Goedemorgen. Het was een fake show.quote:
quote:
Hier kan ik dus uren naar staren.quote:Op zondag 24 mei 2026 06:58 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel een bijzondere
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mmjxwm46ws23
nee, de raket was al afgeschreven en een total loss was al verwacht voor de lanceringquote:Op zondag 24 mei 2026 07:13 schreef pullup het volgende:
Die Nazi raketjes schietert heeft weer eens een flop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja dat maakt het veel beterquote:Op zondag 24 mei 2026 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, de raket was al afgeschreven en een total loss was al verwacht voor de lancering
Zijn bankrekening zal wel op winst staan nuquote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Morguh Pullup, thnx for the beautiful birdsquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Morguh Chanel,quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
als ik de media moet geloven heeft de scheids de boel verpest..quote:Op zondag 24 mei 2026 07:22 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
vroeg het me net af hoe hoe het gevecht afgelopen was maar las nu net hier dat hij verloren heeft, tja
Pciesquote:Op zondag 24 mei 2026 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, er is niks onverwachts gebeurd immers
quote:Op zondag 24 mei 2026 07:46 schreef pullup het volgende:
Voor @:marcb1974
[ afbeelding ]
En nu ben ik er vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |