Is dat Verhoeven gevecht nu?quote:Op zondag 24 mei 2026 00:17 schreef chufi het volgende:
Man3 wat boksers tegenwoordig moeten doen om de ring te betreden
+7quote:Op zondag 24 mei 2026 00:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik luister liever naar deze Sharon dan die in het stadhuis.
Is het al voorbij, ik wist niet waar ik het kon kijken.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:17 schreef chufi het volgende:
Man3 wat boksers tegenwoordig moeten doen om de ring te betreden
Ik denk dat er weinig mensen zijn die er anders over denkenquote:Op zondag 24 mei 2026 00:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik luister liever naar deze Sharon dan die in het stadhuis.
quote:
Waar?quote:Op zondag 24 mei 2026 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh net op tijd nog een stream gevonden ook
quote:
Mijn stream heeft net de 1e ronde ... maar ik check het boks topic niet meer want daar schijnen ze verder te zijn ...quote:Op zondag 24 mei 2026 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het al voorbij, ik wist niet waar ik het kon kijken.
Ja ik kijk nu ook (met vertraging denk ik)quote:Op zondag 24 mei 2026 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn stream heeft net de 1e ronde ... maar ik check het boks topic niet meer want daar schijnen ze verder te zijn ...
Commentators zeggen dat die ander Rico eerst laat moe worden..quote:Op zondag 24 mei 2026 00:34 schreef chufi het volgende:
Rico is fysiek gewoon sterker gebouwd maar dat zegt nog niet alles
Hij zei dat hij in extreme top conditie is. Dus kom maar opquote:Op zondag 24 mei 2026 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Commentators zeggen dat die ander Rico eerst laat moe worden..
ja dat bedacht ik ook idd ,,,quote:Op zondag 24 mei 2026 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel hopen dat er geen Muscle memory optreed bij Rico en hij per ongeluk trapt
ronde 4 begintquote:Op zondag 24 mei 2026 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier staat nu round 3 of 12 1.30 min
Dat gaat niet gebeuren (zegt hij zelf) zou wel grappig zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel hopen dat er geen Muscle memory optreed bij Rico en hij per ongeluk trapt
Proost!quote:
Nou hitte, is het één dagje 25 gradenquote:Op zondag 24 mei 2026 00:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Proost!
Om de hitte te vieren heb ik een ijs ijs koude Limocello ingeschonken
LOL.. ik vond het iig heerlijk warm en genoeg reden om de Limo cello de ijs ijs kast in te schuiven :pquote:
GOA ook ?quote:
Ik hoor ook veel NL'er aanmoedigenquote:
Die zijn allemaal uit het resort ontsnapt. Ben er ook geweest maar mijn zus woonde in Cairoquote:Op zondag 24 mei 2026 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoor ook veel NL'er aanmoedigen
Egypte wel geweest, maar helaas niet de piramides.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn allemaal uit het resort ontsnapt. Ben er ook geweest maar mijn zus woonde in Cairo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Het ziet er zo op tv best ok uit, maar fucking hell wat een klappen krijg je op je kop. Armen van staalquote:Op zondag 24 mei 2026 00:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel gevaarlijk om zo voor te staan.. verlies je één seconde je verdediging slaat zo'n Urcu je K.O>
Maargoed dat kan ook andersom.
Slaap lekkerquote:
Bedankt voor de mededelingquote:
Voor 10 Jaar kampioen komt Rico nog steeds goed uit zijn woordenquote:Op zondag 24 mei 2026 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ziet er zo op tv best ok uit, maar fucking hell wat een klappen krijg je op je kop. Armen van staal
Dat gaat er ook niet op vooruit zo. Geen tato's btw.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor 10 Jaar kampioen komt Rico nog steeds goed uit zijn woorden
quote:
Het is gedaan.quote:
Haha eindelijk... kunnen we huilenquote:
Neuh waarom ?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha eindelijk... kunnen we huilen
Ohquote:
Het is al veels te laat ... Ik lees dat morgen welquote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze vechten om wie er later mag vechten
quote:Op zondag 24 mei 2026 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is al veels te laat ... Ik lees dat morgen wel
Oh zo, ik had nog even de praatjes geluisterd, maar je hebt niets gemist.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:25 schreef chufi het volgende:
Ik bedoel meer als een event is afgelopen ben ik meestal gelijk daarna weg ,,
Geen revanche in Ahoy ?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh zo, ik had nog even de praatjes geluisterd, maar je hebt niets gemist.
Nee, toch schijnbaar eerst Uruz tegen een Duitser ergens in het najaar. Was allemaal wat vaag..quote:
Goedemorgen. Het was een fake show.quote:
quote:
Hier kan ik dus uren naar staren.quote:Op zondag 24 mei 2026 06:58 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel een bijzondere
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mmjxwm46ws23
nee, de raket was al afgeschreven en een total loss was al verwacht voor de lanceringquote:Op zondag 24 mei 2026 07:13 schreef pullup het volgende:
Die Nazi raketjes schietert heeft weer eens een flop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja dat maakt het veel beterquote:Op zondag 24 mei 2026 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, de raket was al afgeschreven en een total loss was al verwacht voor de lancering
Zijn bankrekening zal wel op winst staan nuquote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Morguh Pullup, thnx for the beautiful birdsquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Morguh Chanel,quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
als ik de media moet geloven heeft de scheids de boel verpest..quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Pciesquote:Op zondag 24 mei 2026 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, er is niks onverwachts gebeurd immers
quote:Op zondag 24 mei 2026 07:46 schreef pullup het volgende:
Voor @:marcb1974
[ afbeelding ]
En nu ben ik er vandoor
Ik heb geen recept, ik klooi maar wat aan en hoop op goed resultaat.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 11:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen recept, ik klooi maar wat aan en hoop op goed resultaat.
En drie kleine bakjes die alle drie net iets anders zijn.
Tis ook een matsbaan ...Hij had zes maanden getrained hiervoor en dan moet je nog geen uur werken.quote:Op zondag 24 mei 2026 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn bankrekening zal wel op winst staan nu
Ach. Jij werkt niet waar de klappen vallenquote:Op zondag 24 mei 2026 11:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis ook een matsbaan ...Hij had zes maanden getrained hiervoor en dan moet je nog geen uur werken.
iK heb 20 jaar op school gezeten en moet elke dag weren
Achja, wat mij betreft proberen ze het volgend jaar weer eensquote:
www.maptap.gg May 24quote:Op zondag 24 mei 2026 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
www.maptap.gg May 24
98🎯 95👑 93🎉 100🎯 94🏆
Final score: 961
En dan is je bank rekening niet eens zo snel aangevuldquote:Op zondag 24 mei 2026 11:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis ook een matsbaan ...Hij had zes maanden getrained hiervoor en dan moet je nog geen uur werken.
iK heb 20 jaar op school gezeten en moet elke dag weren
in een uur tijd wordt zijn lichaam lekker toegetakelt en mag hij hopen dat hij normaal oud kan worden nogquote:Op zondag 24 mei 2026 11:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis ook een matsbaan ...Hij had zes maanden getrained hiervoor en dan moet je nog geen uur werken.
iK heb 20 jaar op school gezeten en moet elke dag weren
quote:Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met hoeveel teams doe jij hier bij mee?
https://www.ad.nl/andere-(...)-van-start~abbd71ea/
Wat een idiotenquote:Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met hoeveel teams doe jij hier bij mee?
https://www.ad.nl/andere-(...)-van-start~abbd71ea/
Heftig is toch goed? Dat is toch wat sporters willen?quote:
You had to jinx itquote:
Man3quote:
Het begin van de wederopstandingquote:
Ik heb deze 2 wedstrijden een beter ajax gezien dat tijdens de hele competitie. Maar wereldpartij??quote:
Mag wel een keerquote:
Nu komt stiekem toch een leuk deel,quote:
Ik zet de tv wel weer aan eind juliquote:Op zondag 24 mei 2026 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu komt stiekem toch een leuk deel,
het transferdeel
23 juli begrijp ik.quote:
Klopt. Maar ik volg het niet meer zo intensief.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
23 juli begrijp ik.
En je hebt je tv niet nodig om de transfers te volgen
Leukquote:Op zondag 24 mei 2026 16:15 schreef maily het volgende:
@:Domnivoor
"In de kringloopwinkel vind je nog een schildpad voor maar 2 euro" https://share.google/xW8lR5M9Nfc7OPDLf
Ben benieuwd of die stadions vol komen ....quote:Op zondag 24 mei 2026 17:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik volg het niet meer zo intensief.
Eerst maar eens kijken naar het WK.
Ik verwacht dat het een verlies gevende zaak gaat zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die stadions vol komen ....
Ben benieuwd hoe groot de scha(n)de gaat zijn die die corrupte pedofiele oempaloempa aanrichtquote:Op zondag 24 mei 2026 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die stadions vol komen ....
In Mexico denk ik wel. VS en Canada zijn niet echt voetbal landen.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die stadions vol komen ....
In canada komen ze ook wel vol,quote:Op zondag 24 mei 2026 19:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Mexico denk ik wel. VS en Canada zijn niet echt voetbal landen.
Wij zitten westelijkerquote:Op zondag 24 mei 2026 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, wie van jullie zit hier achter?
@:maily, jouw provincie, dus jij?
https://www.ad.nl/binnenl(...)lkenswaard~a06a5131/
Ja, niet in je eigen achtertuin, dat is weer logischquote:
En dan de volgende dagquote:Op zondag 24 mei 2026 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
4,5 kg voer in 20 min
Bekijk deze YouTube-video
@:engine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |