quote:
Het is gedaan.quote:
Haha eindelijk... kunnen we huilenquote:
Neuh waarom ?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha eindelijk... kunnen we huilen
Ohquote:
Het is al veels te laat ... Ik lees dat morgen welquote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze vechten om wie er later mag vechten
quote:Op zondag 24 mei 2026 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is al veels te laat ... Ik lees dat morgen wel
Oh zo, ik had nog even de praatjes geluisterd, maar je hebt niets gemist.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:25 schreef chufi het volgende:
Ik bedoel meer als een event is afgelopen ben ik meestal gelijk daarna weg ,,
Geen revanche in Ahoy ?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh zo, ik had nog even de praatjes geluisterd, maar je hebt niets gemist.
Nee, toch schijnbaar eerst Uruz tegen een Duitser ergens in het najaar. Was allemaal wat vaag..quote:
Goedemorgen. Het was een fake show.quote:
quote:
Hier kan ik dus uren naar staren.quote:Op zondag 24 mei 2026 06:58 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel een bijzondere
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mmjxwm46ws23
nee, de raket was al afgeschreven en een total loss was al verwacht voor de lanceringquote:Op zondag 24 mei 2026 07:13 schreef pullup het volgende:
Die Nazi raketjes schietert heeft weer eens een flop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja dat maakt het veel beterquote:Op zondag 24 mei 2026 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, de raket was al afgeschreven en een total loss was al verwacht voor de lancering
Zijn bankrekening zal wel op winst staan nuquote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Morguh Pullup, thnx for the beautiful birdsquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Morguh Chanel,quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
als ik de media moet geloven heeft de scheids de boel verpest..quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
Pciesquote:Op zondag 24 mei 2026 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, er is niks onverwachts gebeurd immers
quote:Op zondag 24 mei 2026 07:46 schreef pullup het volgende:
Voor @:marcb1974
[ afbeelding ]
En nu ben ik er vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |