Nop.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slim. Heb je naast IJsland al iets geboekt?
Oh jee straks moet je meteen sex on the first date. DAT KAN NATUURLIJK NIETquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Oeps, per ongeluk een superswipe gegeven aan iemand
Bumble heeft echt een extreem waardeloze layout, godverdomme. Gelukkig wilde ik sowieso liken.
Een betaalde like, gebruik je als je iemand écht interessant vindt.quote:
quote:
Aha. En betaal je dan per like of zit dat in je abonnement erin?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een betaalde like, gebruik je als je iemand écht interessant vindt.
Ik heb er 7 omdat ik een maandje een abo had om m'n likes te kunnen zien.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aha. En betaal je dan per like of zit dat in je abonnement erin?
Verdienmodel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een betaalde like, gebruik je als je iemand écht interessant vindt.
Verkeerde account Gerrie.quote:
Warmquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:05 schreef gianni61 het volgende:
weerapp telefoon 1: vandaag 27 graden, morgen 26, zaterdag onweer des doods.
weerapp telefoon 2: vandaag 27 graden, morgen 32 en s avonds onweer des doods
Maar dat kwartiertje in comfort zitten te wachten op iets dat verder niet zo belangrijk is is toch veel heftiger dan potentieel gedeporteerd te worden, veel geld verliezen in de verkoop, en een voorwaardelijke celstraf in een Thaise gevangenis.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:06 schreef bitterbal het volgende:
belt monster om te vragen hoe het nu gaat. begint ze gelijk overzichzelf dat de huismeester 15 min later kwam en nu haar dag was ontregeld![]()
moest echt op mijn tong bijten
Wtf.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:11 schreef gianni61 het volgende:
ik heb wel vaker een buurt kat in de tuin.
laatst zag ik op de deurbelcamera hier een kind hier uit de buurt dat beest door de tuin aan het opjagen was
tijd voor prikkeldraad
ik weet niet van wie de kat is, maar dat kind mag fijn in zn eigen tuin gaan spelenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Wtf.Ik vind in de tuin ook niet erg hoor.
Team kat.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet van wie de kat is, maar dat kind mag fijn in zn eigen tuin gaan spelen
Je mag ook niks meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Gezellie @:liesje1979 @:airwin @:mschol
Waarom moet dat 4 dagen wachten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg een berichtje: "mag ik jou zondag wat vragen".
Uh.. ja, stel je vraag nu dan gelijk.
nee je mag me zondag niets vragen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg een berichtje: "mag ik jou zondag wat vragen".
Uh.. ja, stel je vraag nu dan gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |