De bronnen zijn niet zo eenduidig meer. Maar het gaat in elk geval hard achteruit.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn echt vrij veel filmpjes van te vinden op YT. En daar zijn de cijfers groter, andere bronnen wel.
Ik ga in ieder geval wel in de gaten houden hoe dit gaat lopenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De bronnen zijn niet zo eenduidig meer. Maar het gaat in elk geval hard achteruit.
De Amerikaanse overheid verwacht 85 miljoen toeristen voor dit jaar. Maar die kun je niet meer serieus nemen
Vooral het aantal Canadezen viel daarin op, hoe erg die de vs boycotten.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De bronnen zijn niet zo eenduidig meer. Maar het gaat in elk geval hard achteruit.
De Amerikaanse overheid verwacht 85 miljoen toeristen voor dit jaar. Maar die kun je niet meer serieus nemen
Ik denk dat Trump pisnijdig wordt op die toeristen. En om ze te straffen maakt hij hun verblijf nog veel duurderquote:Op maandag 25 mei 2026 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval wel in de gaten houden hoe dit gaat lopen
6 dagen oud dit ........quote:Op maandag 25 mei 2026 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump pisnijdig wordt op die toeristen. En om ze te straffen maakt hij hun verblijf nog veel duurder![]()
[ afbeelding ]
Zag vandaag eenf ilmpje over alle prijzen in de supermarkten daar op dit moment maar dan moet je al ongeveer miljonair zijn om te kunnen eten op je vakantie daarquote:Op maandag 25 mei 2026 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump pisnijdig wordt op die toeristen. En om ze te straffen maakt hij hun verblijf nog veel duurder![]()
[ afbeelding ]
Als je dit opvallend vind,quote:Op maandag 25 mei 2026 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou het prima vinden.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dit opvallend vind,
wat dacht je ervan dat Canada misschien wel bij de EU komt,
om uit de verwurging van de vs te komen?
Zou er ook geen moeite mee hebbenquote:
Nog een reden om ergens anders heen te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag vandaag eenf ilmpje over alle prijzen in de supermarkten daar op dit moment maar dan moet je al ongeveer miljonair zijn om te kunnen eten op je vakantie daar
Zag van de week ook zoiets .... maar de benzine daarentegen kost dan weer geen reetquote:Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag vandaag eenf ilmpje over alle prijzen in de supermarkten daar op dit moment maar dan moet je al ongeveer miljonair zijn om te kunnen eten op je vakantie daar
Ik heb er gegeten, en heb nog geld overquote:Op maandag 25 mei 2026 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |