Is dat Verhoeven gevecht nu?quote:Op zondag 24 mei 2026 00:17 schreef chufi het volgende:
Man3 wat boksers tegenwoordig moeten doen om de ring te betreden
+7quote:Op zondag 24 mei 2026 00:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik luister liever naar deze Sharon dan die in het stadhuis.
Is het al voorbij, ik wist niet waar ik het kon kijken.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:17 schreef chufi het volgende:
Man3 wat boksers tegenwoordig moeten doen om de ring te betreden
Ik denk dat er weinig mensen zijn die er anders over denkenquote:Op zondag 24 mei 2026 00:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik luister liever naar deze Sharon dan die in het stadhuis.
quote:
Waar?quote:Op zondag 24 mei 2026 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh net op tijd nog een stream gevonden ook
quote:
Mijn stream heeft net de 1e ronde ... maar ik check het boks topic niet meer want daar schijnen ze verder te zijn ...quote:Op zondag 24 mei 2026 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het al voorbij, ik wist niet waar ik het kon kijken.
Ja ik kijk nu ook (met vertraging denk ik)quote:Op zondag 24 mei 2026 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn stream heeft net de 1e ronde ... maar ik check het boks topic niet meer want daar schijnen ze verder te zijn ...
Commentators zeggen dat die ander Rico eerst laat moe worden..quote:Op zondag 24 mei 2026 00:34 schreef chufi het volgende:
Rico is fysiek gewoon sterker gebouwd maar dat zegt nog niet alles
Hij zei dat hij in extreme top conditie is. Dus kom maar opquote:Op zondag 24 mei 2026 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Commentators zeggen dat die ander Rico eerst laat moe worden..
ja dat bedacht ik ook idd ,,,quote:Op zondag 24 mei 2026 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel hopen dat er geen Muscle memory optreed bij Rico en hij per ongeluk trapt
ronde 4 begintquote:Op zondag 24 mei 2026 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier staat nu round 3 of 12 1.30 min
Dat gaat niet gebeuren (zegt hij zelf) zou wel grappig zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel hopen dat er geen Muscle memory optreed bij Rico en hij per ongeluk trapt
Proost!quote:
Nou hitte, is het één dagje 25 gradenquote:Op zondag 24 mei 2026 00:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Proost!
Om de hitte te vieren heb ik een ijs ijs koude Limocello ingeschonken
LOL.. ik vond het iig heerlijk warm en genoeg reden om de Limo cello de ijs ijs kast in te schuiven :pquote:
GOA ook ?quote:
Ik hoor ook veel NL'er aanmoedigenquote:
Die zijn allemaal uit het resort ontsnapt. Ben er ook geweest maar mijn zus woonde in Cairoquote:Op zondag 24 mei 2026 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoor ook veel NL'er aanmoedigen
Egypte wel geweest, maar helaas niet de piramides.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn allemaal uit het resort ontsnapt. Ben er ook geweest maar mijn zus woonde in Cairo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Het ziet er zo op tv best ok uit, maar fucking hell wat een klappen krijg je op je kop. Armen van staalquote:Op zondag 24 mei 2026 00:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel gevaarlijk om zo voor te staan.. verlies je één seconde je verdediging slaat zo'n Urcu je K.O>
Maargoed dat kan ook andersom.
Slaap lekkerquote:
Bedankt voor de mededelingquote:
Voor 10 Jaar kampioen komt Rico nog steeds goed uit zijn woordenquote:Op zondag 24 mei 2026 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ziet er zo op tv best ok uit, maar fucking hell wat een klappen krijg je op je kop. Armen van staal
Dat gaat er ook niet op vooruit zo. Geen tato's btw.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor 10 Jaar kampioen komt Rico nog steeds goed uit zijn woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |