Is dat Verhoeven gevecht nu?quote:Op zondag 24 mei 2026 00:17 schreef chufi het volgende:
Man3 wat boksers tegenwoordig moeten doen om de ring te betreden
+7quote:Op zondag 24 mei 2026 00:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik luister liever naar deze Sharon dan die in het stadhuis.
Is het al voorbij, ik wist niet waar ik het kon kijken.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:17 schreef chufi het volgende:
Man3 wat boksers tegenwoordig moeten doen om de ring te betreden
Ik denk dat er weinig mensen zijn die er anders over denkenquote:Op zondag 24 mei 2026 00:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik luister liever naar deze Sharon dan die in het stadhuis.
quote:
Waar?quote:Op zondag 24 mei 2026 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh net op tijd nog een stream gevonden ook
quote:
Mijn stream heeft net de 1e ronde ... maar ik check het boks topic niet meer want daar schijnen ze verder te zijn ...quote:Op zondag 24 mei 2026 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het al voorbij, ik wist niet waar ik het kon kijken.
Ja ik kijk nu ook (met vertraging denk ik)quote:Op zondag 24 mei 2026 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn stream heeft net de 1e ronde ... maar ik check het boks topic niet meer want daar schijnen ze verder te zijn ...
Commentators zeggen dat die ander Rico eerst laat moe worden..quote:Op zondag 24 mei 2026 00:34 schreef chufi het volgende:
Rico is fysiek gewoon sterker gebouwd maar dat zegt nog niet alles
Hij zei dat hij in extreme top conditie is. Dus kom maar opquote:Op zondag 24 mei 2026 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Commentators zeggen dat die ander Rico eerst laat moe worden..
ja dat bedacht ik ook idd ,,,quote:Op zondag 24 mei 2026 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel hopen dat er geen Muscle memory optreed bij Rico en hij per ongeluk trapt
ronde 4 begintquote:Op zondag 24 mei 2026 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier staat nu round 3 of 12 1.30 min
Dat gaat niet gebeuren (zegt hij zelf) zou wel grappig zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel hopen dat er geen Muscle memory optreed bij Rico en hij per ongeluk trapt
Proost!quote:
Nou hitte, is het één dagje 25 gradenquote:Op zondag 24 mei 2026 00:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Proost!
Om de hitte te vieren heb ik een ijs ijs koude Limocello ingeschonken
LOL.. ik vond het iig heerlijk warm en genoeg reden om de Limo cello de ijs ijs kast in te schuiven :pquote:
GOA ook ?quote:
Ik hoor ook veel NL'er aanmoedigenquote:
Die zijn allemaal uit het resort ontsnapt. Ben er ook geweest maar mijn zus woonde in Cairoquote:Op zondag 24 mei 2026 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoor ook veel NL'er aanmoedigen
Egypte wel geweest, maar helaas niet de piramides.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn allemaal uit het resort ontsnapt. Ben er ook geweest maar mijn zus woonde in Cairo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Het ziet er zo op tv best ok uit, maar fucking hell wat een klappen krijg je op je kop. Armen van staalquote:Op zondag 24 mei 2026 00:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel gevaarlijk om zo voor te staan.. verlies je één seconde je verdediging slaat zo'n Urcu je K.O>
Maargoed dat kan ook andersom.
Slaap lekkerquote:
Bedankt voor de mededelingquote:
Voor 10 Jaar kampioen komt Rico nog steeds goed uit zijn woordenquote:Op zondag 24 mei 2026 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ziet er zo op tv best ok uit, maar fucking hell wat een klappen krijg je op je kop. Armen van staal
Dat gaat er ook niet op vooruit zo. Geen tato's btw.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor 10 Jaar kampioen komt Rico nog steeds goed uit zijn woorden
quote:
Het is gedaan.quote:
Haha eindelijk... kunnen we huilenquote:
Neuh waarom ?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha eindelijk... kunnen we huilen
Ohquote:
Het is al veels te laat ... Ik lees dat morgen welquote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze vechten om wie er later mag vechten
quote:Op zondag 24 mei 2026 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is al veels te laat ... Ik lees dat morgen wel
Oh zo, ik had nog even de praatjes geluisterd, maar je hebt niets gemist.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:25 schreef chufi het volgende:
Ik bedoel meer als een event is afgelopen ben ik meestal gelijk daarna weg ,,
Geen revanche in Ahoy ?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh zo, ik had nog even de praatjes geluisterd, maar je hebt niets gemist.
Nee, toch schijnbaar eerst Uruz tegen een Duitser ergens in het najaar. Was allemaal wat vaag..quote:
Goedemorgen. Het was een fake show.quote:
quote:
Hier kan ik dus uren naar staren.quote:Op zondag 24 mei 2026 06:58 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel een bijzondere
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mmjxwm46ws23
nee, de raket was al afgeschreven en een total loss was al verwacht voor de lanceringquote:Op zondag 24 mei 2026 07:13 schreef pullup het volgende:
Die Nazi raketjes schietert heeft weer eens een flop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja dat maakt het veel beterquote:Op zondag 24 mei 2026 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, de raket was al afgeschreven en een total loss was al verwacht voor de lancering
Zijn bankrekening zal wel op winst staan nuquote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Morguh Pullup, thnx for the beautiful birdsquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Morguh Chanel,quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
als ik de media moet geloven heeft de scheids de boel verpest..quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Pciesquote:Op zondag 24 mei 2026 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, er is niks onverwachts gebeurd immers
quote:Op zondag 24 mei 2026 07:46 schreef pullup het volgende:
Voor @:marcb1974
[ afbeelding ]
En nu ben ik er vandoor
Ik heb geen recept, ik klooi maar wat aan en hoop op goed resultaat.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 11:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen recept, ik klooi maar wat aan en hoop op goed resultaat.
En drie kleine bakjes die alle drie net iets anders zijn.
Tis ook een matsbaan ...Hij had zes maanden getrained hiervoor en dan moet je nog geen uur werken.quote:Op zondag 24 mei 2026 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn bankrekening zal wel op winst staan nu
Ach. Jij werkt niet waar de klappen vallenquote:Op zondag 24 mei 2026 11:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis ook een matsbaan ...Hij had zes maanden getrained hiervoor en dan moet je nog geen uur werken.
iK heb 20 jaar op school gezeten en moet elke dag weren
Achja, wat mij betreft proberen ze het volgend jaar weer eensquote:
www.maptap.gg May 24quote:Op zondag 24 mei 2026 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
www.maptap.gg May 24
98🎯 95👑 93🎉 100🎯 94🏆
Final score: 961
En dan is je bank rekening niet eens zo snel aangevuldquote:Op zondag 24 mei 2026 11:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis ook een matsbaan ...Hij had zes maanden getrained hiervoor en dan moet je nog geen uur werken.
iK heb 20 jaar op school gezeten en moet elke dag weren
in een uur tijd wordt zijn lichaam lekker toegetakelt en mag hij hopen dat hij normaal oud kan worden nogquote:Op zondag 24 mei 2026 11:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis ook een matsbaan ...Hij had zes maanden getrained hiervoor en dan moet je nog geen uur werken.
iK heb 20 jaar op school gezeten en moet elke dag weren
quote:Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met hoeveel teams doe jij hier bij mee?
https://www.ad.nl/andere-(...)-van-start~abbd71ea/
Wat een idiotenquote:Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met hoeveel teams doe jij hier bij mee?
https://www.ad.nl/andere-(...)-van-start~abbd71ea/
Heftig is toch goed? Dat is toch wat sporters willen?quote:
You had to jinx itquote:
Man3quote:
Het begin van de wederopstandingquote:
Ik heb deze 2 wedstrijden een beter ajax gezien dat tijdens de hele competitie. Maar wereldpartij??quote:
Mag wel een keerquote:
Nu komt stiekem toch een leuk deel,quote:
Ik zet de tv wel weer aan eind juliquote:Op zondag 24 mei 2026 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu komt stiekem toch een leuk deel,
het transferdeel
23 juli begrijp ik.quote:
Klopt. Maar ik volg het niet meer zo intensief.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
23 juli begrijp ik.
En je hebt je tv niet nodig om de transfers te volgen
Leukquote:Op zondag 24 mei 2026 16:15 schreef maily het volgende:
@:Domnivoor
"In de kringloopwinkel vind je nog een schildpad voor maar 2 euro" https://share.google/xW8lR5M9Nfc7OPDLf
Ben benieuwd of die stadions vol komen ....quote:Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik volg het niet meer zo intensief.
Eerst maar eens kijken naar het WK.
Ik verwacht dat het een verlies gevende zaak gaat zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die stadions vol komen ....
Ben benieuwd hoe groot de scha(n)de gaat zijn die die corrupte pedofiele oempaloempa aanrichtquote:Op zondag 24 mei 2026 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die stadions vol komen ....
In Mexico denk ik wel. VS en Canada zijn niet echt voetbal landen.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die stadions vol komen ....
In canada komen ze ook wel vol,quote:Op zondag 24 mei 2026 19:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Mexico denk ik wel. VS en Canada zijn niet echt voetbal landen.
Wij zitten westelijkerquote:Op zondag 24 mei 2026 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, wie van jullie zit hier achter?
@:maily, jouw provincie, dus jij?
https://www.ad.nl/binnenl(...)lkenswaard~a06a5131/
Ja, niet in je eigen achtertuin, dat is weer logischquote:
En dan de volgende dagquote:Op zondag 24 mei 2026 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
4,5 kg voer in 20 min
Bekijk deze YouTube-video
@:engine
Dan heb je au aan de poeperd.quote:
Alleen als je heel heet gegeten hebtquote:
Dat kan bij iedereenquote:
Ik vond er niets aan.quote:
Apart beestje.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, wie van jullie zit hier achter?
@:maily, jouw provincie, dus jij?
https://www.ad.nl/binnenl(...)lkenswaard~a06a5131/
O jee mschol is boos?quote:
Ellende he, al vind ik het met die weer nooit zo erg.quote:
mja, nu minder erg want niet werken maar, pffftt vermoeiend zoquote:Op maandag 25 mei 2026 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende he, al vind ik het met die weer nooit zo erg.
Lekker erven alles open gooien en de koelte binnen laten.
Kan je niet iets van de dokter krijgen om door te slapen?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, nu minder erg want niet werken maar, pffftt vermoeiend zo
misschienquote:Op maandag 25 mei 2026 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet iets van de dokter krijgen om door te slapen?
Misschien eens vragen? Niet geschoten is altijd misquote:
Morguh Pullupquote:
Haai Dotquote:
Het beloofd weer een mooie dag te worden, morgen nog meer 33 grquote:
33 is zeker wat te pittig. Ik vind alles best tot 30 graden eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het beloofd weer een mooie dag te worden, morgen nog meer 33 gr
Kan jij er goed tegen?
O dan is het bij hoger dan hier, alles boven de 24/25 is mij al snel te warm.quote:Op maandag 25 mei 2026 07:37 schreef pullup het volgende:
[..]
33 is zeker wat te pittig. Ik vind alles best tot 30 graden eigenlijk
quote:
O lekker voor het roeien of vakantie?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:44 schreef pullup het volgende:
Maar goed ik ga woensdag een klein weekje naar Sevilla dus ga dan elke dag wel boven die 33 uitkomen vrees ik
Morguh Chanelquote:
Roeien, er is een wereldbekerquote:
Dat wordt een spannend weekje dus. Wens je alle vast succes voor je en je teamquote:
mja ben een aantal jaar geleden al eens geweest omdat ik toen nog minder sliep en zelfs toen waren ze niet happig op iets voorschrijvenquote:Op maandag 25 mei 2026 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien eens vragen? Niet geschoten is altijd mis
ik hoop dat het een giga flop wordtquote:Op maandag 25 mei 2026 08:31 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)eld-nog-naar-amerika
Tsja
Ik weet het, krijg het ook niet.quote:Op maandag 25 mei 2026 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ben een aantal jaar geleden al eens geweest omdat ik toen nog minder sliep en zelfs toen waren ze niet happig op iets voorschrijven
Je moet eerst de jackpot winnen om zo'n reisje te kunnen veroorloven..quote:Op maandag 25 mei 2026 08:31 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)eld-nog-naar-amerika
Tsja
quote:
Als ik de jackpot win, ga ik in elk geval niet naar de VS.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet eerst de jackpot winnen om zo'n reisje te kunnen veroorloven..
vooral als je andere aandoeningen hebt volgens mijquote:Op maandag 25 mei 2026 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het, krijg het ook niet.
En als je zo eens hier en daar leest krijgen sommige het zo voorgeschreven
Ik ook niet.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik de jackpot win, ga ik in elk geval niet naar de VS.
FTFYquote:Op maandag 25 mei 2026 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik de jackpot win, ga ik ga in elk geval niet naar de VS.
Als die pompoen weg is ga ik wel weer een keerquote:
Wacht eerst maar eens wat er dan komt en wat voor 'veranderingen' dat gaat brengen ......quote:Op maandag 25 mei 2026 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die pompoen weg is ga ik wel weer een keer
Wie kan Murica dan zo Great maken als oom oempaloempa?quote:Op maandag 25 mei 2026 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht eerst maar eens wat er dan komt en wat voor 'veranderingen' dat gaat brengen ......
Mijn parkiet natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie kan Murica dan zo Great maken als oom oempaloempa?![]()
Netjes hockey aan het kijken?quote:
meestal niet, wat is er gaande?quote:
Dames finalequote:
Ik kijk op de spelen wel weer hockey, daar is het echt zo'n sport voorquote:
Vind het hier viesch warmquote:Op maandag 25 mei 2026 13:15 schreef pullup het volgende:
Ik vind het lekker weer, niet te warm hier en zeker niet klef
Die variant gaat er wel inquote:Op maandag 25 mei 2026 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eet jij wel eens schildpad?
Bekijk deze YouTube-video
Ik ook niet hoor en ook niet naar een WK voetbalquote:Op maandag 25 mei 2026 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik de jackpot win, ga ik in elk geval niet naar de VS.
Lekker weerquote:
Met de groeten van Trumpquote:Op maandag 25 mei 2026 16:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen er 4 miljoen toeristen minder in de VS dan een jaar eerder.
Heerlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 16:05 schreef Deisyy het volgende:
Wordt er hier al geklaagd over het warme weer?
Ik vind het ook heerlijk, dit mag van mij tot en met september zo blijven, in de nacht af en toe een bui voor de natuur. Prima!quote:Op maandag 25 mei 2026 16:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
En dan moet de zomer nog beginnen.
Jep. En de warmste maanden zijn juli en augustus. Dus kan nog goed warm worden.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk, dit mag van mij tot en met september zo blijven, in de nacht af en toe een bui voor de natuur. Prima!
Weet het, serie filmpjes over gezien. Als het er niet nog minder waren.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen er 4 miljoen toeristen minder in de VS dan een jaar eerder.
quote:Op maandag 25 mei 2026 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die pompoen weg is ga ik wel weer een keer
Nou, inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht eerst maar eens wat er dan komt en wat voor 'veranderingen' dat gaat brengen ......
Dat zal overmorgen wel met wat inwoners minder zijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:07 schreef RedShoe het volgende:
In India is het morgen 48 graden![]()
Het land met de meeste inwoners.
Vast niet in heel india, dat is nogal groot.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:07 schreef RedShoe het volgende:
In India is het morgen 48 graden![]()
Het land met de meeste inwoners.
quote:Op maandag 25 mei 2026 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast niet in heel india, dat is nogal groot.
En zit ook nog deels in de Himalaya
Zie ook nog stukken van 20 en lagerquote:
Toepasselijkquote:Op maandag 25 mei 2026 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie ook nog stukken van 20 en lager
Maar wel veel 40+ ja
Alleen 2 keer omgekleedquote:Op maandag 25 mei 2026 16:05 schreef Deisyy het volgende:
Wordt er hier al geklaagd over het warme weer?
Waarom zou ik witte tanden niet aantrekkelijk vinden??quote:
Omdat gebrokkeld bruin-geel veel mooierder is?quote:Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zou ik witte tanden niet aantrekkelijk vinden??
![]()
Mijn parkiet zegt dat gebrokkeld geel-bruin veel mooierder is.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat gebrokkeld bruin-geel veel mooierder is?
Die kan ook neit anders natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat gebrokkeld geel-bruin veel mooierder is.
Dat willen ze vaak wel jaquote:
Wat was het totaal aan toeristen?quote:Op maandag 25 mei 2026 16:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen er 4 miljoen toeristen minder in de VS dan een jaar eerder.
Heerlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 16:05 schreef Deisyy het volgende:
Wordt er hier al geklaagd over het warme weer?
Gekken hebben we hier ook bij de vleet. Zag net een tussentijdse pollquote:Op maandag 25 mei 2026 16:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Nou, inderdaad.
Die pompoen is niet het enige probleem, maar vooral ook de kiezers die drie keer op hem gestemd hebben.
Dankje, zal nog wel verder kelderenquote:
Zijn echt vrij veel filmpjes van te vinden op YT. En daar zijn de cijfers groter, andere bronnen wel.quote:
De bronnen zijn niet zo eenduidig meer. Maar het gaat in elk geval hard achteruit.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn echt vrij veel filmpjes van te vinden op YT. En daar zijn de cijfers groter, andere bronnen wel.
Ik ga in ieder geval wel in de gaten houden hoe dit gaat lopenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De bronnen zijn niet zo eenduidig meer. Maar het gaat in elk geval hard achteruit.
De Amerikaanse overheid verwacht 85 miljoen toeristen voor dit jaar. Maar die kun je niet meer serieus nemen
Vooral het aantal Canadezen viel daarin op, hoe erg die de vs boycotten.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De bronnen zijn niet zo eenduidig meer. Maar het gaat in elk geval hard achteruit.
De Amerikaanse overheid verwacht 85 miljoen toeristen voor dit jaar. Maar die kun je niet meer serieus nemen
Ik denk dat Trump pisnijdig wordt op die toeristen. En om ze te straffen maakt hij hun verblijf nog veel duurderquote:Op maandag 25 mei 2026 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval wel in de gaten houden hoe dit gaat lopen
6 dagen oud dit ........quote:Op maandag 25 mei 2026 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump pisnijdig wordt op die toeristen. En om ze te straffen maakt hij hun verblijf nog veel duurder![]()
[ afbeelding ]
Zag vandaag eenf ilmpje over alle prijzen in de supermarkten daar op dit moment maar dan moet je al ongeveer miljonair zijn om te kunnen eten op je vakantie daarquote:Op maandag 25 mei 2026 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump pisnijdig wordt op die toeristen. En om ze te straffen maakt hij hun verblijf nog veel duurder![]()
[ afbeelding ]
Als je dit opvallend vind,quote:Op maandag 25 mei 2026 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump pisnijdig wordt op die toeristen. En om ze te straffen maakt hij hun verblijf nog veel duurder![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het prima vinden.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dit opvallend vind,
wat dacht je ervan dat Canada misschien wel bij de EU komt,
om uit de verwurging van de vs te komen?
Zou er ook geen moeite mee hebbenquote:
Nog een reden om ergens anders heen te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag vandaag eenf ilmpje over alle prijzen in de supermarkten daar op dit moment maar dan moet je al ongeveer miljonair zijn om te kunnen eten op je vakantie daar
Zag van de week ook zoiets .... maar de benzine daarentegen kost dan weer geen reetquote:Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag vandaag eenf ilmpje over alle prijzen in de supermarkten daar op dit moment maar dan moet je al ongeveer miljonair zijn om te kunnen eten op je vakantie daar
Ik heb er gegeten, en heb nog geld overquote:Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag vandaag eenf ilmpje over alle prijzen in de supermarkten daar op dit moment maar dan moet je al ongeveer miljonair zijn om te kunnen eten op je vakantie daar
Rijke tataquote:
Vakantiegeldcadeau voor mezelf gekochtquote:
Leuk hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vakantiegeldcadeau voor mezelf gekocht
marcb1974 in MUZ / Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 75 | koopjes
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
Zo ga je met je busje naar school,
zo kom je nooit meer thuis
Ik ging om 18:00 meteen al kijken. Er schiet me van alles te binnen wat ik terug zou willen zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
TV / Beeld & Geluid: De Schatkamer gaat vanavond online
Wat ik wilde stond er natuurlijk weer niet opquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ging om 18:00 meteen al kijken. Er schiet me van alles te binnen wat ik terug zou willen zien.
Wat was dat dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik wilde stond er natuurlijk weer niet op
Maar ga zeker langer kijken
De Smurfen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat was dat dan?
Ik zocht als eerste Moordspel (uit 1987) op. Die staat erop.
Goede keus.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vakantiegeldcadeau voor mezelf gekocht
marcb1974 in MUZ / Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 75 | koopjes
Was in de biosquote:
Ik in 77/78 al.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben als mini-Domni een keer op tv geweest, in 1983 of zo. Maar dat wordt een lastige zoektocht.
Soms kan hetquote:
Heb jij jezelf al gevonden dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij terug te vinden in de Schatkamer?
Dat ken ik niet, waarschijnlijk is het de aflevering dat de kat van August is dood.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij terug te vinden in de Schatkamer?
Leukquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
TV / Beeld & Geluid: De Schatkamer gaat vanavond online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |