Dan heb je au aan de poeperd.quote:
Alleen als je heel heet gegeten hebtquote:
Dat kan bij iedereenquote:
Ik vond er niets aan.quote:
Apart beestje.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, wie van jullie zit hier achter?
@:maily, jouw provincie, dus jij?
https://www.ad.nl/binnenl(...)lkenswaard~a06a5131/
O jee mschol is boos?quote:
Ellende he, al vind ik het met die weer nooit zo erg.quote:
mja, nu minder erg want niet werken maar, pffftt vermoeiend zoquote:Op maandag 25 mei 2026 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende he, al vind ik het met die weer nooit zo erg.
Lekker erven alles open gooien en de koelte binnen laten.
Kan je niet iets van de dokter krijgen om door te slapen?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, nu minder erg want niet werken maar, pffftt vermoeiend zo
misschienquote:Op maandag 25 mei 2026 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet iets van de dokter krijgen om door te slapen?
Misschien eens vragen? Niet geschoten is altijd misquote:
Morguh Pullupquote:
Haai Dotquote:
Het beloofd weer een mooie dag te worden, morgen nog meer 33 grquote:
33 is zeker wat te pittig. Ik vind alles best tot 30 graden eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het beloofd weer een mooie dag te worden, morgen nog meer 33 gr
Kan jij er goed tegen?
O dan is het bij hoger dan hier, alles boven de 24/25 is mij al snel te warm.quote:Op maandag 25 mei 2026 07:37 schreef pullup het volgende:
[..]
33 is zeker wat te pittig. Ik vind alles best tot 30 graden eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |