Als die pompoen weg is ga ik wel weer een keerquote:
Wacht eerst maar eens wat er dan komt en wat voor 'veranderingen' dat gaat brengen ......quote:Op maandag 25 mei 2026 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die pompoen weg is ga ik wel weer een keer
Wie kan Murica dan zo Great maken als oom oempaloempa?quote:Op maandag 25 mei 2026 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht eerst maar eens wat er dan komt en wat voor 'veranderingen' dat gaat brengen ......
Mijn parkiet natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie kan Murica dan zo Great maken als oom oempaloempa?![]()
Netjes hockey aan het kijken?quote:
meestal niet, wat is er gaande?quote:
Dames finalequote:
Ik kijk op de spelen wel weer hockey, daar is het echt zo'n sport voorquote:
Vind het hier viesch warmquote:Op maandag 25 mei 2026 13:15 schreef pullup het volgende:
Ik vind het lekker weer, niet te warm hier en zeker niet klef
Die variant gaat er wel inquote:Op maandag 25 mei 2026 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eet jij wel eens schildpad?
Bekijk deze YouTube-video
Ik ook niet hoor en ook niet naar een WK voetbalquote:Op maandag 25 mei 2026 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik de jackpot win, ga ik in elk geval niet naar de VS.
Lekker weerquote:
Met de groeten van Trumpquote:Op maandag 25 mei 2026 16:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen er 4 miljoen toeristen minder in de VS dan een jaar eerder.
Heerlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 16:05 schreef Deisyy het volgende:
Wordt er hier al geklaagd over het warme weer?
Ik vind het ook heerlijk, dit mag van mij tot en met september zo blijven, in de nacht af en toe een bui voor de natuur. Prima!quote:Op maandag 25 mei 2026 16:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
En dan moet de zomer nog beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |