quote:
Het is gedaan.quote:
Haha eindelijk... kunnen we huilenquote:
Neuh waarom ?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha eindelijk... kunnen we huilen
Ohquote:
Het is al veels te laat ... Ik lees dat morgen welquote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze vechten om wie er later mag vechten
quote:Op zondag 24 mei 2026 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is al veels te laat ... Ik lees dat morgen wel
Oh zo, ik had nog even de praatjes geluisterd, maar je hebt niets gemist.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:25 schreef chufi het volgende:
Ik bedoel meer als een event is afgelopen ben ik meestal gelijk daarna weg ,,
Geen revanche in Ahoy ?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh zo, ik had nog even de praatjes geluisterd, maar je hebt niets gemist.
Nee, toch schijnbaar eerst Uruz tegen een Duitser ergens in het najaar. Was allemaal wat vaag..quote:
Goedemorgen. Het was een fake show.quote:
quote:
Hier kan ik dus uren naar staren.quote:Op zondag 24 mei 2026 06:58 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel een bijzondere
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mmjxwm46ws23
nee, de raket was al afgeschreven en een total loss was al verwacht voor de lanceringquote:Op zondag 24 mei 2026 07:13 schreef pullup het volgende:
Die Nazi raketjes schietert heeft weer eens een flop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja dat maakt het veel beterquote:Op zondag 24 mei 2026 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, de raket was al afgeschreven en een total loss was al verwacht voor de lancering
Zijn bankrekening zal wel op winst staan nuquote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Morguh Pullup, thnx for the beautiful birdsquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Morguh Chanel,quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
als ik de media moet geloven heeft de scheids de boel verpest..quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Pciesquote:Op zondag 24 mei 2026 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, er is niks onverwachts gebeurd immers
quote:Op zondag 24 mei 2026 07:46 schreef pullup het volgende:
Voor @:marcb1974
[ afbeelding ]
En nu ben ik er vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |