Die zien hun winst verdampen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel een enorm goede klant zijn voor ze
quote:Het oosten van het land krijgt vrijdag ondanks tropische temperaturen te maken met zwaar weer. Hevig onweer, windstoten van 80 kilometer per uur en mogelijk hagel verstoren de tropische warmte. "Het gaat helemaal los", zegt meteoroloog Jeroen Elferink van Weeronline.
We gaan er allemaal aan!!quote:
Waarom weer het oosten en niet het zuidenquote:
Ik woon volgens mij niet in het oosten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan!!
Nou ja, jullie dan.
Bij jullie worden altijd gelijk overstromingen enzo,quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom weer het oosten en niet het zuiden
zo oost zit ik nietquote:
In het westen geen vuiltje aan de luchtquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan!!
Nou ja, jullie dan.
Je blijft nog onder onsquote:
Ho ho, ik woon niet in Valkenburg.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij jullie worden altijd gelijk overstromingen enzo,
ja ontbijt er elke dagquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel een enorm goede klant zijn voor ze
ik ben gearresteerd en veroordeeld in thailand afgelopen week. heb ook van zaterdag tot maandag ochtend vastgezetenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
ah blijkbaar niet. maandag ochtend werden we naar het gerechtsgebouw gebracht in samui waar we voor moesten komen. Ik had geen advocaat want dat was die verschrikkelijk Meena die mij dit heeft aangedaan. Dus dat restaurant is bevriend met die advocaat, grote jongen ( zijn broer is een van de grootste maffia hier in de regio)
Dus ik zat daar in die vipruimte wat iemand anders al had geregeld, weet nog steeds niiet wie. En toen kwam ineens die advocaat binnen. Iedereen keek zo van wie is dat want hij ziet er zoo uit. Dus hij vroeg of ik bal was en ik zo ja en toen zei die dat die voor mij was gekomen en dat alles goedkwam.
Dus hij liep weer weg ik helemaal verbaast en toen vroeg de rest wie dat was dus ik zo geen ideeEn toen zeiden ze hij ziet er hee duur uit , misschien moet je eerst checken wat die kost. Dus ik liep naar hem toe en vroeg voorzichtig wat die vraagt maar voor mij gratis
![]()
Anyway nu heb ik vandaag de eigenaar van het restaurant gevraagd of hij kan vragen of hij mij bij kan staan voor een schappelijk bedrag om deportatie te voorkomen. Dus hij zou dan die man vragen. Die man denkt niet dat ik gedeporteerd word en hij gaat het nog een keer dubbel checken.
Dat restaurant. En zij werden maandag ochtend wakker gebeld door mijn vrienden met hulp voor een advocaat en ze hebben die man ook wakker gebeld
handig , al die onderwereld connecties van jequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
ah blijkbaar niet. maandag ochtend werden we naar het gerechtsgebouw gebracht in samui waar we voor moesten komen. Ik had geen advocaat want dat was die verschrikkelijk Meena die mij dit heeft aangedaan. Dus dat restaurant is bevriend met die advocaat, grote jongen ( zijn broer is een van de grootste maffia hier in de regio)
Dus ik zat daar in die vipruimte wat iemand anders al had geregeld, weet nog steeds niiet wie. En toen kwam ineens die advocaat binnen. Iedereen keek zo van wie is dat want hij ziet er zoo uit. Dus hij vroeg of ik bal was en ik zo ja en toen zei die dat die voor mij was gekomen en dat alles goedkwam.
Dus hij liep weer weg ik helemaal verbaast en toen vroeg de rest wie dat was dus ik zo geen ideeEn toen zeiden ze hij ziet er hee duur uit , misschien moet je eerst checken wat die kost. Dus ik liep naar hem toe en vroeg voorzichtig wat die vraagt maar voor mij gratis
![]()
Anyway nu heb ik vandaag de eigenaar van het restaurant gevraagd of hij kan vragen of hij mij bij kan staan voor een schappelijk bedrag om deportatie te voorkomen. Dus hij zou dan die man vragen. Die man denkt niet dat ik gedeporteerd word en hij gaat het nog een keer dubbel checken.
Dat restaurant. En zij werden maandag ochtend wakker gebeld door mijn vrienden met hulp voor een advocaat en ze hebben die man ook wakker gebeld
Ik weet toch niet waar iedereen woont, joh.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon volgens mij niet in het oosten.
En wij wel van jou!quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar iedereen woont, joh.![]()
Dat gevecht met die assistente had je wel gewonnen. Een klein thais vrouwtje kan niet op tegen grote nederlandse vrouw.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:04 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag in het kantoor van meena om mij papieren te vragen en de assistent was onvriendelijk tegen mij en en de persoon met wie ik was moest mij uit het kantoor halen omdat ik die koe bijna aanvloog. man wat was ik boos
Lieve mensen om je heenquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |