quote:
Eensquote:
Genderneutrale naam nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn sim is definitief naar het schimmenrijk gegaan. riv
Nu een nieuwe Sim aan het maken. Maar ik weet even geen leuke naam. Als ik die randomizer gebruik, komt ie steeds met een naam. En bij die naam heb ik dan gelijk een associatie van een bekend persoon.
Ik was het beu. Ik heb hem nu Luc Tor genoemd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genderneutrale naam nemen.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was het beu. Ik heb hem nu Luc Tor genoemd.
Wel gelijk aan Luc Nilis denken.
Ik dacht dat jij centrumrechts wasquote:
Ja, ikzelf wel.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht dat jij centrumrechts was
Kees Kontpersoonquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu een nieuwe Sim aan het maken. Maar ik weet even geen leuke naam. Als ik die randomizer gebruik, komt ie steeds met een naam. En bij die naam heb ik dan gelijk een associatie van een bekend persoon.
Lubomir VLKquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
sesamstraat?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar @:Luctor.Et.Emergo gaat eerst even TV kijken. Net als ik
Edwinquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee veel saaier. Hunted VIPSquote:
Kloptquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar @:Luctor.Et.Emergo gaat eerst even TV kijken. Net als ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |