Omdat de binnenstad van Den Haag bereiken met de auto één grote ramp is. Mijn reistijd is dan langer dan als ik naar het kantoor in Rotterdam was gereden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze extra gedaan zodat jij gezellig met al die mensen knus kan staan
Waarom met de trein trouwens als je een leaseauto hebt
Rijd naar het kantoor in Rotterdam danquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de binnenstad van Den Haag bereiken met de auto één grote ramp is. Mijn reistijd is dan langer dan als ik naar het kantoor in Rotterdam was gereden.
Woah grensoverschrijdend paadjequote:
Is gezellig toch?quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:16 schreef Nattekat het volgende:
NS, wat is dit voor achterlijk korte trein?
Bij jou in de buurt gaat ieder 10 minuten een trein. Als ik ergens heen wil, dan rijdt elke kwartier een trein (hangt af van de bestemming en of het intercity of sprinter is).quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:16 schreef Nattekat het volgende:
NS, wat is dit voor achterlijk korte trein?
Met de trein naar Den Haag is dan weer snellerquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rijd naar het kantoor in Rotterdam dan
Bij mij is het 0, 10, 30, 40.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt gaat ieder 10 minuten een trein. Als ik ergens heen wil, dan rijdt elke kwartier een trein (hangt af van de bestemming en of het intercity of sprinter is).
Jij ben binnen 10 minuutjes in Den Haag. Ik doe er 2,5 uur over.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nattekat moet verplicht sociaal doen
Prima hoorquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nattekat moet verplicht sociaal doen
quote:
Misschien kom je een leuke dame tegenquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima hoor
Beter dan thuiswerken met al m'n vrienden.
Je vindt op kantoor leuker dan thuiswerken met onsquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima hoor
Beter dan thuiswerken met al m'n vrienden.
Maar jij hoeft niet naar Den Haagquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij ben binnen 10 minuutjes in Den Haag. Ik doe er 2,5 uur over.
Dan heeft ie die datingapps niet nodigquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Misschien kom je een leuke dame tegen
Jullie heb ik nu ookquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je vindt op kantoor leuker dan thuiswerken met ons
Dit is niet bepaald een plek waar je veel jonge vrouwen tegen gaat komenquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Misschien kom je een leuke dame tegen
Zo'n 8 jaar terug moest ik voor werk 1x naar Den Haag. Toen lag tussen Kampen en Zwolle eruit. Ik zat om 6:15 al in de trein.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij hoeft niet naar Den Haag
Zit iemand in m'n team die bij jou in de buurt woont. Die heb ik echt nog nooit in levende lijve gezien.
IK PROBEER JE TE HELPENquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald een plek waar je veel jonge vrouwen tegen gaat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |