quote:Een arrestatieteam is naar binnengegaan en heeft zojuist iemand opgepakt. Hij is afgevoerd met een zwarte blinddoek om, gekleed in alleen een onderbroek.
Blijkbaar wil ze iets laten horen en of ik iemands stem daarin herken.quote:
hoop ik wel dat hij vanmorgen een schone aan heeft gedaanquote:
spanning, sensatie!quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Gezellie @:liesje1979 @:airwin @:mschol
Ah, de bekende card market near mint.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:25 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo vorige week een kaart gekocht. Na een week eindelijk bericht en ineens foto's dat hij toch niet zo near mint is.Hoekjes helemaal verkracht enz.
Man met rugtas opgepakt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
spanning, sensatie!
vast voor alleen wat toiletrollen
eens, wat is dat voor mafkeesquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg een berichtje: "mag ik jou zondag wat vragen".
Uh.. ja, stel je vraag nu dan gelijk.
Ik heb ook weleens een rugzak in Den Haagquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dan konden de foto's meteen door naar KPDquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat is mij gelukkig bespaard gebleven
Verward iemand?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Haags het volgende:
[ x ]
tijd voor slachtofferhulpquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een rugzak in Den Haag
Komt wel dichtbij zo
Rugzak vol documenten voor verblijfsvergunning?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Oh ja, irritantquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg een berichtje: "mag ik jou zondag wat vragen".
Uh.. ja, stel je vraag nu dan gelijk.
nattekat waarschijnlijk, die ging er vanmorgen in de trein naar toequote:
Gekleed op het weer.quote:
Hij post hier ook niet op dit moment.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekat waarschijnlijk, die ging er vanmorgen in de trein naar toe
*noteertquote:
Je bent de Meena voor dat appartement in Duitsland toch?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:06 schreef bitterbal het volgende:
belt monster om te vragen hoe het nu gaat. begint ze gelijk overzichzelf dat de huismeester 15 min later kwam en nu haar dag was ontregeld![]()
moest echt op mijn tong bijten
quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dan konden de foto's meteen door naar KPD
zo wisten we ook al dat er iets met ballie was voor we het wistenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij post hier ook niet op dit moment.
Verdacht.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent de Meena voor dat appartement in Duitsland toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |