Dan heb je au aan de poeperd.quote:
Alleen als je heel heet gegeten hebtquote:
Dat kan bij iedereenquote:
Ik vond er niets aan.quote:
Apart beestje.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, wie van jullie zit hier achter?
@:maily, jouw provincie, dus jij?
https://www.ad.nl/binnenl(...)lkenswaard~a06a5131/
O jee mschol is boos?quote:
Ellende he, al vind ik het met die weer nooit zo erg.quote:
mja, nu minder erg want niet werken maar, pffftt vermoeiend zoquote:Op maandag 25 mei 2026 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende he, al vind ik het met die weer nooit zo erg.
Lekker erven alles open gooien en de koelte binnen laten.
Kan je niet iets van de dokter krijgen om door te slapen?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, nu minder erg want niet werken maar, pffftt vermoeiend zo
misschienquote:Op maandag 25 mei 2026 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet iets van de dokter krijgen om door te slapen?
Misschien eens vragen? Niet geschoten is altijd misquote:
Morguh Pullupquote:
Haai Dotquote:
Het beloofd weer een mooie dag te worden, morgen nog meer 33 grquote:
33 is zeker wat te pittig. Ik vind alles best tot 30 graden eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het beloofd weer een mooie dag te worden, morgen nog meer 33 gr
Kan jij er goed tegen?
O dan is het bij hoger dan hier, alles boven de 24/25 is mij al snel te warm.quote:Op maandag 25 mei 2026 07:37 schreef pullup het volgende:
[..]
33 is zeker wat te pittig. Ik vind alles best tot 30 graden eigenlijk
quote:
O lekker voor het roeien of vakantie?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:44 schreef pullup het volgende:
Maar goed ik ga woensdag een klein weekje naar Sevilla dus ga dan elke dag wel boven die 33 uitkomen vrees ik
Morguh Chanelquote:
Roeien, er is een wereldbekerquote:
Dat wordt een spannend weekje dus. Wens je alle vast succes voor je en je teamquote:
mja ben een aantal jaar geleden al eens geweest omdat ik toen nog minder sliep en zelfs toen waren ze niet happig op iets voorschrijvenquote:Op maandag 25 mei 2026 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien eens vragen? Niet geschoten is altijd mis
ik hoop dat het een giga flop wordtquote:Op maandag 25 mei 2026 08:31 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)eld-nog-naar-amerika
Tsja
Ik weet het, krijg het ook niet.quote:Op maandag 25 mei 2026 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ben een aantal jaar geleden al eens geweest omdat ik toen nog minder sliep en zelfs toen waren ze niet happig op iets voorschrijven
Je moet eerst de jackpot winnen om zo'n reisje te kunnen veroorloven..quote:Op maandag 25 mei 2026 08:31 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)eld-nog-naar-amerika
Tsja
quote:
Als ik de jackpot win, ga ik in elk geval niet naar de VS.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet eerst de jackpot winnen om zo'n reisje te kunnen veroorloven..
vooral als je andere aandoeningen hebt volgens mijquote:Op maandag 25 mei 2026 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het, krijg het ook niet.
En als je zo eens hier en daar leest krijgen sommige het zo voorgeschreven
Ik ook niet.quote:Op maandag 25 mei 2026 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik de jackpot win, ga ik in elk geval niet naar de VS.
FTFYquote:Op maandag 25 mei 2026 10:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik de jackpot win, ga ik ga in elk geval niet naar de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |