Net als hierquote:
Was het Zeeland of Nieuw-Zeeland?quote:
ze is vrij fors. maar wat een houding ook. ik zei door jullie is mij dit overkomen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gevecht met die assistente had je wel gewonnen. Een klein thais vrouwtje kan niet op tegen grote nederlandse vrouw.
Och, die paar km.quote:
Ik dreig altijd om op mensen te gaan zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gevecht met die assistente had je wel gewonnen. Een klein thais vrouwtje kan niet op tegen grote nederlandse vrouw.
Het is toch omringd met waterquote:
ja iedereen probeert mij te helpenquote:
En werkt dat?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dreig altijd om op mensen te gaan zitten.
jezus das niet niks. Heftig.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben gearresteerd en veroordeeld in thailand afgelopen week. heb ook van zaterdag tot maandag ochtend vastgezeten
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En afgedamd.quote:
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iedereen probeert mij te helpen
Heb ook maandag het aanbod gehad dat ze de strafzaak ut het systeem halen en dat dan zogenaamd alles kwijt is maar dat durfde ik niet aan dus dat heb ik afgewezen
Levert een hoop geflirt op zeker?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben veroodeeld voor het valse info geven in het opzetten van mijn bedrijf en het illegaal kopen van grond.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
jezus das niet niks. Heftig.
Wat heb je misdaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja stel dat komt boven water. wat doe je dan. en dan ben je altijd bang dat ze er achter komenquote:
Wat is dit voor onderwereld netwerk joh?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
ah blijkbaar niet. maandag ochtend werden we naar het gerechtsgebouw gebracht in samui waar we voor moesten komen. Ik had geen advocaat want dat was die verschrikkelijk Meena die mij dit heeft aangedaan. Dus dat restaurant is bevriend met die advocaat, grote jongen ( zijn broer is een van de grootste maffia hier in de regio)
Dus ik zat daar in die vipruimte wat iemand anders al had geregeld, weet nog steeds niiet wie. En toen kwam ineens die advocaat binnen. Iedereen keek zo van wie is dat want hij ziet er zoo uit. Dus hij vroeg of ik bal was en ik zo ja en toen zei die dat die voor mij was gekomen en dat alles goedkwam.
Dus hij liep weer weg ik helemaal verbaast en toen vroeg de rest wie dat was dus ik zo geen ideeEn toen zeiden ze hij ziet er hee duur uit , misschien moet je eerst checken wat die kost. Dus ik liep naar hem toe en vroeg voorzichtig wat die vraagt maar voor mij gratis
![]()
Anyway nu heb ik vandaag de eigenaar van het restaurant gevraagd of hij kan vragen of hij mij bij kan staan voor een schappelijk bedrag om deportatie te voorkomen. Dus hij zou dan die man vragen. Die man denkt niet dat ik gedeporteerd word en hij gaat het nog een keer dubbel checken.
Dat restaurant. En zij werden maandag ochtend wakker gebeld door mijn vrienden met hulp voor een advocaat en ze hebben die man ook wakker gebeld
netwerken in het restaurantquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ben ik nu heel erg benieuwd naar hoe jij je geld verdient?
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit voor onderwereld netwerk joh?Waarom ben ik nu heel erg benieuwd naar hoe jij je geld verdient?
Jij hebt echt vergaande connecties in de onderwereld daarquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
ah blijkbaar niet. maandag ochtend werden we naar het gerechtsgebouw gebracht in samui waar we voor moesten komen. Ik had geen advocaat want dat was die verschrikkelijk Meena die mij dit heeft aangedaan. Dus dat restaurant is bevriend met die advocaat, grote jongen ( zijn broer is een van de grootste maffia hier in de regio)
Dus ik zat daar in die vipruimte wat iemand anders al had geregeld, weet nog steeds niiet wie. En toen kwam ineens die advocaat binnen. Iedereen keek zo van wie is dat want hij ziet er zoo uit. Dus hij vroeg of ik bal was en ik zo ja en toen zei die dat die voor mij was gekomen en dat alles goedkwam.
Dus hij liep weer weg ik helemaal verbaast en toen vroeg de rest wie dat was dus ik zo geen ideeEn toen zeiden ze hij ziet er hee duur uit , misschien moet je eerst checken wat die kost. Dus ik liep naar hem toe en vroeg voorzichtig wat die vraagt maar voor mij gratis
![]()
Anyway nu heb ik vandaag de eigenaar van het restaurant gevraagd of hij kan vragen of hij mij bij kan staan voor een schappelijk bedrag om deportatie te voorkomen. Dus hij zou dan die man vragen. Die man denkt niet dat ik gedeporteerd word en hij gaat het nog een keer dubbel checken.
Dat restaurant. En zij werden maandag ochtend wakker gebeld door mijn vrienden met hulp voor een advocaat en ze hebben die man ook wakker gebeld
Of je wordt de Thaise mafia in geronseld.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stel dat komt boven water. wat doe je dan. en dan ben je altijd bang dat ze er achter komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |