SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Eens. Helaas doen ze dat niet. Mijn werkgever wil meer gaan detacheren, maar duidelijke afspraken over reistijd naar die klant zijn er nog niet. Ik vind dat de extra reistijd sowieso niet mijn eigen tijd zou moeten zijn, de werkgever heeft dat nog niet zo bedacht.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:30 schreef Barbusse het volgende: [..] Ik wandel 's ochtends en in de avond iedere dag voor bijna 2 uur. Maar ik ben dan ook van mening dat je reistijd voor werk, ongeacht hoe lang, geteld zou moeten worden als werk en dat je er dus voor betaald zou moeten worden.
Ik had/heb het juist knalroze nu.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Suikerspin roze. Het gaat je pijn aan je ogen doen.
Ja die zijn vooral heel matig in bedenken wat de mensen nou eigenlijk willen spelenquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hebben belangrijkste IP's de nek omgedraaid, zoals Raymann. Verder hebben ze teveel assassins creed spellen uitgebracht.
Ga dan voor neon blauw.quote:
Ik wacht nog steeds op het vervolg van Beyond Good and Evil.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn vooral heel matig in bedenken wat de mensen nou eigenlijk willen spelen
AC heb ik er een paar van geprobeerd maar elke keer kwam ik niet echt in het verhaal en was ik dat springen in veekarren vrij snel beu
quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik ga ze wel weer kijken dit weekend.
PoP was wel leuk ja, maar denk dat de laatste uit die serie die ik heb gespeeld nog op de PS3 was, weet niet of die op de PS4 (5?) nog leuk zijnquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het vervolg van Beyond Good and Evil.
Prince of Persia was ook leuk van ze.
Sowieso klagen dat ik 'te laat' ben terwijl er nog geen minuut tussen de topics zitquote:
watquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso klagen dat ik 'te laat' ben terwijl er nog geen minuut tussen de topics zithet is hier geen std
quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:59 schreef CherryLips het volgende:
gvd blijkbaar hadden ze afgelopen dinsdag The good the bad and the ugly als Mystery Classic in Pathé, net wanneer ik een keertje oversla
Geweldige film.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:59 schreef CherryLips het volgende:
gvd blijkbaar hadden ze afgelopen dinsdag The good the bad and the ugly als Mystery Classic in Pathé, net wanneer ik een keertje oversla
quote:
Het erge is dus dat ik die film nooit in zijn geheel heb gezien, maar mijn vader is er helemaal weg van dus ik heb alleen losse scènes gezien, maar nooit in de juiste volgorde. Dus dan had ik hem graag in de bios willen zien en mijn vader ook zeker wel.quote:
Ja even omdraaien voordat ze gaan miepenquote:
Ik vind het gewoon echt raar. Je offert tijd en inspanning op om je werk te kunnen doen. Ergo: het is werk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Helaas doen ze dat niet. Mijn werkgever wil meer gaan detacheren, maar duidelijke afspraken over reistijd naar die klant zijn er nog niet. Ik vind dat de extra reistijd sowieso niet mijn eigen tijd zou moeten zijn, de werkgever heeft dat nog niet zo bedacht.
Ik heb de DVD nogquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Het erge is dus dat ik die film nooit in zijn geheel heb gezien, maar mijn vader is er helemaal weg van dus ik heb alleen losse scènes gezien, maar nooit in de juiste volgorde. Dus dan had ik hem graag in de bios willen zien en mijn vader ook zeker wel.
Bij STD denk ik aan iets heel andersquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja even omdraaien voordat ze gaan miepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |