Ik heb geen recept, ik klooi maar wat aan en hoop op goed resultaat.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 11:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen recept, ik klooi maar wat aan en hoop op goed resultaat.
En drie kleine bakjes die alle drie net iets anders zijn.
Tis ook een matsbaan ...Hij had zes maanden getrained hiervoor en dan moet je nog geen uur werken.quote:Op zondag 24 mei 2026 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn bankrekening zal wel op winst staan nu
Ach. Jij werkt niet waar de klappen vallenquote:Op zondag 24 mei 2026 11:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis ook een matsbaan ...Hij had zes maanden getrained hiervoor en dan moet je nog geen uur werken.
iK heb 20 jaar op school gezeten en moet elke dag weren
Achja, wat mij betreft proberen ze het volgend jaar weer eensquote:
www.maptap.gg May 24quote:Op zondag 24 mei 2026 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
www.maptap.gg May 24
98🎯 95👑 93🎉 100🎯 94🏆
Final score: 961
En dan is je bank rekening niet eens zo snel aangevuldquote:Op zondag 24 mei 2026 11:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis ook een matsbaan ...Hij had zes maanden getrained hiervoor en dan moet je nog geen uur werken.
iK heb 20 jaar op school gezeten en moet elke dag weren
in een uur tijd wordt zijn lichaam lekker toegetakelt en mag hij hopen dat hij normaal oud kan worden nogquote:Op zondag 24 mei 2026 11:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis ook een matsbaan ...Hij had zes maanden getrained hiervoor en dan moet je nog geen uur werken.
iK heb 20 jaar op school gezeten en moet elke dag weren
quote:Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met hoeveel teams doe jij hier bij mee?
https://www.ad.nl/andere-(...)-van-start~abbd71ea/
Wat een idiotenquote:Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met hoeveel teams doe jij hier bij mee?
https://www.ad.nl/andere-(...)-van-start~abbd71ea/
Heftig is toch goed? Dat is toch wat sporters willen?quote:
You had to jinx itquote:
Man3quote:
Het begin van de wederopstandingquote:
Ik heb deze 2 wedstrijden een beter ajax gezien dat tijdens de hele competitie. Maar wereldpartij??quote:
Mag wel een keerquote:
Nu komt stiekem toch een leuk deel,quote:
Ik zet de tv wel weer aan eind juliquote:Op zondag 24 mei 2026 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu komt stiekem toch een leuk deel,
het transferdeel
23 juli begrijp ik.quote:
Klopt. Maar ik volg het niet meer zo intensief.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
23 juli begrijp ik.
En je hebt je tv niet nodig om de transfers te volgen
Leukquote:Op zondag 24 mei 2026 16:15 schreef maily het volgende:
@:Domnivoor
"In de kringloopwinkel vind je nog een schildpad voor maar 2 euro" https://share.google/xW8lR5M9Nfc7OPDLf
Ben benieuwd of die stadions vol komen ....quote:Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik volg het niet meer zo intensief.
Eerst maar eens kijken naar het WK.
Ik verwacht dat het een verlies gevende zaak gaat zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die stadions vol komen ....
Ben benieuwd hoe groot de scha(n)de gaat zijn die die corrupte pedofiele oempaloempa aanrichtquote:Op zondag 24 mei 2026 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die stadions vol komen ....
In Mexico denk ik wel. VS en Canada zijn niet echt voetbal landen.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die stadions vol komen ....
In canada komen ze ook wel vol,quote:Op zondag 24 mei 2026 19:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Mexico denk ik wel. VS en Canada zijn niet echt voetbal landen.
Wij zitten westelijkerquote:Op zondag 24 mei 2026 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, wie van jullie zit hier achter?
@:maily, jouw provincie, dus jij?
https://www.ad.nl/binnenl(...)lkenswaard~a06a5131/
Ja, niet in je eigen achtertuin, dat is weer logischquote:
En dan de volgende dagquote:Op zondag 24 mei 2026 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
4,5 kg voer in 20 min
Bekijk deze YouTube-video
@:engine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |