Via die veiling zelf kopen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik alles goed heb gedaan dan denk ik wel ja. ga nu de boel proberen te verkopen en dat is niet makkelijk want buitenlanders durfen nu niet meer en er zijn niet heel veel thai met veel geld dus ga veel geld verliezen.
Ik vraag nu 60 duizend euro minder dan wat ik heb betaald
Niemand met handboeien oid.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Dit is een boot van politie dus dit zijn alle arrestanten
Maar je had dit toch samen met iemand anders gekocht. Kan die het dan niet volledig in handen krijgen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:29 schreef bitterbal het volgende:
en ben bereid om nog meer te zakken als ik het maar van mijn naam afkrijg
nee i ben er helemaal klaar mee. Er zijn mensen die nu overwegen om het door een thai te laten 'kopen' en et dxan terug te 'leasen' maar das weer een loophole die ze dan proberen. en met 1.3 jaar cel voorwaardelijk boven mijn hoofd,lijk wel gekquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Via die veiling zelf kopen.
Begin maar niet aan dit soort dingen idd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee i ben er helemaal klaar mee. Er zijn mensen die nu overwegen om het door een thai te laten 'kopen' en et dxan terug te 'leasen' maar das weer een loophole die ze dan proberen. en met 1.3 jaar cel voorwaardelijk boven mijn hoofd,lijk wel gek
ja voor onze crime was handboeien wat overdreven denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand met handboeien oid.
Je kan je gewoon naar achteren laten vallen en je bent van de boot
wowquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik alles goed heb gedaan dan denk ik wel ja. ga nu de boel proberen te verkopen en dat is niet makkelijk want buitenlanders durfen nu niet meer en er zijn niet heel veel thai met veel geld dus ga veel geld verliezen.
Ik vraag nu 60 duizend euro minder dan wat ik heb betaald
zij heeft niet het bedrag om mijn deel te kopen. zij 51% en ik 49%quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je had dit toch samen met iemand anders gekocht. Kan die het dan niet volledig in handen krijgen?
Maar wat zijn je plannen daarna zodra dit achter de rug is?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee i ben er helemaal klaar mee. Er zijn mensen die nu overwegen om het door een thai te laten 'kopen' en et dxan terug te 'leasen' maar das weer een loophole die ze dan proberen. en met 1.3 jaar cel voorwaardelijk boven mijn hoofd,lijk wel gek
weet ik ook nog nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:32 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet of ik daar zelf nog echt lekker zou wonen na dit.
Same herequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:32 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet of ik daar zelf nog echt lekker zou wonen na dit.
Maar zij kan dan wel het huis verhuren en met dat geld die 49% aan jou betalen. In feite heeft ze dan een lening bij jou. Moet zij dat natuurlijk wel zien zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zij heeft niet het bedrag om mijn deel te kopen. zij 51% en ik 49%
weet ik niet. ik ben nu et bangste voor die deportatie center. daar ben ik zo van geschrokken maar zal wel bangmakerij zijn geweest om die 30 duizend euro te krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat zijn je plannen daarna zodra dit achter de rug is?
ja maar ik zie het niet zitten. dit heeft mij zo bang gemaakt dat ik er gewoon van af wil.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar zij kan dan wel het huis verhuren en met dat geld die 49% aan jou betalen. In feite heeft ze dan een lening bij jou. Moet zij dat natuurlijk wel zien zitten.
Ik weet wel waar CL woont.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar iedereen woont, joh.![]()
Wat een klotezooi allemaal.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik niet. ik ben nu et bangste voor die deportatie center. daar ben ik zo van geschrokken maar zal wel bangmakerij zijn geweest om die 30 duizend euro te krijgen.
Als alles goed gaat nu kan ik hier blijven maar kan ik geen onderneming meer starten. durf het niet meer
Lig je weer als vanouds in de bosjes tegenover haar huis?quote:
nee je bent niet naief. de advocaat die dit heeft gedaan heeft waarschijnlijk een deal gemaakt met het thaise OMquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:37 schreef Barbusse het volgende:
Maar ze hebben dus gewoon alle buitenlanders die via die loophole vastgoed wisten te open opgepakt in 1 grote politie actie?
Vind het echt raar. Buitenlanders mogen geen vastgoed kopen, ok. Maar dat het wel kan via een omweg dmv een bedrijf oprichten lijkt me alles behalve illegaal. Maar ik zal wel naief zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |