Morgen weer.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lig je weer als vanouds in de bosjes tegenover haar huis?
Wquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik zie het niet zitten. dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wil.
Maar sommige mensen gaan dit proberen ja deze constructie.
ja ik ken die constructie maar ik durf niet meerquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
W
Daarom zeg ik ook dat je het aan haar verkoopt. Dan wordt zij 100% eigenaar van het bedrijf. Echter omdat zij het bedrag van 49% van de bedrijfswaarde niet in een keer aan jou kan betalen. Kan je dat een onderhandse lening voor afspreken waarbij zij periodiek een aflossing op die lening doet.
Het heeft je veel meer gekost dan het heeft opgeleverd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ken die constructie maar ik durf niet meerin die cel was zo kut luctor. lag op de grond tegen mensen aan, geen douche. openbaar toilet.
ik wil niet meer. Het heeft mij in de afgelopen 2 maanden maar 50 duizend baht opgebracht
Snap ik.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:
zit liever niet bang opp het strand met mijn spaargeld. als ik dit gratis weg geef kan ik hier voorlopig nog blijven
was gisteren maar een oranje ?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:50 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nog slangupdate van gister
Vind het echt een heel raar verhaal en het enige wat mij het gevoel geeft van crimineel gedrag zijn al die afpersingspogingenquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je bent niet naief. de advocaat die dit heeft gedaan heeft waarschijnlijk een deal gemaakt met het thaise OM
Oud en vertrouwdquote:
Jaquote:
Je zet er wel vaart achter. Wil je haar al meenemen voor de kerstdagen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Oeps, per ongeluk een superswipe gegeven aan iemand
Bumble heeft echt een extreem waardeloze layout, godverdomme. Gelukkig wilde ik sowieso liken.
Zomervakantiequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zet er wel vaart achter. Wil je haar al meenemen voor de kerstdagen?
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woon echt te veel in het binnenland
Hier was het zelfs maar 19,8quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |