SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
mja ga ook flink. verlies makenquote:
is wel begrijpelijkquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ga ook flink. verlies maken
maar dit was zo eng dat ik hier echt geen zaak meer wil hebben of grond
Wil je wel daar blijven dan?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ga ook flink. verlies maken
maar dit was zo eng dat ik hier echt geen zaak meer wil hebben of grond
daar ben ik ook nog niet over uit. nu neig ik naar wel maar dat hangt ook af van hoe dit aflooptquote:
Hmm snap ik. 😕quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar ben ik ook nog niet over uit. nu neig ik naar wel maar dat hangt ook af van hoe dit afloopt
Hmm ja maar is die kans echt groot?quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien word ik over 6 maanden er wel uit gekickt
quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Zo, toch nog wat afgekregen vandaag. Tijd voor bier.
ja is het wel een beetjequote:Op woensdag 27 mei 2026 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut dat je maar moet afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eten
Dat klinkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
same, daarom heb ik een broodje ham en kaas gegetenquote:
Ja dan is het lastig genietenquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut dat je maar moet afwachten.
Ik heb wel pitabroodjes in huis.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
same, daarom heb ik een broodje ham en kaas gegeten
met kaas en jamquote:
ja joh... even in een tosti ijzerquote:
Cheeser.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh... even in een tosti ijzer
lekker
ben de naam vergeten die ze er in de jaren 90 voor bedacht hebben
Ik had er een tosti van gemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
same, daarom heb ik een broodje ham en kaas gegeten
quote:
ja die!!quote:
had ik kunnen doen. maar niet gedaanquote:
De Nederlandse variant op where there is smoke, there is fire.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:45 schreef Ama het volgende:
Er zijn buren aan het BBQ-n want het ruikt hier binnen ineens naar BBQ.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:53 schreef bitterbal het volgende:
in 7 tot 14 dagen kunnen we het vonnis ophalen en dan weten we misschien meer over deportatie
ChatGPT is geen betrouwbare bronquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:55 schreef bitterbal het volgende:
en ik heb 6 maanden om die company te sluiten, zegt chatgpt dat het minimaal 6 maanden duurt omdat te doen
in 7 tot 14 dagen kunnen we het vonnis ophalen en dan weten we misschien meer over deportatie
Ga je doen in Alky?quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, ik ga vrijdag naar Alkmaar: WerkzaamhedenRijdt geen trein rondom Alkmaar. Heb ik weer hoor. Kneuzetrutterij.
Weekendje met papsie en mamsie in ursÈÈm tochquote:
Ja, niet Ursum maar Ursemquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weekendje met papsie en mamsie in ursÈÈm toch
Heb het gezien nuquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klimaatsceptici in Frankrijk![]()
Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn.
Bedreigen is het nieuwe normaal lijkt het wel. Ergens niet mee eens? Bedreigen.quote:
Wat een gelul. Ik steek zo een stok in je voorwiel!quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedreigen is het nieuwe normaal lijkt het wel. Ergens niet mee eens? Bedreigen.
Ik weet waar je huis woont. Woedend ben ik om wat je me gisteravond aan deedquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedreigen is het nieuwe normaal lijkt het wel. Ergens niet mee eens? Bedreigen.
Dat is je koninklijke onschendbaarheidquote:
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is je koninklijke onschendbaarheid![]()
Steek ik die stok in je reet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik steek zo een stok in je voorwiel!
Kom danquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont. Woedend ben ik om wat je me gisteravond aan deed
Ik ga je helemaal slopenquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek ik die stok in je reet.
[..]
Kom dan
ROOOOOOOXANNE!!quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:25 schreef Ama het volgende:
Liedje wat ik nu luister heeft iemand in een playlist gezet genaamd: Hoerenmuziek.
Jeetje.
Jij en wie?quote:
Kom jij met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.quote:
Die jaquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom jij met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.
Altijd weer die witte mensen die ergens stokken in willen steken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek ik die stok in je reet.
Enige taal die ze snappen!quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd weer die witte mensen die ergens stokken in willen steken.
Zou het?quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enige taal die ze snappen!
Het zou.quote:
quote:
Eensquote:
Genderneutrale naam nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn sim is definitief naar het schimmenrijk gegaan. riv
Nu een nieuwe Sim aan het maken. Maar ik weet even geen leuke naam. Als ik die randomizer gebruik, komt ie steeds met een naam. En bij die naam heb ik dan gelijk een associatie van een bekend persoon.
Ik was het beu. Ik heb hem nu Luc Tor genoemd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genderneutrale naam nemen.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was het beu. Ik heb hem nu Luc Tor genoemd.
Wel gelijk aan Luc Nilis denken.
Ik dacht dat jij centrumrechts wasquote:
Ja, ikzelf wel.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht dat jij centrumrechts was
Kees Kontpersoonquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu een nieuwe Sim aan het maken. Maar ik weet even geen leuke naam. Als ik die randomizer gebruik, komt ie steeds met een naam. En bij die naam heb ik dan gelijk een associatie van een bekend persoon.
Lubomir VLKquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
sesamstraat?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar @:Luctor.Et.Emergo gaat eerst even TV kijken. Net als ik
Edwinquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee veel saaier. Hunted VIPSquote:
Kloptquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar @:Luctor.Et.Emergo gaat eerst even TV kijken. Net als ik
Simpie McSimpfacequote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is je AI Russisch ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway @:luctor.et.emergo
Leuk probleem 😄 — dat je overal meteen associaties bij krijgt betekent eigenlijk dat je gevoel voor namen goed werkt.
Ik ga je daarom namen geven die:
* vrij origineel klinken
* niet snel gelinkt zijn aan bekende mensen
* goed passen bij een Sim (realistisch maar nét anders)
### 🌿 Voornaam‑ideeën
**Vrouwelijk / unisex**
* Liora
* Maelis
* Sensa
* Virel
* Noeva
* Elsin
* Tavra
* Mireya
* Solin
* Avela
**Mannelijk / unisex**
* Darin
* Kairo (komt weinig voor in NL context)
* Velan
* Oris
* Javor
* Silvyn
* Rovan
* Elric (fantasy vibe maar nog geloofwaardig)
* Tavin
* Corin
### 🧑🎤 Achternamen (minder “geladen”)
* Verin
* Solari
* Deyra
* Kestel
* Noren
* Valis
* Mirov
* Thalen
* Orven
* Selka
### 🔀 Kant‑en‑klare combinaties
Als je er meteen eentje wil:
* Liora Valis
* Darin Solari
* Mireya Noren
* Velan Thalen
* Noeva Kestel
* Corin Mirov
* Avela Selka
### 💡 Extra tip
Als je vaak associaties hebt:
* vermijd superbekende voornamen (zoals “Max”, “Emma”)
* combineer een bekende klank met een onverwachte twist (bv. *Maaike → Maelis*, *Robin → Rovan*)
Wil je dat ik namen maak die juist **typisch Nederlands**, **fantasy**, **grappig** of juist **heel realistisch** zijn?
Deze manier van praten heb ik er dus gelijk uitgeslagenquote:Leuk probleem 😄 — dat je overal meteen associaties bij krijgt betekent eigenlijk dat je gevoel voor namen goed werkt.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway @:luctor.et.emergo
Leuk probleem 😄 — dat je overal meteen associaties bij krijgt betekent eigenlijk dat je gevoel voor namen goed werkt.
Ik ga je daarom namen geven die:
* vrij origineel klinken
* niet snel gelinkt zijn aan bekende mensen
* goed passen bij een Sim (realistisch maar nét anders)
### 🌿 Voornaam‑ideeën
**Vrouwelijk / unisex**
* Liora
* Maelis
* Sensa
* Virel
* Noeva
* Elsin
* Tavra
* Mireya
* Solin
* Avela
**Mannelijk / unisex**
* Darin
* Kairo (komt weinig voor in NL context)
* Velan
* Oris
* Javor
* Silvyn
* Rovan
* Elric (fantasy vibe maar nog geloofwaardig)
* Tavin
* Corin
### 🧑🎤 Achternamen (minder “geladen”)
* Verin
* Solari
* Deyra
* Kestel
* Noren
* Valis
* Mirov
* Thalen
* Orven
* Selka
### 🔀 Kant‑en‑klare combinaties
Als je er meteen eentje wil:
* Liora Valis
* Darin Solari
* Mireya Noren
* Velan Thalen
* Noeva Kestel
* Corin Mirov
* Avela Selka
### 💡 Extra tip
Als je vaak associaties hebt:
* vermijd superbekende voornamen (zoals “Max”, “Emma”)
* combineer een bekende klank met een onverwachte twist (bv. *Maaike → Maelis*, *Robin → Rovan*)
Wil je dat ik namen maak die juist **typisch Nederlands**, **fantasy**, **grappig** of juist **heel realistisch** zijn?
Co Piloot!quote:
Jeetje stoer manquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is je AI Russisch ofzo?![]()
[..]
Deze manier van praten heb ik er dus gelijk uitgeslagen
Je moet er geen billion dollar company strategies aan ontlenen maar voor dit soort fun-dingen is het gewoon best prima.quote:
Je was okequote:Op woensdag 27 mei 2026 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
Nagel gescheurd![]()
![]()
Helemaal aan de basis![]()
![]()
Kan ik weer twee maanden op groeien![]()
Auw.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
Nagel gescheurd![]()
![]()
Helemaal aan de basis![]()
![]()
Kan ik weer twee maanden op groeien![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga proberen het te fixen met een theezakje
gewoon het hele vingerkootje er af.. dat is een hakquote:
AH Elandstraat genot.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:24 schreef mschol het volgende:
boodschappen thuisbezorgen bij AH: zowat alles waarvoor het de moeite is ze te laten komen: tijdelijk uitverkocht
wc papier is aanbieding maar alleen in de winkel![]()
echt, wat een ballentent zo
ben jij trouwens echt "nieuw" hier, of een rename / kloon van een oude bekende?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Sim had als levensdoel om zoveel bepaalde schilderijen te maken.
Ik had hem zijn eerste maken. Krijg ik zo'n pop-up met de vraag of hij eraan moet toegeven dat ie een hekel heeft aan schilderen.![]()
Ja, Nee, dus he.Hij gaat het leuk vinden.
![]()
Ik kom van bokt.nl. Op dat forum werd ik uitgekakt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben jij trouwens echt "nieuw" hier, of een rename / kloon van een oude bekende?
misschien wordt hij vermoord door verf?quote:
da's toch iets met paarden ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:43 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik kom van bokt.nl. Op dat forum werd ik uitgekakt.
Hij moet een winkeltje aan huis beginnen en daar zijn schilderijen verkopen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wordt hij vermoord door verf?
zit er lood in de verf?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij moet een winkeltje aan huis beginnen en daar zijn schilderijen verkopen.
dan kan hij er dood aan gaanquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon het hele vingerkootje er af.. dat is een hak
Maar het is daar al bijna ochtend?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijna5. uur. zit zo in de stress van alles
Lekker op tijd, maar dank je welquote:
ja ben je niet eerder vandaag tegen gekomen hequote:
Waarom was je hier niet vandaag dan?quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ben je niet eerder vandaag tegen gekomen he
omdat het konquote:
jaquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begint nu zeker een beetje in te dalen wat er allemaal is gebeurd?
Heb je nog zo'n pilletje?quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijna5. uur. zit zo in de stress van alles
nee maar neem ik ook maar nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat je verslaafd moet raken, krijg je dat er ook nog bij.
Dat is wel erg matig ja, en je huisje in NL moet nog gebouwd worden voor het geval je raus moetquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaik raak groot deel van mijn geld kwijt en grote kans dat ik thailand uit word gegooid
Jeetje, ik hoop dat het allemaal nog met een sisser afloopt voor je.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaik raak groot deel van mijn geld kwijt en grote kans dat ik thailand uit word gegooid
Vlinderquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 05:51 schreef Karzai het volgende:
Laatste dag hier vanavond weer naar huis.
Straks douchen, ontbijten, tas inpakken, boodschapje, zwembad liggen, lunchen, boekje lezen en naar de luchthaven waarna ik om (als alles goed gaat) om 22.20 op Schiphol airport ga landen
Ja, toch nog veel gedaan hier, hoef pas maandag weer aan het werkquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]lekker uitgerust terug komen hopelijk..
alvast goeie vlucht gewenst
lekker lang weekend nog even is ook erg fijn na vakantie jaquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja, toch nog veel gedaan hier, hoef pas maandag weer aan het werk
Hebben ze extra gedaan zodat jij gezellig met al die mensen knus kan staanquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:16 schreef Nattekat het volgende:
NS, wat is dit voor achterlijk korte trein?
Omdat de binnenstad van Den Haag bereiken met de auto één grote ramp is. Mijn reistijd is dan langer dan als ik naar het kantoor in Rotterdam was gereden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze extra gedaan zodat jij gezellig met al die mensen knus kan staan
Waarom met de trein trouwens als je een leaseauto hebt
Rijd naar het kantoor in Rotterdam danquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de binnenstad van Den Haag bereiken met de auto één grote ramp is. Mijn reistijd is dan langer dan als ik naar het kantoor in Rotterdam was gereden.
Woah grensoverschrijdend paadjequote:
Is gezellig toch?quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:16 schreef Nattekat het volgende:
Bij jou in de buurt gaat ieder 10 minuten een trein. Als ik ergens heen wil, dan rijdt elke kwartier een trein (hangt af van de bestemming en of het intercity of sprinter is).quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:16 schreef Nattekat het volgende:
Met de trein naar Den Haag is dan weer snellerquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rijd naar het kantoor in Rotterdam dan
Bij mij is het 0, 10, 30, 40.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt gaat ieder 10 minuten een trein. Als ik ergens heen wil, dan rijdt elke kwartier een trein (hangt af van de bestemming en of het intercity of sprinter is).
Jij ben binnen 10 minuutjes in Den Haag. Ik doe er 2,5 uur over.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nattekat moet verplicht sociaal doen
Prima hoorquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nattekat moet verplicht sociaal doen
quote:
Misschien kom je een leuke dame tegenquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima hoor
Beter dan thuiswerken met al m'n vrienden.
Je vindt op kantoor leuker dan thuiswerken met onsquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima hoor
Beter dan thuiswerken met al m'n vrienden.
Maar jij hoeft niet naar Den Haagquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij ben binnen 10 minuutjes in Den Haag. Ik doe er 2,5 uur over.
Dan heeft ie die datingapps niet nodigquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Misschien kom je een leuke dame tegen
Jullie heb ik nu ookquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je vindt op kantoor leuker dan thuiswerken met ons
Dit is niet bepaald een plek waar je veel jonge vrouwen tegen gaat komenquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Misschien kom je een leuke dame tegen
Zo'n 8 jaar terug moest ik voor werk 1x naar Den Haag. Toen lag tussen Kampen en Zwolle eruit. Ik zat om 6:15 al in de trein.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij hoeft niet naar Den Haag
Zit iemand in m'n team die bij jou in de buurt woont. Die heb ik echt nog nooit in levende lijve gezien.
IK PROBEER JE TE HELPENquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald een plek waar je veel jonge vrouwen tegen gaat komen
Hij wil niet aan de poesquote:
Ik heb 2 jaar elke dag naar Den Haag gereisd met de trein voor werk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo'n 8 jaar terug moest ik voor werk 1x naar Den Haag. Toen lag tussen Kampen en Zwolle eruit. Ik zat om 6:15 al in de trein.
quote:
quote:
Omdat ik het beste met je voor hebquote:
Ik heb 4 maanden voor werk op en neer naar Deventer gereisd met de trein. Later ook nog Assen. Dat liever niet weer.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar elke dag naar Den Haag gereisd met de trein voor werk.
NOOIT. MEER.
Dan ga ik naar Bali of Vietnam denkquote:Op donderdag 28 mei 2026 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel erg matig ja, en je huisje in NL moet nog gebouwd worden voor het geval je raus moet
Jawel, is GEZELLIG!quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar elke dag naar Den Haag gereisd met de trein voor werk.
NOOIT. MEER.
Dat weet ik toch, ik waardeer hetquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ik het beste met je voor heb
Gelukkigquote:
NEEquote:
Eigen auto genotquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 4 maanden voor werk op en neer naar Deventer gereisd met de trein. Later ook nog Assen. Dat liever niet weer.
Assen is vanaf daar wel te doen toch? Of valt dat tegen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 4 maanden voor werk op en neer naar Deventer gereisd met de trein. Later ook nog Assen. Dat liever niet weer.
Ik heb geen rijbewijs, want te slechte ogen en ik ben 3x gezakt voor het rijexamen.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, want te slechte ogen en ik ben 3x gezakt voor het rijexamen.
1:15 kwartier met de trein toen + 15 minuten fietsen naar kantoor.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Assen is vanaf daar wel te doen toch? Of valt dat tegen.
TTquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1:15 kwartier met de trein toen + 15 minuten fietsen naar kantoor.
Het kantoor zat wel vlakbij het TT circuit.
Voordeel wel is dat ik geen kosten heb voor een auto en dat ik meer geld overhoud per maand.quote:
Oh dat is wel iets langer dan ik dacht.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1:15 kwartier met de trein toen + 15 minuten fietsen naar kantoor.
Het kantoor zat wel vlakbij het TT circuit.
Kan je games kopenquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voordeel wel is dat ik geen kosten heb voor een auto en dat ik meer geld overhoud per maand.
Hier ook, of 10 minuten wachten of 20. Die extra trein die er tussen past is in de coronatijd geschrapt en nooit terug gekomen.quote:
In de trein naar Den Haag terwijl het strandweer is? Ik heb hele andere ervaringen van die jaren dat ik in den Haag werkte.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald een plek waar je veel jonge vrouwen tegen gaat komen
Hier zouden ze spoorboekloos ofzo gaan rijden, maar dat idee is een stille dood gestorven geloof ikquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook, of 10 minuten wachten of 20. Die extra trein die er tussen past is in de coronatijd geschrapt en nooit terug gekomen.
Het zal nu wel vlotter gaan met die extra sneltrein. Alleen overstappen zal minder zijn na die verbouwing van station Groningen. De trein uit Leeuwarden zat hetzelfde perron als de sprinter richting Assen/Zwolle. Met 4 minuten overstap tijd was het snel in - en uitchecken en naar de trein hollen. Dan had je mensen die op hun dooie gemak gingen uitchecken.quote:
IS GEZELLIG.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de trein naar Den Haag terwijl het strandweer is? Ik heb hele andere ervaringen van die jaren dat ik in den Haag werkte.
Kijkt naar haar steam en ziet 100+ games waarvan 80% nog niet gespeeld.quote:
Mag je daar wel een huisje verhuren?quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Bali of Vietnam denk
Soort interactieve boeken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijkt naar haar steam en ziet 100+ games waarvan 80% nog niet gespeeld.
Valt nog mee.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ironisch genoeg zijn sommige games wel net zo.quote:
De intercity die hier vertrekt naar Den Haag gaat normaal via Schiphol, Leiden. Ik ben benieuwd of het volgend jaar weer zo is. Ik mis wel de directe intercity richting Rotterdam.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook, of 10 minuten wachten of 20. Die extra trein die er tussen past is in de coronatijd geschrapt en nooit terug gekomen.
Volgens mij is vandaag voorlopig de laatste dag om je wasgoed buiten op te hangen.quote:
Het is een ruwe schatting.quote:
Wij hebben alleen sprinters. Maar goed, ben wel in 10 minuten op Utrecht Centraal dus vanaf daar kan je weer alle kanten op.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De intercity die hier vertrekt naar Den Haag gaat normaal via Schiphol, Leiden. Ik ben benieuwd of het volgend jaar weer zo is. Ik mis wel de directe intercity richting Rotterdam.
Hier vertrekt doordeweeks ook een rechtstreeks trein naar Leiden. Niet in het weekend natuurlijk. Dan heb je 3 minuten overstap in Utrecht, die je geheid mist.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De intercity die hier vertrekt naar Den Haag gaat normaal via Schiphol, Leiden. Ik ben benieuwd of het volgend jaar weer zo is. Ik mis wel de directe intercity richting Rotterdam.
Ik moet eerst met de trein 50 minuten richting Zwolle voordat ik alle kanten op kan met de trein.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben alleen sprinters. Maar goed, ben wel in 10 minuten op Utrecht Centraal dus vanaf daar kan je weer alle kanten op.
Maar dan ben je wel inquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet eerst met de trein 50 minuten richting Zwolle voordat ik alle kanten op kan met de trein.
Ik vond het al knap dat er vanuit Tilburg een rechtstreekse verbinding was naar Den Haag.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben alleen sprinters. Maar goed, ben wel in 10 minuten op Utrecht Centraal dus vanaf daar kan je weer alle kanten op.
Ik ga daar eens een shopbezoekje aan wagen. De boekwinkel in de kerk schijnt prachtig te zijn.quote:
Ik heb Airborne kingdom uitgespeeld. Alle andere spellen niet, denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is vandaag voorlopig de laatste dag om je wasgoed buiten op te hangen.
Ik heb een paar games op 100% achievements. Vind ik al heel wat.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Airborne kingdom uitgespeeld. Alle andere spellen niet, denk ik.![]()
Maar meeste van mijn spellen hebben ook geen uitgespeeld...
Ja die is prachtig.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga daar eens een shopbezoekje aan wagen. De boekwinkel in de kerk schijnt prachtig te zijn.
Nee Bali heeft Zelfde regels als Thailand. Vietnam weet ik zo gauw nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag je daar wel een huisje verhuren?
Ik heb collega's die op Bali wonen. Die vinden het wel tof daarquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Bali heeft Zelfde regels als Thailand. Vietnam weet ik zo gauw niet
Ik ben benieuwd of de goedkope NL ovkaart ook in bussen enzo. Ik denk erover om mijn weekendvrij abo stop te zetten en dan die 49 euro kaart aan te schaffen. Dan kan ik ook in doordeweeks in de daluren vrij reizen.quote:
Breng ze in contact met balquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb collega's die op Bali wonen. Die vinden het wel tof daar
Ik weet niet of ik dat durfquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Breng ze in contact met bal
Wil je haar dan niet helpenquote:
Ik kom altijd precies op tijd op het station 's ochtends voor die eerste. Gewoon puur omdat ik weet dat ik die kan missen zonder te veel tijd te verliezen. Maar 's middags is het wel het wat minder fijn, want dat gat van 20 minuten is precies na het moment dat ik normaal wel klaar ben met werk. Dus uiteraard ga ik gewoon 10 minuten eerder naar huisquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft die doorgewinterde crimineel geen ondergronds netwerk a la Costra Nostra?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je haar dan niet helpen
Ik ben blij dat ik thuis werk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom altijd precies op tijd op het station 's ochtends voor die eerste. Gewoon puur omdat ik weet dat ik die kan missen zonder te veel tijd te verliezen. Maar 's middags is het wel het wat minder fijn, want dat gat van 20 minuten is precies na het moment dat ik normaal wel klaar ben met werk. Dus uiteraard ga ik gewoon 10 minuten eerder naar huis
Dat arme kind is door iedereen genaaid.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft die doorgewinterde crimineel geen ondergronds netwerk a la Costra Nostra?
Wow.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft die doorgewinterde crimineel geen ondergronds netwerk a la Costra Nostra?
Dacht even: wat een rare jurk.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat arme kind is door iedereen genaaid.
Was een grapjen, jong0ns. Chillquote:
Poesquote:
Met jou weet je het nooit!quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Was een grapjen, jong0ns. Chill
Misschien moet je er wel eerst een keer naar toe op vakantie om te kijken of het wel wat is qua landquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Bali heeft Zelfde regels als Thailand. Vietnam weet ik zo gauw niet
Suikerspin roze. Het gaat je pijn aan je ogen doen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:49 schreef Ama het volgende:
Ben wel erg benieuwd hoe mijn haarkleur morgenavond is.
Vind het prima hoor. 8:00 stap ik op de fiets en 8:35 wandel ik het kantoor in. Beetje beweging is ook wel lekker om de dag mee te beginnen.quote:
Op reddit heb je expat subs over vrijwel ieder land. Daar kun je ook info krijgen over dagelijks leven in een bepaald land/stad/regio.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je er wel eerst een keer naar toe op vakantie om te kijken of het wel wat is qua land
Dat heb ik ook niet. Ik ben ook geen achievement hunter.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een paar games op 100% achievements. Vind ik al heel wat.
Toch altijd wat prettiger om een land een beetje te verkennen en te zien voordat je er heen gaat verhuizenquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op reddit heb je expat subs over vrijwel ieder land. Daar kun je ook info krijgen over dagelijks leven in een bepaald land/stad/regio.
Ik vind dat leukquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet. Ik ben ook geen achievement hunter.
Ik wandel 's ochtends en in de avond iedere dag voor bijna 2 uur.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind het prima hoor. 8:00 stap ik op de fiets en 8:35 wandel ik het kantoor in. Beetje beweging is ook wel lekker om de dag mee te beginnen.
En meestal hoef ik maar 1x per week met de trein.
Dit herken bij mijn witte kat ook. Die ligt nu in het huisje van de krabpaal te zonnen.quote:
True truequote:Op donderdag 28 mei 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch altijd wat prettiger om een land een beetje te verkennen en te zien voordat je er heen gaat verhuizen
Daar hebben we hier subforum STA voor.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op reddit heb je expat subs over vrijwel ieder land. Daar kun je ook info krijgen over dagelijks leven in een bepaald land/stad/regio.
Ik ook niet echt. Leuk als ik het haal.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Leuk als ik het haal.
Helaas zien de meeste werkgevers dat niet zoquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wandel 's ochtends en in de avond iedere dag voor bijna 2 uur.
Maar ik ben dan ook van mening dat je reistijd voor werk, ongeacht hoe lang, geteld zou moeten worden als werk en dat je er dus voor betaald zou moeten worden.
Ik speel Final Fanatsy en zulks, dan mag ik blij zijn als ik het uitspeel.quote:
Ik krijg fietsvergoeding als ik naar kantoor ga, maar dat is minder dan de thuiswerkvergoeding.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook van mening dat je reistijd voor werk, ongeacht hoe lang, geteld zou moeten worden als werk en dat je er dus voor betaald zou moeten worden.
Ik heb ook maar voor 3 games ofzo de Platinum throphy, waarvan er maar eentje is die ik echt bewust helemaal kapot heb gespeeld om het te halen, The Saboteurquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu noem je ook wat opquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik speel Final Fanatsy en zulks, dan mag ik blij zijn als ik het uitspeel.
Ik heb The Sinking City 3x op Xbox, alle achievements ookquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook maar voor 3 games ofzo de Platinum throphy, waarvan er maar eentje is die ik echt bewust helemaal kapot heb gespeeld om het te halen, The Saboteur
Voor Hogwarts Legacy wil ik wel proberen 100% achievements te halen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu noem je ook wat op
[..]
Ik heb The Sinking City 3x op Xbox, alle achievements ook
Ik probeer het bij elke game die ik heb. Alleen multiplayer laat ik voor wat het is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor Hogwarts Legacy wil ik wel proberen 100% achievements te halen.
Ja, dit.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
The Saboteur zouden ze gewoon moeten remasteren, alleen jammer dat EA de studio die het heeft gemaakt (Pandemic) op slot heeft gegooidquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb The Sinking City 3x op Xbox, alle achievements ook
Ik moet Skyrim nog steeds eens uitspelen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik speel Final Fanatsy en zulks, dan mag ik blij zijn als ik het uitspeel.
Volgens mij heb ik laatst wel Robocop platinum gehaald, maar die was vrij eenvoudig te halenquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
EA is de grootste ziekte voor de gamesindustrie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The Saboteur zouden ze gewoon moeten remasteren, alleen jammer dat EA de studio die het heeft gemaakt (Pandemic) op slot heeft gegooid
Ja. Vind ik stom.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helaas zien de meeste werkgevers dat niet zo
quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik krijg fietsvergoeding als ik naar kantoor ga, maar dat is minder dan de thuiswerkvergoeding.
Ubisoft kan er anders ook wel wat vanquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
EA is de grootste ziekte voor de gamesindustrie.
niet populaire mening: Ik vind Skyrim minder leuk dan Oblivion.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet Skyrim nog steeds eens uitspelen.
Gelukkig is dat bij mij deels het geval omdat ik geen dagen van 8 uur maak.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die maken van elke game een melkoe.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
EA is de grootste ziekte voor de gamesindustrie.
Paradox kan er ook wat van.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die maken van elke game een melkoe.
Die hebben belangrijkste IP's de nek omgedraaid, zoals Raymann. Verder hebben ze teveel assassins creed spellen uitgebracht.quote:
Das wel lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is dat bij mij deels het geval omdat ik geen dagen van 8 uur maak.
Beide hebben hun goede en minder goede punten. Ik vond het craften in Skyrim tof.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
niet populaire mening: Ik vind Skyrim minder leuk dan Oblivion.
True, wel minder ergquote:
Om daarna af te schieten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die maken van elke game een melkoe.
Zo lang ik gewoon m'n werk doe en m'n gezicht laat zien zal het ze weinig uitmaken hoe veel uur ik maak.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel lekker![]()
Ik mag m'n eigen werktijden bepalen gelukkig. Dus de ene dag werk ik 10 of 12 uur, de andere dag 4. Of ik werk 's ochtends 4 uur, vrij in de middag, en de andere 4 uur in de avond. Beginnen om 5 uur 's ochtends of om 11 uur, no problem
Das ook wel lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang ik gewoon m'n werk doe en m'n gezicht laat zien zal het ze weinig uitmaken hoe veel uur ik maak.
Nee ok, die zijn vooral van het uitmelken en half uitgebrachte games uitbrengen, niet zoals EA als een stel kapitalistische nazi's te werk gaanquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die komen nog niet eens in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |