Bedreigen is het nieuwe normaal lijkt het wel. Ergens niet mee eens? Bedreigen.quote:
Wat een gelul. Ik steek zo een stok in je voorwiel!quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedreigen is het nieuwe normaal lijkt het wel. Ergens niet mee eens? Bedreigen.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:53 schreef bitterbal het volgende:
in 7 tot 14 dagen kunnen we het vonnis ophalen en dan weten we misschien meer over deportatie
Ik weet waar je huis woont. Woedend ben ik om wat je me gisteravond aan deedquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedreigen is het nieuwe normaal lijkt het wel. Ergens niet mee eens? Bedreigen.
Dat is je koninklijke onschendbaarheidquote:
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is je koninklijke onschendbaarheid![]()
Steek ik die stok in je reet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik steek zo een stok in je voorwiel!
Kom danquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont. Woedend ben ik om wat je me gisteravond aan deed
Ik ga je helemaal slopenquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek ik die stok in je reet.
[..]
Kom dan
ROOOOOOOXANNE!!quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:25 schreef Ama het volgende:
Liedje wat ik nu luister heeft iemand in een playlist gezet genaamd: Hoerenmuziek.
Jeetje.
Jij en wie?quote:
Kom jij met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.quote:
Die jaquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom jij met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.
Altijd weer die witte mensen die ergens stokken in willen steken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek ik die stok in je reet.
Enige taal die ze snappen!quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd weer die witte mensen die ergens stokken in willen steken.
Zou het?quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enige taal die ze snappen!
Het zou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |