abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220869917


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 19:00:41 #2
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220869921
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:59 schreef essnhills het volgende:
KIEEEEEEPraam
Nee denk dat ik dat raam niet in de pan gooi :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220869939
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee denk dat ik dat raam niet in de pan gooi :{
Maar ik dacht dat ramen eetbaar was?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 19:04:21 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869943
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 23 mei 2026 @ 19:04:53 #5
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220869948
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:03 schreef essnhills het volgende:

[..]
Maar ik dacht dat ramen eetbaar was?
zelfs niet alle noodles zijn eetbaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 19:06:14 #6
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220869958
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:03 schreef essnhills het volgende:

[..]
Maar ik dacht dat ramen eetbaar was?
Kiep ramen


Kiepramen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220869977
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kiep ramen
[ afbeelding ]

Kiepramen
[ afbeelding ]
.
Ingewikkeld maar
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220869981
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:04 schreef Nizno het volgende:

[..]
zelfs niet alle noodles zijn eetbaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn danger noodle?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 19:08:52 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220869987


Fantastisch land voor een zonsverduistering.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220870027
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Fantastisch land voor een zonsverduistering.
De zon is toch verduisterd?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:15:11 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870032
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:14 schreef Recce het volgende:

[..]
De zon is toch verduisterd?
Hoax.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 19:15:18 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870033
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:14 schreef Recce het volgende:

[..]
De zon is toch verduisterd?
Precies :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:25:47 #13
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220870152
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kiep ramen
[ afbeelding ]

Kiepramen
[ afbeelding ]
Die eerste lijkt me lekkerder.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:26:14 #14
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220870163
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:07 schreef essnhills het volgende:

[..]
.
Ingewikkeld maar
Nee, dat is een mummie.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:28:39 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220870190
Ik heb vogelpoep op mijn ramen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:30:22 #16
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870207
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik heb vogelpoep op mijn ramen.
Maak schoon dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:30:51 #17
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220870214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maak schoon dan.
Glazenwasser komt binnenkort weer langs.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:31:49 #18
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Glazenwasser komt binnenkort weer langs.
Lukt het niet zelf?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:32:32 #19
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220870239
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lukt het niet zelf?
Nee man. Heb mega hoogtevrees.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:33:52 #20
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870251
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nee man. Heb mega hoogtevrees.
Serieus? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:36:03 #21
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220870269
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Serieus? :o
Ja ja. Durf amper op een keukentrap te staan. :@ :@
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:36:26 #22
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870271
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ja ja. Durf amper op een keukentrap te staan. :@ :@
Dat lukt me nog wel. Met ladders meer moeite :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:36:56 #23
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220870275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ja ja. Durf amper op een keukentrap te staan. :@ :@
Die zijn dan ook eng instabiel. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:38:26 #24
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220870285
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat lukt me nog wel. Met ladders meer moeite :')
Ladders zijn voor glazenwassers. :D

quote:
8s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die zijn dan ook eng instabiel. :X
Jep, ooit op een lelijke manier vanaf gevallen. De stenen vloer was hard. ;(
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:39:29 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870293
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ladders zijn voor glazenwassers. :D
[..]
Jep, ooit op een lelijke manier vanaf gevallen. De stenen vloer was hard. ;(
En schilders. Mijn vader was schilder :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:39:47 #26
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870296
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die zijn dan ook eng instabiel. :X
Ligt aan de ondergrond :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:40:28 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220870299
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
En schilders. Mijn vader was schilder :+
Familie van Annie?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:43:22 #28
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870323
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Familie van Annie?
Nee :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 23 mei 2026 @ 19:44:14 #29
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220870329
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Familie van Annie?
Nick
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:44:15 #30
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220870330
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ladders zijn voor glazenwassers. :D
[..]
Jep, ooit op een lelijke manier vanaf gevallen. De stenen vloer was hard. ;(
;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220870338
Volendammers hebben geen familie buiten Volendam
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:46:03 #32
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220870343
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee :P
Geen Volendamse roots? :P

quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:44 schreef Nizno het volgende:

[..]
Nick
Met z'n witte kop!

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
;(
Ja, dat was een pijnlijke rug.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:46:13 #33
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870345
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Geen Volendamse roots? :P
[..]
Met z'n witte kop!
[..]
Ja, dat was een pijnlijke rug.
Zeg :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:47:13 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220870354
Tilburg wordt weer afgebroken vanavond :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:47:40 #35
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870361
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Tilburg wordt weer afgebroken vanavond :')
Laat ze lekker feesten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:47:54 #36
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220870362
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zeg :(
Wie weet kun je ook zingen of gitaarspelen? :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 19:48:38 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220870367
Pyjamabroek maar weer aan want toch beetje frisjes.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 19:48:49 #38
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220870372
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die zijn dan ook eng instabiel. :X
Dan moet je een beetje een fatsoenlijke kopen :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 19:49:10 #39
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220870375
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Tilburg wordt weer afgebroken vanavond :')
Daar mist toch niemand wat aan, kan er alleen maar mooier van worden :B
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:49:28 #40
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870379
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daar mist toch niemand wat aan, kan er alleen maar mooier van worden :B
Zeg :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:49:50 #41
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wie weet kun je ook zingen of gitaarspelen? :P
Ook voor jou hebben ze gips he!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 19:49:59 #42
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220870385
Maar dat is zeker geen klacht want kan ik vannacht ook gewoon prima slapen in mijn slaapkamer.
Your beauty never ever scared me.
pi_220870393
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:48 schreef Ama het volgende:
Pyjamabroek maar weer aan want toch beetje frisjes.
Ik zit nog gewoon in boxershort op de bank
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 19:51:11 #44
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220870398
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zeg :(
Jij bent toch geen Tillynaar? :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:51:21 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870400
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jij bent toch geen Tillynaar? :{
Geweest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 19:51:21 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220870401
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik zit nog gewoon in boxershort op de bank
Ik begon kippenvel te krijgen.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:51:50 #47
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220870402
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ook voor jou hebben ze gips he!
Stukadoren doet weer iemand anders. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 19:52:04 #48
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220870405
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Geweest.
Sterkte, hopelijk weet je het een plek te geven ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220870412
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik begon kippenvel te krijgen.
Ik ga nu wel even douchen en de Duitse bekerfinale voetjebal kijken
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:52:24 #50
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220870413
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik zit nog gewoon in boxershort op de bank
Zoals het hoort. :7
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 19:52:46 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870416
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Stukadoren doet weer iemand anders. ;)
Ja, jij zo meteen :(
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Sterkte, hopelijk weet je het een plek te geven ;(
Lastig soms ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220870422
Mijn broer woont wel in Tilly, maar komt wel gewoon uit de 040 regio
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:53:47 #53
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220870426
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja, jij zo meteen :(

:D :*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 19:56:43 #54
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220870459
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer woont wel in Tilly, maar komt wel gewoon uit de 040 regio
We maken allemaal wel eens een foutje, het kan ook een waardevol leermoment zijn
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220870474
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
We maken allemaal wel eens een foutje, het kan ook een waardevol leermoment zijn
Hij woont er al bijna 17 jaar en is al eens binnen de stad verhuisd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 19:59:58 #56
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220870497
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Hij woont er al bijna 17 jaar en is al eens binnen de stad verhuisd
Ik vond 2 maanden al lang zat
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220870514
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik vond 2 maanden al lang zat
Hij werkt er en heeft er ook 2 kinderen gekregen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 20:07:40 #58
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220870552
Wat gaan we snacken vanavond?
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:08:37 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220870560
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:07 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken vanavond?
Niks? :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 20:09:26 #60
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220870567
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Niks? :@
Wat verstandig zeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_220870568
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:07 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken vanavond?
Ik zit nu aan de kaasflips en heb nog wat dingen van de appie in de koeling liggen voor in de AF
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 20:09:36 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870569
Chips denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 20:10:01 #63
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220870572
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik zit nu aan de kaasflips en heb nog wat dingen van de appie in de koeling liggen voor in de AF
Kijk dit zijn de berichten.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 20:11:13 #64
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220870586
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:07 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken vanavond?
Ja
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 20:12:23 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220870593
quote:
80s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja
Wat een kut antwoord.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 20:14:52 #66
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220870622
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:12 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat een kut antwoord.
Zo ben ik :Y Net wel een magnum op
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 20:17:50 #68
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220870643
Aan de cookie dough ijs :9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 20:18:38 #69
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870647
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aan de cookie dough ijs :9
Al op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 20:19:01 #70
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220870655
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Al op.
Afblijven :%
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:20:02 #71
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220870669
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aan de cookie dough ijs :9
Geef
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 20:21:41 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870681
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
:O
Zeg dat :O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 23 mei 2026 @ 20:26:00 #73
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220870704
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zeg dat :O
dat
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220870711
Sun lolly appel :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 20:27:55 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870716
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:26 schreef Nizno het volgende:

[..]
dat
Heb je je lolbroek aan vandaag?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 20:29:25 #76
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220870727
Oeh, zie dat The Quick and the Dead op netflix staat, die heb ik ook al eeuwen niet meer gezien, volgens mij is die film inmiddels net zo oud als Nattekat
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 20:29:27 #77
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220870729
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heb je je lolbroek aan vandaag?
Die heeft ze toch altijd aan?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:29:43 #78
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220870732
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:09 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat verstandig zeg.
Ja, soms ben ik dat wel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 23 mei 2026 @ 20:30:27 #79
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220870737
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Die heeft ze toch altijd aan?
hij wil gevat doen.... laat hem maar schuiven
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 20:31:31 #80
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220870741
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:30 schreef Nizno het volgende:

[..]
hij wil gevat doen.... laat hem maar schuiven
Ik heb hem weer aan het werk gezet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 20:32:08 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870743
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb hem weer aan het werk gezet.
*kijkt naar buiten*

Nee, ik heb toch echt m'n eigen auto net gewassen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 20:32:51 #82
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220870750
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*kijkt naar buiten*

Nee, ik heb toch echt m'n eigen auto net gewassen.
Je weet wel wat ik bedoel :)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 20:33:28 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870754
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Je weet wel wat ik bedoel :)
Alsof er in het F2 topic gewerkt moet worden
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:35:04 #84
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220870762
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Je weet wel wat ik bedoel :)
Kan jij niet met @Nattekat daten? Hij luistert toch al naar je
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220870774
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:35 schreef dud0r het volgende:

[..]
Kan jij niet met @:nattekat daten? Hij luistert toch al naar je
En ze hebben F1 als gezamenlijke hobby :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 20:37:15 #86
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220870776
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:35 schreef dud0r het volgende:

[..]
Kan jij niet met @:nattekat daten? Hij luistert toch al naar je
Hij woont te ver weg en als hij hier is dan hij heeft een kans dat op hem wordt geschoten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:55:14 #87
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220870913
booh bedje nu
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 20:59:40 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870953
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hij woont te ver weg en als hij hier is dan hij heeft een kans dat op hem wordt geschoten.
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:02:13 #89
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220870973
Oeh wind buiten.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:02:38 #90
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220870975
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220870976
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hij woont te ver weg en als hij hier is dan hij heeft een kans dat op hem wordt geschoten.
:o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:02:54 #92
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220870978
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hij woont te ver weg en als hij hier is dan hij heeft een kans dat op hem wordt geschoten.
Wie gaat er schieten op hem dan?
En hij heeft een leaseauto. Kan gewoon gratis naar jou toe rijden
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:03:05 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220870979
quote:
:{ :{

Gelukkig ben ik niet wild.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:03:17 #94
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220870980
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:02 schreef Ama het volgende:
Oeh wind buiten.
Ik liet net een windje binnen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:03:51 #95
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220870985
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef dud0r het volgende:

[..]
Ik liet net een windje binnen
:{
Your beauty never ever scared me.
pi_220870988
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef dud0r het volgende:

[..]
Ik liet net een windje binnen
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:07:57 #97
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871003
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Ama het volgende:

[..]
:{
Hihi
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220871010
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:{ :{

Gelukkig ben ik niet wild.
en misschien nog belangrijker: Niet Fries
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220871011
^p^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:13:29 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871038
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
en misschien nog belangrijker: Niet Fries
Denk niet dat ze eerst checken of die wilde katten Fries zijn :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:14:46 #101
370431 drakin
vurig typje
pi_220871048
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denk niet dat ze eerst checken of die wilde katten Fries zijn :o
Jawel hoor, als ze bûter, brea en griine tsiis kunnen mauwen schieten we niet
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:15:06 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871049
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.

Eigenlijk best treurig _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:15:43 #103
370431 drakin
vurig typje
pi_220871056
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.

Eigenlijk best treurig _O-
Nou gelijk heb je
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:16:49 #104
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871064
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.

Eigenlijk best treurig _O-
Gelukkig ben je totaal niet kieskeurig
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220871067
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.

Eigenlijk best treurig _O-
Me likes wat doe je
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:20:09 #106
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871089
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:16 schreef dud0r het volgende:

[..]
Gelukkig ben je totaal niet kieskeurig
Dit gaat echt wat worden zo.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:20:41 #107
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871095
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:20 schreef Ama het volgende:

[..]
Dit gaat echt wat worden zo.
Tegen de tijd dat hij 38 is dringt het misschien tot hem door
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:20:52 #108
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871097
Ik ga weer op me bank zitten
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:20:54 #109
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871098
Of hij blijft voor eeuwig single
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:21:40 #110
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871106
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:20 schreef dud0r het volgende:
Of hij blijft voor eeuwig single
Zoals een echte Fokker
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:22:07 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871108
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:16 schreef dud0r het volgende:

[..]
Gelukkig ben je totaal niet kieskeurig
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:22:15 #112
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871109
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.

Eigenlijk best treurig _O-
dit vind ik wel terecht hoor.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 21:23:04 #113
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871113
Super Mario RPG uitgespeeld O+

Nostalgie O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:23:36 #114
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220871117
even douchen en bedje in
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:23:43 #115
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871118
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Super Mario RPG uitgespeeld O+

Nostalgie O+
Ik ben daar nooit goed in geweest
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:23:46 #116
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871119
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
Ik heb wel het idee dat je een beetje kieskeurig bent hoor.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:24:15 #117
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871124
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
even douchen en bedje in
Dat gaat bij mij nog wel even duren
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:24:35 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871126
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik heb wel het idee dat je een beetje kieskeurig bent hoor.
:o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 21:25:26 #119
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871131
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ben daar nooit goed in geweest
Hij heeft op Switch zelfs een easy mode.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220871137
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
Dit gaat nooit lukken
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:26:14 #121
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871139
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hij heeft op Switch zelfs een easy mode.
Dan nog is de kans groot dat ik dat niet ga uitspelen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:26:16 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871140
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dit gaat nooit lukken
Sow
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 21:26:22 #123
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871143
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dan nog is de kans groot dat ik dat niet ga uitspelen
;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220871149
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Sow
Ja. 1 van de 3 moet weg
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 21:27:13 #125
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871153
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ja. 1 van de 3 moet weg
Nou, ademen is wel een pre.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220871157
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou, ademen is wel een pre.
Dus geen vereiste?
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:28:19 #127
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871161
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ja. 1 van de 3 moet weg
De laatste?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 21:28:37 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871164
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:27 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dus geen vereiste?
Goeie wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220871167
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:28 schreef Ama het volgende:

[..]
De laatste?
Zou wel de eerste keuze zijn om te laten vervallen
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:30:32 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871177
Ik maak wel eens spelfouten maar kan het altijd wel erg waarderen als iemand me daar niet meteen voor gaat afwijzen ofzo. _O-
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:31:00 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:27 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dus geen vereiste?
Als dat volgens jou voldoende is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:32:09 #132
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871192
Ok, soms... ik heb een foto van een vrouw die claimt 27 te zijn.

Ja, echt niet. Als die niet minimaal 35 is, is ze een kettingroker.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:35:16 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871215
Hedwig komt binnen en ziet haar brokjes en loopt snel weer naar buiten.
Your beauty never ever scared me.
pi_220871231
quote:
81s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:35 schreef Ama het volgende:
Hedwig komt binnen en ziet haar brokjes en loopt snel weer naar buiten.
Probeer anders wat verse tonijn, of rauwe biefstuk
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:38:36 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871236
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:38 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Probeer anders wat verse tonijn, of rauwe biefstuk
Ja dag.
Your beauty never ever scared me.
pi_220871240
quote:
81s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:35 schreef Ama het volgende:
Hedwig komt binnen en ziet haar brokjes en loopt snel weer naar buiten.
Ja jammer voor dr.
Tap tap tap
pi_220871244
Ik heb echt geen zin om m'n benen te scheren.
Tap tap tap
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:39:48 #138
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871245
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
Klinkt kieskeurig
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:40:07 #139
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871249
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen zin om m'n benen te scheren.
Dan doe je het niet. Ik doe het ook niet
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:40:42 #140
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871255
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja jammer voor dr.
Misschien kan ze zelf een betere maaltijd vangen. Zoals moeder natuur katten bedacht heeft.
Your beauty never ever scared me.
pi_220871256
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen zin om m'n benen te scheren.
Ik wel
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:41:32 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871262
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:40 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ik wel
Om haar benen te scheren?
Your beauty never ever scared me.
pi_220871268
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:41 schreef Ama het volgende:

[..]
Om haar benen te scheren?
Ja, ik zou het doen
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:42:25 #144
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871270
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
Tevens beschrijf je hier gewoon @CherryLips mee en er was niks van te merken tijdens de meet dat je interesse had.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:42:32 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871272
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ja, ik zou het doen
Oh kan je dan hier ook even langskomen?
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:42:58 #146
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ja, ik zou het doen
Wat lief van je
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:43:04 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871276
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef dud0r het volgende:

[..]
Tevens beschrijf je hier gewoon @:cherrylips mee en er was niks van te merken tijdens de meet dat je interesse had.
Die is vast te oud in zijn ogen.
Your beauty never ever scared me.
pi_220871278
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh kan je dan hier ook even langskomen?
dat is wel een heel stuk verder weg..
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:43:33 #149
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871279
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:43 schreef Ama het volgende:

[..]
Die is vast te oud in zijn ogen.
Staat niet in zijn lijst van eisen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:43:54 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871282
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:43 schreef gianni61 het volgende:

[..]
dat is wel een heel stuk verder weg..
Naja zeg.
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:44:10 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871286
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:43 schreef dud0r het volgende:

[..]
Staat niet in zijn lijst van eisen
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
Your beauty never ever scared me.
pi_220871288
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef dud0r het volgende:

[..]
Tevens beschrijf je hier gewoon @:cherrylips mee en er was niks van te merken tijdens de meet dat je interesse had.
Ik ben te oud en te lelijk en te dik.
Tap tap tap
pi_220871293
En m'n benen hebben een wintervacht.
Tap tap tap
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:46:43 #154
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871295
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
Ik heb immer gelijk
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben te oud en te lelijk en te dik.
Onzin. Denk dat hij gewoon geïntimideerd was dat wij aan het voetjevrijen waren :@
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 21:46:45 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871297
Ik heb ze eigenlijk gisteren zelf al geschoren. Anders kon ik niet met blote benen rondlopen.
Your beauty never ever scared me.
pi_220871301
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben te oud en te lelijk en te dik.
Te oud voor kat misschien, maar lelijk en dik zou ik niet zeggen :o
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:47:05 #157
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871303
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:45 schreef CherryLips het volgende:
En m'n benen hebben een wintervacht.
Ja maar dat gaat Gianni voor je doen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 21:47:18 #158
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871305
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben te oud en te lelijk en te dik.
Nou nou.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220871309
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:45 schreef CherryLips het volgende:
En m'n benen hebben een wintervacht.
Zal de philips oneblade aan de lader hangen
pi_220871310
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Te oud voor kat misschien, maar lelijk en dik zou ik niet zeggen :o
Hoeveel bier had je op?
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:48:30 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871316
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Hoeveel bier had je op?
Je zat naast dud0r, dat plaatst dingen wel in perspectief.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220871317
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Hoeveel bier had je op?
Op de laatste meet? Best weinig
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:48:40 #163
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871318
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Hoeveel bier had je op?
8
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220871322
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef Ama het volgende:
Ik heb ze eigenlijk gisteren zelf al geschoren. Anders kon ik niet met blote benen rondlopen.
Ik wilde eigenlijk gewoon in een lange broek blijven lopen. Wat mij betreft trek ik een boerka aan. Maar goed, misschien toch even wat graancirkels op m'n benen maken morgen.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:49:13 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871323
Maar ik heb zowaar een match die nog reageert ook, dus misschien is de zoektocht wel binnenkort klaar :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:49:22 #166
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871327
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je zat naast dud0r, dat plaatst dingen wel in perspectief.
Ze zat helemaal niet naast me :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:49:41 #167
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871330
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb zowaar een match die nog reageert ook, dus misschien is de zoektocht wel binnenkort klaar :Y
Denk dat je nog eerder je auto verkocht hebt
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:50:09 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871336
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef dud0r het volgende:

[..]
Ze zat helemaal niet naast me :')
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef dud0r het volgende:
Onzin. Denk dat hij gewoon geïntimideerd was dat wij aan het voetjevrijen waren :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:50:37 #169
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871340
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[..]

Daarvoor zit je niet naast iemand. :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:50:54 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871343
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:50 schreef dud0r het volgende:

[..]
Daarvoor zit je niet naast iemand. :')
Ze zat dichtbij jou. Verwoord ik het wel zo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220871346
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je zat naast dud0r, dat plaatst dingen wel in perspectief.
Eeh IJs zat er nog tussen
Tap tap tap
pi_220871349
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:50 schreef dud0r het volgende:

[..]
Daarvoor zit je niet naast iemand. :')
Plus ik heb lange benen, ik had nog met @Elvi kunnen voetjevrijen.
Tap tap tap
pi_220871356
NK heeft zich ook nog niet aangemeld voor de meet :{w
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:54:20 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871381
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef CherryLips het volgende:
NK heeft zich ook nog niet aangemeld voor de meet :{w
Ik vind dat ik wel een uitstekend excuus heb :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:54:28 #175
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871383
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef CherryLips het volgende:
NK heeft zich ook nog niet aangemeld voor de meet :{w
Is het goed dat ik begin juli beslis of ik erbij ben?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:54:51 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871388
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Is het goed dat ik begin juli beslis of ik erbij ben?
Over de kartmeet? :9

@TheStigsDutchCousin
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220871389
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik vind dat ik wel een uitstekend excuus heb :o
Weet je nu al dat er dan iemand op sterven ligt?
Tap tap tap
pi_220871391
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Is het goed dat ik begin juli beslis of ik erbij ben?
Ja hoor :)
Tap tap tap
pi_220871392
Heeft @datismijnmening zich al aangemeld?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:55:31 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871395
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Weet je nu al dat er dan iemand op sterven ligt?
Nee, maar in IJsland bivakeren is best een geldig excuus :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220871399
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, maar in IJsland bivakeren is best een geldig excuus :@
Oké vooruit.
Tap tap tap
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:55:57 #182
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871401
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Over de kartmeet? :9

@:TheStigsDutchCousin
Lijkt me niet verstandig. Ik mag mijn buik straks niet te veel belasten. Ik moet het rustig opbouwen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 21:56:09 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871404
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Over de kartmeet? :9

@:TheStigsDutchCousin
Oeh.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:56:15 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871406
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Lijkt me niet verstandig. Ik mag mijn buik straks niet te veel belasten. Ik moet het rustig opbouwen.
Ok, dan wachten we nog even.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 21:56:20 #185
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871408
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Lijkt me niet verstandig. Ik mag mijn buik straks niet te veel belasten. Ik moet het rustig opbouwen.
Mag jij vlaggen :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220871409
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef gianni61 het volgende:
Heeft @:datismijnmening zich al aangemeld?
Die wil niet gezien worden in dit dorp. Snap ik wel.
Tap tap tap
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:56:44 #187
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871413
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Plus ik heb lange benen, ik had nog met @:elvi kunnen voetjevrijen.
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_220871423
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Die wil niet gezien worden in dit dorp. Snap ik wel.
-O-
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:57:10 #189
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871424
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mag jij vlaggen :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mag jij vlaggen :@
Een halve blinde laten karten is geen goed idee.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:57:27 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871426
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[..]
Een halve blinde laten karten is geen goed idee.
vosss?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:57:35 #191
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871427
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef dud0r het volgende:

[..]
Ik heb immer gelijk
[..]
Onzin. Denk dat hij gewoon geïntimideerd was dat wij aan het voetjevrijen waren :@
Ah, dus dat voelde ik. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 21:58:45 #192
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871439
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
vosss?
Zonder bril zie ik niks. Ik ben bang dat mijn bril beschadig met het karten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:00:11 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871453
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zonder bril zie ik niks. Ik ben bang dat mijn bril beschadig met het karten.
Gaan heel vaak mensen karten met bril. Gaat gewoon een helm overeen.

Was zelfs een F1 coureur een jaartje of 10 geleden die racet met bril.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220871460
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zonder bril zie ik niks. Ik ben bang dat mijn bril beschadig met het karten.
Die zit op zich best beschemd in de helm
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:01:05 #195
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871462
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gaan heel vaak mensen karten met bril. Gaat gewoon een helm overeen.

Was zelfs een F1 coureur een jaartje of 10 geleden die racet met bril.
Jacques *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:02:18 #196
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871474
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Plus ik heb lange benen, ik had nog met @:elvi kunnen voetjevrijen.
Maar dat deed je niet
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze zat dichtbij jou. Verwoord ik het wel zo.
Oke hoor :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Eeh IJs zat er nog tussen
:Y
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Die wil niet gezien worden in dit dorp. Snap ik wel.
Die zit tegenwoordig op zaterdag om 2100 in bed een boekje te lezen voor het slapen gaan.
Die trekt het niet eens om nog zo laat te eten.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ah, dus dat voelde ik. :@
:@
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:02:46 #197
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zonder bril zie ik niks. Ik ben bang dat mijn bril beschadig met het karten.
Ik heb ook een bril.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:03:22 #198
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871483
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Jacques *O*
Die met een oog?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:04:43 #199
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871497
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:03 schreef dud0r het volgende:

[..]
Die met een oog?
Twee zelfs.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:04:47 #200
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871498
Verkeerde topic
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:04:57 #201
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871501
Villeneuve dus.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:05:20 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871507
Had het over een andere Fransman. Villeneuve is al wat langer dan 10 jaar geleden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:05:26 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871511
En ze rijden nu op het circuit vernoemd naar z'n pa. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:05:59 #204
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871516
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Had het over een andere Fransman. Villeneuve is al wat langer dan 10 jaar geleden.
Ja sorry, ik ben oud. Twintig jaar geleden voelt als tien.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:07:06 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871527
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja sorry, ik ben oud. Twintig jaar geleden voelt als tien.
Snap ik. Heb hetzelfde al een beetje. Vooral met games. Kwam afgelopen week tot de ontdekking dat kinderen die opgegroeid zijn met de Switch nu volwassen zijn. Dat gaf echt error in mijn hoofd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:07:09 #206
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871528
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Had het over een andere Fransman. Villeneuve is al wat langer dan 10 jaar geleden.
Andere Fransman?

Villeneuve is Canadees, dacht ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:07:33 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Andere Fransman?

Villeneuve is Canadees, dacht ik
Eén pot nat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:07:49 #208
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871538
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Twee zelfs.
Woah
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:08:02 #209
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871542
Oh GUT. Check.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:08:38 #210
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871548
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Andere Fransman?

Villeneuve is Canadees, dacht ik
Correct. Maar ik ging hier van uit:
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eén pot nat.
|:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:10:41 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871574
Nog een match :o

Nieuwe apps proberen loont :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:12:10 #212
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871585
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Nog een match :o

Nieuwe apps proberen loont :9
Nu de dates nog. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:12:49 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871597
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Nu de dates nog. *O*
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:15:52 #214
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871637
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
Zeeuws Meisje
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:17:46 #215
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871656
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
Ja, dat is aan de andere kant van de wereld.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220871661
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
Samzz?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:18:15 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871663
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat is aan de andere kant van de wereld.
Jij kan het weten.

Ik ook. Vlissingen was echt een teringeind.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:18:41 #218
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871665
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
Beetje moeite er voor doen. Lilak woonde ook in een andere provincie
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:19:11 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871674
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij kan het weten.

Ik ook. Vlissingen was echt een teringeind.
Zelfs de mariniers vonden het te ver weg.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:19:19 #220
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871675
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat is aan de andere kant van de wereld.
1 game gewonnen vandaag met gyruda. Helaas. Helaas.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220871677
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef dud0r het volgende:

[..]
Beetje moeite er voor doen. Lilak woonde ook in een andere provincie
Cali ook. Ben ik zelfs voor naar Groningen voor gereden voor een date.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:19:49 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871681
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef dud0r het volgende:

[..]
1 game gewonnen vandaag met gyruda. Helaas. Helaas.
jammer, jammer. Van de hoeveel?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:20:11 #223
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871688
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Cali ook. Ben ik zelfs voor naar Groningen voor gereden voor een date.
Wij deden wel moeite en kijk wat er gebracht heeft
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:20:27 #224
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871692
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
jammer, jammer. Van de hoeveel?
4.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:20:53 #225
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871698
Ik durf gewoon niet te karten. :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:21:23 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871704
En toen was het alweer donker, maar nog steeds warm.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:21:30 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871706
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik durf gewoon niet te karten. :@
-O-

https://www.kartcentrumlelystad.nl/nl/kart-huren/duo-kart
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:21:48 #228
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik durf gewoon niet te karten. :@
Ook niet met mij :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:22:02 #229
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871713
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik durf gewoon niet te karten. :@
Ik heb het wel eens gedaan, maar het was wel duidelijk waarom ik geen rijbewijs heb...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:23:06 #230
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871722
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ook niet met mij :'(
Met jou durf ik het wel.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:23:18 #231
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871725
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik durf gewoon niet te karten. :@
Dan moet je dat ook niet doen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:23:31 #232
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871728
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Met jou durf ik het wel.
O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 22:24:07 #233
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871732
Dinsdag 30 graden, woensdag 20. :')
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:26:04 #234
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871758
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Ama het volgende:
Dinsdag 30 graden, woensdag 20. :')
Echt hoor :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:28:26 #235
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871780
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Echt hoor :')
Wel betere temperatuur.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:28:27 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871781
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Ama het volgende:
Dinsdag 30 graden, woensdag 20. :')
Dat is om de huizen die weer naar 25+ zijn opgewarmd weer even te kunnen koelen voor de hittegolf van 3 weken van start gaat halverwege juni.

En het is godverdomme eens tijd ook dat dat waterpolotoernooi begin juli eens goed weer heeft. Ik ben nu al drie jaar gegaan en ieder jaar weer was het regenachtig. Het jaar daarvoor kon ik niet mee en toen was het 30 graden :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:31:08 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871808
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is om de huizen die weer naar 25+ zijn opgewarmd weer even te kunnen koelen voor de hittegolf van 3 weken van start gaat halverwege juni.

En het is godverdomme eens tijd ook dat dat waterpolotoernooi begin juli eens goed weer heeft. Ik ben nu al drie jaar gegaan en ieder jaar weer was het regenachtig. Het jaar daarvoor kon ik niet mee en toen was het 30 graden :')
Hittegolf wat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:32:52 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871823
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hittegolf wat.
Ik heb een ritueel gedaan om dat te krijgen :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:33:44 #239
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871832
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb een ritueel gedaan om dat te krijgen :Y
Ik pak je ooit nog een keer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220871834
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Ama het volgende:
Dinsdag 30 graden, woensdag 20. :')
Ik zit iets zuidelijker volgende week. Daar blijfth et gewoon 30+
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:34:11 #241
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871836
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wel betere temperatuur.
Ja, 20 kan ik beter aan dan 30. Maar waarom altijd die extreme overgangen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:34:45 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871844
De zomer wordt zoals 1976.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:35:08 #243
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871846
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, 20 kan ik beter aan dan 30. Maar waarom altijd die extreme overgangen.
Klimaat heeft een identiteitscrisis
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:35:34 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871853
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik pak je ooit nog een keer.
We vechten het wel uit op de kartbaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:35:38 #245
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871854
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Klimaat heeft een identiteitscrisis
Is het in transitie?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:36:32 #246
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220871862
Avondje :W
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:36:33 #247
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871863
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
We vechten het wel uit op de kartbaan.
Dan ben ik de scheids.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:36:40 #248
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871864
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Avondje :W
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:36:51 #249
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
We vechten het wel uit op de kartbaan.
*kraakt knokkels*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:37:00 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871867
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan ben ik de scheids.
Jij zit naast hem toch?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:37:52 #251
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871876
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij zit naast hem toch?
Ik wil wel scheids langs de baan zijn. Dan kan ik met een rode en gele vlag zwaaien voor een overtreding.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:37:59 #252
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871877
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij zit naast hem toch?
>:)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:38:31 #253
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871882
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Avondje :W
Heerlijk?

:W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 22:40:48 #254
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871906
Jezus wat is The Handmaid's Tale spannend zeg.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:42:18 #255
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871926
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:40 schreef Ama het volgende:
Jezus wat is The Handmaid's Tale spannend zeg.
Ik vond het meevallen. Ik vond te langdradig. Het had makkelijk in 3 a 4 seizoen gekund.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:43:19 #256
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220871933
Alle sok met iedereen?
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:43:39 #257
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871936
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Alle sok met iedereen?
Ik heb sokken aan. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:44:45 #258
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871949
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
Tsja. Inzet hoort er wel een beetje bij.

* IJsdraakje is getrouwd met dude die op 10 minuten fietsen woonde
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 22:45:10 #259
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871952
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik vond het meevallen. Ik vond te langdradig. Het had makkelijk in 3 a 4 seizoen gekund.
Oh ik ben halverwege seizoen 3 nu. Maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:45:21 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871953
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Tsja. Inzet hoort er wel een beetje bij.

* IJsdraakje is getrouwd met dude die op 10 minuten fietsen woonde
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 22:46:14 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871963
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
Boeiend.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:46:29 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871967
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.
Op haar?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:46:40 #263
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871969
Ik heb ineens zin in suikerbrood met roomboter
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:47:13 #264
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871974
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.
Zeuren over mensen hun taalgebruik en dan op eens schrijven ipv opeens. :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:47:20 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871975
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Op haar?
Dan is het wel heel erg uit de hand gelopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:47:21 #266
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871976
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh ik ben halverwege seizoen 3 nu. Maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:47:43 #267
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871978
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:46 schreef dud0r het volgende:
Ik heb ineens zin in suikerbrood met roomboter
:9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:48:06 #268
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871980
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is het in transitie?
Geen idee :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:49:06 #269
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871985
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik heb sokken aan. :Y
Ik niet :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:50:41 #270
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:9
Komt vast door dat gepraat over Friesland net. :Y
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik niet :@
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warm
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 22:50:58 #271
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871997
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:51:20 #272
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872000
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

[..]
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warm
Ik ook Ventilator in de rug ook
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:01:25 #273
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220872092
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Alle sok met iedereen?
Nee, ik heb geen sokken aan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:02:20 #274
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220872102
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:50 schreef dud0r het volgende:

[..]
Komt vast door dat gepraat over Friesland net. :Y
[..]
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warm
23 graden hier nu. Best prima.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:02:28 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220872104
Binnen dus.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_220872133
In bed.
In een Harry Potter-shirtje. :')
Tap tap tap
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:05:43 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872137
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:05 schreef CherryLips het volgende:
In bed.
In een Harry Potter-shirtje. :')
Niet te warm voor een shirtje?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 23:05:51 #278
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220872138
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:05 schreef CherryLips het volgende:
In bed.
In een Harry Potter-shirtje. :')
Ik heb een Harry Potter pyjama :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:06:06 #279
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220872143
22.0 hier in de woonkamer
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:06:42 #280
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220872151
24,1 in de slaapkamer. :')

Ik wacht nog wel even.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:07:54 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872163
Het is ook gewoon nog 20+ buiten en de wind is gaan liggen, dus gaat niet heel snel afkoelen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:08:11 #282
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220872168
Sokken niet aangehad vandaag, alles op slippers gedaan
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:09:41 #283
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220872182
Het was wel een lekker dagje, terrasje gepakt aan het water en de fik in de barbecue gezet
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 23:10:10 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220872185
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24,1 in de slaapkamer. :')

Ik wacht nog wel even.
22,6 :9

Even douchen nu en dan :z
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:10:11 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872186
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Sokken niet aangehad vandaag, alles op slippers gedaan
Als ik 2 uur ga lopen dan doe ik wel schoenen aan hoor :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220872197
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
22,6 :9

Even douchen nu en dan :z
Rico moet nog beginnen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 23:11:46 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220872199
Volgens mijn weerapp komt er heulemaal geen verkoeling. Woensdag 22 graden, donderdag 24 en dan heb je meteen de twee koudste dagen van de komende week te pakken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:12:02 #288
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872203
Ik vandaag zelfs een lange broek aan :@ :@ :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:12:43 #289
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872209
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Rico moet nog beginnen.
Oh is die pauwdans vanavond?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 23:13:23 #290
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220872214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn weerapp komt er heulemaal geen verkoeling. Woensdag 22 graden, donderdag 24 en dan heb je meteen de twee koudste dagen van de komende week te pakken.
Morgen ook 24.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:13:24 #291
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220872215
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als ik 2 uur ga lopen dan doe ik wel schoenen aan hoor :+
Als ik dat op de planning heb staan ik uiteraard ook wel
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 23:13:46 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220872218
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:13 schreef Ama het volgende:

[..]
Morgen ook 24.
Hier 26
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220872227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Oh is die pauwdans vanavond?
Voor 20 miljoen was ik daar ook wel gaan staan.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:16:13 #294
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220872231
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:05 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb een Harry Potter pyjama :@
Volgens mij heb ik nog niet gelezen waarom jij niet meer blauw bent :o
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 23:17:13 #295
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220872239
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:16 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik nog niet gelezen waarom jij niet meer blauw bent :o
Zie MED subforum.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 23:18:25 #296
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220872247
Tijd voor bed.

Welterusten :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:18:36 #297
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220872248
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijd voor bed.

Welterusten :W
Truste :Z :*
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:20:09 #298
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor 20 miljoen was ik daar ook wel gaan staan.
Ja toch wel knap hoe ze dat zo kunnen ophypen dat het bergen met geld oplevert. Want het vechten zelf gaat eigenlijk nergens over.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220872278
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja toch wel knap hoe ze dat zo kunnen ophypen dat het bergen met geld oplevert. Want het vechten zelf gaat eigenlijk nergens over.
Denk niet dat het de Rico-show gaat worden vandaag.
pi_220872295
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vandaag zelfs een lange broek aan :@ :@ :@ :@
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochies :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220872306
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Niet te warm voor een shirtje?
Het is meer een hemdje
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')