Helaas zien de meeste werkgevers dat niet zoquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wandel 's ochtends en in de avond iedere dag voor bijna 2 uur.
Maar ik ben dan ook van mening dat je reistijd voor werk, ongeacht hoe lang, geteld zou moeten worden als werk en dat je er dus voor betaald zou moeten worden.
Ik speel Final Fanatsy en zulks, dan mag ik blij zijn als ik het uitspeel.quote:
Ik krijg fietsvergoeding als ik naar kantoor ga, maar dat is minder dan de thuiswerkvergoeding.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook van mening dat je reistijd voor werk, ongeacht hoe lang, geteld zou moeten worden als werk en dat je er dus voor betaald zou moeten worden.
Ik heb ook maar voor 3 games ofzo de Platinum throphy, waarvan er maar eentje is die ik echt bewust helemaal kapot heb gespeeld om het te halen, The Saboteurquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet. Ik ben ook geen achievement hunter.
Nu noem je ook wat opquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik speel Final Fanatsy en zulks, dan mag ik blij zijn als ik het uitspeel.
Ik heb The Sinking City 3x op Xbox, alle achievements ookquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook maar voor 3 games ofzo de Platinum throphy, waarvan er maar eentje is die ik echt bewust helemaal kapot heb gespeeld om het te halen, The Saboteur
Voor Hogwarts Legacy wil ik wel proberen 100% achievements te halen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu noem je ook wat op
[..]
Ik heb The Sinking City 3x op Xbox, alle achievements ook
Ik probeer het bij elke game die ik heb. Alleen multiplayer laat ik voor wat het is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor Hogwarts Legacy wil ik wel proberen 100% achievements te halen.
Ja, dit.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Leuk als ik het haal.
The Saboteur zouden ze gewoon moeten remasteren, alleen jammer dat EA de studio die het heeft gemaakt (Pandemic) op slot heeft gegooidquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb The Sinking City 3x op Xbox, alle achievements ook
Ik moet Skyrim nog steeds eens uitspelen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik speel Final Fanatsy en zulks, dan mag ik blij zijn als ik het uitspeel.
Volgens mij heb ik laatst wel Robocop platinum gehaald, maar die was vrij eenvoudig te halenquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Leuk als ik het haal.
EA is de grootste ziekte voor de gamesindustrie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The Saboteur zouden ze gewoon moeten remasteren, alleen jammer dat EA de studio die het heeft gemaakt (Pandemic) op slot heeft gegooid
Ja. Vind ik stom.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helaas zien de meeste werkgevers dat niet zo
quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik krijg fietsvergoeding als ik naar kantoor ga, maar dat is minder dan de thuiswerkvergoeding.
Ubisoft kan er anders ook wel wat vanquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
EA is de grootste ziekte voor de gamesindustrie.
niet populaire mening: Ik vind Skyrim minder leuk dan Oblivion.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet Skyrim nog steeds eens uitspelen.
Gelukkig is dat bij mij deels het geval omdat ik geen dagen van 8 uur maak.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die maken van elke game een melkoe.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
EA is de grootste ziekte voor de gamesindustrie.
Paradox kan er ook wat van.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die maken van elke game een melkoe.
Die hebben belangrijkste IP's de nek omgedraaid, zoals Raymann. Verder hebben ze teveel assassins creed spellen uitgebracht.quote:
Das wel lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is dat bij mij deels het geval omdat ik geen dagen van 8 uur maak.
Beide hebben hun goede en minder goede punten. Ik vond het craften in Skyrim tof.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
niet populaire mening: Ik vind Skyrim minder leuk dan Oblivion.
True, wel minder ergquote:
Om daarna af te schieten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die maken van elke game een melkoe.
Zo lang ik gewoon m'n werk doe en m'n gezicht laat zien zal het ze weinig uitmaken hoe veel uur ik maak.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel lekker![]()
Ik mag m'n eigen werktijden bepalen gelukkig. Dus de ene dag werk ik 10 of 12 uur, de andere dag 4. Of ik werk 's ochtends 4 uur, vrij in de middag, en de andere 4 uur in de avond. Beginnen om 5 uur 's ochtends of om 11 uur, no problem
Das ook wel lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang ik gewoon m'n werk doe en m'n gezicht laat zien zal het ze weinig uitmaken hoe veel uur ik maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |