SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
mja ga ook flink. verlies makenquote:
is wel begrijpelijkquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ga ook flink. verlies maken
maar dit was zo eng dat ik hier echt geen zaak meer wil hebben of grond
Wil je wel daar blijven dan?quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ga ook flink. verlies maken
maar dit was zo eng dat ik hier echt geen zaak meer wil hebben of grond
daar ben ik ook nog niet over uit. nu neig ik naar wel maar dat hangt ook af van hoe dit aflooptquote:
Hmm snap ik. 😕quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar ben ik ook nog niet over uit. nu neig ik naar wel maar dat hangt ook af van hoe dit afloopt
Hmm ja maar is die kans echt groot?quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien word ik over 6 maanden er wel uit gekickt
quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Zo, toch nog wat afgekregen vandaag. Tijd voor bier.
ja is het wel een beetjequote:Op woensdag 27 mei 2026 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut dat je maar moet afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eten
Dat klinkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
same, daarom heb ik een broodje ham en kaas gegetenquote:
Ja dan is het lastig genietenquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut dat je maar moet afwachten.
Ik heb wel pitabroodjes in huis.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
same, daarom heb ik een broodje ham en kaas gegeten
met kaas en jamquote:
ja joh... even in een tosti ijzerquote:
Cheeser.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh... even in een tosti ijzer
lekker
ben de naam vergeten die ze er in de jaren 90 voor bedacht hebben
Ik had er een tosti van gemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
same, daarom heb ik een broodje ham en kaas gegeten
quote:
ja die!!quote:
had ik kunnen doen. maar niet gedaanquote:
De Nederlandse variant op where there is smoke, there is fire.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:45 schreef Ama het volgende:
Er zijn buren aan het BBQ-n want het ruikt hier binnen ineens naar BBQ.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:53 schreef bitterbal het volgende:
in 7 tot 14 dagen kunnen we het vonnis ophalen en dan weten we misschien meer over deportatie
ChatGPT is geen betrouwbare bronquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:55 schreef bitterbal het volgende:
en ik heb 6 maanden om die company te sluiten, zegt chatgpt dat het minimaal 6 maanden duurt omdat te doen
in 7 tot 14 dagen kunnen we het vonnis ophalen en dan weten we misschien meer over deportatie
Ga je doen in Alky?quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, ik ga vrijdag naar Alkmaar: WerkzaamhedenRijdt geen trein rondom Alkmaar. Heb ik weer hoor. Kneuzetrutterij.
Weekendje met papsie en mamsie in ursČČm tochquote:
Ja, niet Ursum maar Ursemquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weekendje met papsie en mamsie in ursČČm toch
Heb het gezien nuquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klimaatsceptici in Frankrijk![]()
Die klagen dat de weerkaarten te rood zijn.
Bedreigen is het nieuwe normaal lijkt het wel. Ergens niet mee eens? Bedreigen.quote:
Wat een gelul. Ik steek zo een stok in je voorwiel!quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedreigen is het nieuwe normaal lijkt het wel. Ergens niet mee eens? Bedreigen.
Ik weet waar je huis woont. Woedend ben ik om wat je me gisteravond aan deedquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedreigen is het nieuwe normaal lijkt het wel. Ergens niet mee eens? Bedreigen.
Dat is je koninklijke onschendbaarheidquote:
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is je koninklijke onschendbaarheid![]()
Steek ik die stok in je reet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik steek zo een stok in je voorwiel!
Kom danquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont. Woedend ben ik om wat je me gisteravond aan deed
Ik ga je helemaal slopenquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek ik die stok in je reet.
[..]
Kom dan
ROOOOOOOXANNE!!quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:25 schreef Ama het volgende:
Liedje wat ik nu luister heeft iemand in een playlist gezet genaamd: Hoerenmuziek.
Jeetje.
Jij en wie?quote:
Kom jij met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.quote:
Die jaquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom jij met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.
Altijd weer die witte mensen die ergens stokken in willen steken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek ik die stok in je reet.
Enige taal die ze snappen!quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd weer die witte mensen die ergens stokken in willen steken.
Zou het?quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enige taal die ze snappen!
Het zou.quote:
quote:
Eensquote:
Genderneutrale naam nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn sim is definitief naar het schimmenrijk gegaan. riv
Nu een nieuwe Sim aan het maken. Maar ik weet even geen leuke naam. Als ik die randomizer gebruik, komt ie steeds met een naam. En bij die naam heb ik dan gelijk een associatie van een bekend persoon.
Ik was het beu. Ik heb hem nu Luc Tor genoemd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genderneutrale naam nemen.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was het beu. Ik heb hem nu Luc Tor genoemd.
Wel gelijk aan Luc Nilis denken.
Ik dacht dat jij centrumrechts wasquote:
Ja, ikzelf wel.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht dat jij centrumrechts was
Kees Kontpersoonquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu een nieuwe Sim aan het maken. Maar ik weet even geen leuke naam. Als ik die randomizer gebruik, komt ie steeds met een naam. En bij die naam heb ik dan gelijk een associatie van een bekend persoon.
Lubomir VLKquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
sesamstraat?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar @:Luctor.Et.Emergo gaat eerst even TV kijken. Net als ik
Edwinquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee veel saaier. Hunted VIPSquote:
Kloptquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar @:Luctor.Et.Emergo gaat eerst even TV kijken. Net als ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |