Hij wil niet aan de poesquote:
Ik heb 2 jaar elke dag naar Den Haag gereisd met de trein voor werk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo'n 8 jaar terug moest ik voor werk 1x naar Den Haag. Toen lag tussen Kampen en Zwolle eruit. Ik zat om 6:15 al in de trein.
quote:
quote:
Omdat ik het beste met je voor hebquote:
Ik heb 4 maanden voor werk op en neer naar Deventer gereisd met de trein. Later ook nog Assen. Dat liever niet weer.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar elke dag naar Den Haag gereisd met de trein voor werk.
NOOIT. MEER.
Dan ga ik naar Bali of Vietnam denkquote:Op donderdag 28 mei 2026 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel erg matig ja, en je huisje in NL moet nog gebouwd worden voor het geval je raus moet
Jawel, is GEZELLIG!quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar elke dag naar Den Haag gereisd met de trein voor werk.
NOOIT. MEER.
Dat weet ik toch, ik waardeer hetquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ik het beste met je voor heb
Gelukkigquote:
NEEquote:
Eigen auto genotquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 4 maanden voor werk op en neer naar Deventer gereisd met de trein. Later ook nog Assen. Dat liever niet weer.
Assen is vanaf daar wel te doen toch? Of valt dat tegen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 4 maanden voor werk op en neer naar Deventer gereisd met de trein. Later ook nog Assen. Dat liever niet weer.
Ik heb geen rijbewijs, want te slechte ogen en ik ben 3x gezakt voor het rijexamen.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, want te slechte ogen en ik ben 3x gezakt voor het rijexamen.
1:15 kwartier met de trein toen + 15 minuten fietsen naar kantoor.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Assen is vanaf daar wel te doen toch? Of valt dat tegen.
TTquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1:15 kwartier met de trein toen + 15 minuten fietsen naar kantoor.
Het kantoor zat wel vlakbij het TT circuit.
Voordeel wel is dat ik geen kosten heb voor een auto en dat ik meer geld overhoud per maand.quote:
Oh dat is wel iets langer dan ik dacht.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1:15 kwartier met de trein toen + 15 minuten fietsen naar kantoor.
Het kantoor zat wel vlakbij het TT circuit.
Kan je games kopenquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voordeel wel is dat ik geen kosten heb voor een auto en dat ik meer geld overhoud per maand.
Hier ook, of 10 minuten wachten of 20. Die extra trein die er tussen past is in de coronatijd geschrapt en nooit terug gekomen.quote:
In de trein naar Den Haag terwijl het strandweer is? Ik heb hele andere ervaringen van die jaren dat ik in den Haag werkte.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald een plek waar je veel jonge vrouwen tegen gaat komen
Hier zouden ze spoorboekloos ofzo gaan rijden, maar dat idee is een stille dood gestorven geloof ikquote:Op donderdag 28 mei 2026 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook, of 10 minuten wachten of 20. Die extra trein die er tussen past is in de coronatijd geschrapt en nooit terug gekomen.
Het zal nu wel vlotter gaan met die extra sneltrein. Alleen overstappen zal minder zijn na die verbouwing van station Groningen. De trein uit Leeuwarden zat hetzelfde perron als de sprinter richting Assen/Zwolle. Met 4 minuten overstap tijd was het snel in - en uitchecken en naar de trein hollen. Dan had je mensen die op hun dooie gemak gingen uitchecken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |