Dit is een level corruptie waarop ik mezelf een vuurwapen aan zou schaffen. Want omkoping wordt niet meer gebruikt om dingen gedaan te krijgen, het wordt gezien als een melkkoequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
en gisteren kreeg een mede arrestant van 2 advocaten te horen dat we zouden worden gedeporteerd na 6 maanden en dan we dan eerst maanden in een detentie centrum zouden zitten maar vvoor 30 duizend euro ( 1 miljoen baht) kon je dat voorkomen en werd je binnen een paar uur in dat detentie centrum op een vlucht gezet
dus ik kreeg het gisteren weer spaans benauwd
Was*quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie is onze huisjesmelker.
Ben je toch nog beroemd geworden Balliequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes its me
ja meena heeft mj flink genaaid
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je toch nog beroemd geworden Ballie
Je had gewoon in Nederland bitterballen moeten blijven eten johquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
@:recce had mij herkend nadat die het thaise nieuws had gegoogled
Makkelijkere prooi wel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bevroren kat.
Hopelijk valt Trump IJsland niet aan
zo koudquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je had gewoon in Nederland bitterballen moeten blijven eten joh
Maar daar gaat mijn vakantie dusquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
@:recce had mij herkend nadat die het thaise nieuws had gegoogled
Valide argument.quote:
en terechtquote:
Maar wat is het plan nu? Blijf je in Thailand als ze je niet deporteren?quote:
Dit klinkt wel als chantage en corruptie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
en gisteren kreeg een mede arrestant van 2 advocaten te horen dat we zouden worden gedeporteerd na 6 maanden en dan we dan eerst maanden in een detentie centrum zouden zitten maar vvoor 30 duizend euro ( 1 miljoen baht) kon je dat voorkomen en werd je binnen een paar uur in dat detentie centrum op een vlucht gezet
dus ik kreeg het gisteren weer spaans benauwd
Die gaat naar de strafvermindering las ik netquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat je je aanbetaling nog terugkrijgt wel.
Gewoon pure afpersing johquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als chantage en corruptie.
"vluchtgevaar" kennen ze daar niet?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:24 schreef bitterbal het volgende:
hier zit ik achter in de boot naar samui
[ afbeelding ]
als ik alles goed heb gedaan dan denk ik wel ja. ga nu de boel proberen te verkopen en dat is niet makkelijk want buitenlanders durfen nu niet meer en er zijn niet heel veel thai met veel geld dus ga veel geld verliezen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wat is het plan nu? Blijf je in Thailand als ze je niet deporteren?
zwemgevaarquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik alles goed heb gedaan dan denk ik wel ja. ga nu de boel proberen te verkopen en dat is niet makkelijk want buitenlanders durfen nu niet meer en er zijn niet heel veel thai met veel geld dus ga veel geld verliezen.
Ik vraag nu 60 duizend euro minder dan wat ik heb betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |