SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee denk dat ik dat raam niet in de pan gooiquote:
Maar ik dacht dat ramen eetbaar was?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk dat ik dat raam niet in de pan gooi
zelfs niet alle noodles zijn eetbaarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ramen eetbaar was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Kiep ramenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ramen eetbaar was?
.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kiep ramen
[ afbeelding ]
Kiepramen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs niet alle noodles zijn eetbaarEn mijn danger noodle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
De zon is toch verduisterd?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastisch land voor een zonsverduistering.
Hoax.quote:
Die eerste lijkt me lekkerder.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kiep ramen
[ afbeelding ]
Kiepramen
[ afbeelding ]
Maak schoon dan.quote:
Glazenwasser komt binnenkort weer langs.quote:
Lukt het niet zelf?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Glazenwasser komt binnenkort weer langs.
Nee man. Heb mega hoogtevrees.quote:
Serieus?quote:
Ja ja. Durf amper op een keukentrap te staan.quote:
Dat lukt me nog wel. Met ladders meer moeitequote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ja. Durf amper op een keukentrap te staan.![]()
Die zijn dan ook eng instabiel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ja. Durf amper op een keukentrap te staan.![]()
Ladders zijn voor glazenwassers.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat lukt me nog wel. Met ladders meer moeite
Jep, ooit op een lelijke manier vanaf gevallen. De stenen vloer was hard.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn dan ook eng instabiel.
En schilders. Mijn vader was schilderquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ladders zijn voor glazenwassers.
[..]
Jep, ooit op een lelijke manier vanaf gevallen. De stenen vloer was hard.
Ligt aan de ondergrondquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Familie van Annie?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En schilders. Mijn vader was schilder
Neequote:
Nickquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ladders zijn voor glazenwassers.
[..]
Jep, ooit op een lelijke manier vanaf gevallen. De stenen vloer was hard.
Geen Volendamse roots?quote:
Met z'n witte kop!quote:
Ja, dat was een pijnlijke rug.quote:
Zegquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen Volendamse roots?
[..]
Met z'n witte kop!
[..]
Ja, dat was een pijnlijke rug.
Laat ze lekker feesten.quote:
Wie weet kun je ook zingen of gitaarspelen?quote:
Dan moet je een beetje een fatsoenlijke kopenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar mist toch niemand wat aan, kan er alleen maar mooier van wordenquote:
Zegquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar mist toch niemand wat aan, kan er alleen maar mooier van worden
Ook voor jou hebben ze gips he!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie weet kun je ook zingen of gitaarspelen?
Ik zit nog gewoon in boxershort op de bankquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:48 schreef Ama het volgende:
Pyjamabroek maar weer aan want toch beetje frisjes.
Jij bent toch geen Tillynaar?quote:
Geweest.quote:
Ik begon kippenvel te krijgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit nog gewoon in boxershort op de bank
Stukadoren doet weer iemand anders.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook voor jou hebben ze gips he!
Sterkte, hopelijk weet je het een plek te gevenquote:
Ik ga nu wel even douchen en de Duitse bekerfinale voetjebal kijkenquote:
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit nog gewoon in boxershort op de bank
Ja, jij zo meteenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stukadoren doet weer iemand anders.
Lastig somsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk weet je het een plek te geven
We maken allemaal wel eens een foutje, het kan ook een waardevol leermoment zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer woont wel in Tilly, maar komt wel gewoon uit de 040 regio
Hij woont er al bijna 17 jaar en is al eens binnen de stad verhuisdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een foutje, het kan ook een waardevol leermoment zijn
Ik vond 2 maanden al lang zatquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij woont er al bijna 17 jaar en is al eens binnen de stad verhuisd
Hij werkt er en heeft er ook 2 kinderen gekregen..quote:
Ik zit nu aan de kaasflips en heb nog wat dingen van de appie in de koeling liggen voor in de AFquote:
Kijk dit zijn de berichten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de kaasflips en heb nog wat dingen van de appie in de koeling liggen voor in de AF
Jaquote:
Zo ben ikquote:
Al op.quote:
datquote:
Die heeft ze toch altijd aan?quote:
hij wil gevat doen.... laat hem maar schuivenquote:
Ik heb hem weer aan het werk gezet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij wil gevat doen.... laat hem maar schuiven
*kijkt naar buiten*quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hem weer aan het werk gezet.
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten*
Nee, ik heb toch echt m'n eigen auto net gewassen.
Kan jij niet met @Nattekat daten? Hij luistert toch al naar jequote:
En ze hebben F1 als gezamenlijke hobbyquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan jij niet met @:nattekat daten? Hij luistert toch al naar je
Hij woont te ver weg en als hij hier is dan hij heeft een kans dat op hem wordt geschoten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan jij niet met @:nattekat daten? Hij luistert toch al naar je
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij woont te ver weg en als hij hier is dan hij heeft een kans dat op hem wordt geschoten.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij woont te ver weg en als hij hier is dan hij heeft een kans dat op hem wordt geschoten.
Wie gaat er schieten op hem dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.fryslan.frl/verwilderde-katten-in-fryslan
Ik liet net een windje binnenquote:
quote:
en misschien nog belangrijker: Niet Friesquote:
Denk niet dat ze eerst checken of die wilde katten Fries zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en misschien nog belangrijker: Niet Fries
Jawel hoor, als ze bûter, brea en griine tsiis kunnen mauwen schieten we nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ze eerst checken of die wilde katten Fries zijn
Nou gelijk heb jequote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.
Eigenlijk best treurig
Gelukkig ben je totaal niet kieskeurigquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.
Eigenlijk best treurig
Me likes wat doe jequote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk best treurig
Tegen de tijd dat hij 38 is dringt het misschien tot hem doorquote:
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:quote:
dit vind ik wel terecht hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk best treurig
Ik ben daar nooit goed in geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Super Mario RPG uitgespeeld
Nostalgie
Ik heb wel het idee dat je een beetje kieskeurig bent hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat je een beetje kieskeurig bent hoor.
Hij heeft op Switch zelfs een easy mode.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit goed in geweest
Dit gaat nooit lukkenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- ademt
Dan nog is de kans groot dat ik dat niet ga uitspelenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft op Switch zelfs een easy mode.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan nog is de kans groot dat ik dat niet ga uitspelen
Nou, ademen is wel een pre.quote:
Dus geen vereiste?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ademen is wel een pre.
Goeie wel.quote:
Probeer anders wat verse tonijn, of rauwe biefstukquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:35 schreef Ama het volgende:
Hedwig komt binnen en ziet haar brokjes en loopt snel weer naar buiten.
Ja dag.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Probeer anders wat verse tonijn, of rauwe biefstuk
Ja jammer voor dr.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:35 schreef Ama het volgende:
Hedwig komt binnen en ziet haar brokjes en loopt snel weer naar buiten.
Klinkt kieskeurigquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- ademt
Dan doe je het niet. Ik doe het ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen zin om m'n benen te scheren.
Misschien kan ze zelf een betere maaltijd vangen. Zoals moeder natuur katten bedacht heeft.quote:
Ik welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen zin om m'n benen te scheren.
Tevens beschrijf je hier gewoon @CherryLips mee en er was niks van te merken tijdens de meet dat je interesse had.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- ademt
Wat lief van jequote:
Die is vast te oud in zijn ogen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tevens beschrijf je hier gewoon @:cherrylips mee en er was niks van te merken tijdens de meet dat je interesse had.
Staat niet in zijn lijst van eisenquote:
Naja zeg.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel een heel stuk verder weg..
Ik ben te oud en te lelijk en te dik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tevens beschrijf je hier gewoon @:cherrylips mee en er was niks van te merken tijdens de meet dat je interesse had.
Ik heb immer gelijkquote:
Onzin. Denk dat hij gewoon geïntimideerd was dat wij aan het voetjevrijen warenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben te oud en te lelijk en te dik.
Te oud voor kat misschien, maar lelijk en dik zou ik niet zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat Gianni voor je doenquote:
Nou nou.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel bier had je op?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Te oud voor kat misschien, maar lelijk en dik zou ik niet zeggen
Ik wilde eigenlijk gewoon in een lange broek blijven lopen. Wat mij betreft trek ik een boerka aan. Maar goed, misschien toch even wat graancirkels op m'n benen maken morgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef Ama het volgende:
Ik heb ze eigenlijk gisteren zelf al geschoren. Anders kon ik niet met blote benen rondlopen.
Ze zat helemaal niet naast mequote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zat naast dud0r, dat plaatst dingen wel in perspectief.
Denk dat je nog eerder je auto verkocht hebtquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb zowaar een match die nog reageert ook, dus misschien is de zoektocht wel binnenkort klaar
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef dud0r het volgende:
Onzin. Denk dat hij gewoon geïntimideerd was dat wij aan het voetjevrijen waren
Daarvoor zit je niet naast iemand.quote:
Eeh IJs zat er nog tussenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zat naast dud0r, dat plaatst dingen wel in perspectief.
Ik vind dat ik wel een uitstekend excuus hebquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef CherryLips het volgende:
NK heeft zich ook nog niet aangemeld voor de meet
Is het goed dat ik begin juli beslis of ik erbij ben?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef CherryLips het volgende:
NK heeft zich ook nog niet aangemeld voor de meet
Over de kartmeet?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het goed dat ik begin juli beslis of ik erbij ben?
Weet je nu al dat er dan iemand op sterven ligt?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel een uitstekend excuus heb
Ja hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het goed dat ik begin juli beslis of ik erbij ben?
Nee, maar in IJsland bivakeren is best een geldig excuusquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je nu al dat er dan iemand op sterven ligt?
Oké vooruit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar in IJsland bivakeren is best een geldig excuus
Lijkt me niet verstandig. Ik mag mijn buik straks niet te veel belasten. Ik moet het rustig opbouwen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over de kartmeet?
@:TheStigsDutchCousin
Oeh.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over de kartmeet?
@:TheStigsDutchCousin
Ok, dan wachten we nog even.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Ik mag mijn buik straks niet te veel belasten. Ik moet het rustig opbouwen.
Mag jij vlaggenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Ik mag mijn buik straks niet te veel belasten. Ik moet het rustig opbouwen.
Die wil niet gezien worden in dit dorp. Snap ik wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef gianni61 het volgende:
Heeft @:datismijnmening zich al aangemeld?
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plus ik heb lange benen, ik had nog met @:elvi kunnen voetjevrijen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wil niet gezien worden in dit dorp. Snap ik wel.
quote:
Een halve blinde laten karten is geen goed idee.quote:
vosss?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Een halve blinde laten karten is geen goed idee.
Ah, dus dat voelde ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb immer gelijk
[..]
Onzin. Denk dat hij gewoon geïntimideerd was dat wij aan het voetjevrijen waren
Zonder bril zie ik niks. Ik ben bang dat mijn bril beschadig met het karten.quote:
Gaan heel vaak mensen karten met bril. Gaat gewoon een helm overeen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonder bril zie ik niks. Ik ben bang dat mijn bril beschadig met het karten.
Die zit op zich best beschemd in de helmquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jacquesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan heel vaak mensen karten met bril. Gaat gewoon een helm overeen.
Was zelfs een F1 coureur een jaartje of 10 geleden die racet met bril.
Maar dat deed je nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plus ik heb lange benen, ik had nog met @:elvi kunnen voetjevrijen.
Oke hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zat dichtbij jou. Verwoord ik het wel zo.
quote:
Die zit tegenwoordig op zaterdag om 2100 in bed een boekje te lezen voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wil niet gezien worden in dit dorp. Snap ik wel.
quote:
Ik heb ook een bril.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die met een oog?quote:
Ja sorry, ik ben oud. Twintig jaar geleden voelt als tien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Had het over een andere Fransman. Villeneuve is al wat langer dan 10 jaar geleden.
Snap ik. Heb hetzelfde al een beetje. Vooral met games. Kwam afgelopen week tot de ontdekking dat kinderen die opgegroeid zijn met de Switch nu volwassen zijn. Dat gaf echt error in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben oud. Twintig jaar geleden voelt als tien.
Andere Fransman?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Had het over een andere Fransman. Villeneuve is al wat langer dan 10 jaar geleden.
Eén pot nat.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Andere Fransman?
Villeneuve is Canadees, dacht ik
Correct. Maar ik ging hier van uit:quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Andere Fransman?
Villeneuve is Canadees, dacht ik
quote:
Nu de dates nog.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Nog een match
Nieuwe apps proberen loont
Zeeuws Meisjequote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland
Ja, dat is aan de andere kant van de wereld.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samzz?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan het weten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is aan de andere kant van de wereld.
Beetje moeite er voor doen. Lilak woonde ook in een andere provinciequote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs de mariniers vonden het te ver weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan het weten.
Ik ook. Vlissingen was echt een teringeind.
1 game gewonnen vandaag met gyruda. Helaas. Helaas.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is aan de andere kant van de wereld.
Cali ook. Ben ik zelfs voor naar Groningen voor gereden voor een date.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje moeite er voor doen. Lilak woonde ook in een andere provincie
jammer, jammer. Van de hoeveel?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 game gewonnen vandaag met gyruda. Helaas. Helaas.
Wij deden wel moeite en kijk wat er gebracht heeftquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cali ook. Ben ik zelfs voor naar Groningen voor gereden voor een date.
4.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jammer, jammer. Van de hoeveel?
Ook niet met mijquote:
Ik heb het wel eens gedaan, maar het was wel duidelijk waarom ik geen rijbewijs heb...quote:
Met jou durf ik het wel.quote:
Dan moet je dat ook niet doenquote:
quote:
Wel betere temperatuur.quote:
Dat is om de huizen die weer naar 25+ zijn opgewarmd weer even te kunnen koelen voor de hittegolf van 3 weken van start gaat halverwege juni.quote:
Hittegolf wat.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is om de huizen die weer naar 25+ zijn opgewarmd weer even te kunnen koelen voor de hittegolf van 3 weken van start gaat halverwege juni.
En het is godverdomme eens tijd ook dat dat waterpolotoernooi begin juli eens goed weer heeft. Ik ben nu al drie jaar gegaan en ieder jaar weer was het regenachtig. Het jaar daarvoor kon ik niet mee en toen was het 30 graden
Ik pak je ooit nog een keer.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een ritueel gedaan om dat te krijgen
Ja, 20 kan ik beter aan dan 30. Maar waarom altijd die extreme overgangen.quote:
Klimaat heeft een identiteitscrisisquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, 20 kan ik beter aan dan 30. Maar waarom altijd die extreme overgangen.
We vechten het wel uit op de kartbaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik pak je ooit nog een keer.
Is het in transitie?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klimaat heeft een identiteitscrisis
Dan ben ik de scheids.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We vechten het wel uit op de kartbaan.
*kraakt knokkels*quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We vechten het wel uit op de kartbaan.
Ik wil wel scheids langs de baan zijn. Dan kan ik met een rode en gele vlag zwaaien voor een overtreding.quote:
quote:
Ik vond het meevallen. Ik vond te langdradig. Het had makkelijk in 3 a 4 seizoen gekund.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:40 schreef Ama het volgende:
Jezus wat is The Handmaid's Tale spannend zeg.
Ik heb sokken aan.quote:
Tsja. Inzet hoort er wel een beetje bij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh ik ben halverwege seizoen 3 nu. Maarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen. Ik vond te langdradig. Het had makkelijk in 3 a 4 seizoen gekund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja. Inzet hoort er wel een beetje bij.
* IJsdraakje is getrouwd met dude die op 10 minuten fietsen woonde
Boeiend.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op haar?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.
Zeuren over mensen hun taalgebruik en dan op eens schrijven ipv opeens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik ben halverwege seizoen 3 nu. MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:46 schreef dud0r het volgende:
Ik heb ineens zin in suikerbrood met roomboter
Komt vast door dat gepraat over Friesland net.quote:
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warmquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ook Ventilator in de rug ookquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warm
23 graden hier nu. Best prima.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt vast door dat gepraat over Friesland net.
[..]
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warm
Niet te warm voor een shirtje?quote:
Ik heb een Harry Potter pyjamaquote:
22,6quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24,1 in de slaapkamer.
Ik wacht nog wel even.
Als ik 2 uur ga lopen dan doe ik wel schoenen aan hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Sokken niet aangehad vandaag, alles op slippers gedaan
Oh is die pauwdans vanavond?quote:
Morgen ook 24.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn weerapp komt er heulemaal geen verkoeling. Woensdag 22 graden, donderdag 24 en dan heb je meteen de twee koudste dagen van de komende week te pakken.
Als ik dat op de planning heb staan ik uiteraard ook welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik 2 uur ga lopen dan doe ik wel schoenen aan hoor
Volgens mij heb ik nog niet gelezen waarom jij niet meer blauw bentquote:
Zie MED subforum.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog niet gelezen waarom jij niet meer blauw bent
Ja toch wel knap hoe ze dat zo kunnen ophypen dat het bergen met geld oplevert. Want het vechten zelf gaat eigenlijk nergens over.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 20 miljoen was ik daar ook wel gaan staan.
Denk niet dat het de Rico-show gaat worden vandaag.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toch wel knap hoe ze dat zo kunnen ophypen dat het bergen met geld oplevert. Want het vechten zelf gaat eigenlijk nergens over.
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochiesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vandaag zelfs een lange broek aan![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |