Ik trek die films ook best slecht, alleen Totoro vind ik leuk, die draaide vorig jaar. Maar weglopen doe ik niet snel.quote:
Ik vind hem ook prachtig, maar ik weet dan ook van alles over die Manson-moorden. Dus dat eindequote:
Death Proof is mijn absolute favorietquote:
Beide delen aan elkaar geplakt zoals eigenlijk al meteen de bedoeling was. Ik weet niet of er ook nieuwe scènes zijn maar ik vind het een te lange zitquote:
Dat zijn 2 Kill Bill films samengevoegd tot 1 film.quote:
Ik vind die hele eind jaren 60 sfeer zo heerlijk. Het moment dat peace and tree loving hippie crap niet meer zo peace and tree loving werd. The end of the Summer of Love. Kantelpunt in cultuur. En de soundtrack is fucking aces.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind hem ook prachtig, maar ik weet dan ook van alles over die Manson-moorden. Dus dat einde
Bijna 5 uren zit als ik op pathe site kijk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beide delen aan elkaar geplakt zoals eigenlijk al meteen de bedoeling was. Ik weet niet of er ook nieuwe scènes zijn maar ik vind het een te lange zit
Ik lees net dat deze unrated is. Dus heftigere scenes dan in de originele......quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beide delen aan elkaar geplakt zoals eigenlijk al meteen de bedoeling was. Ik weet niet of er ook nieuwe scènes zijn maar ik vind het een te lange zit
Ik las het ja.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn 2 Kill Bill films samengevoegd tot 1 film.
Ik heb tijdens m'n studie een cursus gevolgd over de sixties in de VS en toen had ik dat als thema voor m'n essayquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind die hele eind jaren 60 sfeer zo heerlijk. Het moment dat peace and tree loving hippie crap niet meer zo peace and tree loving werd. The end of the Summer of Love. Kantelpunt in cultuur. En de soundtrack is fucking aces.
[ afbeelding ]
Ik vind het jammer dat die films zijn opgeknipt, maar dat had ik ook met de laatste Harry Potter film en de Mockingjay van de Hunger Games serie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:23 schreef LTVDK het volgende:
Kill Bill staat wel ergens onderaan de lijst bij mij qua Tarantino films
Ik lees goede dingen over de film Obsession trouwens.quote:
No way! That sounds awesomequote:Op donderdag 28 mei 2026 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tijdens m'n studie een cursus gevolgd over de sixties in de VS en toen had ik dat als thema voor m'n essay
Dit leer ik nu. Ik ben teveel een zolderkamer autist.quote:
ik heb die film nooit helemaal gezien....quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:23 schreef LTVDK het volgende:
Kill Bill staat wel ergens onderaan de lijst bij mij qua Tarantino films
mijn beelddenkend brein verschoot evenquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb die film nooit helemaal gezien....
weet alleen het stuk met dat ze met blote voeten op het oog stapt...
en straks lekker ergeren aan de serie omdat de uiterlijke kenmerken niet meer kloppen.quote:
Veels te hardquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:28 schreef Ama het volgende:
Onkruid tussen de tegels in de voortuin groeit ook hard.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:37 schreef Nizno het volgende:
slimme meters... melding dat meterstanden doorgegeven moeten worden..
gasmeter staat in storing. maar kan nog wel aflezen.
link in de mail werkt niet. stom.
Geef het eerst telefonisch door (omdat de chat niet werkte en de terugbelfunctie wel).
Maar had het idee dat mevrouw niet helemaal snugger was dus de volgende dag even gevraagd via de chat wat toen wel lukte om een persoon te pakken te krijgen) of het echt op de juiste manier was verwerkt, bleek niet zo te zijn. zou ze regelen.
Krijg de nota met geschatte meterstand want zou geen stand hebben doorgegeven.
Cool.
Gelukkig scheelt de berekening maar 4m³ maar toch, waarom doe je dan de moeite...
Ik vond 'm leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees goede dingen over de film Obsession trouwens.Of naja sommige mensen vonden het misschien te fucked up las ik maar dat klinkt juist veelbelovend.
Gelukkig heb je mijquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit leer ik nu. Ik ben teveel een zolderkamer autist.
Ik ga die racistische serie niet kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en straks lekker ergeren aan de serie omdat de uiterlijke kenmerken niet meer kloppen.
Jaquote:
ja dat dusquote:
Wat ik raar vindquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig wordt de aandacht van zwarte Snape even verschoven naar zwarte Helen of Troy.
Ja, ik vond die smilie ook wel perfect passen bij het verhaal.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat dus
maar goed... die 4m³ overleef ik wel...
Smilie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vond die smilie ook wel perfect passen bij het verhaal.
Ja, 4m3 is wel te overleven.
kuzu is een prima kopquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vond die smilie ook wel perfect passen bij het verhaal.
Ja, 4m3 is wel te overleven.
'Dat is lief van zequote:Op donderdag 28 mei 2026 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Had ik verteld dat toen ik maandag in court was dat restaurant waar ik elke dag ontbijt een grote advocaat had gestuurd voor mij?
Court?quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Had ik verteld dat toen ik maandag in court was dat restaurant waar ik elke dag ontbijt een grote advocaat had gestuurd voor mij?
Rechtbank?quote:
Dan moet je daar wel een enorm goede klant zijn voor zequote:Op donderdag 28 mei 2026 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Deze verwachtte ik al.quote:
Misschien eet ze veel noedels daar.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel een enorm goede klant zijn voor ze
Ze is KSC'er.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel een enorm goede klant zijn voor ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |