbaar wil ze iets laten horen en of ik iemands stem daarin herken.quote:
hoop ik wel dat hij vanmorgen een schone aan heeft gedaanquote:
spanning, sensatie!quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ah, de bekende card market near mint.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:25 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo vorige week een kaart gekocht. Na een week eindelijk bericht en ineens foto's dat hij toch niet zo near mint is.Hoekjes helemaal verkracht enz.
Man met rugtas opgepakt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
spanning, sensatie!
vast voor alleen wat toiletrollen
eens, wat is dat voor mafkeesquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook weleens een rugzak in Den Haagquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dan konden de foto's meteen door naar KPDquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat is mij gelukkig bespaard gebleven
Verward iemand?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Haags het volgende:
[ x ]
tijd voor slachtofferhulpquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een rugzak in Den Haag
Komt wel dichtbij zo
Rugzak vol documenten voor verblijfsvergunning?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Oh ja, irritantquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nattekat waarschijnlijk, die ging er vanmorgen in de trein naar toequote:
Gekleed op het weer.quote:
Hij post hier ook niet op dit moment.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekat waarschijnlijk, die ging er vanmorgen in de trein naar toe
*noteertquote:
Je bent de Meena voor dat appartement in Duitsland toch?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:06 schreef bitterbal het volgende:
belt monster om te vragen hoe het nu gaat. begint ze gelijk overzichzelf dat de huismeester 15 min later kwam en nu haar dag was ontregeld![]()
moest echt op mijn tong bijten
quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dan konden de foto's meteen door naar KPD
zo wisten we ook al dat er iets met ballie was voor we het wistenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij post hier ook niet op dit moment.
Verdacht.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent de Meena voor dat appartement in Duitsland toch?
Fok.rar?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dan konden de foto's meteen door naar KPD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |