quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Het erge is dus dat ik die film nooit in zijn geheel heb gezien, maar mijn vader is er helemaal weg van dus ik heb alleen losse scènes gezien, maar nooit in de juiste volgorde. Dus dan had ik hem graag in de bios willen zien en mijn vader ook zeker wel.
er zijn de laatste tijd een stuk minder mensen die daar over miepenquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja even omdraaien voordat ze gaan miepen
Mijn vader heeft hem ook vast wel op dvd. Maar als ik bij m'n ouders ben en die film is op tv (en dat is verrassend vaak) dan zit hij toch weer te kijken.quote:
Klopt dan tochquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij STD denk ik aan iets heel anders
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Het erge is dus dat ik die film nooit in zijn geheel heb gezien, maar mijn vader is er helemaal weg van dus ik heb alleen losse scènes gezien, maar nooit in de juiste volgorde. Dus dan had ik hem graag in de bios willen zien en mijn vader ook zeker wel.
Ik half-verwachtte die meme.quote:
Denk dat ik liever Once Upon a Time In Mexico kijkquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals Once Upon a Time in the West, precies hetzelfde
die heb ik de soundtrack nog van op een lpquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals Once Upon a Time in the West, precies hetzelfde
Die was ook best leuk ja.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik liever Once Upon a Time In Mexico kijk
Ik kan me daar ook veel beter concentreren. Ik heb ook gemerkt dat er een ander soort volk op die classics afkomt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Kan ik me voorstellen ja. Film is gemaakt voor het grote scherm. In een vorig leven heb ik die film een keer gedraaid als filmoperateur in een filmhuis![]()
Ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik de soundtrack nog van op een lp
Once Upon a Time in Hollywood dan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik liever Once Upon a Time In Mexico kijk
Geen broccolikapsels die interesse hebben in klassieke cinema.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook veel beter concentreren. Ik heb ook gemerkt dat er een ander soort volk op die classics afkomt.
Toen Back to the Future vorig jaar weer even draaide zat die hele zaal vol en iedereen hield z'n bek. Geweldig toch?quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen broccolikapsels die interesse hebben in klassieke cinema.
Herstel: tenzij Scarface. Want Tony Montana is een voorbeeldfiguur.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen broccolikapsels die interesse hebben in klassieke cinema.
Dat vind ik echt een van de minste Tarantino's, en dat zeg ik als groot Tarantino liefhebberquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Once Upon a Time in Hollywood dan.
Lekker naar de bios gaan en door de film lopen tetteren. Naar de hel ermee.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen Back to the Future vorig jaar weer even draaide zat die hele zaal vol en iedereen hield z'n bek. Geweldig toch?
Bij die Mystery Classics weet je dus niet altijd wat je krijgt maar ook daar zitten geen vervelende mensen bij. Alleen bij Spirited Away waren er volgens mij mensen weggelopen.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen Back to the Future vorig jaar weer even draaide zat die hele zaal vol en iedereen hield z'n bek. Geweldig toch?
Bij die Mystery Classics weet je dus niet altijd wat je krijgt maar ook daar zitten geen vervelende mensen bij. Alleen bij Spirited Away waren er volgens mij mensen weggelopen.
Die moet ik ook nog steeds kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb gisteren Dunkirk gekeken. Was ook niet verkeerd.
En daarvoor A Bridge Too Far.
Is m'n favoriete Tarantino filmquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een van de minste Tarantino's, en dat zeg ik als groot Tarantino liefhebber
Lange zit welquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |