quote:
Het is gedaan.quote:
Haha eindelijk... kunnen we huilenquote:
Neuh waarom ?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha eindelijk... kunnen we huilen
Ohquote:
Het is al veels te laat ... Ik lees dat morgen welquote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze vechten om wie er later mag vechten
quote:Op zondag 24 mei 2026 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is al veels te laat ... Ik lees dat morgen wel
Oh zo, ik had nog even de praatjes geluisterd, maar je hebt niets gemist.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:25 schreef chufi het volgende:
Ik bedoel meer als een event is afgelopen ben ik meestal gelijk daarna weg ,,
Geen revanche in Ahoy ?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh zo, ik had nog even de praatjes geluisterd, maar je hebt niets gemist.
Nee, toch schijnbaar eerst Uruz tegen een Duitser ergens in het najaar. Was allemaal wat vaag..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |