Simpie McSimpfacequote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn sim is definitief naar het schimmenrijk gegaan. riv
Nu een nieuwe Sim aan het maken. Maar ik weet even geen leuke naam. Als ik die randomizer gebruik, komt ie steeds met een naam. En bij die naam heb ik dan gelijk een associatie van een bekend persoon.
Is je AI Russisch ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway @:luctor.et.emergo
Leuk probleem 😄 — dat je overal meteen associaties bij krijgt betekent eigenlijk dat je gevoel voor namen goed werkt.
Ik ga je daarom namen geven die:
* vrij origineel klinken
* niet snel gelinkt zijn aan bekende mensen
* goed passen bij een Sim (realistisch maar nét anders)
### 🌿 Voornaam‑ideeën
**Vrouwelijk / unisex**
* Liora
* Maelis
* Sensa
* Virel
* Noeva
* Elsin
* Tavra
* Mireya
* Solin
* Avela
**Mannelijk / unisex**
* Darin
* Kairo (komt weinig voor in NL context)
* Velan
* Oris
* Javor
* Silvyn
* Rovan
* Elric (fantasy vibe maar nog geloofwaardig)
* Tavin
* Corin
### 🧑🎤 Achternamen (minder “geladen”)
* Verin
* Solari
* Deyra
* Kestel
* Noren
* Valis
* Mirov
* Thalen
* Orven
* Selka
### 🔀 Kant‑en‑klare combinaties
Als je er meteen eentje wil:
* Liora Valis
* Darin Solari
* Mireya Noren
* Velan Thalen
* Noeva Kestel
* Corin Mirov
* Avela Selka
### 💡 Extra tip
Als je vaak associaties hebt:
* vermijd superbekende voornamen (zoals “Max”, “Emma”)
* combineer een bekende klank met een onverwachte twist (bv. *Maaike → Maelis*, *Robin → Rovan*)
Wil je dat ik namen maak die juist **typisch Nederlands**, **fantasy**, **grappig** of juist **heel realistisch** zijn?
Deze manier van praten heb ik er dus gelijk uitgeslagenquote:Leuk probleem 😄 — dat je overal meteen associaties bij krijgt betekent eigenlijk dat je gevoel voor namen goed werkt.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway @:luctor.et.emergo
Leuk probleem 😄 — dat je overal meteen associaties bij krijgt betekent eigenlijk dat je gevoel voor namen goed werkt.
Ik ga je daarom namen geven die:
* vrij origineel klinken
* niet snel gelinkt zijn aan bekende mensen
* goed passen bij een Sim (realistisch maar nét anders)
### 🌿 Voornaam‑ideeën
**Vrouwelijk / unisex**
* Liora
* Maelis
* Sensa
* Virel
* Noeva
* Elsin
* Tavra
* Mireya
* Solin
* Avela
**Mannelijk / unisex**
* Darin
* Kairo (komt weinig voor in NL context)
* Velan
* Oris
* Javor
* Silvyn
* Rovan
* Elric (fantasy vibe maar nog geloofwaardig)
* Tavin
* Corin
### 🧑🎤 Achternamen (minder “geladen”)
* Verin
* Solari
* Deyra
* Kestel
* Noren
* Valis
* Mirov
* Thalen
* Orven
* Selka
### 🔀 Kant‑en‑klare combinaties
Als je er meteen eentje wil:
* Liora Valis
* Darin Solari
* Mireya Noren
* Velan Thalen
* Noeva Kestel
* Corin Mirov
* Avela Selka
### 💡 Extra tip
Als je vaak associaties hebt:
* vermijd superbekende voornamen (zoals “Max”, “Emma”)
* combineer een bekende klank met een onverwachte twist (bv. *Maaike → Maelis*, *Robin → Rovan*)
Wil je dat ik namen maak die juist **typisch Nederlands**, **fantasy**, **grappig** of juist **heel realistisch** zijn?
Co Piloot!quote:
Jeetje stoer manquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is je AI Russisch ofzo?![]()
[..]
Deze manier van praten heb ik er dus gelijk uitgeslagen
Je moet er geen billion dollar company strategies aan ontlenen maar voor dit soort fun-dingen is het gewoon best prima.quote:
Je was okequote:Op woensdag 27 mei 2026 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
Nagel gescheurd![]()
![]()
Helemaal aan de basis![]()
![]()
Kan ik weer twee maanden op groeien![]()
Auw.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
Nagel gescheurd![]()
![]()
Helemaal aan de basis![]()
![]()
Kan ik weer twee maanden op groeien![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga proberen het te fixen met een theezakje
gewoon het hele vingerkootje er af.. dat is een hakquote:
AH Elandstraat genot.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:24 schreef mschol het volgende:
boodschappen thuisbezorgen bij AH: zowat alles waarvoor het de moeite is ze te laten komen: tijdelijk uitverkocht
wc papier is aanbieding maar alleen in de winkel![]()
echt, wat een ballentent zo
ben jij trouwens echt "nieuw" hier, of een rename / kloon van een oude bekende?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Sim had als levensdoel om zoveel bepaalde schilderijen te maken.
Ik had hem zijn eerste maken. Krijg ik zo'n pop-up met de vraag of hij eraan moet toegeven dat ie een hekel heeft aan schilderen.![]()
Ja, Nee, dus he.Hij gaat het leuk vinden.
![]()
Ik kom van bokt.nl. Op dat forum werd ik uitgekakt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben jij trouwens echt "nieuw" hier, of een rename / kloon van een oude bekende?
misschien wordt hij vermoord door verf?quote:
da's toch iets met paarden ofzo?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:43 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik kom van bokt.nl. Op dat forum werd ik uitgekakt.
Hij moet een winkeltje aan huis beginnen en daar zijn schilderijen verkopen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wordt hij vermoord door verf?
zit er lood in de verf?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij moet een winkeltje aan huis beginnen en daar zijn schilderijen verkopen.
dan kan hij er dood aan gaanquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon het hele vingerkootje er af.. dat is een hak
Maar het is daar al bijna ochtend?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijna5. uur. zit zo in de stress van alles
Lekker op tijd, maar dank je welquote:
ja ben je niet eerder vandaag tegen gekomen hequote:
Waarom was je hier niet vandaag dan?quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ben je niet eerder vandaag tegen gekomen he
omdat het konquote:
jaquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begint nu zeker een beetje in te dalen wat er allemaal is gebeurd?
Heb je nog zo'n pilletje?quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijna5. uur. zit zo in de stress van alles
nee maar neem ik ook maar nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat je verslaafd moet raken, krijg je dat er ook nog bij.
Dat is wel erg matig ja, en je huisje in NL moet nog gebouwd worden voor het geval je raus moetquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaik raak groot deel van mijn geld kwijt en grote kans dat ik thailand uit word gegooid
Jeetje, ik hoop dat het allemaal nog met een sisser afloopt voor je.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaik raak groot deel van mijn geld kwijt en grote kans dat ik thailand uit word gegooid
Vlinderquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn sim is definitief naar het schimmenrijk gegaan. riv
Nu een nieuwe Sim aan het maken. Maar ik weet even geen leuke naam. Als ik die randomizer gebruik, komt ie steeds met een naam. En bij die naam heb ik dan gelijk een associatie van een bekend persoon.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 05:51 schreef Karzai het volgende:
Laatste dag hier vanavond weer naar huis.
Straks douchen, ontbijten, tas inpakken, boodschapje, zwembad liggen, lunchen, boekje lezen en naar de luchthaven waarna ik om (als alles goed gaat) om 22.20 op Schiphol airport ga landen
Ja, toch nog veel gedaan hier, hoef pas maandag weer aan het werkquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]lekker uitgerust terug komen hopelijk..
alvast goeie vlucht gewenst
lekker lang weekend nog even is ook erg fijn na vakantie jaquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja, toch nog veel gedaan hier, hoef pas maandag weer aan het werk
Hebben ze extra gedaan zodat jij gezellig met al die mensen knus kan staanquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:16 schreef Nattekat het volgende:
NS, wat is dit voor achterlijk korte trein?
Omdat de binnenstad van Den Haag bereiken met de auto één grote ramp is. Mijn reistijd is dan langer dan als ik naar het kantoor in Rotterdam was gereden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze extra gedaan zodat jij gezellig met al die mensen knus kan staan
Waarom met de trein trouwens als je een leaseauto hebt
Rijd naar het kantoor in Rotterdam danquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de binnenstad van Den Haag bereiken met de auto één grote ramp is. Mijn reistijd is dan langer dan als ik naar het kantoor in Rotterdam was gereden.
Woah grensoverschrijdend paadjequote:
Is gezellig toch?quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:16 schreef Nattekat het volgende:
Bij jou in de buurt gaat ieder 10 minuten een trein. Als ik ergens heen wil, dan rijdt elke kwartier een trein (hangt af van de bestemming en of het intercity of sprinter is).quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:16 schreef Nattekat het volgende:
Met de trein naar Den Haag is dan weer snellerquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rijd naar het kantoor in Rotterdam dan
Bij mij is het 0, 10, 30, 40.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt gaat ieder 10 minuten een trein. Als ik ergens heen wil, dan rijdt elke kwartier een trein (hangt af van de bestemming en of het intercity of sprinter is).
Jij ben binnen 10 minuutjes in Den Haag. Ik doe er 2,5 uur over.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nattekat moet verplicht sociaal doen
Prima hoorquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nattekat moet verplicht sociaal doen
quote:
Misschien kom je een leuke dame tegenquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima hoor
Beter dan thuiswerken met al m'n vrienden.
Je vindt op kantoor leuker dan thuiswerken met onsquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima hoor
Beter dan thuiswerken met al m'n vrienden.
Maar jij hoeft niet naar Den Haagquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij ben binnen 10 minuutjes in Den Haag. Ik doe er 2,5 uur over.
Dan heeft ie die datingapps niet nodigquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Misschien kom je een leuke dame tegen
Jullie heb ik nu ookquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je vindt op kantoor leuker dan thuiswerken met ons
Dit is niet bepaald een plek waar je veel jonge vrouwen tegen gaat komenquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Misschien kom je een leuke dame tegen
Zo'n 8 jaar terug moest ik voor werk 1x naar Den Haag. Toen lag tussen Kampen en Zwolle eruit. Ik zat om 6:15 al in de trein.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij hoeft niet naar Den Haag
Zit iemand in m'n team die bij jou in de buurt woont. Die heb ik echt nog nooit in levende lijve gezien.
IK PROBEER JE TE HELPENquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald een plek waar je veel jonge vrouwen tegen gaat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |