Jep. En de warmste maanden zijn juli en augustus. Dus kan nog goed warm worden.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk, dit mag van mij tot en met september zo blijven, in de nacht af en toe een bui voor de natuur. Prima!
Weet het, serie filmpjes over gezien. Als het er niet nog minder waren.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen er 4 miljoen toeristen minder in de VS dan een jaar eerder.
quote:Op maandag 25 mei 2026 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die pompoen weg is ga ik wel weer een keer
Nou, inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht eerst maar eens wat er dan komt en wat voor 'veranderingen' dat gaat brengen ......
Dat zal overmorgen wel met wat inwoners minder zijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:07 schreef RedShoe het volgende:
In India is het morgen 48 graden![]()
Het land met de meeste inwoners.
Vast niet in heel india, dat is nogal groot.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:07 schreef RedShoe het volgende:
In India is het morgen 48 graden![]()
Het land met de meeste inwoners.
quote:Op maandag 25 mei 2026 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast niet in heel india, dat is nogal groot.
En zit ook nog deels in de Himalaya
Zie ook nog stukken van 20 en lagerquote:
Toepasselijkquote:Op maandag 25 mei 2026 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie ook nog stukken van 20 en lager
Maar wel veel 40+ ja
Alleen 2 keer omgekleedquote:Op maandag 25 mei 2026 16:05 schreef Deisyy het volgende:
Wordt er hier al geklaagd over het warme weer?
Waarom zou ik witte tanden niet aantrekkelijk vinden??quote:
Omdat gebrokkeld bruin-geel veel mooierder is?quote:Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zou ik witte tanden niet aantrekkelijk vinden??
![]()
Mijn parkiet zegt dat gebrokkeld geel-bruin veel mooierder is.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat gebrokkeld bruin-geel veel mooierder is?
Die kan ook neit anders natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat gebrokkeld geel-bruin veel mooierder is.
Dat willen ze vaak wel jaquote:
Wat was het totaal aan toeristen?quote:Op maandag 25 mei 2026 16:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen er 4 miljoen toeristen minder in de VS dan een jaar eerder.
Heerlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 16:05 schreef Deisyy het volgende:
Wordt er hier al geklaagd over het warme weer?
Gekken hebben we hier ook bij de vleet. Zag net een tussentijdse pollquote:Op maandag 25 mei 2026 16:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Nou, inderdaad.
Die pompoen is niet het enige probleem, maar vooral ook de kiezers die drie keer op hem gestemd hebben.
Dankje, zal nog wel verder kelderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |